quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Scherpte en passie. Dat zie ik in hem meer dan alle Ajacieden bij elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat heb jij in die 2 korte invalbeurten gezien dan dat hij de volgende wedstrijd in de basis moet staan?
Ik heb hem ook wekelijks bij Jong Ajax gezien. Laat hij precies hetzelfde als in de invalbeurten zien. Sterk, balvast, goed aanspeelpunt. Kiest ook goed positie.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat heb jij in die 2 korte invalbeurten gezien dan dat hij de volgende wedstrijd in de basis moet staan?
3 keer ingevallen 2 goals lolquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mensen kom op met je Hoesen zeg. Proberen jullie mij in de maling te nemen of zo?
quote:
Als je daarmee een basisplek zou krijgen is het wel heel erg slecht gesteld met Ajax.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scherpte en passie. Dat zie ik in hem meer dan alle Ajacieden bij elkaar.
Incidentenquote:
Daar lag het echt niet aan. Hij was toen gewoon drie klassen beterquote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]?
Dus kwam hij veel beter tot zijn recht omdat hij de ruimte had. Nu moet hij naar binnen komen en gaan combineren, iets wat hij totaal niet kan.
Ja die goal van vandaag was ook echt zijn goal.quote:
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wekelijks bij Jong Ajax gezien. Laat hij precies hetzelfde als in de invalbeurten zien. Sterk, balvast, goed aanspeelpunt. Kiest ook goed positie.
Helemaal niks mis met Hoesen.
Is het ook. Misschien maakt dat de rest een keer wakker. Voetballen kunnen ze allemaal, alleen niet als het effe niet loopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als je daarmee een basisplek zou krijgen is het wel heel erg slecht gesteld met Ajax.
QFTquote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef stoeltafel het volgende:
Zo zonde. In de laatste opstelling speelde echt prima. Poulsen en Enoh gaan toch weg. Investeer dan in Hoessen en Fischer en eventueel Boccara. Vond Schone ook veel beter dan Poulsen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wordt publiekslieveling als je wat laat zien. Pelle maar vooral Guidetti deden het erg goed. Je kunt toch niet van Hoesen zeggen dat hij in het rijtje van Pelle en Guidetti past? Dat niveauverschil is echt enorm groot.
Dat vind ik wel meevallen. In vorm gaat hij nu ook niet veel laten zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar lag het echt niet aan. Hij was toen gewoon drie klassen beter
Dat maak jij ervan, als een spits kan meevoetballen is het gelijk de nieuwe Kluivert?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.
Ahaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]?
Dus kwam hij veel beter tot zijn recht omdat hij de ruimte had. Nu moet hij naar binnen komen en gaan combineren, iets wat hij totaal niet kan.
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, als een spits kan meevoetballen is het gelijk de nieuwe Kluivert?![]()
Je lijkt Smoofie wel.
Over appels en peren gesproken...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, Hoesen -> nieuwe Kluivert.
Haal de quotes er maar bij danquote:Op woensdag 21 november 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?
Enoh is in het begin vaak genoeg de nieuwe Davids en Essien genoemd.![]()
Nee hoor, het zijn vooral anderen die ze gelijk gaan vergelijken en daarna vervolgens terug halen als iets wat wij zouden hebben gezegd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ajacieden houden er toch van hun spelers te vergelijken met andere spelers?
Enoh is in het begin vaak genoeg de nieuwe Davids en Essien genoemd.
Jij niet, Tyron welquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn vooral anderen die ze gelijk gaan vergelijken en daarna vervolgens terug halen als iets wat wij zouden hebben gezegd.
Zie Eriksen en nieuwe Messi, heeft ook nog nooit een Ajax supporter gezegd. Fischer zelfde.
Neeee, Eriksen is béter dan Messiquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb Tyron nog nooit zien zeggen dat Eriksen de nieuwe Messi is.
Cityquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Jivis het volgende:
Ze zullen wel weer vierde worden, zie City nog wel winnen bij Dortmund.
City wil helemaal geen EL spelenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Jivis het volgende:
Ze zullen wel weer vierde worden, zie City nog wel winnen bij Dortmund.
Lees dit topic eens door. Dan lach je jezelf doodquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haal de quotes er maar bij dan
quote:wat een held is het, heerlijke voetballer om naar te kijken. Over 3 jaar speelt ie als opvolger van yaya toure bij Barcelona of Chelsea als de nieuwe Essien
Zo heb ik er wel meer van voorbij zien komenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door. Dan lach je jezelf dood![]()
VBL / Het grote Eyong Enoh topic #1
Had je goed gezienquote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door. Dan lach je jezelf dood![]()
VBL / Het grote Eyong Enoh topic #1
Ik quote deze even:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo hard als hij is gekomen zo hard zal hij ook weer verdwijnen. Matige voetballer die het verbloemt door zijn werklust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |