SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Zie PI en mijn berichten die hierop volgden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moet je in dit dorp eens kijken.Verhoogde parkeerplaatsen die net te smal zijn. Mensen staan half op straat, zetten hem gewoon met de neus in de heg, you name it.
Of die idioten die tegen de richting in parkeren en hem er bij het weg rijden gewoon voor flikkeren omdat ze uiteraard niks zien.
A1 Hengelo richting Amersfoort, net na knooppunt Beekbergen denk ik.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook dat ze een doorgetrokken streep hadden aangelegd ter hoogte van opritten zodat mensen niet naar links konden. Zit even te denken welke snelweg dat ook alweer was.
Misschien sloeg/slaat die beperking aldaar gewoon nergens op?quote:Op zondag 25 november 2012 11:04 schreef Ridocar het volgende:
Aan alle idioten die over de Moerdijkbrug reden: Welk gedeelte van de snelheidsbeperking van 70 begrijpen jullie niet?
D'r was zelfs een reden gegeven (harde wind). Maar natuurlijk zijn het allemaal superervaren chauffeurs die denken dat dergelijke beperkingen voor hun niet gelden.quote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Misschien sloeg/slaat die beperking aldaar gewoon nergens op?
En wie bent u om dat te bepalen? Al staat er 50 aangegeven, dan rij je gewoon wat er aangegeven staat. Of gaan we ons pas netjes gedragen als er een controle staat?quote:
Wind lijkt me de reden te zijn geweest.quote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Misschien sloeg/slaat die beperking aldaar gewoon nergens op?
Inderdaad, erg he...quote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef kiwiko het volgende:
Zit nu RTL 7 te kijken............. ik ga nooit meer vloeken op een Nederlandse automobilist
Ik ben niet bekend met de situatie bij die brug, dus als hier gezegd wordt, dat dat met de harde wind te maken heeft, geloof ik dat.quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
D'r was zelfs een reden gegeven (harde wind). Maar natuurlijk zijn het allemaal superervaren chauffeurs die denken dat dergelijke beperkingen voor hun niet gelden.
[..]
En wie bent u om dat te bepalen? Al staat er 50 aangegeven, dan rij je gewoon wat er aangegeven staat. Of gaan we ons pas netjes gedragen als er een controle staat?
Vertel? (gisteren geen TV gekeken!)quote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef kiwiko het volgende:
Zit nu RTL 7 te kijken............. ik ga nooit meer vloeken op een Nederlandse automobilist
Mijn oma heeft al twee keer iemand die z'n auto op een plek had gezet waar hij hem niet had mogen neerzetten een flinke boete bezorgd. De ene keer bij het winkelcentrum bij haar in de buurt, had iemand zijn auto op de invalide plek gezet, waardoor mijn oma de auto niet meer kwijt kon (en zij heeft wel zo'n kaart en hem ook nodig ook!). Ze heeft toen gewoon de politie gebeld (en gezien dat er een boete uitgeschreven werd). En de tweede keer had een eikel zijn auto op de gereserveerde plek bij haar voor de deur neergezet, zodat ze de auto niet meer kwijt kon. Die is dus weggesleept...quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:47 schreef Marco001 het volgende:
Had laatst bij de supermarkt net mijn auto netjes in een vak gezet(was plek zat) en toen ik naar binnen liep zag ik een 307 eraan komen rijden, kerel zet de auto op de invalideplek(want lekker makkelijk, is gewoon rechtdoor rijden vanaf de straat gezien..) en loopt op zijn gemak mij voorbij naar binnen.
Op de terugweg naar de auto maar even gekeken, en inderdaad; geen invalidekaart.
Vandaag was het zicht hier hooguit een meter of 100, maar echt absurd weinig auto's gezien met mistlicht aan. wellicht haast minder als op een normale dag/avond.. Begon zelfs zelf te twijfelen of ik mijn mistlicht wel aan moest doen..
¤340,00. Ergens belachelijk, er zit lang niet altijd opzet in het spel. Er zijn ook plaatsen (teveel!) waar niet duidelijk aangegeven is wie er mogen parkeren (of het bord simpelweg in een hoekje achter een lantaarnpaal geplaatst is.quote:Op maandag 26 november 2012 08:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
En reken maar dat dat geen goedkope boetes zijn!
Net goed!quote:Op maandag 26 november 2012 08:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Mijn oma heeft al twee keer iemand die z'n auto op een plek had gezet waar hij hem niet had mogen neerzetten een flinke boete bezorgd. De ene keer bij het winkelcentrum bij haar in de buurt, had iemand zijn auto op de invalide plek gezet, waardoor mijn oma de auto niet meer kwijt kon (en zij heeft wel zo'n kaart en hem ook nodig ook!). Ze heeft toen gewoon de politie gebeld (en gezien dat er een boete uitgeschreven werd). En de tweede keer had een eikel zijn auto op de gereserveerde plek bij haar voor de deur neergezet, zodat ze de auto niet meer kwijt kon. Die is dus weggesleept...
(mijn oma heeft twee kunstheupen en kan dus niet meer zo heel erg goed, en zeker niet ver, lopen)
En reken maar dat dat geen goedkope boetes zijn!
Ik heb de kentekenpapieren altijd in mijn tas zitten, laat ze nooit in de auto liggen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Vraagje: waar laat iedereen de kentekenpapieren van de auto? De 1 claimt het altijd bij zich te hebben, de ander laat het in de handschoenenvakje, weer een ander verstopt het ergens in de auto.
Ikzelf laat het ook in handschoenenvakje. Ik ben niet bang voor dat ze gejat worden want dat deel om te verkopen zit er heus niet bij hoor (bewaar ik thuis) en heb je feitelijk niks eraan.
De meeste parkeerplaatsen die ik ken zijn het er misschien 2. Ze zitten meestal wel lekker dicht bij de deur (logischerwijs) en ze nemen meer ruimte in beslag (zodat je de deur volledig open kan gooien).quote:Op maandag 26 november 2012 09:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
¤340,00. Ergens belachelijk, er zit lang niet altijd opzet in het spel. Er zijn ook plaatsen (teveel!) waar niet duidelijk aangegeven is wie er mogen parkeren (of het bord simpelweg in een hoekje achter een lantaarnpaal geplaatst is.
Anderzijds, ik kan mij soms ontzettend irriteren aan de hoeveelheid invalideparkeerplaatsen. Goed dat ze er zijn, maar moet nu echt meer dan 10% van de plaatsen voor mensen zijn die niet lekker meer te been zijn?
En ze moeten ook nog een keer terug. Benieuwd of ze dan weer via de snelweg gaan.quote:Op maandag 26 november 2012 09:51 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Las het net op Nu.nl.... Da's een eindje rijden, met de trekker van Duitsland naar Brussel!
Terechte klacht. Dom volk met automatische verlichting dat geen idee heeft hoe hun auto werktquote:Op maandag 26 november 2012 09:37 schreef Karina het volgende:
Zaterdag een ergernis: mistig, op sommige plekken best dicht en toch zijn er mensen die hun lichten niet aan hebben...
Ben benieuwd of ze thuis zullen zijn voordat de koeien weer gemolken moeten worden!quote:Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ze moeten ook nog een keer terug. Benieuwd of ze dan weer via de snelweg gaan.
Misschien moet je dan eens de verzekeringspolis doorlezen. Die van mij geeft aan dat ik de originele kentekenpapieren aan de verzekering moet overhandigen in het geval van diefstal of total-loss.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Vraagje: waar laat iedereen de kentekenpapieren van de auto? De 1 claimt het altijd bij zich te hebben, de ander laat het in de handschoenenvakje, weer een ander verstopt het ergens in de auto.
Ikzelf laat het ook in handschoenenvakje. Ik ben niet bang voor dat ze gejat worden want dat deel om te verkopen zit er heus niet bij hoor (bewaar ik thuis) en heb je feitelijk niks eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |