Nee, niet de enigequote:Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef Maharbal het volgende:
Ben ik de enige die nu een Boterbartje schuimbekkend en MICROSOFT schreeuwend voor zich ziet?
Hopelijk krijgen we er 1 in onze kerstpakketten.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef eriksd het volgende:
Ipad zou ook kunnen. Maar echt iedereen heeft het erover. Ik zie soms ook andere producten die er beter uitzien maar iedereen heeft een iPad. Echt iedereen. IEDEREEN.
Dus dan ik ook maar. Mooi dingetje man.
Gevonden. Stond samen met de surface onder apparaten die geen Windows software ondersteunen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef eriksd het volgende:
Ipad zou ook kunnen. Maar echt iedereen heeft het erover. Ik zie soms ook andere producten die er beter uitzien maar iedereen heeft een iPad. Echt iedereen. IEDEREEN.
Ja. Het is enkel een maximum, minimumstraffen bestaan nog niet in Nederland.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
Als op een misdrijf een geldstraf van de 5e categorie staat, kan deze kan lager uitvallen dan wat te hoogste is toegewezen aan de 4e categorie?
Hmm ok.. want het maximum is 78.000 voor de 5e categorie en volgens mij had ik zo'n zaak waar iemand 750 kreeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Het is enkel een maximum, minimumstraffen bestaan nog niet in Nederland.
Dat kan. Dan waren er waarschijnlijk bijzondere omstandigheden of er is ook een andere straf opgelegd.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm ok.. want het maximum is 78.000 voor de 5e categorie en volgens mij had ik zo'n zaak waar iemand 750 kreeg.
Hmm ok. Voorwaardelijke gevangenisstraf en taakstraf van 140 uur inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan. Dan waren er waarschijnlijk bijzondere omstandigheden of er is ook een andere straf opgelegd.
Dat klopt niet. Als je een straf oplegt, is er een minimum. We zullen wel hetzelfde bedoelen maar er is een ondergrens van 3 euro of een dag zitten ALS er een straf wordt opgelegd.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Het is enkel een maximum, minimumstraffen bestaan nog niet in Nederland.
Dat is niet wat ik met minimumstraffen bedoel. In sommige landen (VS bijvoorbeeld) mag de rechter voor sommige misdrijven niet afwijken van een wettelijk gesteld minimum. Dat is in Nederland niet zo, als er staat 'geldboete max vijfde categorie' mag een rechter toch dertig euro opleggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Als je een straf oplegt, is er een minimum.
Zie editquote:Op woensdag 21 november 2012 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik met minimumstraffen bedoel. In sommige landen (VS bijvoorbeeld) mag de rechter voor sommige misdrijven niet afwijken van een wettelijk gesteld minimum. Dat is in Nederland niet zo, als er staat 'geldboete max vijfde categorie' mag een rechter toch dertig euro opleggen.
Jammer is datquote:Op woensdag 21 november 2012 15:45 schreef Tchock het volgende:
t is niet wat ik met minimumstraffen bedoel. In sommige landen (VS bijvoorbeeld) mag de rechter voor sommige misdrijven niet afwijken van een wettelijk gesteld minimum. Dat is in Nederland niet zo, als er staat 'geldboete max vijfde categorie' mag een rechter toch dertig euro opleggen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:25 schreef Boterbartje het volgende:
Weetje welk bedrijf wel kerstpakketten van mij krijgt?
Ik heb een docu daar over gezien, de horrorquote:
Ben blij dat de rechters hier meer speelruimte hebben maar 750 voor een zware mishandeling vind ik te weinigquote:Op woensdag 21 november 2012 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een docu daar over gezien, de horrorMoeders van kleine kinderen die meer dan twintig jaar de cel in moeten voor georganiseerde drugshandel terwijl zelfs in het vonnis staat dat ze geen gram hebben aangeraakt en gedwongen zijn tot meewerken
Maarja, voldoet aan een belachelijk vagedelictsomschrijving dus pech
?quote:
Ja je hebt het nu twee keer gevraagd. ik wil het wel weten dan ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben blij dat de rechters hier meer speelruimte hebben maar 750 voor een zware mishandeling vind ik te weinig
[..]
?
Zelfs bij de Suitsupply werken ze met iPads, dan moeten ze wel geweldig zijn!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef eriksd het volgende:
Microsoft natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja je hebt het nu twee keer gevraagd. ik wil het wel weten dan ook.
Dat klopt wel ja, als mag een rechter schuldig oordelen en ook helemaal niet straffen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Als je een straf oplegt, is er een minimum. We zullen wel hetzelfde bedoelen maar er is een ondergrens van 3 euro of een dag zitten ALS er een straf wordt opgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |