Nee, niet de enigequote:Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef Maharbal het volgende:
Ben ik de enige die nu een Boterbartje schuimbekkend en MICROSOFT schreeuwend voor zich ziet?
Hopelijk krijgen we er 1 in onze kerstpakketten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef eriksd het volgende:
Ipad zou ook kunnen. Maar echt iedereen heeft het erover. Ik zie soms ook andere producten die er beter uitzien maar iedereen heeft een iPad. Echt iedereen. IEDEREEN.
Dus dan ik ook maar. Mooi dingetje man.
Gevonden. Stond samen met de surface onder apparaten die geen Windows software ondersteunen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef eriksd het volgende:
Ipad zou ook kunnen. Maar echt iedereen heeft het erover. Ik zie soms ook andere producten die er beter uitzien maar iedereen heeft een iPad. Echt iedereen. IEDEREEN.
Ja. Het is enkel een maximum, minimumstraffen bestaan nog niet in Nederland.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
Als op een misdrijf een geldstraf van de 5e categorie staat, kan deze kan lager uitvallen dan wat te hoogste is toegewezen aan de 4e categorie?
Hmm ok.. want het maximum is 78.000 voor de 5e categorie en volgens mij had ik zo'n zaak waar iemand 750 kreeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Het is enkel een maximum, minimumstraffen bestaan nog niet in Nederland.
Dat kan. Dan waren er waarschijnlijk bijzondere omstandigheden of er is ook een andere straf opgelegd.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm ok.. want het maximum is 78.000 voor de 5e categorie en volgens mij had ik zo'n zaak waar iemand 750 kreeg.
Hmm ok. Voorwaardelijke gevangenisstraf en taakstraf van 140 uur inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan. Dan waren er waarschijnlijk bijzondere omstandigheden of er is ook een andere straf opgelegd.
Dat klopt niet. Als je een straf oplegt, is er een minimum. We zullen wel hetzelfde bedoelen maar er is een ondergrens van 3 euro of een dag zitten ALS er een straf wordt opgelegd.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Het is enkel een maximum, minimumstraffen bestaan nog niet in Nederland.
Dat is niet wat ik met minimumstraffen bedoel. In sommige landen (VS bijvoorbeeld) mag de rechter voor sommige misdrijven niet afwijken van een wettelijk gesteld minimum. Dat is in Nederland niet zo, als er staat 'geldboete max vijfde categorie' mag een rechter toch dertig euro opleggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Als je een straf oplegt, is er een minimum.
Zie editquote:Op woensdag 21 november 2012 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik met minimumstraffen bedoel. In sommige landen (VS bijvoorbeeld) mag de rechter voor sommige misdrijven niet afwijken van een wettelijk gesteld minimum. Dat is in Nederland niet zo, als er staat 'geldboete max vijfde categorie' mag een rechter toch dertig euro opleggen.
Jammer is datquote:Op woensdag 21 november 2012 15:45 schreef Tchock het volgende:
t is niet wat ik met minimumstraffen bedoel. In sommige landen (VS bijvoorbeeld) mag de rechter voor sommige misdrijven niet afwijken van een wettelijk gesteld minimum. Dat is in Nederland niet zo, als er staat 'geldboete max vijfde categorie' mag een rechter toch dertig euro opleggen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef Boterbartje het volgende:
Weetje welk bedrijf wel kerstpakketten van mij krijgt?
Ik heb een docu daar over gezien, de horrorquote:
Ben blij dat de rechters hier meer speelruimte hebben maar 750 voor een zware mishandeling vind ik te weinigquote:Op woensdag 21 november 2012 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een docu daar over gezien, de horrorMoeders van kleine kinderen die meer dan twintig jaar de cel in moeten voor georganiseerde drugshandel terwijl zelfs in het vonnis staat dat ze geen gram hebben aangeraakt en gedwongen zijn tot meewerken
Maarja, voldoet aan een belachelijk vagedelictsomschrijving dus pech
?quote:
Ja je hebt het nu twee keer gevraagd. ik wil het wel weten dan ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben blij dat de rechters hier meer speelruimte hebben maar 750 voor een zware mishandeling vind ik te weinig
[..]
?
Zelfs bij de Suitsupply werken ze met iPads, dan moeten ze wel geweldig zijn!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef eriksd het volgende:
Microsoft natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja je hebt het nu twee keer gevraagd. ik wil het wel weten dan ook.
Dat klopt wel ja, als mag een rechter schuldig oordelen en ook helemaal niet straffen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Als je een straf oplegt, is er een minimum. We zullen wel hetzelfde bedoelen maar er is een ondergrens van 3 euro of een dag zitten ALS er een straf wordt opgelegd.
Tuurlijk, komt van bedrijf waar ik werk... enkel mooie pakketten dus!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oehen krijgen ze daar een beetje mooie pakketten?
Netjes!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zelfs bij de Suitsupply werken ze met iPads, dan moeten ze wel geweldig zijn!
Net daar een overjas besteld (was niet op voorraad), is de donkerblauwe eenzijdig geknoopte jas geworden. Daarnaast nog een Sjaal en lederen handschoenen als finishing touch. Altijd leuk zo een uitgave als verjaardagscadeau.
Ik mis de tijden van de kerstpakketten welquote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, komt van bedrijf waar ik werk... enkel mooie pakketten dus!
Ik wil ook een mooie donkere nieuwe overjas, maar eerst gaat mijn geld naar een Surface RT met cyan touchcover en een Lumia 920.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Netjes!
Ben ook aan het rondkijken voor een nieuwe overjas. Zal ook wel bij SS worden.
Die gaan ook het hardst.. we hebben van die pakketten die dan pakket 'vol' heten ofzo? Zijn gewoon 43 regels.. 43 producten in 1 doosquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van de kerstpakketten welWij krijgen altijd een mooie VVV-bon. Dat is niet per se slecht maar ik heb altijd het liefst een pakket met allemaal vreterij en zo
Een droomquote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die gaan ook het hardst.. we hebben van die pakketten die dan pakket 'vol' heten ofzo? Zijn gewoon 43 regels.. 43 producten in 1 doos
Ik vind het ook heerlijk werk.. je bent soms wel 14 uur op een dag op de zaak maar:quote:
Zou wat zijn als we straks allemaal dezelfde jas hebben bij de meet of in ieder geval hetzelfde model.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Netjes!
Ben ook aan het rondkijken voor een nieuwe overjas. Zal ook wel bij SS worden.
Klinkt erg goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk werk.. je bent soms wel 14 uur op een dag op de zaak maar:
- tussen door heb je best veel tijd om te chillen
- beetje racen op de reachtruck
- ik werk met m'n maatje, dus altijd gezellig
- we hebben een voertrog op een centraal punt staat die steeds wordt bijgevuld met bonbons, zoute pepsels en breuken
- zaterdags chinees
- lekkere broodjes in de pauze
- hele dag door kerstmuziek erop
- hele leuke mensen van de sociale werkplaats
- veel variatie
Kunnen we in ieder geval zeggen dat we smaak hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we straks allemaal dezelfde jas hebben bij de meet of in ieder geval hetzelfde model.
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laatste cijfer eindelijk binnen! De eerste 15 van de 65 punten zijn binnen
Gewoon doorhalenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
Ik weet niet wie vrijdag voorstelde maar ik werk van morgen 8 uur tot zaterdag 17 met alleen tijd om te slapen en te eten dus
2e helft januari graag, dan ben ik wel in voor een pilsje.quote:
Je bent wel een lastig persoon, weet je dat.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2e helft januari graag, dan ben ik wel in voor een pilsje.
EN NIET KORT DAARNA CARNAVAL HEU
Het spijt me, vrij om bier te drinken zonder mij natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent wel een lastig persoon, weet je dat.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Paxcon het volgende:
Jeej mijn mac is ''in behandeling bij één van onze Apple-gecertificeerde professionals''
Als het niet mijn schuld blijkt te zijn koop ik een iPhone5. Als ik moet dokken ben ik de lul
Je hebt je mac in de gracht gegooid, of wat?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Paxcon het volgende:
Wat kun je eigenlijk nog doen als een bedrijf zegt: ''ja, waterschade''. Niks?
Nou nee, maar je leest wel eens dat bedrijven dat zeggen zodat ze niet hoeven te betalenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt je mac in de gracht gegooid, of wat?
Nah, je lijkt me, afgezien van je intense haat naar een niet nader te noemen merk, best een aardige gast om een biertje mee te drinken.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het spijt me, vrij om bier te drinken zonder mij natuurlijk
Je kunt het zien.. kwestie van klepje opendraaien onder in je laptop en daar zitten van die vochtstikkers. Ze zijn wit tenzij in aanraking met vocht geweest; dan zijn ze rood.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nee, maar je leest wel eens dat bedrijven dat zeggen zodat ze niet hoeven te betalen
Thanks!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nah, je lijkt me, afgezien van je intense haat naar een niet nader te noemen merk, best een aardige gast om een biertje mee te drinken.
Hmm oke... Ik heb hem twee keer tijdens het douchen in de badkamer gehad zodat ik muziek had. Kunnen ze door wat nevelachtig al verkleuren?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kunt het zien.. kwestie van klepje opendraaien onder in je laptop en daar zitten van die vochtstikkers. Ze zijn wit tenzij in aanraking met vocht geweest; dan zijn ze rood.
Zitten ook in telefoons etc.
[..]
Thanks!
Hmm, wellicht dat de een of ander een beetje roze kleur in uitzonderlijk geval, over het algemeen komt de damp op de behuizing en is waterschade pas indien het binnen is geweest, bij de stickers.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm oke... Ik heb hem twee keer tijdens het douchen in de badkamer gehad zodat ik muziek had. Kunnen ze door wat nevelachtig al verkleuren?
Lijkt mij gezien de prijs en verwachtingen van een Apple consument niet slim om te doen. Als deze mensen hun heil bij alternatieven gaan zoeken (en die zijn er in de tech branche genoeg) verlies je tienduizenden euro's over jaren.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nee, maar je leest wel eens dat bedrijven dat zeggen zodat ze niet hoeven te betalen
Apple doet over het algemeen niet moeilijk over vervanging, tenzij je geen apple-care hebt. Maar dan zouden ze nog niet helemaal tot het eind doorgaan om eronderuit te komen.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lijkt mij gezien de prijs en verwachtingen van een Apple consument niet slim om te doen. Als deze mensen hun heil bij alternatieven gaan zoeken (en die zijn er in de tech branche genoeg) verlies je tienduizenden euro's over jaren.
Als ik een duur product koop, het gaat stuk zonder schuld en ze vergoeden het niet, zou dat de laatste keer ooit zijn dat ik van dan merk zou kopen.
Wat is Apple toch eigenlijk een fijn bedrijfquote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple doet over het algemeen niet moeilijk over vervanging, tenzij je geen apple-care hebt. Maar dan zouden ze nog niet helemaal tot het eind doorgaan om eronderuit te komen.
Ze zeggen zelfs vaak dat je een volledig nieuwe krijgt; let wel.. het gaat om een refurbished model. Maar die zijn meestal perfect hersteld.
Nee; in geval van grote schade durven ze niet dingen terug te roepen maar zeggen ze dat het zo hoort..quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is Apple toch eigenlijk een fijn bedrijf
tevens het volgende;quote:Op woensdag 21 november 2012 17:25 schreef Paxcon het volgende:
Hm ik heb geen Apple care. Nouja we gaan het zien.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is Apple toch eigenlijk een fijn bedrijf
Ja he?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
Zometeen lekker de iPod aan. Geweldig product.
Nou Microsoft heeft geen goed alternatief, de Zune-players waren dikke crapquote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef eriksd het volgende:
Ik lieg eigenlijk, recentelijk is mijn 4e ipod overleden. Nu klaar met die dingen.
Totdat hij stuk gaatquote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef NotGuilty het volgende:
Vandaag heerlijk zitten typen op mijn Macbook Pro. Typte heerlijk zoals altijd, werkelijk fantastisch. Het gaf een hele andere dimensie aan het hoorcollege staatsrecht.
Mijne is niet van SSquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we straks allemaal dezelfde jas hebben bij de meet of in ieder geval hetzelfde model.
Lees ik dit nou verkeerd of lijkt het hier wel alsof je iets positiefs zegt over Apple? Wat is er aan de hand? Zo kennen we je nietquote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple doet over het algemeen niet moeilijk over vervanging, tenzij je geen apple-care hebt. Maar dan zouden ze nog niet helemaal tot het eind doorgaan om eronderuit te komen.
Ze zeggen zelfs vaak dat je een volledig nieuwe krijgt; let wel.. het gaat om een refurbished model. Maar die zijn meestal perfect hersteld.
Afgelopen zomer nog een tijd gebackpacked in Indonesië, erg goed bevallen. Ben al bezig met de planning van de volgende tripquote:Op woensdag 21 november 2012 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die wel eens gaan backpacken?
Je zit nu op het niveau van sylvana simons, gefeliciteerd! Je hebt officieel het IQ van een doperwtquote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef NotGuilty het volgende:
Vandaag heerlijk zitten typen op mijn Macbook Pro. Typte heerlijk zoals altijd, werkelijk fantastisch. Het gaf een hele andere dimensie aan het hoorcollege staatsrecht.
SS-jasquote:Op woensdag 21 november 2012 17:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mijne is niet van SSdus vast ook een iets ander model.
Ik poog een kwestie altijd zo objectief mogelijk te benaderen, daarom kijk ik niet alleen blind naar de nadelen maar zie ik ook de voordelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lees ik dit nou verkeerd of lijkt het hier wel alsof je iets positiefs zegt over Apple? Wat is er aan de hand? Zo kennen we je niet
[..]
Afgelopen zomer nog een tijd gebackpacked in Indonesië, erg goed bevallen. Ben al bezig met de planning van de volgende trip
tsss, openbaar vervoer is juist het mooiste manquote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Keyos het volgende:
Je zal mij niet in de jungle zien met een rugzak. Ik ben wel in voor een lange trip in een ver land, ik huur dan echter wel een auto'tje.
Anders weet je totaal niet waarom ik een Mac heb en waar ik hem daadwerkelijk voor gekocht heb en mis je ook nog eens compleet het sarcasme dat van mijn post afdruipt. Je denkt teveel in hokjes en in meeloopvolk. Gefeliciteerd, je roept echt maar watquote:Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je zit nu op het niveau van sylvana simons, gefeliciteerd! Je hebt officieel het IQ van een doperwt
'Als je naar dezelfde afbeelding kijkt op een windows laptop of op een macbook dan word je van die op de mac gewoon blij, gewoon vrolijk'![]()
___1!!!1
[..]
SS-jas
[ afbeelding ]
Een mac kopen voor een bepaald doel is natuurlijk onzin... en voor de rest slaat jouw post als een lul op een gebakje om het volgende:quote:Op woensdag 21 november 2012 18:50 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Anders weet je totaal niet waarom ik een Mac heb en waar ik hem daadwerkelijk voor gekocht heb en mis je ook nog eens compleet het sarcasme dat van mijn post afdruipt. Je denkt teveel in hokjes en in meeloopvolk. Gefeliciteerd, je roept echt maar watTevens best wel een kinderachtige post van je, ik zal maar net doen alsof je me niet zomaar zonder reden probeert te beledigen, waarbij je ook nog eens totaal niet weet waar je het over hebt.
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 18:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Een mac kopen voor een bepaald doel is natuurlijk onzin... en voor de rest slaat jouw post als een lul op een gebakje om het volgende:
- sylvana vergelijking is snel gemaakt omdat jouw bewering van dezelfde strekking is
- die vergelijking is sarcastisch bedoeld, net als jij sarcastisch bent over het toevoegen van een dimensie
- je hierdoor beledigd voelenbeetje happerig
- deze reactie isx1000 waard, stel je niet zo aan
Het is overduidelijk dat jij degene bent wie het sarcasme is ontgaan.quote:
Op deze manier lijkt het mij ook wel een keer leukquote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef Keyos het volgende:
Je zal mij niet in de jungle zien met een rugzak. Ik ben wel in voor een lange trip in een ver land, ik huur dan echter wel een auto'tje.
quote:
Ja is goed joh, wat jij wil. Ik laat je wel in je haatbubbeltjequote:Op woensdag 21 november 2012 19:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet alles wat blinkt is goud, zoals Apple. Enige doel waar je dat voor kan kopen is omdat je een hipsterlook wil met design. Je kunt een mac niet voor een doel kopen, dat is bullshit
Samen met je macbook, dan zal het een hele nieuwe dimensie krijgen!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Op deze manier lijkt het mij ook wel een keer leuk
Oke oke oke sorry. SuitSupply.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je zit nu op het niveau van sylvana simons, gefeliciteerd! Je hebt officieel het IQ van een doperwt
'Als je naar dezelfde afbeelding kijkt op een windows laptop of op een macbook dan word je van die op de mac gewoon blij, gewoon vrolijk'![]()
___1!!!1
[..]
SS-jas
[ afbeelding ]
Dat wil je toch juist niet man.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tsss, openbaar vervoer is juist het mooiste man
Ik een boot terechtkomen 's nachts, dikke onweersbui, net zo'n slavenboot met 0 persoonlijke ruimte en allemaal strak tegen elkaar. Geweldig
In een trein met allemaal chinezen en ze dan gaan ze allemaal kaarten en drinken enzo, super chill!
Hou nou serieus een keer op met dat idiote gehaat op Apple en laat mensen gewoon lekkerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet alles wat blinkt is goud, zoals Apple. Enige doel waar je dat voor kan kopen is omdat je een hipsterlook wil met design. Je kunt een mac niet voor een doel kopen, dat is bullshit
Juist wel!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke oke oke sorry. SuitSupply.
[..]
Dat wil je toch juist niet man.
Was wel gezelligquote:
Ik hou niet zo van zo rudimentair reizen als dat.^^quote:Op woensdag 21 november 2012 19:13 schreef Boterbartje het volgende:
Lekker man, gewoon lekker reizen... wil eigenlijk nog naar china heen binnenkort.. dat stukje bij chengdu enzo heb ik eigenlijk niet gezien. Maar zou dan ook wel voor 1,5 maand willen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |