quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Scherpte en passie. Dat zie ik in hem meer dan alle Ajacieden bij elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat heb jij in die 2 korte invalbeurten gezien dan dat hij de volgende wedstrijd in de basis moet staan?
Ik heb hem ook wekelijks bij Jong Ajax gezien. Laat hij precies hetzelfde als in de invalbeurten zien. Sterk, balvast, goed aanspeelpunt. Kiest ook goed positie.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat heb jij in die 2 korte invalbeurten gezien dan dat hij de volgende wedstrijd in de basis moet staan?
3 keer ingevallen 2 goals lolquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mensen kom op met je Hoesen zeg. Proberen jullie mij in de maling te nemen of zo?
quote:
Als je daarmee een basisplek zou krijgen is het wel heel erg slecht gesteld met Ajax.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scherpte en passie. Dat zie ik in hem meer dan alle Ajacieden bij elkaar.
Incidentenquote:
Daar lag het echt niet aan. Hij was toen gewoon drie klassen beterquote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]?
Dus kwam hij veel beter tot zijn recht omdat hij de ruimte had. Nu moet hij naar binnen komen en gaan combineren, iets wat hij totaal niet kan.
Ja die goal van vandaag was ook echt zijn goal.quote:
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wekelijks bij Jong Ajax gezien. Laat hij precies hetzelfde als in de invalbeurten zien. Sterk, balvast, goed aanspeelpunt. Kiest ook goed positie.
Helemaal niks mis met Hoesen.
Is het ook. Misschien maakt dat de rest een keer wakker. Voetballen kunnen ze allemaal, alleen niet als het effe niet loopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je daarmee een basisplek zou krijgen is het wel heel erg slecht gesteld met Ajax.
QFTquote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef stoeltafel het volgende:
Zo zonde. In de laatste opstelling speelde echt prima. Poulsen en Enoh gaan toch weg. Investeer dan in Hoessen en Fischer en eventueel Boccara. Vond Schone ook veel beter dan Poulsen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wordt publiekslieveling als je wat laat zien. Pelle maar vooral Guidetti deden het erg goed. Je kunt toch niet van Hoesen zeggen dat hij in het rijtje van Pelle en Guidetti past? Dat niveauverschil is echt enorm groot.
Dat vind ik wel meevallen. In vorm gaat hij nu ook niet veel laten zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar lag het echt niet aan. Hij was toen gewoon drie klassen beter
Dat maak jij ervan, als een spits kan meevoetballen is het gelijk de nieuwe Kluivert?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.
Ahaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]?
Dus kwam hij veel beter tot zijn recht omdat hij de ruimte had. Nu moet hij naar binnen komen en gaan combineren, iets wat hij totaal niet kan.
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, als een spits kan meevoetballen is het gelijk de nieuwe Kluivert?![]()
Je lijkt Smoofie wel.
Over appels en peren gesproken...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.
Haal de quotes er maar bij danquote:Op woensdag 21 november 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?
Enoh is in het begin vaak genoeg de nieuwe Davids en Essien genoemd.![]()
Nee hoor, het zijn vooral anderen die ze gelijk gaan vergelijken en daarna vervolgens terug halen als iets wat wij zouden hebben gezegd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?
Enoh is in het begin vaak genoeg de nieuwe Davids en Essien genoemd.
Jij niet, Tyron welquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn vooral anderen die ze gelijk gaan vergelijken en daarna vervolgens terug halen als iets wat wij zouden hebben gezegd.
Zie Eriksen en nieuwe Messi, heeft ook nog nooit een Ajax supporter gezegd. Fischer zelfde.
Neeee, Eriksen is béter dan Messiquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Tyron nog nooit zien zeggen dat Eriksen de nieuwe Messi is.
Cityquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Jivis het volgende:
Ze zullen wel weer vierde worden, zie City nog wel winnen bij Dortmund.
City wil helemaal geen EL spelenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Jivis het volgende:
Ze zullen wel weer vierde worden, zie City nog wel winnen bij Dortmund.
Lees dit topic eens door. Dan lach je jezelf doodquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haal de quotes er maar bij dan
quote:wat een held is het, heerlijke voetballer om naar te kijken. Over 3 jaar speelt ie als opvolger van yaya toure bij Barcelona of Chelsea als de nieuwe Essien
Zo heb ik er wel meer van voorbij zien komenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door. Dan lach je jezelf dood![]()
VBL / Het grote Eyong Enoh topic #1
Had je goed gezienquote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik quote deze even:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo hard als hij is gekomen zo hard zal hij ook weer verdwijnen. Matige voetballer die het verbloemt door zijn werklust.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik quote deze even:
[..]
In het topic van Kermit staan louter uitspraken met een knipoog erachter.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo heb ik er wel meer van voorbij zien komen
Ja, ook van jullie kakkies
VBL / Kermit Erasmus #1
Of Vitessequote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
We zullen nooit weten of PSV het beter had gedaan in deze groep maar...
Ik denk dat je beter naar het andere forum kan gaan dan, daar zitten al die lui namelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In het topic van Kermit staan louter uitspraken met een knipoog erachter.
In dat Enoh topic is iedereen op de eerste 4 pagina's serieus.
Waar blijft Boccara man? Regel die shit eens met je oom, ga dreigen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Waarom stel je eenoog op als je betere spelers hebt.
Je ziet er vast geen post van mij bij staan, is gewoon helemaal niks en was ook nooit watquote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Iedere supporter heeft hoop op een legendarische speler.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Viel me ook tegen dat Boerrigter/Lukoki erin stonden, speel dan zonder echte buitenspelers met Fischer en Hoesen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar blijft Boccara man? Regel die shit eens met je oom, ga dreigen.
Ik heb ook liever dat we 4e worden nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
Maak me sowieso niet druk om deze uitslag, vlieg er eerlijk gezegd liever als 4e uit.
Hoofdzaken zijn wedstrijden als Roda en Willem II uit.
Het verlies heeft mij niet zo verrast wel dat het zo makkelijk gingquote:Op woensdag 21 november 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
Maak me sowieso niet druk om deze uitslag, vlieg er eerlijk gezegd liever als 4e uit.
Ajax speelt een marginale rol in de eredivisie dit seizoen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:12 schreef tammepiet het volgende:
Oke.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax speelt een marginale rol in de eredivisie dit seizoen.
Onzin. Als Ajax Roda-uit, PSV-thuis en Groningen-thuis wint dan staat het zomaar weer tweede op 3-4 punten achter de koploper.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax speelt een marginale rol in de eredivisie dit seizoen.
Met wat geluk win je alles tot de winterstop en spelen verliest PSV 2x, speelt het 1x gelijk, vitesse ook gelijk en twente ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Onzin. Als Ajax Roda-uit, PSV-thuis en Groningen-thuis wint dan staat het zomaar weer tweede op 3-4 punten achter de koploper.
Laten we het gewoon maar per wedstrijd bekijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat geluk win je alles tot de winterstop en spelen verliest PSV 2x, speelt het 1x gelijk, vitesse ook gelijk en twente ook.
Hmmm, Roda-uit, PSV-thuis en Utrecht-uit op het programma, die uitduels om 12:30 ook. Beiden na een midweeks duel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met wat geluk win je alles tot de winterstop en spelen verliest PSV 2x, speelt het 1x gelijk, vitesse ook gelijk en twente ook.
Jankende burgemeestersquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Is Roda ook om 12:30?
Kanker knvb, waarom speelt Ajax zoveel 12:30.
Gaat voornamelijk om de tv, als Ajax vroeg begint zijn er meer kijkers vanaf het begin bij ELquote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jankende burgemeestersOeeeeh Ajax komt langs
Ik snap het ook niet. Ajax is verreweg de meest waardevolle deelnemer aan de competitie. Nu hoeft de club daar niet bevoordeeld voor te worden, maar we mogen op z'n minst gelijk aan de rest behandeld worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Protesteren of anders naar een andere competitie verhuizen
Half 1 jonguhquote:Op woensdag 21 november 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Zitten toch gewoon 3 volle 'rust'dagen tussen.
Dan moeten ze eens wat vaker een interessant duel om 16.30 zetten. Drie duels achter elkaar kijkt de standaard kijker toch niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat voornamelijk om de tv, als Ajax vroeg begint zijn er meer kijkers vanaf het begin bij EL
Dat klopt maar het schijnt bewezen te zijn dat mensen blijven hangen en dat is commercieel interessanterquote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens wat vaker een interessant duel om 16.30 zetten. Drie duels achter elkaar kijkt de standaard kijker toch niet.
En op zondag is er verder toch geen bal op tv.
Jawel, PL.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens wat vaker een interessant duel om 16.30 zetten. Drie duels achter elkaar kijkt de standaard kijker toch niet.
En op zondag is er verder toch geen bal op tv.
Ja boeiend, voor Twente of PSV is het in principe kutter.quote:
Die spelen er veel minder en waaromquote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja boeiend, voor Twente of PSV is het in principe kutter.
Die hebben minder tijd tussen de wedstrijden zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die spelen er veel minder en waarom
Ja met EL. Maar die spelen ook met een B-elftal en verliezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben minder tijd tussen de wedstrijden zitten.
Die verliezen ook met het A-elftal hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja met EL. Maar die spelen ook met een B-elftal en verliezen.
De ene is de andere niet, we zien het welquote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Roda, echt nare ervaringen met die match![]()
Meer in de zin van dat we om 7 uur de trein moesten halen in de ochtend en ik me versliep waardoor een maatje schreeuwend buiten stond aangezien ik pas 3 kwartier in me nest lag. Keihard fietsen en onderweg snoeihard vallen over zo'n middenbermquote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
De ene is de andere niet, we zien het wel
De Boer eigenlijk ook met z'n tactische aanpassing Enoh en Poulsen samen op het middenveldquote:Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Wedstrijd weer niet gezien ivm school, deze keer ben ik er iets minder rouwig om dan de vorige keer
Heb gelezen dat de usual suspects weer dramatisch waren vandaag? (Poulsen, Enoh, Boerrigter)
Kutclub. Beter degraderen ze weg. Alemannia Aachen is toch amateurclub geworden, misschien kan Roda 2. Bundesliga gaan spelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Roda, echt nare ervaringen met die match![]()
quote:
Idd, hij is beter dan Messi.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Tyron nog nooit zien zeggen dat Eriksen de nieuwe Messi is.
Dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neeee, Eriksen is béter dan Messi
Jij schrijft goed Nederlands voor een Duitser!!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, weer wakker uit de droom jongens?
Terug naar de Micky Mouse divisie waar jullie horen
Ah we hebben nep Duitser hierquote:Op donderdag 22 november 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Goed, weer wakker uit de droom jongens?
Terug naar de Micky Mouse divisie waar jullie horen
Inderdaad een goed punt. Als een Nederlandse pleog in Europa speelt, ben ik er altijd voor dat ze winnen. Het is echt nodig willen we nog wat betekenen in Europa. Als we zo doorgaan, moeten we nog kwalificatie spelen voor CL.quote:Op donderdag 22 november 2012 06:24 schreef Shreyas het volgende:
Ongeacht voor welke club je bent zal je toch echt moeten hopen dat Ajax naar de EL gaat.
Ook PSV en FC Twente trouwens, het was misschien wel lachen dat ze een paar weken terug tegen die kabouterploeg onderuit gingen, maar alle grapjes op een stokje nu, ze moeten wel door.
Met Ajax, FC Twente én PSV in de EL hebben we alleen nog een kans om de coëfficiënt van dit seizoen een beetje dragelijk te maken, bedenk wel dat het anders vijf jaar gaat duren voor we dit dramatische seizoen hebben weggepoetst.
Kortom, vandaag toch maar even PSV en FC Twente supporten (er voor degene die alléén aan het belang van Ajax op korte termijn denken: Als PSV en FC Twente ook na de winterstop in Europa spelen, vergroot dat de kans op puntverlies in de competitie vanwege vermoeidheid en blessures die ze kunnen oplopen)
oh? met de ploeg die er gisteravond stond niet! Lukoki stelt niets voor. Boerrigter heeft weinig goed gedaan tot op heden. Achterin zakken ze vaak door het ijs. Het is niet alleen gisteravond. Ook in de eredivisie bewezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef Syntix het volgende:
Laten we het wel even relatief bekijken; in elke andere groep word je waarschijnlijk (makkelijk) 2e.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef Syntix het volgende:
Laten we het wel even relatief bekijken; in elke andere groep word je waarschijnlijk (makkelijk) 2e.
Dat klopt, ik heb nog even naar de groepen gekeken en in die van ManU (H) had het misschien gekundquote:Op donderdag 22 november 2012 09:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, neemt alleen niet weg dat dit de zwaarste poule ooit is waar we in hebben gezeten
De ploeg van gisteren zou er dan ook niet staan tegen een mindere tegenstander. FdB heeft zijn elftal gewoon aangepast aan de tegenstander dat is toch duidelijk. Dat er gisteren 3 individuele fouten zijn bij 4 doelpunten gebeurd ook niet elke CL wedstrijd.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
oh? met de ploeg die er gisteravond stond niet! Lukoki stelt niets voor. Boerrigter heeft weinig goed gedaan tot op heden. Achterin zakken ze vaak door het ijs. Het is niet alleen gisteravond. Ook in de eredivisie bewezen.
Uiteraard wel.quote:
Je weet echt niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
De ploeg van gisteren zou er dan ook niet staan tegen een mindere tegenstander. FdB heeft zijn elftal gewoon aangepast aan de tegenstander dat is toch duidelijk. Dat er gisteren 3 individuele fouten zijn bij 4 doelpunten gebeurd ook niet elke CL wedstrijd.
[..]
Uiteraard wel.
Overigens was Blind weeren Hoesen viel ook best aardig in.
Ik ben het met je eens. Achterin is het zwak. Voorin hebben we geen afmaker. Zowel links als rechts niet genoeg vastigheid. Sana is af en toe prima maar niet altijd. Boerrigter, tja die jongen kan zijn schoenen gaan ophangen want die komt nooit meer op niveau. Durft geen actie te maken, kan geen man voorbij lopen. Absoluut niets.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt
Ben ik de enige die Blind gewoon kut vond spelen?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
De ploeg van gisteren zou er dan ook niet staan tegen een mindere tegenstander. FdB heeft zijn elftal gewoon aangepast aan de tegenstander dat is toch duidelijk. Dat er gisteren 3 individuele fouten zijn bij 4 doelpunten gebeurd ook niet elke CL wedstrijd.
[..]
Uiteraard wel.
Overigens was Blind weeren Hoesen viel ook best aardig in.
Niks over Blind he!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Blind gewoon kut vond spelen?
Enoh kan toch ook niks, zolang je zulke spelers nog op "moet" stellen weet je gewoon dat je tekort komt.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:33 schreef Tyron het volgende:
Enoh en Poulsen moet je gewoon nooit op het middenveld zetten, tegen PSV vorig jaar met Enoh en Anita ging dat goed omdat Anita goed kan voetballen maar Poulsen kan dat niet.
Frankie had gewoon voor het voetbal moeten kiezen met Schone, lijd je ook minder snel balverlies.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enoh kan toch ook niks, zolang je zulke spelers nog op "moet" stellen weet je gewoon dat je tekort komt.
enoh loopt altijd achter de feiten aan. die jongen kan dit niveau niet aan en dat was te zien gisteravond. weet niet of schone zoveel beter had gedaan en dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Frankie had gewoon voor het voetbal moeten kiezen met Schone, lijd je ook minder snel balverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |