Dat neigt toch een beetje naar alcoholismequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was om 10:00 al toe aan sterke drank
? Technische achterstand?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef KOG het volgende:
Het rechtentopic is de enige plek waar ik kom, dus mijn excuses voor mijn technische achterstand. Ik snap helemaal niets van FOK!, maar gelukkig kan ik wel normaal posten.
Ik weet niet hoe dit forum in elkaar zit, dus buiten het posten weet ik amper hoe alles werktquote:
Je moet minsten ir. zijn, wil je hier fatsoenlijk kunnen postenquote:
Ah. Gaat prima zo tochquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:28 schreef KOG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit forum in elkaar zit, dus buiten het posten weet ik amper hoe alles werkt
Goed mogelijk. Morgen rond 10:00 zal ik me wel precies zo voelen want dan moet ik naar de intocht vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat neigt toch een beetje naar alcoholisme
Je bent de ontkenningsfase in ieder geval al voorbij, gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Morgen rond 10:00 zal ik me wel precies zo voelen want dan moet ik naar de intocht van
De intocht? dan ben je toch echt een week te laat geloof ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Morgen rond 10:00 zal ik me wel precies zo voelen want dan moet ik naar de intocht van
Alcohol hequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De intocht? dan ben je toch echt een week te laat geloof ik
Nu nog?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Iemand vroeg me een dagje met een camera rond te lopen. Ik heb hem Leaving Las Vegas opgestuurd en hij had niets gemerkt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent de ontkenningsfase in ieder geval al voorbij, gaat de goede kant op
Nee, hier is het echt morgen pas. Ik weet niet wat Mark en Diederik besproken hebben, maar het lijkt erop dat wij buiten de boot (pun intended) gaan vallen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De intocht? dan ben je toch echt een week te laat geloof ik
Die zijn ook erg lekker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb helemaal niets met Sinterklaas, maar toch heb ik vanmiddag even chocoladepepernoten gekocht
Stiekem heb ik 2 zakken gehaaldquote:
Van de week was er iemand die op een dag over 1000 posts was gegaan. Bizar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een memorabel moment. Post #16.000 alweer
16.000 stelt dan ook weinig voor in vergelijking met sommige users jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Van de week was er iemand die op een dag over 1000 posts was gegaan. Bizar.
Lekkerquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Stiekem heb ik 2 zakken gehaald
Wel als je gister al een feestje (met kantoor) had en nog steeds niet thuis bent geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Man man, wat een zwaar leven. Zo borrelen en daarna weekend, vervelend
Jaquote:
Drinken is een keuzequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel als je gister al een feestje (met kantoor) had en nog steeds niet thuis bent geweest.
Vandaag was dus ook zwaaar.
De link chocoladepepernoten-spare ribs ontgaat me een beetje, maar spare ribsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |