Hele nacht doorgehaald als een echte baas?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel als je gister al een feestje (met kantoor) had en nog steeds niet thuis bent geweest.
Vandaag was dus ook zwaaar.
Er is niet echt een link maar ik heb hongerquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De link chocoladepepernoten-spare ribs ontgaat me een beetje, maar spare ribs
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik al lang voorbij.
Ja updaten ging wat haperend.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook wat moeilijk?
Goede arbo-omstandigheden welquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er is niet echt een link maar ik heb hongerDe airco is hier te ijverig dus aan het einde van de dag ben je echt verkleumd en toe aan warm eten.
Lange discussiequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goede arbo-omstandigheden wel
Vaak wil in ieder geval even naar huis gaan wel helpen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik al lang voorbij.
Laat die Zuid-Europese mentaliteit maar lekker thuisquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vaak wil in ieder geval even naar huis gaan wel helpen.Eigenlijk zou je gewoon tijdens je werk even moeten slapen zodat je 's avonds weer fit bent.
Was te laat voor OV, geen cash mee voor taxiquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vaak wil in ieder geval even naar huis gaan wel helpen.Eigenlijk zou je gewoon tijdens je werk even moeten slapen zodat je 's avonds weer fit bent.
Goed geregeld danquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lange discussiehet heeft te maken met twee airco's die tegen elkaar inwerken. Hoe kouder het doorgaans wordt, hoe beter ook de airco zijn best doet.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat die Zuid-Europese mentaliteit maar lekker thuis
Het is niet geweldig nee. Gelukkig werk ik twee dagen thuis en kan ik ook op de overige drie dagen redelijk zelfstandig beslissen waar ik werk.quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Speedy_T het volgende:
Via huisgenoot alle thunderbirds afleveringen binnengehaald.
Wat een sentiment
Beetje warme invloeden met die kou kan geen kwaad toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laat die Zuid-Europese mentaliteit maar lekker thuis
Ah dat verklaart. Heb je uberhaupt wel geslapen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Was te laat voor OV, geen cash mee voor taxi
Iets. Bedacht me later dat iemand die ik kende in de buurt woonde.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beetje warme invloeden met die kou kan geen kwaad toch?
[..]
Ah dat verklaart. Heb je uberhaupt wel geslapen dan?
Lucky you.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Iets. Bedacht me later dat iemand die ik kende in de buurt woonde.
Wtf, waar zie je dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef VonBallusseck het volgende:
Mooi, taaltoets ook gehaald.![]()
Er is iemand met een score van 17/70. Autch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |