abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119571262
En we hebben gister gezellig een botsing gehad. Sommige mensen kunnen niet rijden ;(.
Het gebeurde op een rotonde. Ik moest de rotonde volledig nemen omdat ik moest keren. Aan de overkant stond een rij te wachten om ook de rotonde op te komen. Ik had mijn knipperlicht naar links zelfs aan, en iemand uit die rij schiet voor mij de rotonde op. Gevolg was dus dat ik mijn auto in zijn zijkant heb geparkeerd.

Echt wat een kneus, moet mijn auto hersteld worden door dat tuig :(.
Toen we beide uitstapten kreeg ik nog verwijten ook dat ik niet goed had uitgekeken :').

Nu staat mijn auto dus gezellig bij de autoschade hersteller.

Irritante mensen dat volk dat denkt dat ze maar overal door kunnen rijden en andere de schuld geven :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Carlos93 op 24-11-2012 14:41:57 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 24 november 2012 @ 17:17:19 #102
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119575610
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:09 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet nog steeds beide bestraffen. Niet iemand geen boete geven omdat zijn overtreding werd uitgelokt.
Eensch!
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:12 schreef Me_Wesley het volgende:
En vanmorgen weer iedereen zijn achtermistlichten aan.. kan hier niet weer een keer een voorlichtingscampagne over gevoerd worden?
Idd... En tot volgende week zul je nog autos tegen komen met mistachterlicht aan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef Carlos93 het volgende:
En we hebben gister gezellig een botsing gehad. Sommige mensen kunnen niet rijden ;(.
Het gebeurde op een rotonde. Ik moest de rotonde volledig nemen omdat ik moest keren. Aan de overkant stond een rij te wachten om ook de rotonde op te komen. Ik had mijn knipperlicht naar links zelfs aan, en iemand uit die rij schiet voor mij de rotonde op. Gevolg was dus dat ik mijn auto in zijn zijkant heb geparkeerd.

Echt wat een kneus, moet mijn auto hersteld worden door dat tuig :(.
Toen we beide uitstapten kreeg ik nog verwijten ook dat ik niet goed had uitgekeken :').

Nu staat mijn auto dus gezellig bij de autoschade hersteller.

Irritante mensen dat volk dat denkt dat ze maar overal door kunnen rijden en andere de schuld geven :(
Maar goed dat je de auto in de zijkant geprakt hebt, dan is de schuldvraag overduidelijk. ;)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119575785
Mensen die in de omgeving van een winkel te pas en te onpas gewoon hun auto dubbel geparkeerd overal neersmijten. Doe dat gewoon niet het is verschrikkelijk irritant en houdt de doorstroom in dit geval gigantisch op.
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 17:27:30 #104
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119575915
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef Actaeon het volgende:
Mensen die in de omgeving van een winkel te pas en te onpas gewoon hun auto dubbel geparkeerd overal neersmijten. Doe dat gewoon niet het is verschrikkelijk irritant en houdt de doorstroom in dit geval gigantisch op.
Waarom zou je ook je best doen om te parkeren? Gewoon schijt hebben aan andere mensen :')
pi_119576012
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Waarom zou je ook je best doen om te parkeren? Gewoon schijt hebben aan andere mensen :')
Helaas denken veel mensen zo ja :') en in dit geval altijd onder het mom van 'ben zo terug even een pak melk halen'. Al gebeurt het ook regelmatig dat mensen hun auto gewoon lang dubbel laten staan met alarmlichten aan :') en de straat is al niet breed.
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 17:40:25 #106
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119576313
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:30 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Helaas denken veel mensen zo ja :') en in dit geval altijd onder het mom van 'ben zo terug even een pak melk halen'. Al gebeurt het ook regelmatig dat mensen hun auto gewoon lang dubbel laten staan met alarmlichten aan :') en de straat is al niet breed.
Inderdaad erg vervelend, ik vind dat de BOA's daar wel iets strenger tegen mogen optreden.
pi_119576416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:40 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Inderdaad erg vervelend, ik vind dat de BOA's daar wel iets strenger tegen mogen optreden.
Eens. :) Heb liever dat ze hiervoor schrijven dan bij wijze van voor iemand die met één wiel op de stoep staat.
Overigens zetten hier in de wijk mensen/bezoekers van buiten de wijk hun auto ook op de meest debiele en onmogelijke manieren neer. Vaak dus op manieren dat je er als voetganger/fietser zelfs last van hebt.

En op die tijdstippen komen er dus nooit BOA's :{ terwijl ze overdag een paar keer langskomen.
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 17:47:45 #108
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119576566
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Eens. :) Heb liever dat ze hiervoor schrijven dan bij wijze van voor iemand die met één wiel op de stoep staat.
Overigens zetten hier in de wijk mensen/bezoekers van buiten de wijk hun auto ook op de meest debiele en onmogelijke manieren neer. Vaak dus op manieren dat je er als voetganger/fietser zelfs last van hebt.

En op die tijdstippen komen er dus nooit BOA's :{ terwijl ze overdag een paar keer langskomen.
Hier ook, als er betaald moet worden om te parkeren komen ze regelmatig. Maar daarbuiten nooit, terwijl juist daarbuiten mensen hun auto/bus op de vreemste en onhandigste plekken neerzetten.
Om het hier over de lokale winkelstraat maar niet te hebben, daar ga ik niet eens doorheen rijden. Ik haat slalommen :X
pi_119576580
Had laatst bij de supermarkt net mijn auto netjes in een vak gezet(was plek zat) en toen ik naar binnen liep zag ik een 307 eraan komen rijden, kerel zet de auto op de invalideplek(want lekker makkelijk, is gewoon rechtdoor rijden vanaf de straat gezien..) en loopt op zijn gemak mij voorbij naar binnen.
Op de terugweg naar de auto maar even gekeken, en inderdaad; geen invalidekaart. |:(
Vandaag was het zicht hier hooguit een meter of 100, maar echt absurd weinig auto's gezien met mistlicht aan. wellicht haast minder als op een normale dag/avond.. Begon zelfs zelf te twijfelen of ik mijn mistlicht wel aan moest doen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 17:49:28 #110
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119576647
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:47 schreef Marco001 het volgende:
Had laatst bij de supermarkt net mijn auto netjes in een vak gezet(was plek zat) en toen ik naar binnen liep zag ik een 307 eraan komen rijden, kerel zet de auto op de invalideplek(want lekker makkelijk, is gewoon rechtdoor rijden vanaf de straat gezien..) en loopt op zijn gemak mij voorbij naar binnen.
Op de terugweg naar de auto maar even gekeken, en inderdaad; geen invalidekaart. |:(
Ik heb wel eens tegen zo'n joker gezegd: "Goh, u ziet er helemaal niet invalide uit" :@
pi_119576711
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik heb wel eens tegen zo'n joker gezegd: "Goh, u ziet er helemaal niet invalide uit" :@
wij hebben op het werk (dagbesteding) een betere oplossing in Appingedam: als er iemand zonder kaart op de invalideplaats staat(is maar 1 van in die hele straat!) zetten ze de Transit(met kaart!) er altijd gewoon strak voor.
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 17:52:54 #112
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119576755
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

wij hebben op het werk (dagbesteding) een betere oplossing in Appingedam: als er iemand zonder kaart op de invalideplaats staat(is maar 1 van in die hele straat!) zetten ze de Transit(met kaart!) er altijd gewoon strak voor.
Je had die kop van die vrouw moeten zien :') _O-
Maar dat is ook een prima oplossing, al ben ik er niet zo'n fan van om mijn eigen wagen daarvoor te gebruiken.
pi_119576770
Ik snap echt niet waarom mensen zich in dit topic altijd storen aan mistlichten :') Ben ik echt de enige die er geen last van heeft?
pi_119576794
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je had die kop van die vrouw moeten zien :') _O-
Maar dat is ook een prima oplossing, al ben ik er niet zo'n fan van om mijn eigen wagen daarvoor te gebruiken.
Toch auto van de zaak met voor en achter zo'n RVS Bullbar gebeuren..
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 17:55:57 #115
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119576836
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Toch auto van de zaak met voor en achter zo'n RVS Bullbar gebeuren..
Ja, dan zou ik het ook doen. Laat die foutparkeerders het maar lekker uitzoeken.
pi_119577106
Van sommige mensen mogen ze wat mij betreft direct het rijbewijs afnemen, of ten minste een boete geven. Mijn grootste ergenissen:

- langzame inhalers: zowel op de snelweg als (gevaarlijker) provinciale wegen. Dan bedoel ik vooral die mensen die bij het inhalen net genoeg gas geven zodat ze er zelf langs kunnen, waardoor je als achtervolger je auto weer op de rechterbaan moet proppen om de tegenligger te vermijden

- mistlichten bij nat wegdek: vooral leuk op provinciale wegen op donkere regenachtige nachten. Het wegdek spiegelt dan zo erg dat je haast moet gokken dat je tussen de lijnen rijdt.

- treuzelaars: mensen die staan te wachten op lege rotondes }:|

- mensen die hun knipperlicht niet of verkeerd gebruiken: zonder knipperlicht de rotonde verlaten waardoor je voor jan lul staat te wachten. Maar nog erger is iemand die na het uitvoegen van de snelweg hun knipperlicht naar rechts aan laten, de rotonde oprijden en dan gewoon doorrijden ipv de eerste afslag te nemen ( hiervoor all regelmatig in de ankers gemoeten)

- mensen die je geen ruimte geven om in te voegen, maar gewoon met het blik op oneindig het gat dichtrijden (waardoor je weer capriolen moet uithalen om toch in te voegen)

Ben zelf ook niet de perfecte automobilist, maar bovenstaande overkomt me regelmatig, vooral door vrouwen en ouderen...
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:35:22 #117
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119579846
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht altijd dat mistlicht voor ook pas bij 50m mag, maar zie nu dat dat alleen voor achterlicht geldt. Bij voorlicht staat alleen "Wanneer je zicht ernstig belemmerd wordt door sneeuw, regen of mist".
Ik weet wel dat ik in mijn rijlessen ook in zulke mist heb gereden en dat ik toen geen mistlicht voor hoefde te voeren van mijn instructeur. In principe is het ook niet nodig op de drukke snelwegen, je ziet genoeg.
Je hoeft het mistlicht voor ook helemaal niet te voeren. Het is alleen handig bij echt dichte mist waarbij je verblind wordt als je je dimlicht voert. Als je mistlicht voor voert wanneer je 50+ m kunt zien dan doe je het dus eigenlijk voor de kat z'n viool.
pi_119580149
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:03 schreef HeyFreak het volgende:
- mensen die je geen ruimte geven om in te voegen, maar gewoon met het blik op oneindig het gat dichtrijden (waardoor je weer capriolen moet uithalen om toch in te voegen)
Die mensen zijn juist goed bezig. Jij bent degene die wil invoegen en moet dus ruimte zoeken om in te voegen. Dat kan zijn dat je gas bij moet geven om voor degene te komen die naast je rijdt of juist het gas los laten om erachter te komen. Ik maak vrijwel nooit ruimte voor invoegers en houd mijn snelheid vast, de invoeger kijkt maar hoe die voor of achter me komt.

Ik heb juist een afgrijselijke hekel aan mensen die hun auto naar links gooien om invoegers ertussen te laten, wat overigens ook gewoon strafbaar is.
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:50:31 #119
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_119580351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:43 schreef Daeron het volgende:
Die mensen zijn juist goed bezig.
Mensen die het gat dicht rijden terwijl er ingevoegd moet worden door anderen is verre van goed bezig zijn.
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 20:05:59 #120
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119580863
quote:

[..]

Die mensen zijn juist goed bezig. Jij bent degene die wil invoegen en moet dus ruimte zoeken om in te voegen. Dat kan zijn dat je gas bij moet geven om voor degene te komen die naast je rijdt of juist het gas los laten om erachter te komen. Ik maak vrijwel nooit ruimte voor invoegers en houd mijn snelheid vast, de invoeger kijkt maar hoe die voor of achter me komt.

Ik heb juist een afgrijselijke hekel aan mensen die hun auto naar links gooien om invoegers ertussen te laten, wat overigens ook gewoon strafbaar is.
Het zal nog altijd een overtreding zijn, maar zolang ik op normale wijze ruimte kan maken voor een invoeger dan zal ik dat niet nalaten.
pi_119581051
quote:

[..]

Ik zag laatst ook dat ze een doorgetrokken streep hadden aangelegd ter hoogte van opritten zodat mensen niet naar links konden. Zit even te denken welke snelweg dat ook alweer was.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_119581708
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik zag laatst ook dat ze een doorgetrokken streep hadden aangelegd ter hoogte van opritten zodat mensen niet naar links konden. Zit even te denken welke snelweg dat ook alweer was.
Dat hebben ze op meerdere snelwegen, zie je steeds meer. Om te voorkomen dat mensen blindelings hun auto naar links gooien.

Wat wel enigszins verwarrend kan zijn, is dat ze die strepen ook andersom neerleggen (dus als je naar links gaat mag je niet meer terug) om zo ruimte te maken voor invoegers.

Zelf maak ik meestal wel ruimte voor invoegers, als daar ruimte voor is. Bij veel verkeer zoeken ze het zelf maar uit.
pi_119582160
quote:

[..]

enige voorbeeld dat ik ken is dat aan de linkerkant een doorgetrokken streep zit, zoadat je wel naar links kan, maar niet naar rechts:
http://goo.gl/maps/sn80g
Zo dus.. Die Galaxy mag nu niet naar rechts, maar de google wagen zou wel naar links mogen.
pi_119582191
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat hebben ze op meerdere snelwegen, zie je steeds meer. Om te voorkomen dat mensen blindelings hun auto naar links gooien.

Wat wel enigszins verwarrend kan zijn, is dat ze die strepen ook andersom neerleggen (dus als je naar links gaat mag je niet meer terug) om zo ruimte te maken voor invoegers.

Zelf maak ik meestal wel ruimte voor invoegers, als daar ruimte voor is. Bij veel verkeer zoeken ze het zelf maar uit.
Best lijkt me gewoon doorgetrokken streep, aangezien teveel mensen er niet mee om kunnen gaan als ze zien dat er invoegers aankomen. Een soort doorgeslagen sociaal gedrag ofzo :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:28:24 #125
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_119583312
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dan moet je in dit dorp eens kijken. :') Verhoogde parkeerplaatsen die net te smal zijn. Mensen staan half op straat, zetten hem gewoon met de neus in de heg, you name it.

Of die idioten die tegen de richting in parkeren en hem er bij het weg rijden gewoon voor flikkeren omdat ze uiteraard niks zien. 8)7
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  Spellchecker zaterdag 24 november 2012 @ 23:49:01 #126
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119587799
Mensen die op de snelweg tijdenlang linksachter je rijden op de linkerrijstrook, op exact dezelfde snelheid, totdat er een moment komt dat je iemand in moet gaan halen; dan wordt er ineens wat gas bijgegeven.

Kortom: Mensen die er een sport van maken om anderen zichzelf klem te laten rijden :')

Ik laat het overigens niet toe, maar het is triest dat ze het proberen.

Tevens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
  Moderator zondag 25 november 2012 @ 08:06:25 #127
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119591210
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:28 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dan moet je in dit dorp eens kijken. :') Verhoogde parkeerplaatsen die net te smal zijn. Mensen staan half op straat, zetten hem gewoon met de neus in de heg, you name it.

Of die idioten die tegen de richting in parkeren en hem er bij het weg rijden gewoon voor flikkeren omdat ze uiteraard niks zien. 8)7
Zie PI en mijn berichten die hierop volgden.
  zondag 25 november 2012 @ 09:23:28 #128
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_119591597
quote:

[..]

A1 Hengelo richting Amersfoort, net na knooppunt Beekbergen denk ik.
pi_119592665
Aan alle idioten die over de Moerdijkbrug reden: Welk gedeelte van de snelheidsbeperking van 70 begrijpen jullie niet?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Spellchecker zondag 25 november 2012 @ 19:00:27 #130
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119610433
quote:
18s.gif Op zondag 25 november 2012 11:04 schreef Ridocar het volgende:
Aan alle idioten die over de Moerdijkbrug reden: Welk gedeelte van de snelheidsbeperking van 70 begrijpen jullie niet?
Misschien sloeg/slaat die beperking aldaar gewoon nergens op?
Tevens -purist.
pi_119610579
70 is ook gewoon veel te langzaam.
pi_119610822
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

D'r was zelfs een reden gegeven (harde wind). Maar natuurlijk zijn het allemaal superervaren chauffeurs die denken dat dergelijke beperkingen voor hun niet gelden.

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef Carlos93 het volgende:
70 is ook gewoon veel te langzaam.
En wie bent u om dat te bepalen? Al staat er 50 aangegeven, dan rij je gewoon wat er aangegeven staat. Of gaan we ons pas netjes gedragen als er een controle staat?

[ Bericht 32% gewijzigd door Ridocar op 25-11-2012 19:14:25 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_119610825
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Wind lijkt me de reden te zijn geweest.
sig verwijderd door FA
pi_119612295
Zit nu RTL 7 te kijken............. ik ga nooit meer vloeken op een Nederlandse automobilist :)
pi_119612356
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef kiwiko het volgende:
Zit nu RTL 7 te kijken............. ik ga nooit meer vloeken op een Nederlandse automobilist :)
Inderdaad, erg he...
  Spellchecker zondag 25 november 2012 @ 22:18:04 #136
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119620610
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

D'r was zelfs een reden gegeven (harde wind). Maar natuurlijk zijn het allemaal superervaren chauffeurs die denken dat dergelijke beperkingen voor hun niet gelden.

[..]

En wie bent u om dat te bepalen? Al staat er 50 aangegeven, dan rij je gewoon wat er aangegeven staat. Of gaan we ons pas netjes gedragen als er een controle staat?
Ik ben niet bekend met de situatie bij die brug, dus als hier gezegd wordt, dat dat met de harde wind te maken heeft, geloof ik dat.

Punt in het algemeen is dat er veel plaatsen zijn waar bepaalde snelheidslimieten eenvoudigweg onredelijk zijn. Dan kan ik het me voorstellen, dat velen (waaronder ikzelf) zich er niet aan houden.
Tevens -purist.
  Spellchecker zondag 25 november 2012 @ 22:33:16 #137
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119621640
Oh, en zojuist op de N230 (aka Zuilense Ring); petjesvolk dat denkt dat ik tegen hen wil racen omdat ik er even wat overtollig roet uit blaas (dat is eens in de zoveel tijd nodig met een ouwe diesel, als je normaliter een zeer rustige rijstijl hebt) :')
Tevens -purist.
pi_119628984
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef kiwiko het volgende:
Vertel? (gisteren geen TV gekeken!)

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:47 schreef Marco001 het volgende:
Vandaag was het zicht hier hooguit een meter of 100, maar echt absurd weinig auto's gezien met mistlicht aan. wellicht haast minder als op een normale dag/avond.. Begon zelfs zelf te twijfelen of ik mijn mistlicht wel aan moest doen..
Mijn oma heeft al twee keer iemand die z'n auto op een plek had gezet waar hij hem niet had mogen neerzetten een flinke boete bezorgd. De ene keer bij het winkelcentrum bij haar in de buurt, had iemand zijn auto op de invalide plek gezet, waardoor mijn oma de auto niet meer kwijt kon (en zij heeft wel zo'n kaart en hem ook nodig ook!). Ze heeft toen gewoon de politie gebeld (en gezien dat er een boete uitgeschreven werd). En de tweede keer had een eikel zijn auto op de gereserveerde plek bij haar voor de deur neergezet, zodat ze de auto niet meer kwijt kon. Die is dus weggesleept...

(mijn oma heeft twee kunstheupen en kan dus niet meer zo heel erg goed, en zeker niet ver, lopen)

En reken maar dat dat geen goedkope boetes zijn!
  FOK!fotograaf maandag 26 november 2012 @ 09:01:52 #139
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119629436
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
¤340,00. Ergens belachelijk, er zit lang niet altijd opzet in het spel. Er zijn ook plaatsen (teveel!) waar niet duidelijk aangegeven is wie er mogen parkeren (of het bord simpelweg in een hoekje achter een lantaarnpaal geplaatst is.
Anderzijds, ik kan mij soms ontzettend irriteren aan de hoeveelheid invalideparkeerplaatsen. Goed dat ze er zijn, maar moet nu echt meer dan 10% van de plaatsen voor mensen zijn die niet lekker meer te been zijn?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 26 november 2012 @ 09:07:00 #140
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119629518
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:

Mijn oma heeft al twee keer iemand die z'n auto op een plek had gezet waar hij hem niet had mogen neerzetten een flinke boete bezorgd. De ene keer bij het winkelcentrum bij haar in de buurt, had iemand zijn auto op de invalide plek gezet, waardoor mijn oma de auto niet meer kwijt kon (en zij heeft wel zo'n kaart en hem ook nodig ook!). Ze heeft toen gewoon de politie gebeld (en gezien dat er een boete uitgeschreven werd). En de tweede keer had een eikel zijn auto op de gereserveerde plek bij haar voor de deur neergezet, zodat ze de auto niet meer kwijt kon. Die is dus weggesleept...

(mijn oma heeft twee kunstheupen en kan dus niet meer zo heel erg goed, en zeker niet ver, lopen)

Net goed! ^O^
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119629542
Vandaag weer politie op de snelweg ontmoet. Eerst rijdt een politiebusje de hele tijd 130 voor mij en blijf ik er netjes achter. Op stukken begint hij ineens 130-125-120-115-130 te rijden, dus haal ik ze in net voor een vrachtwagen maar ze hadden er geen last van. Willen ze mij ineens perse inhalen terwijl ik weer achter een vrachtwagen rijd. Wat is dat toch. Weer afremmen en vervolgens rijden ze weer 12/130 verder. Rijd ik ze voorbij zitten ze gewoon te lachen, eikels.
  maandag 26 november 2012 @ 09:28:47 #142
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119629812
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Vraagje: waar laat iedereen de kentekenpapieren van de auto? De 1 claimt het altijd bij zich te hebben, de ander laat het in de handschoenenvakje, weer een ander verstopt het ergens in de auto.

Ikzelf laat het ook in handschoenenvakje. Ik ben niet bang voor dat ze gejat worden want dat deel om te verkopen zit er heus niet bij hoor (bewaar ik thuis) en heb je feitelijk niks eraan.
Ik heb de kentekenpapieren altijd in mijn tas zitten, laat ze nooit in de auto liggen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119629878
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:01 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

¤340,00. Ergens belachelijk, er zit lang niet altijd opzet in het spel. Er zijn ook plaatsen (teveel!) waar niet duidelijk aangegeven is wie er mogen parkeren (of het bord simpelweg in een hoekje achter een lantaarnpaal geplaatst is.
Anderzijds, ik kan mij soms ontzettend irriteren aan de hoeveelheid invalideparkeerplaatsen. Goed dat ze er zijn, maar moet nu echt meer dan 10% van de plaatsen voor mensen zijn die niet lekker meer te been zijn?
De meeste parkeerplaatsen die ik ken zijn het er misschien 2. Ze zitten meestal wel lekker dicht bij de deur (logischerwijs) en ze nemen meer ruimte in beslag (zodat je de deur volledig open kan gooien).

Maar je auto neerzetten op een plek die gereserveerd is voor een andere auto (dus zo'n plek waar een kentekenplaat bij staat..), ik zou er niets eens aan denken!

Oh, even vergeten: mijn ergenis voor vandaag...

45km karretjes op de weg, in de spits... Afschieten die hap.
pi_119629933
Tractors op de A2. Heel veel. :)
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 09:37:53 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_119629949
Zaterdag een ergernis: mistig, op sommige plekken best dicht en toch zijn er mensen die hun lichten niet aan hebben...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119630188
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tractors op de A2. Heel veel. :)
Las het net op Nu.nl.... Da's een eindje rijden, met de trekker van Duitsland naar Brussel!
pi_119630239
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:51 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Las het net op Nu.nl.... Da's een eindje rijden, met de trekker van Duitsland naar Brussel!
En ze moeten ook nog een keer terug. Benieuwd of ze dan weer via de snelweg gaan. :)
pi_119630470
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 09:37 schreef Karina het volgende:
Zaterdag een ergernis: mistig, op sommige plekken best dicht en toch zijn er mensen die hun lichten niet aan hebben...
Terechte klacht. Dom volk met automatische verlichting dat geen idee heeft hoe hun auto werkt :')
pi_119630668
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:54 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En ze moeten ook nog een keer terug. Benieuwd of ze dan weer via de snelweg gaan. :)
Ben benieuwd of ze thuis zullen zijn voordat de koeien weer gemolken moeten worden!
pi_119630681
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Vraagje: waar laat iedereen de kentekenpapieren van de auto? De 1 claimt het altijd bij zich te hebben, de ander laat het in de handschoenenvakje, weer een ander verstopt het ergens in de auto.

Ikzelf laat het ook in handschoenenvakje. Ik ben niet bang voor dat ze gejat worden want dat deel om te verkopen zit er heus niet bij hoor (bewaar ik thuis) en heb je feitelijk niks eraan.
Misschien moet je dan eens de verzekeringspolis doorlezen. Die van mij geeft aan dat ik de originele kentekenpapieren aan de verzekering moet overhandigen in het geval van diefstal of total-loss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')