Kunnen we in ieder geval zeggen dat we smaak hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we straks allemaal dezelfde jas hebben bij de meet of in ieder geval hetzelfde model.
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laatste cijfer eindelijk binnen! De eerste 15 van de 65 punten zijn binnen
Gewoon doorhalenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
Ik weet niet wie vrijdag voorstelde maar ik werk van morgen 8 uur tot zaterdag 17 met alleen tijd om te slapen en te eten dus
2e helft januari graag, dan ben ik wel in voor een pilsje.quote:
Je bent wel een lastig persoon, weet je dat.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2e helft januari graag, dan ben ik wel in voor een pilsje.
EN NIET KORT DAARNA CARNAVAL HEU
Het spijt me, vrij om bier te drinken zonder mij natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent wel een lastig persoon, weet je dat.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Paxcon het volgende:
Jeej mijn mac is ''in behandeling bij één van onze Apple-gecertificeerde professionals''
Als het niet mijn schuld blijkt te zijn koop ik een iPhone5. Als ik moet dokken ben ik de lul
Je hebt je mac in de gracht gegooid, of wat?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Paxcon het volgende:
Wat kun je eigenlijk nog doen als een bedrijf zegt: ''ja, waterschade''. Niks?
Nou nee, maar je leest wel eens dat bedrijven dat zeggen zodat ze niet hoeven te betalenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt je mac in de gracht gegooid, of wat?
Nah, je lijkt me, afgezien van je intense haat naar een niet nader te noemen merk, best een aardige gast om een biertje mee te drinken.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het spijt me, vrij om bier te drinken zonder mij natuurlijk
Je kunt het zien.. kwestie van klepje opendraaien onder in je laptop en daar zitten van die vochtstikkers. Ze zijn wit tenzij in aanraking met vocht geweest; dan zijn ze rood.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nee, maar je leest wel eens dat bedrijven dat zeggen zodat ze niet hoeven te betalen
Thanks!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nah, je lijkt me, afgezien van je intense haat naar een niet nader te noemen merk, best een aardige gast om een biertje mee te drinken.
Hmm oke... Ik heb hem twee keer tijdens het douchen in de badkamer gehad zodat ik muziek had. Kunnen ze door wat nevelachtig al verkleuren?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kunt het zien.. kwestie van klepje opendraaien onder in je laptop en daar zitten van die vochtstikkers. Ze zijn wit tenzij in aanraking met vocht geweest; dan zijn ze rood.
Zitten ook in telefoons etc.
[..]
Thanks!
Hmm, wellicht dat de een of ander een beetje roze kleur in uitzonderlijk geval, over het algemeen komt de damp op de behuizing en is waterschade pas indien het binnen is geweest, bij de stickers.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm oke... Ik heb hem twee keer tijdens het douchen in de badkamer gehad zodat ik muziek had. Kunnen ze door wat nevelachtig al verkleuren?
Lijkt mij gezien de prijs en verwachtingen van een Apple consument niet slim om te doen. Als deze mensen hun heil bij alternatieven gaan zoeken (en die zijn er in de tech branche genoeg) verlies je tienduizenden euro's over jaren.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nee, maar je leest wel eens dat bedrijven dat zeggen zodat ze niet hoeven te betalen
Apple doet over het algemeen niet moeilijk over vervanging, tenzij je geen apple-care hebt. Maar dan zouden ze nog niet helemaal tot het eind doorgaan om eronderuit te komen.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lijkt mij gezien de prijs en verwachtingen van een Apple consument niet slim om te doen. Als deze mensen hun heil bij alternatieven gaan zoeken (en die zijn er in de tech branche genoeg) verlies je tienduizenden euro's over jaren.
Als ik een duur product koop, het gaat stuk zonder schuld en ze vergoeden het niet, zou dat de laatste keer ooit zijn dat ik van dan merk zou kopen.
Wat is Apple toch eigenlijk een fijn bedrijfquote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple doet over het algemeen niet moeilijk over vervanging, tenzij je geen apple-care hebt. Maar dan zouden ze nog niet helemaal tot het eind doorgaan om eronderuit te komen.
Ze zeggen zelfs vaak dat je een volledig nieuwe krijgt; let wel.. het gaat om een refurbished model. Maar die zijn meestal perfect hersteld.
Nee; in geval van grote schade durven ze niet dingen terug te roepen maar zeggen ze dat het zo hoort..quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is Apple toch eigenlijk een fijn bedrijf
tevens het volgende;quote:Op woensdag 21 november 2012 17:25 schreef Paxcon het volgende:
Hm ik heb geen Apple care. Nouja we gaan het zien.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is Apple toch eigenlijk een fijn bedrijf
Ja he?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:45 schreef eriksd het volgende:
Zometeen lekker de iPod aan. Geweldig product.
Nou Microsoft heeft geen goed alternatief, de Zune-players waren dikke crapquote:Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef eriksd het volgende:
Ik lieg eigenlijk, recentelijk is mijn 4e ipod overleden. Nu klaar met die dingen.
Totdat hij stuk gaatquote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef NotGuilty het volgende:
Vandaag heerlijk zitten typen op mijn Macbook Pro. Typte heerlijk zoals altijd, werkelijk fantastisch. Het gaf een hele andere dimensie aan het hoorcollege staatsrecht.
Mijne is niet van SSquote:Op woensdag 21 november 2012 16:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we straks allemaal dezelfde jas hebben bij de meet of in ieder geval hetzelfde model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |