quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Scherpte en passie. Dat zie ik in hem meer dan alle Ajacieden bij elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat heb jij in die 2 korte invalbeurten gezien dan dat hij de volgende wedstrijd in de basis moet staan?
Ik heb hem ook wekelijks bij Jong Ajax gezien. Laat hij precies hetzelfde als in de invalbeurten zien. Sterk, balvast, goed aanspeelpunt. Kiest ook goed positie.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat heb jij in die 2 korte invalbeurten gezien dan dat hij de volgende wedstrijd in de basis moet staan?
3 keer ingevallen 2 goals lolquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mensen kom op met je Hoesen zeg. Proberen jullie mij in de maling te nemen of zo?
quote:
Als je daarmee een basisplek zou krijgen is het wel heel erg slecht gesteld met Ajax.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scherpte en passie. Dat zie ik in hem meer dan alle Ajacieden bij elkaar.
Incidentenquote:
Daar lag het echt niet aan. Hij was toen gewoon drie klassen beterquote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]?
Dus kwam hij veel beter tot zijn recht omdat hij de ruimte had. Nu moet hij naar binnen komen en gaan combineren, iets wat hij totaal niet kan.
Ja die goal van vandaag was ook echt zijn goal.quote:
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wekelijks bij Jong Ajax gezien. Laat hij precies hetzelfde als in de invalbeurten zien. Sterk, balvast, goed aanspeelpunt. Kiest ook goed positie.
Helemaal niks mis met Hoesen.
Is het ook. Misschien maakt dat de rest een keer wakker. Voetballen kunnen ze allemaal, alleen niet als het effe niet loopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je daarmee een basisplek zou krijgen is het wel heel erg slecht gesteld met Ajax.
QFTquote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef stoeltafel het volgende:
Zo zonde. In de laatste opstelling speelde echt prima. Poulsen en Enoh gaan toch weg. Investeer dan in Hoessen en Fischer en eventueel Boccara. Vond Schone ook veel beter dan Poulsen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wordt publiekslieveling als je wat laat zien. Pelle maar vooral Guidetti deden het erg goed. Je kunt toch niet van Hoesen zeggen dat hij in het rijtje van Pelle en Guidetti past? Dat niveauverschil is echt enorm groot.
Dat vind ik wel meevallen. In vorm gaat hij nu ook niet veel laten zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar lag het echt niet aan. Hij was toen gewoon drie klassen beter
Dat maak jij ervan, als een spits kan meevoetballen is het gelijk de nieuwe Kluivert?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.
Ahaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]?
Dus kwam hij veel beter tot zijn recht omdat hij de ruimte had. Nu moet hij naar binnen komen en gaan combineren, iets wat hij totaal niet kan.
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, als een spits kan meevoetballen is het gelijk de nieuwe Kluivert?![]()
Je lijkt Smoofie wel.
Over appels en peren gesproken...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.
Haal de quotes er maar bij danquote:Op woensdag 21 november 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?
Enoh is in het begin vaak genoeg de nieuwe Davids en Essien genoemd.![]()
Nee hoor, het zijn vooral anderen die ze gelijk gaan vergelijken en daarna vervolgens terug halen als iets wat wij zouden hebben gezegd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?
Enoh is in het begin vaak genoeg de nieuwe Davids en Essien genoemd.
Jij niet, Tyron welquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn vooral anderen die ze gelijk gaan vergelijken en daarna vervolgens terug halen als iets wat wij zouden hebben gezegd.
Zie Eriksen en nieuwe Messi, heeft ook nog nooit een Ajax supporter gezegd. Fischer zelfde.
Neeee, Eriksen is béter dan Messiquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Tyron nog nooit zien zeggen dat Eriksen de nieuwe Messi is.
Cityquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Jivis het volgende:
Ze zullen wel weer vierde worden, zie City nog wel winnen bij Dortmund.
City wil helemaal geen EL spelenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Jivis het volgende:
Ze zullen wel weer vierde worden, zie City nog wel winnen bij Dortmund.
Lees dit topic eens door. Dan lach je jezelf doodquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haal de quotes er maar bij dan
quote:wat een held is het, heerlijke voetballer om naar te kijken. Over 3 jaar speelt ie als opvolger van yaya toure bij Barcelona of Chelsea als de nieuwe Essien
Zo heb ik er wel meer van voorbij zien komenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door. Dan lach je jezelf dood![]()
VBL / Het grote Eyong Enoh topic #1
Had je goed gezienquote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik quote deze even:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo hard als hij is gekomen zo hard zal hij ook weer verdwijnen. Matige voetballer die het verbloemt door zijn werklust.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik quote deze even:
[..]
In het topic van Kermit staan louter uitspraken met een knipoog erachter.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo heb ik er wel meer van voorbij zien komen
Ja, ook van jullie kakkies
VBL / Kermit Erasmus #1
Of Vitessequote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
We zullen nooit weten of PSV het beter had gedaan in deze groep maar...
Ik denk dat je beter naar het andere forum kan gaan dan, daar zitten al die lui namelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In het topic van Kermit staan louter uitspraken met een knipoog erachter.
In dat Enoh topic is iedereen op de eerste 4 pagina's serieus.
Waar blijft Boccara man? Regel die shit eens met je oom, ga dreigen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Waarom stel je eenoog op als je betere spelers hebt.
Je ziet er vast geen post van mij bij staan, is gewoon helemaal niks en was ook nooit watquote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Iedere supporter heeft hoop op een legendarische speler.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Viel me ook tegen dat Boerrigter/Lukoki erin stonden, speel dan zonder echte buitenspelers met Fischer en Hoesen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar blijft Boccara man? Regel die shit eens met je oom, ga dreigen.
Ik heb ook liever dat we 4e worden nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
Maak me sowieso niet druk om deze uitslag, vlieg er eerlijk gezegd liever als 4e uit.
Hoofdzaken zijn wedstrijden als Roda en Willem II uit.
Het verlies heeft mij niet zo verrast wel dat het zo makkelijk gingquote:Op woensdag 21 november 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
Maak me sowieso niet druk om deze uitslag, vlieg er eerlijk gezegd liever als 4e uit.
Ajax speelt een marginale rol in de eredivisie dit seizoen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
Oke.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax speelt een marginale rol in de eredivisie dit seizoen.
Onzin. Als Ajax Roda-uit, PSV-thuis en Groningen-thuis wint dan staat het zomaar weer tweede op 3-4 punten achter de koploper.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax speelt een marginale rol in de eredivisie dit seizoen.
Met wat geluk win je alles tot de winterstop en spelen verliest PSV 2x, speelt het 1x gelijk, vitesse ook gelijk en twente ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Onzin. Als Ajax Roda-uit, PSV-thuis en Groningen-thuis wint dan staat het zomaar weer tweede op 3-4 punten achter de koploper.
Laten we het gewoon maar per wedstrijd bekijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat geluk win je alles tot de winterstop en spelen verliest PSV 2x, speelt het 1x gelijk, vitesse ook gelijk en twente ook.
Hmmm, Roda-uit, PSV-thuis en Utrecht-uit op het programma, die uitduels om 12:30 ook. Beiden na een midweeks duel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat geluk win je alles tot de winterstop en spelen verliest PSV 2x, speelt het 1x gelijk, vitesse ook gelijk en twente ook.
Jankende burgemeestersquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Is Roda ook om 12:30?
Kanker knvb, waarom speelt Ajax zoveel 12:30.
Gaat voornamelijk om de tv, als Ajax vroeg begint zijn er meer kijkers vanaf het begin bij ELquote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jankende burgemeestersOeeeeh Ajax komt langs
Ik snap het ook niet. Ajax is verreweg de meest waardevolle deelnemer aan de competitie. Nu hoeft de club daar niet bevoordeeld voor te worden, maar we mogen op z'n minst gelijk aan de rest behandeld worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Protesteren of anders naar een andere competitie verhuizen
Half 1 jonguhquote:Op woensdag 21 november 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Zitten toch gewoon 3 volle 'rust'dagen tussen.
Dan moeten ze eens wat vaker een interessant duel om 16.30 zetten. Drie duels achter elkaar kijkt de standaard kijker toch niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om de tv, als Ajax vroeg begint zijn er meer kijkers vanaf het begin bij EL
Dat klopt maar het schijnt bewezen te zijn dat mensen blijven hangen en dat is commercieel interessanterquote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens wat vaker een interessant duel om 16.30 zetten. Drie duels achter elkaar kijkt de standaard kijker toch niet.
En op zondag is er verder toch geen bal op tv.
Jawel, PL.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens wat vaker een interessant duel om 16.30 zetten. Drie duels achter elkaar kijkt de standaard kijker toch niet.
En op zondag is er verder toch geen bal op tv.
Ja boeiend, voor Twente of PSV is het in principe kutter.quote:
Die spelen er veel minder en waaromquote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja boeiend, voor Twente of PSV is het in principe kutter.
Die hebben minder tijd tussen de wedstrijden zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die spelen er veel minder en waarom
Ja met EL. Maar die spelen ook met een B-elftal en verliezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben minder tijd tussen de wedstrijden zitten.
Die verliezen ook met het A-elftal hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja met EL. Maar die spelen ook met een B-elftal en verliezen.
De ene is de andere niet, we zien het welquote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Roda, echt nare ervaringen met die match![]()
Meer in de zin van dat we om 7 uur de trein moesten halen in de ochtend en ik me versliep waardoor een maatje schreeuwend buiten stond aangezien ik pas 3 kwartier in me nest lag. Keihard fietsen en onderweg snoeihard vallen over zo'n middenbermquote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
De ene is de andere niet, we zien het wel
De Boer eigenlijk ook met z'n tactische aanpassing Enoh en Poulsen samen op het middenveldquote:Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Wedstrijd weer niet gezien ivm school, deze keer ben ik er iets minder rouwig om dan de vorige keer
Heb gelezen dat de usual suspects weer dramatisch waren vandaag? (Poulsen, Enoh, Boerrigter)
Kutclub. Beter degraderen ze weg. Alemannia Aachen is toch amateurclub geworden, misschien kan Roda 2. Bundesliga gaan spelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Roda, echt nare ervaringen met die match![]()
quote:
Idd, hij is beter dan Messi.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Tyron nog nooit zien zeggen dat Eriksen de nieuwe Messi is.
Dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neeee, Eriksen is béter dan Messi
Jij schrijft goed Nederlands voor een Duitser!!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, weer wakker uit de droom jongens?
Terug naar de Micky Mouse divisie waar jullie horen
Ah we hebben nep Duitser hierquote:Op donderdag 22 november 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, weer wakker uit de droom jongens?
Terug naar de Micky Mouse divisie waar jullie horen
Inderdaad een goed punt. Als een Nederlandse pleog in Europa speelt, ben ik er altijd voor dat ze winnen. Het is echt nodig willen we nog wat betekenen in Europa. Als we zo doorgaan, moeten we nog kwalificatie spelen voor CL.quote:Op donderdag 22 november 2012 06:24 schreef Shreyas het volgende:
Ongeacht voor welke club je bent zal je toch echt moeten hopen dat Ajax naar de EL gaat.
Ook PSV en FC Twente trouwens, het was misschien wel lachen dat ze een paar weken terug tegen die kabouterploeg onderuit gingen, maar alle grapjes op een stokje nu, ze moeten wel door.
Met Ajax, FC Twente én PSV in de EL hebben we alleen nog een kans om de coëfficiënt van dit seizoen een beetje dragelijk te maken, bedenk wel dat het anders vijf jaar gaat duren voor we dit dramatische seizoen hebben weggepoetst.
Kortom, vandaag toch maar even PSV en FC Twente supporten (er voor degene die alléén aan het belang van Ajax op korte termijn denken: Als PSV en FC Twente ook na de winterstop in Europa spelen, vergroot dat de kans op puntverlies in de competitie vanwege vermoeidheid en blessures die ze kunnen oplopen)
oh? met de ploeg die er gisteravond stond niet! Lukoki stelt niets voor. Boerrigter heeft weinig goed gedaan tot op heden. Achterin zakken ze vaak door het ijs. Het is niet alleen gisteravond. Ook in de eredivisie bewezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef Syntix het volgende:
Laten we het wel even relatief bekijken; in elke andere groep word je waarschijnlijk (makkelijk) 2e.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef Syntix het volgende:
Laten we het wel even relatief bekijken; in elke andere groep word je waarschijnlijk (makkelijk) 2e.
Dat klopt, ik heb nog even naar de groepen gekeken en in die van ManU (H) had het misschien gekundquote:Op donderdag 22 november 2012 09:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, neemt alleen niet weg dat dit de zwaarste poule ooit is waar we in hebben gezeten
De ploeg van gisteren zou er dan ook niet staan tegen een mindere tegenstander. FdB heeft zijn elftal gewoon aangepast aan de tegenstander dat is toch duidelijk. Dat er gisteren 3 individuele fouten zijn bij 4 doelpunten gebeurd ook niet elke CL wedstrijd.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
oh? met de ploeg die er gisteravond stond niet! Lukoki stelt niets voor. Boerrigter heeft weinig goed gedaan tot op heden. Achterin zakken ze vaak door het ijs. Het is niet alleen gisteravond. Ook in de eredivisie bewezen.
Uiteraard wel.quote:
Je weet echt niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
De ploeg van gisteren zou er dan ook niet staan tegen een mindere tegenstander. FdB heeft zijn elftal gewoon aangepast aan de tegenstander dat is toch duidelijk. Dat er gisteren 3 individuele fouten zijn bij 4 doelpunten gebeurd ook niet elke CL wedstrijd.
[..]
Uiteraard wel.
Overigens was Blind weeren Hoesen viel ook best aardig in.
Ik ben het met je eens. Achterin is het zwak. Voorin hebben we geen afmaker. Zowel links als rechts niet genoeg vastigheid. Sana is af en toe prima maar niet altijd. Boerrigter, tja die jongen kan zijn schoenen gaan ophangen want die komt nooit meer op niveau. Durft geen actie te maken, kan geen man voorbij lopen. Absoluut niets.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt
Ben ik de enige die Blind gewoon kut vond spelen?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
De ploeg van gisteren zou er dan ook niet staan tegen een mindere tegenstander. FdB heeft zijn elftal gewoon aangepast aan de tegenstander dat is toch duidelijk. Dat er gisteren 3 individuele fouten zijn bij 4 doelpunten gebeurd ook niet elke CL wedstrijd.
[..]
Uiteraard wel.
Overigens was Blind weeren Hoesen viel ook best aardig in.
Niks over Blind he!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Blind gewoon kut vond spelen?
Enoh kan toch ook niks, zolang je zulke spelers nog op "moet" stellen weet je gewoon dat je tekort komt.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:33 schreef Tyron het volgende:
Enoh en Poulsen moet je gewoon nooit op het middenveld zetten, tegen PSV vorig jaar met Enoh en Anita ging dat goed omdat Anita goed kan voetballen maar Poulsen kan dat niet.
Frankie had gewoon voor het voetbal moeten kiezen met Schone, lijd je ook minder snel balverlies.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enoh kan toch ook niks, zolang je zulke spelers nog op "moet" stellen weet je gewoon dat je tekort komt.
enoh loopt altijd achter de feiten aan. die jongen kan dit niveau niet aan en dat was te zien gisteravond. weet niet of schone zoveel beter had gedaan en dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankie had gewoon voor het voetbal moeten kiezen met Schone, lijd je ook minder snel balverlies.
Vooraf begreep ik zijn tactiek nog wel een beetje met snelle spelers op de vleugels, dat dat binnen 10 minuten meteen in het water viel is dan lullig en vanaf dat moment was het achter de feiten aanlopenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:50 schreef TIM-846 het volgende:
En waar sloeg het op dat Fischer op de bank zat? Boerrigter voegt al meer dan een jaar niets dan balverlies en domme acties toe. En Lukoki, tja die is in ieder geval nog jong.
Fischer speelde de laatste twee wedstrijden vrij aardig (als een van de weinigen), maar die mag dan niet meedoen tegen Dortmund.
Altijd.dat.fucking.draaien.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef Catch22- het volgende:
Enoh is een bijzonder beperkte voetballer maar ziet dat niet in. Als hij gewoon stofzuigt en de bal zo snel mogelijk afgeeft kan hij wel mee, maar dat laatste doet hij niet.
Hij zal er nog eens iemand mee blesseren.quote:
quote:Enoh breekt neus Bender
AMSTERDAM - Verdediger Sven Bender van Borussia Dortmund hield woensdagavond een dubbel gevoel over aan de royale zege bij Ajax voor de Champions League (1-4).
Hij was uiteraard blij met de overwinning en de kwalificatie voor de achtste finales, maar had ook de nodige pijn aan zijn neus.
Bender kreeg na ruim een uur een elleboog van tegenstander Eyong Enoh ongelukkig in zijn gezicht. Dat leverde een bloedende wond op.
Volgens de eerste diagnose heeft Bender, die na het incident gewisseld moest worden, zijn neus gebroken. ''Dat zijn tegenstander er ook uit moest met een gekneusde elleboog zegt eigenlijk alles'', liet trainer Jürgen Klopp weten.
Voor Bender is het de derde blessure aan zijn gezicht binnen een jaar. Eerder brak hij zijn kaak en liep hij een beschadiging aan zijn oogkas op.
Dit slaat dus echt helemaal nergens op hequote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach, laten we realistisch zijn, dit hadden we van alle wedstrijden verwacht dit seizoen. Dat dat schijt City nou toevallig volkomen kut was...
Je hebt in de CL al niet zo heel veel te zoeken, maar met zo'n achterlijke loting al helemaal niet.
Ja, zo KAN je het uitleggen, als je dat wil.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit slaat dus echt helemaal nergens op hemag je alleen aan de CL meedoen als je kans maakt om hem te winnen volgens jou? Laten we voortaan maar CL doen met zes ploegen, de rest hoort er toch niet thuis.
Eens. En wederom; in elke andere groep hadden we VEEL meer kans gemaakt op een tweede plek.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit slaat dus echt helemaal nergens op hemag je alleen aan de CL meedoen als je kans maakt om hem te winnen volgens jou? Laten we voortaan maar CL doen met zes ploegen, de rest hoort er toch niet thuis.
Gewoon ook terug naar alleen landskampioenen. Maar ja, commercie.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo KAN je het uitleggen, als je dat wil.
Moet je mij eens uitleggen welke ploegen die in een andere groep op 1 of 2 zijn geëindigd minder zijn dan Ajax, wat ik al eerder meldde, misschien in groep H.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. En wederom; in elke andere groep hadden we VEEL meer kans gemaakt op een tweede plek.
poule van Milan. Anderlecht staat daar al op 4 punten.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je mij eens uitleggen welke ploegen die in een andere groep op 1 of 2 zijn geëindigd minder zijn dan Ajax, wat ik al eerder meldde, misschien in groep H.
Ajax heeft ook 4 puntenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
poule van Milan. Anderlecht staat daar al op 4 punten.
2 Op de 8 poules is het realistisch, de rest eventueel als het meezit wat ik niet verkeerd vindt als je naar dit elftal kijkt. Vindt het ook alsnog een goede prestatie die 4 punten. Real uit wordt toch kansloos, als altijd.
AC Milan is volkomen kut dit seizoen, dus daar had het gekund. Poule met Arsenal en Schalke ook. Die twee ploegen zijn echt niet bijzonder. Zelfs in de poule met Barcelona had je 2e kunnen worden en in de poule met ManUtd al helemaal.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je mij eens uitleggen welke ploegen die in een andere groep op 1 of 2 zijn geëindigd minder zijn dan Ajax, wat ik al eerder meldde, misschien in groep H.
2 seizoenen terug wonnen we nog 2x makkelijk van Anderlecht (die uitzege was wat geflatteerd, maar toch).quote:Op donderdag 22 november 2012 12:02 schreef Neuroscience het volgende:
Ajax heeft het de afgelopen jaren volgens mij niet goed gedaan tegen Anderlecht.
Vorig seizoen zat je met Lyon en Zagreb en toen heb je het ook niet gehaald hoor, waarom zou je dan zomaar ineens wel in een poule met bijvorobeeld Arsenal en Schalke het wel halen?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
AC Milan is volkomen kut dit seizoen, dus daar had het gekund. Poule met Arsenal en Schalke ook. Die twee ploegen zijn echt niet bijzonder. Zelfs in de poule met Barcelona had je 2e kunnen worden en in de poule met ManUtd al helemaal.
Je overschat Ajax echt en ben je niet de enige inquote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
AC Milan is volkomen kut dit seizoen, dus daar had het gekund. Poule met Arsenal en Schalke ook. Die twee ploegen zijn echt niet bijzonder. Zelfs in de poule met Barcelona had je 2e kunnen worden en in de poule met ManUtd al helemaal.
[..]
2 seizoenen terug wonnen we nog 2x makkelijk van Anderlecht (die uitzege was wat geflatteerd, maar toch).
Ik schat Ajax wat hoger in dan Anderlecht. En waarom poule H dan wel.quote:
Vergeet dan maar even hoe je het niet gehaald hebt. Het is niet alsof je kansloos 3e bent geworden.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig seizoen zat je met Lyon en Zagreb en toen heb je het ook niet gehaald hoor, waarom zou je dan zomaar ineens wel in een poule met bijvorobeeld Arsenal en Schalke het wel halen?
Ik zeg dat je in die poules een kans hebt, niet dat je het zeker gaat halen. Dat is een totaal ander verhaal.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je overschat Ajax echt en ben je niet de enige in
Misschien in Poule H maar dat komt ook omdat ik Galatasaray en Cluj niet goed ken, maar 1 van die twee zou dan in een andere groep zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik schat Ajax wat hoger in dan Anderlecht. En waarom poule H dan wel.
Maar goed doet er niet toe. Ik ben tevreden met 4 punten. Over 2 wedstrijden beter dan Man City. 1 Goede wedstrijd tegen Dortmund en 2x weg getikt worden door Real. Niets mis mee. Boven verwachting.
Als Ajax zich kan aanpassen aan de tegenstander kunnen ze heel wat. Ze moeten zelf het spel gewoon niet willen maken, zoals gisteren of zoals tegen VVV en Vitesse. Dan gaat het mis.
Dus? Toen moest je het op doelsaldo nota bene halen, zelfs dat is niet gelukt in zo'n matige poule. En dan neem jij als voorbeeld een poule met twee goede Europese subtoppers.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vergeet dan maar even hoe je het niet gehaald hebt. Het is niet alsof je kansloos 3e bent geworden.
Hoe kun je dit na gisteravond uit je toetsenbord krijgen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
2 seizoenen terug wonnen we nog 2x makkelijk van Anderlecht (die uitzege was wat geflatteerd, maar toch).
Wat loop je nou te ouwehoeren? Ajax is in elke poule de derde daarin over het algemeen. Dat zou betekenen dat die ploegen uit pot 4 helemaal niks te zoeken hebben? Wanneer ben je dan NIET te licht voor de Champions League?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Toen moest je het op doelsaldo nota bene halen, zelfs dat is niet gelukt in zo'n matige poule. En dan neem jij als voorbeeld een poule met twee goede Europese subtoppers.Je overschat Ajax gewoon enorm, Ajax is gewoon te licht voor de CL, geeft niet maar zie dat eens onder ogen ipv alsmaar excuses te verzinnen waarom je het niet gehaald hebt en te wijzen naar andere makkelijkere poules.
Ja, als je een enorm gunstige loting krijgt maak je een kansje op de volgende ronde, maar zelfs dan is er gewoon een flinke dosis geluk nodig.
En jij overdrijft dan weer de andere kant op.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Toen moest je het op doelsaldo nota bene halen, zelfs dat is niet gelukt in zo'n matige poule. En dan neem jij als voorbeeld een poule met twee goede Europese subtoppers.Je overschat Ajax gewoon enorm, Ajax is gewoon te licht voor de CL, geeft niet maar zie dat eens onder ogen ipv alsmaar excuses te verzinnen waarom je het niet gehaald hebt en te wijzen naar andere makkelijkere poules.
Ja, als je een enorm gunstige loting krijgt maak je een kansje op de volgende ronde, maar zelfs dan is er gewoon een flinke dosis geluk nodig.
Ik heb het over knock-out plekken, daar heeft Ajax gewoon niks te zoeken.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat loop je nou te ouwehoeren? Ajax is in elke poule de derde daarin over het algemeen. Dat zou betekenen dat die ploegen uit pot 4 helemaal niks te zoeken hebben? Wanneer ben je dan NIET te licht voor de Champions League?
Als Man U of Porto zijnde?
Vind ik niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij overdrijft dan weer de andere kant op.
Omdat ik ook andere ploegen heb zien spelen en dat was soms net zo kut als Ajax gisterenavondquote:Op donderdag 22 november 2012 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe kun je dit na gisteravond uit je toetsenbord krijgen.
Waar staan die excuses dan? Ik heb alleen gezegd dat je in een andere poule meer kans had en dat is gewoon de waarheid. Verder verzin ik sowieso geen excuses, aangezien ik niet zo'n blinde diehard supporter ben zoals sommige anderen hier.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft uberhaupt niets in Europa te zoeken. Wat is je punt? Iedereen heeft wel door dat Ajax de Champions League niet gaat winnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het over knock-out plekken, daar heeft Ajax gewoon niks te zoeken.
[..]
Vind ik niet.
Het is wel het slechtste Milan ooit zo ongeveer, maar Ajax is echt niet beterquote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ik ook andere ploegen heb zien spelen en dat was soms net zo kut als Ajax gisterenavondHeb je Milan toevallig deze CL zien spelen? Dan weet je voldoende.
[..]
Waar staan die excuses dan? Ik heb alleen gezegd dat je in een andere poule meer kans had en dat is gewoon de waarheid. Verder verzin ik sowieso geen excuses, aangezien ik niet zo'n blinde diehard supporter ben zoals sommige anderen hier.
Daarnaast, net of het allemaal uit te tekenen valt. Wie had gedacht dat Manchester City zo vreselijk kansloos zou zijn deze CL dat het zelf onderling zou verliezen van dit matige Ajax? Ja ze spelen kut dit seizoen voor dat belachelijke kapitaal dat ze op het veld hebben staan, maar dit had toch niemand gedacht op voorhand.
Ben het qua overschatten echt wel met je eens, maar in een normale poule had Ajax de afgelopen jaren best kans om de knock-out fase te bereiken. Dit jaar niet. Want slechtste Ajax in jaren.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het over knock-out plekken, daar heeft Ajax gewoon niks te zoeken.
[..]
Vind ik niet.
Grappig en triest dat je over Feyenoord moet beginnen in het Ajax topic, geeft verder niet hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft uberhaupt niets in Europa te zoeken. Wat is je punt? Iedereen heeft wel door dat Ajax de Champions League niet gaat winnen.
De mensen hier die anders zeggen, hebben het vooral over scenario's waarbij veel mee zit. Vorig jaar had het kunnen gebeuren. Dit jaar had je een kutpoule. Niks te zoeken slaat nergens op.
Heb jij wel hele wedstrijden van Milan deze CL-gezien dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ik ook andere ploegen heb zien spelen en dat was soms net zo kut als Ajax gisterenavondHeb je Milan toevallig deze CL zien spelen? Dan weet je voldoende.
Jouw comment over Ajax is triest.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grappig en triest dat je over Feyenoord moet beginnen in het Ajax topic, geeft verder niet hoor.
Dat is, gezien je avatar, niet zo heel verwonderlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grappig en triest dat je over Feyenoord moet beginnen in het Ajax topic, geeft verder niet hoor.
Ik had wel verwacht dat we tegen City de meeste kans zouden maken, puur omdat het een engelse club is.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef TheArt het volgende:
Daarnaast, net of het allemaal uit te tekenen valt. Wie had gedacht dat Manchester City zo vreselijk kansloos zou zijn deze CL dat het zelf onderling zou verliezen van dit matige Ajax? Ja ze spelen kut dit seizoen voor dat belachelijke kapitaal dat ze op het veld hebben staan, maar dit had toch niemand gedacht op voorhand.
Want? Ik geef slechts mijn mening over Ajax, daar is dit topic toch voor?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Jouw comment over Ajax is triest.
Ik had net nog mijn andere UI en toen werd er normaal gereageerd, best grappig om te zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is, gezien je avatar, niet zo heel verwonderlijk natuurlijk.
Hij slaat nergens op. Dan mag ik toch reageren met iets even onzinnigs?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Ik geef slechts mijn mening over Ajax, daar is dit topic toch voor?
Hij heeft gewoon gelijk over dat overschatten en dat Ajax op dit moment geen moer in de knock-out fase van de CL te zoeken heeft hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hij slaat nergens op. Dan mag ik toch reageren met iets even onzinnigs?
Elke mening die niet de jouwe is slaat nergens op en is onzinnig? Je bent niet echt een kei in discussiëren oid volgens mij he, is het wel?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hij slaat nergens op. Dan mag ik toch reageren met iets even onzinnigs?
Zo gaat dat overal natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:31 schreef Tyron het volgende:
Ajax wint van City - alle niet-ajacieden huilen en zijn stil
Ajax verliest - AJAX HEEFT NIKS TE ZOEKEN IN DE CL!!!!!!!!
Ik heb wel het idee dat het richting Ajax altijd een stuk erger/harder/feller is dan andersom.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo gaat dat overal natuurlijk.
PSV wint in de EL - Het is toch maar een kutbeker, tegenstander speelt met een B-team of daar zou je sowieso van moeten winnen
PSV verliest in de EL - HAHAHAHAHAHAHA SUKKOLS JULLIE KUNNEN ER ECHT HELEMAAL NIKS VAN!!1
Grote delen wel ja. Die 1e tegen Anderlecht bijv. Wat een verschrikkelijk gedrocht van een wedstrijd was dat. En ook gisterenavond werden ze door Anderlecht grote delen van de wedstrijd gewoon weggedrukt.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb jij wel hele wedstrijden van Milan deze CL-gezien dan?
Daarom is het ook wel jammer dat er tegen Dortmund niet eens een punt is gehaald, nu is gewoon duidelijk dat tegen een City een incident was doordat ze een trainer hebben die drukker met z'n haar bezig is en spelers die alleen maar geld tellen ipv ervoor te werkenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat we tegen City de meeste kans zouden maken, puur omdat het een engelse club is.
Maar als PSV zou verliezen in de EL terwijl mijn club er niet eens in zit dan had ik ze niet uitgelachen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo gaat dat overal natuurlijk.
PSV wint in de EL - Het is toch maar een kutbeker, tegenstander speelt met een B-team of daar zou je sowieso van moeten winnen
PSV verliest in de EL - HAHAHAHAHAHAHA SUKKOLS JULLIE KUNNEN ER ECHT HELEMAAL NIKS VAN!!1
Ik vind jouw mening onzinnig. Dat snap je toch wel? Zo gaat het toch in een discussie? Dat kan ik dan toch zeggen? Daarom zeg ik toch iets onzinnigs over feyenoord, maar dat mag dan niet....juist.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke mening die niet de jouwe is slaat nergens op en is onzinnig? Je bent niet echt een kei in discussiëren oid volgens mij he, is het wel?
Dus jij kijkt als Ajax speelt naar Milan - Anderlecht?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Grote delen wel ja. Die 1e tegen Anderlecht bijv. Wat een verschrikkelijk gedrocht van een wedstrijd was dat. En ook gisterenavond werden ze door Anderlecht grote delen van de wedstrijd gewoon weggedrukt.
Gister lag het ook wel een beetje aan de kinderlijke fouten en speelwijze van Ajax hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom is het ook wel jammer dat er tegen Dortmund niet eens een punt is gehaald, nu is gewoon duidelijk dat tegen een City een incident was doordat ze een trainer hebben die drukker met z'n haar bezig is en spelers die alleen maar geld tellen ipv ervoor te werken
Maar dat zegt niemand toch over deze poule? Dat doet alleen hij.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk over dat overschatten en dat Ajax op dit moment geen moer in de knock-out fase van de CL te zoeken heeft hoor.
Uitlachen is niet het zelfde als conclusies trekken he lieve schat.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als PSV zou verliezen in de EL terwijl mijn club er niet eens in zit dan had ik ze niet uitgelachen.
Het is inderdaad wat onzinnig om over Feyenoord te beginnen, ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind jouw mening onzinnig. Dat snap je toch wel? Zo gaat het toch in een discussie? Dat kan ik dan toch zeggen? Daarom zeg ik toch iets onzinnigs over feyenoord, maar dat mag dan niet....juist.
Dat is dus gebrek aan kwalitietquote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gister lag het ook wel een beetje aan de kinderlijke fouten en speelwijze van Ajax hoor
In welke poule dan ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar dat zegt niemand toch over deze poule? Dat doet alleen hij.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als PSV zou verliezen in de EL terwijl mijn club er niet eens in zit dan had ik ze niet uitgelachen.
Dit. Anders zouden we nooit meer iets over het spelletje mogen zeggen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uitlachen is niet het zelfde als conclusies trekken he lieve schat.
Twee wedstrijden tegelijk. Één op tv, andere op stream.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus jij kijkt als Ajax speelt naar Milan - Anderlecht?
Nee. In een discussie kom je met argumenten om je punt kracht bij te zetten en/of om de argumenten/het punt van je discussie partner onderuit te halen. Laatste post van mij richting jou, dan kun jij mooi het laatste woord hebben zodat je denkt dat je gewonnen hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind jouw mening onzinnig. Dat snap je toch wel? Zo gaat het toch in een discussie? Dat kan ik dan toch zeggen? Daarom zeg ik toch iets onzinnigs over feyenoord, maar dat mag dan niet....juist.
Je hebt wel door dat Ajax in de poule des doods zit hequote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uitlachen is niet het zelfde als conclusies trekken he lieve schat.
Vind ik niet, tegen City werd er beter verdedigd (misschien dat het ook makkelijker ging) en als je met Enoh begint dan kies je niet voor het voetbal.quote:
Wat is daar knap aan?quote:
Vorig jaar had je een ontzettend makkelijke poule in verhouding en toen moest je het hebben van het doelsaldo. Er zijn denk ik weinig ploegen in de CL (als tweede geplaatst) slechter dan Lyon toen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat Ajax in de poule des doods zit he
Ik vind niet dat je aan de hand van delen kunt oordelen. Maar goed, ook al had je heel de wedstrijd van Milan gezien, Ajax in deze doen ook niet zomaar goede resultaten tegen geboekt. Die wedstrijden tegen City waren incidenten, niets meer.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Twee wedstrijden tegelijk. Één op tv, andere op stream.
Het zat vorig jaar dan ook niet meequote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar had je een ontzettend makkelijke poule in verhouding en toen moest je het hebben van het doelsaldo. Er zijn denk ik weinig ploegen in de CL (als tweede geplaatst) slechter dan Lyon toen.
Natuurlijk, maar dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat ze zeker meer kans hadden. Je hoort me nergens zeggen dat ze zomaar 4 punten of meer tegen Milan zouden halen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je aan de hand van delen kunt oordelen. Maar goed, ook al had je heel de wedstrijd van Milan gezien, Ajax in deze doen ook niet zomaar goede resultaten tegen geboekt. Die wedstrijden tegen City waren incidenten, niets meer.
Dit bedoel ik met overdrijven de andere kant op. Die poule vorig jaar was ook niet 'ontzettend makkelijk'.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar had je een ontzettend makkelijke poule in verhouding en toen moest je het hebben van het doelsaldo. Er zijn denk ik weinig ploegen in de CL (als tweede geplaatst) slechter dan Lyon toen.
Mja, ik schatte Lyon toch nog wel iets hoger in dan Ajax vorig jaar. Dinamo Zagreb is al 2 jaar de slechtste club van de hele CL.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt wel dat Ajax in een poule met Arsenal en Schalke wel door had kunnen gaan. Dat is op het moment ridicuul om te denken. Het niveau van die ploegen is mijlenver van Ajax vandaan nu.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat ze zeker meer kans hadden. Je hoort me nergens zeggen dat ze zomaar 4 punten of meer tegen Milan zouden halen.
Argumenten had ik al gegeven.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. In een discussie kom je met argumenten om je punt kracht bij te zetten en/of om de argumenten/het punt van je discussie partner onderuit te halen. Laatste post van mij richting jou, dan kun jij mooi het laatste woord hebben zodat je denkt dat je gewonnen hebt.
Het is gewoon duidelijk dat er bij City helemaal niets van klopt, dus zijn die punten tegen hun ook niets waard, sportief gezien danquote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat Ajax in de poule des doods zit he
[..]
Vind ik niet, tegen City werd er beter verdedigd (misschien dat het ook makkelijker ging) en als je met Enoh begint dan kies je niet voor het voetbal.
Toch werd datzelfde City kampioen van Engeland.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk dat er bij City helemaal niets van klopt, dus zijn die punten tegen hun ook niets waard, sportief gezien dan
So what?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch werd datzelfde City kampioen van Engeland.
Het waren twee incidenten. Twee hele toffe incidenten, maar niets meer dan dat. Echt niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het blijft dus een uitstekende prestatie dus zijn die punten zeker wel wat waard.
Dit dusquote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het waren twee incidenten. Twee hele toffe incidenten, maar niets meer dan dat. Echt niet.
Je hebt twee keer gespeeld tegen City en daar sleep je 4 punten uit, lijkt me geen incident. Het is namelijk niet zo dat City de CL niet serieus nam.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het waren twee incidenten. Twee hele toffe incidenten, maar niets meer dan dat. Echt niet.
Het zou voor dit Ajax in iedere CL-poule een enorme prestatie zijn geweest, dat is geen rocket-science lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat je zo kan zeggen dat Ajax per definitie in welke poule dan ook kansloos zou zijn geweest.
Iedereen dacht ook dat Ajax tegen City kansloos zou zijn. Viel wel mee.
Dat je zo kan zeggen dat Ajax per definitie in welke poule dan ook kansloos zou zijn geweest.quote:
Dat snapt toch iedereen?! Jij zegt dat ze per definitie kansloos zijn in elke poule en die Feyenoorder ook. Dat is onzinnig.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zou voor dit Ajax in iedere CL-poule een enorme prestatie zijn geweest, dat is geen rocket-science lijkt me.
Nee, het ging erover dat Ajax geen moer in de knock-out fase te zoeken heeft. Jij haalt de poule daarbij. Ik heb nergens gezegd dat ze per definitie kansloos zijn. Je bent nooit kansloos.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat snapt toch iedereen?! Jij zegt dat ze per definitie kansloos zijn in elke poule en die Feyenoorder ook. Dat is onzinnig.
Elke mongool die voetbal kijkt snapt toch dat Ajax het moeilijk heeft in de Champions League?
Aan de andere kant heeft City volgens mij geen interesse in de EL.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie city nog wel winnen van Borussia hoor.
Zijn Duitsers hè.
Ja ligt aan mij.quote:
quote:
Inderdaad. Geen moer te zoeken. Welke poule je ook door zou komen. Maar he, lekker blijven dromen ouwe.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk over dat overschatten en dat Ajax op dit moment geen moer in de knock-out fase van de CL te zoeken heeft hoor.
Als ze onverhoopt toch winnen omdat het een gigantische zaadpot is en het wordt of 0-0 of 1-2, dan treed City met hun D-elftal aan in de EL en ligt Ajax er alsnog uit. Dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft City volgens mij geen interesse in de EL.
Je hebt mij niet horen zeggen dat Ajax wat te zoeken heeft in de knock out fase.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Geen moer te zoeken. Welke poule je ook door zou komen. Maar he, lekker blijven dromen ouwe.
Dat was de quote waar het om ging. Geeft verder niet. Ben hier toch wel klaar mee. Hopen op een leuke trip in februari en dan is het seizoen wel klaar, helaas.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat Ajax wat te zoeken heeft in de knock out fase.
Maar idd het ging niet over de poule nee wat je zei. Andere quote erbij pakken is wel makkelijk zo.
Dus je punt was dat ze kansloos zijn in elke poule omdat je dan in de knock out fase terecht komt waar je niets te zoeken hebt? Begrijp ik het zo goed? Dan zal ik je wel niet begrepen hebben ofzo.....quote:Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was de quote waar het om ging. Geeft verder niet. Ben hier toch wel klaar mee. Hopen op een leuke trip in februari en dan is het seizoen wel klaar, helaas.
Nee, je hebt er niets van begrepen. Dat is het hele punt.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus je punt was dat ze kansloos zijn in elke poule omdat je dan in de knock out fase terecht komt waar je niets te zoeken hebt? Begrijp ik het zo goed? Dan zal ik je wel niet begrepen hebben ofzo.....
Verder hoop ik dat die Duitsers Man City wegtikken. Ik heb nog wel behoefte aan wat leuke wedstrijden in Europa.
Zou het wel leuk vinden, mocht Ajax het niet redden. Krijg je er vast nog wel 1 die weigert in te vallen omdat hij ergens in Oost Europa moet invallen bij -15.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft City volgens mij geen interesse in de EL.
Zonde en ik doe altijd zo me best om jou te begrijpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je hebt er niets van begrepen. Dat is het hele punt.
Wil ik best. Ik heb een PI gebruikt bij de vorige post. Dus eigenlijk was het een garpje.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:12 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zonde en ik doe altijd zo me best om jou te begrijpen.Wil je het dan uitleggen?
In alle groepen behalve deze en de groep met Chelsea en Juventus had je gewoon een goede kans om door te gaan ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef Syntix het volgende:
Juventus zat in pot 3 dus het zou Ajax ipv Juve geweest zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In alle groepen behalve deze en de groep met Chelsea en Juventus had je gewoon een goede kans om door te gaan ja.
Ja dan waren we ook niet voor Sjachtar geëindigd denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Juventus zat in pot 3 dus het zou Ajax ipv Juve geweest zijn
Kijk nog maar eens goedquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In alle groepen behalve deze en de groep met Chelsea en Juventus had je gewoon een goede kans om door te gaan ja.
PSG en Juve waren pot 3. Sjachtar zei ik al. Porto, Bayern, Barcelona worden gewoon eerste in poule dus doe hoef je niet per se te verslaan. Arsenal, Milan, Málaga, Schalke en Benfica heb je een goede kans tegen denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:51 schreef Tarado het volgende:
Porto, PSG, Schalke, Arsenal, Malaga, Milan, Shakhtar, Juventus, Bayern, Valencia, Barcelona, Benfica,
Noem er 1 die minder is dan Ajax
Zijn we het niet eens, meer kans wil ik nog voor gaan in elke andere groep maar grote kans nee, daar is dit Ajax gewoon echt niet goed genoeg voor (helaas)quote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
PSG en Juve waren pot 3. Sjachtar zei ik al. Porto, Bayern, Barcelona worden gewoon eerste in poule dus doe hoef je niet per se te verslaan. Arsenal, Milan, Málaga, Schalke en Benfica heb je een goede kans tegen denk ik.
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:05 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond
quote:
Dat soort dingen zijn voor mij toch bijzaken, hoofdzaak is het voetbal weer wat op niveau brengenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
Logo vind ik belangrijker, eindelijk begint de hoop weer te borrelen op een terugkeer.
Dat is een hoofdzaak ja, maar ook het logo, stadion, tenue en dergelijke moeten Ajax uitstralen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn voor mij toch bijzaken, hoofdzaak is het voetbal weer wat op niveau brengen
Hopelijk loot Ajax - als het kan - Liverpool of Tottenham of iets van die strekking.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
alle kanshebbers voor de titel, op ajax na, spelen waarschijnlijk geen europees voetbal na de winter
Ik moet eerlijk zeggen dat toen dat nieuwe logo net geïntroduceerd werd door die eikel van Leeser, ik het spuuglelijk vond, maar inmiddels vind ik het wel mooi of ben er aan gewend, pas echt lelijk zijn die eerste logo's van Ajaxquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is een hoofdzaak ja, maar ook het logo, stadion, tenue en dergelijke moeten Ajax uitstralen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat toen dat nieuwe logo net geïntroduceerd werd door die eikel van Leeser, ik het spuuglelijk vond, maar inmiddels vind ik het wel mooi of ben er aan gewend, pas echt lelijk zijn die eerste logo's van Ajax
[ afbeelding ]
Het vorige vind ik ook mooier hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb die tijd nooit meegemaakt maar ik walg van het huidige logo en al helemaal als je daarvoor zo'n mooie had.
lyon lootte Apoel nicosia vorig jaarquote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Sowieso als je de poulefase doorkomt moet je tegen de no. 1 uit een andere poule, dus lig je er dan sowieso uit.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax Netwerk is het er over eens. Frank moet weg
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/941-242.php
Daar zitten toch alle vincerussos van deze wereld?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax Netwerk is het er over eens. Frank moet weg
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/941-242.php
Alleen onderbouwen die een hele reactie.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Daar zitten toch alle vincerussos van deze wereld?
Dat heb ik ff gemist?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
Logo vind ik belangrijker, eindelijk begint de hoop weer te borrelen op een terugkeer.
Ik heb gehoord dat Boerrigter een contractverlenging zou krijgenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef stoeltafel het volgende:
Als Frank nou is begint met normale opstelling dan heb ik er veel minder moeite mee. Zo leef je ook vast toe naar volgend seizoen.
Enoh Poulsen em Boerrigter eruit. Zo krijg je veel meer voetbal.
Ik zie wel hele lappen tekst, maar het is voornamelijk samen te vatten als 'laten we gewoon de hele ploeg radicaal verjongen / volgooien met jeugdspelers'. Dat klinkt natuurlijk heel leuk, maar in de praktijk is de uitwerking van zo'n aanpak meestal niet heel denderend. Een ploeg als Ajax moet er wel elke week in de eredivisie weer staan. Dat blijkt nu al lastig, maar dat gaat nog veel lastiger worden wanneer je deze volstopt met jongetjes van 18/19 zonder enige ervaring.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen onderbouwen die een hele reactie.
Trouwens, waar is vince
Hoop dat ze mannen als Boccara, Hoesen, Andersen en Fischer klaarstomen voor de tweede seizoenshelft. Wil niet zeggen dat het met die gaatjes meteen met beter gaat of dat ze überhaupt slagen bij Ajax. Maar dan werk je iig ergens naartoe.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:47 schreef stoeltafel het volgende:
Als Frank nou is begint met normale opstelling dan heb ik er veel minder moeite mee. Zo leef je ook vast toe naar volgend seizoen.
Enoh Poulsen em Boerrigter eruit. Zo krijg je veel meer voetbal.
Spelers als Alderweireld, Eriksen en de Jong zouden de kar moeten trekken en dat doen ze niet (genoeg). Daar ligt het probleem. Maar leiders kopen is echt verdomd moeilijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie wel hele lappen tekst, maar het is voornamelijk samen te vatten als 'laten we gewoon de hele ploeg radicaal verjongen / volgooien met jeugdspelers'. Dat klinkt natuurlijk heel leuk, maar in de praktijk is de uitwerking van zo'n aanpak meestal niet heel denderend. Een ploeg als Ajax moet er wel elke week in de eredivisie weer staan. Dat blijkt nu al lastig, maar dat gaat nog veel lastiger worden wanneer je deze volstopt met jongetjes van 18/19 zonder enige ervaring.
Ach makkelijk scoren weer want het gebeurt in alle stadions.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Mooie kop in een Duitse krant.
[ afbeelding ]
Nou is het bij ons zeker niet als enige, en vind ik Duitse kranten ook idioot, maar ik vind het echt een schande hoe leeg die tribunes waren. Godverdomme wat triest.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Mooie kop in een Duitse krant.
[ afbeelding ]
Zeker waar. Maar bij Ajax is het altijd wat massaler heb ik het idee. Zelfde als met het volk dat niet komt opdagen tegen pak 'em beet VVV thuis.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach makkelijk scoren weer want het gebeurt in alle stadions.
Nou is het ook zo dat de plekken met de minst fanatieke aanhang het meest in beeld zijn waardoor het ook erger lijkt. Bij jullie ziet die vooraan rond het veld waardoor je het minder ziet.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar bij Ajax is het altijd wat massaler heb ik het idee. Zelfde als met het volk dat niet komt opdagen tegen pak 'em beet VVV thuis.
Sja dat is het nadeel van fans uit het hele land die zijn weer afhankelijk van het OV of de auto.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar bij Ajax is het altijd wat massaler heb ik het idee. Zelfde als met het volk dat niet komt opdagen tegen pak 'em beet VVV thuis.
Dat klopt wel maar is al vaker ook aan jou uitgelegd dat er nogal veel corporate eigenaren van seizoenskaarten zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij Feyenoord niet anders.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja dat is het nadeel van fans uit het hele land die zijn weer afhankelijk van het OV of de auto.
Klopt, maar het blijft een opmerkelijk fenomeen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar is al vaker ook aan jou uitgelegd dat er nogal veel corporate eigenaren van seizoenskaarten zijn
Ik voel weer een tabelletje met toeschouwersaantallen aankomen...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij Feyenoord niet anders.
[..]
Klopt, maar het blijft een opmerkelijk fenomeen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voel weer een tabelletje met toeschouwersaantallen aankomen...
Ik ben hem kwijt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De kuip is altijd uitverkocht en heeft de trouwste fans hoor echt waar!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uitverkocht lang niet altijd, maar wel gewoon vol. Het aantal seizoenskaarthouders dat komt opdagen is veel groter. Vraag me af waar dat verschil door komt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De kuip is altijd uitverkocht en heeft de trouwste fans hoor echt waar!!!!
Zolang de media het blijft roepen gaan de meeste mensen het nog geloven ook
Klopt, je ziet ook vaak dat dit soort ploegen zich alleen echt kunnen optrekken aan een speler die na jaren op topniveau gevoetbald te hebben weer terugkeert bij zijn oude club. Denk bijvoorbeeld aan Rijkaard, Cocu, v. Bommel, dat soort spelers.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:46 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Spelers als Alderweireld, Eriksen en de Jong zouden de kar moeten trekken en dat doen ze niet (genoeg). Daar ligt het probleem. Maar leiders kopen is echt verdomd moeilijk.
'Beste Edwin'quote:
Als F tegen Ajax 0-3 staat bij rust kropen de kakkerlakken ook massaal naar buiten, het is overal helaas en ja bij Ajax zit er ook veel 'kut' publiek.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitverkocht lang niet altijd, maar wel gewoon vol. Het aantal seizoenskaarthouders dat komt opdagen is veel groter. Vraag me af waar dat verschil door komt.
Je weet het niet, Coronel was de laatste die tegen was omdat hij zijn baby smurf niet wou vervangen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Denk niet dat ze weer het oude logo gaan gebruiken.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Denk niet dat ze weer het oude logo gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:29 schreef muzas het volgende:
Gezeur over dat logo. Alsof ze daar beter van gaan spelen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik weet het ook nooit zo goed met dat logo-gedoe. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het oude logo ook mooier dan het nieuwe, maar het is wel een logo dat in 1990 is vervangen. Dat is ondertussen bijna 23 jaar geleden. Laat het rusten. Dit logo is ook alles behalve lelijk en inmiddels weet een enorm deel van de supporters ook niet beter. En daarbij, de grote jaren'90 successen behaalden we met het nieuwe logo op de borst. Het is vals sentiment.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik weet het ook nooit zo goed met dat logo-gedoe. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het oude logo ook mooier dan het nieuwe, maar het is wel een logo dat in 1990 is vervangen. Dat is ondertussen bijna 23 jaar geleden. Laat het rusten. Dit logo is ook alles behalve lelijk en inmiddels weet een enorm deel van de supporters ook niet beter. En daarbij, de grote jaren'90 successen behaalden we met het nieuwe logo op de borst. Het is vals sentiment.
Laten rusten? Dit logo is ongeveer alles wat verkeerd is aan Ajax, koud lelijk onwaardig logo en deze fout laat ik zeker niet rusten! En ondanks dat dit logo al 23 jaar op de borst prijkt leeft het nog ontzettend en de kneusjes die toch altijd wel alles kopen wat van Ajax komt hebben in deze geen mening, ze kopen het hoe dan ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgend jaar in een blauw shirt want dat is toch niet belangrijk, laten we ook meteen maar de naam veranderen en de baan splitten in 3 losse strepen want ja...het maakt toch geen fuck uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:17 schreef Marsenal het volgende:
Voor mijn part gebruiken ze een afbeelding van de erasmusbrug als het nieuwe logo, lekker belangrijk.
Oude logo > smurfquote:
Wie weet hier te vinden http://www.leeserconsultancy.nl/ dan zie je ook meteen tegen wie je moet strijden voor het oude logo, Rolf Leeser: ex speler van Ajax, beste vriend van Rinus Michels, was betrokken bij de ABA (businessclub).quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oude logo > smurf
Ik zou trouwens graag dit boekje in willen zien ( nee, niet op die rechter clown letten ):
[ afbeelding ]
Wtf is dat rechter?quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oude logo > smurf
Ik zou trouwens graag dit boekje in willen zien ( nee, niet op die rechter clown letten ):
[ afbeelding ]
Een concept waarin kenmerken van het oude en nieuwe logo gecombineerd zijn. Een soort gulden middenweg. Alleen dan kanker lelijk.quote:
Prima, mij gaat het ook om die trotse kop, die letters en cirkel mogen anders inderdaad maar die trotse Griekse kopquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[ http://img526.imageshack.us/img526/3466/30emmeg5.jpg (copy/paste deze link) ]
Maar oude logo is geen optie, als ze iets doen, doe dan een logo met een combi. Dus de oude smurf, zonder het oude 'Ajax", maar met Ajax Amsterdam zoals het nu ongeveer is.
Bij Roda JC uit, gebeurt er altijd wel wat.quote:Op zondag 25 november 2012 08:19 schreef stoeltafel het volgende:
Matchday! Hopelijk een beetje leuke pot.
Wie weet valt het daar mee met het weerquote:Op zondag 25 november 2012 10:36 schreef tammepiet het volgende:
Snoeiharde wind, regen en een half 1 duel. Klinkt als een heerlijke voetbalmiddag.
Dat zijn er 9quote:Op zondag 25 november 2012 11:21 schreef stoeltafel het volgende:
Eindelijk
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter
twitter:
Eens. Kwalitatieve shit opstelling, ver ver veeer van de beste die we kunnen hebben. Maar we moeten hier mee toch kunnen winnen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:43 schreef stoeltafel het volgende:
Had liever Schone ipv Poulsen. Die vent heeft nog geen goede wedstrijd voor Ajax gespeeld in de eredivisie.
Wat zou jouw opstelling zijn dan? stoeltafel begrijp ik nog wel met Schone, hoewel die natuurlijk niet echt een verdedigende middenvelder isquote:Op zondag 25 november 2012 11:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens. Kwalitatieve shit opstelling, ver ver veeer van de beste die we kunnen hebben. Maar we moeten hier mee toch kunnen winnen.
Vaste volger van Jong Ajax?quote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef tammepiet het volgende:
Lb Boilesen
Cvm Boccara
Lcm Fischer
Lw Babel
3 van de 4 die je noemt zijn geblesseerd en de 4e staat erinquote:Op zondag 25 november 2012 11:53 schreef tammepiet het volgende:
Lb Boilesen
Cvm Boccara
Lcm Fischer
Lw Babel
Inderdaad. Beetje raar lijstjequote:Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 van de 4 die je noemt zijn geblesseerd en de 4e staat erin
Dit trouwens. Ik wil Lukokiquote:Op zondag 25 november 2012 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom weer Boerrigter rechtsbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |