Tuurlijk, komt van bedrijf waar ik werk... enkel mooie pakketten dus!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Oehen krijgen ze daar een beetje mooie pakketten?
Netjes!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zelfs bij de Suitsupply werken ze met iPads, dan moeten ze wel geweldig zijn!
Net daar een overjas besteld (was niet op voorraad), is de donkerblauwe eenzijdig geknoopte jas geworden. Daarnaast nog een Sjaal en lederen handschoenen als finishing touch. Altijd leuk zo een uitgave als verjaardagscadeau.
Ik mis de tijden van de kerstpakketten welquote:Op woensdag 21 november 2012 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, komt van bedrijf waar ik werk... enkel mooie pakketten dus!
Ik wil ook een mooie donkere nieuwe overjas, maar eerst gaat mijn geld naar een Surface RT met cyan touchcover en een Lumia 920.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Netjes!
Ben ook aan het rondkijken voor een nieuwe overjas. Zal ook wel bij SS worden.
Die gaan ook het hardst.. we hebben van die pakketten die dan pakket 'vol' heten ofzo? Zijn gewoon 43 regels.. 43 producten in 1 doosquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik mis de tijden van de kerstpakketten welWij krijgen altijd een mooie VVV-bon. Dat is niet per se slecht maar ik heb altijd het liefst een pakket met allemaal vreterij en zo
Een droomquote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die gaan ook het hardst.. we hebben van die pakketten die dan pakket 'vol' heten ofzo? Zijn gewoon 43 regels.. 43 producten in 1 doos
Ik vind het ook heerlijk werk.. je bent soms wel 14 uur op een dag op de zaak maar:quote:
Zou wat zijn als we straks allemaal dezelfde jas hebben bij de meet of in ieder geval hetzelfde model.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Netjes!
Ben ook aan het rondkijken voor een nieuwe overjas. Zal ook wel bij SS worden.
Klinkt erg goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk werk.. je bent soms wel 14 uur op een dag op de zaak maar:
- tussen door heb je best veel tijd om te chillen
- beetje racen op de reachtruck
- ik werk met m'n maatje, dus altijd gezellig
- we hebben een voertrog op een centraal punt staat die steeds wordt bijgevuld met bonbons, zoute pepsels en breuken
- zaterdags chinees
- lekkere broodjes in de pauze
- hele dag door kerstmuziek erop
- hele leuke mensen van de sociale werkplaats
- veel variatie
Kunnen we in ieder geval zeggen dat we smaak hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we straks allemaal dezelfde jas hebben bij de meet of in ieder geval hetzelfde model.
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laatste cijfer eindelijk binnen! De eerste 15 van de 65 punten zijn binnen
Gewoon doorhalenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
Ik weet niet wie vrijdag voorstelde maar ik werk van morgen 8 uur tot zaterdag 17 met alleen tijd om te slapen en te eten dus
2e helft januari graag, dan ben ik wel in voor een pilsje.quote:
Je bent wel een lastig persoon, weet je dat.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2e helft januari graag, dan ben ik wel in voor een pilsje.
EN NIET KORT DAARNA CARNAVAL HEU
Het spijt me, vrij om bier te drinken zonder mij natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent wel een lastig persoon, weet je dat.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Paxcon het volgende:
Jeej mijn mac is ''in behandeling bij één van onze Apple-gecertificeerde professionals''
Als het niet mijn schuld blijkt te zijn koop ik een iPhone5. Als ik moet dokken ben ik de lul
Je hebt je mac in de gracht gegooid, of wat?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Paxcon het volgende:
Wat kun je eigenlijk nog doen als een bedrijf zegt: ''ja, waterschade''. Niks?
Nou nee, maar je leest wel eens dat bedrijven dat zeggen zodat ze niet hoeven te betalenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt je mac in de gracht gegooid, of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |