bezwaar maken tegen van alles en nog wat en juridisch advies geven aan zzp'rs. Daarnaast doe ik ook nog 1 boekhouding voor een zzp'r.quote:
Wel eng hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 12:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Soms een uitstapje is goed voor je. Verandering van spijs doet eten.
We weten het inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef Boterbartje het volgende:
Há ik verkoop kerstpakketten, gewoon in loondienst, geen gezeur en machtig mooi wark
Heb jij je hiervoor ingeschreven in de KvK enz? Klanten uit je eigen kring of 'zoek' je ze?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
bezwaar maken tegen van alles en nog wat en juridisch advies geven aan zzp'rs. Daarnaast doe ik ook nog 1 boekhouding voor een zzp'r.
ja, ja en jaquote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef KOG het volgende:
[..]
Heb jij je hiervoor ingeschreven in de KvK enz? Klanten uit je eigen kring of 'zoek' je ze?
ook andere dingen als adhd.. zeker op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
We weten het inderdaad.
We weten ook dat je iets tegen Apple hebt, het niet zo hebt op mensen die alleen maar dingen stampen en iets tegen de diagnose van autisme hebt.
ADHD laten vaststellen als je 20+ bent, das pas triest.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ook andere dingen als adhd.. zeker op jonge leeftijd.
Misschien moeten we gewoon eens deze weg niet wèer inslaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoe zoek je klanten op? Gewoon aan mensen vragen of je ze juridisch advies mag geven?quote:
Eens.. maar een diagnoses worden ook gesteld bij kinderen onder de 5 he?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ADHD laten vaststellen als je 20+ bent, das pas triest.
Heeft een psychiater je 'ziek' verklaard op jonge leeftijd doordat je Apple producten gebruikte, waardoor je dingen niet meer kan stampen?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er zitten zeker geen iPads in die kerstpakketten van jou?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef Boterbartje het volgende:
Há ik verkoop kerstpakketten, gewoon in loondienst, geen gezeur en machtig mooi wark
Opzich wel, maar dat komt in het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef Boterbartje het volgende:
Yreal, wellicht een website een goed idee? Mensen googlen overal op tegenwoordig
Misschien hadden ze het eerder wel te druk.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ADHD laten vaststellen als je 20+ bent, das pas triest.
nee, hij had moeite met concentratie op zijn school... en hij wilde een stempeltje. Als we daar dan voor gaan, had ik autisme gekozen, maar goed, wie ben ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het eerder wel te druk.
Of appelflappenquote:
Die zijn nog lekkerder inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of appelflappen![]()
Binnenkort mijn vriendin maar eens lief verzoeken appelflappen te maken
Ja die bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die met die "venstertjes" van appel bovenop?
Haha, nee niet echt. Alhoewel ik, zodra ik daadwerkelijk iets lees, aandachtig bezig ben. Scheelt dat er wel een aantal aardige artikelen zijn opgegeven voor deze week.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die zijn nog lekkerder inderdaad![]()
Ik heb geen zin vandaag. Jij ook niet zo te merken?![]()
Kan je ook meteen de Wajong in.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, hij had moeite met concentratie op zijn school... en hij wilde een stempeltje. Als we daar dan voor gaan, had ik autisme gekozen, maar goed, wie ben ik.
Wat is jouw favoriete tijdschrift qua interessante artikelen?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, nee niet echt. Alhoewel ik, zodra ik daadwerkelijk iets lees, aandachtig bezig ben. Scheelt dat er wel een aantal aardige artikelen zijn opgegeven voor deze week.
Nope, maar niet omdat ik ze niet verkoop hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Er zitten zeker geen iPads in die kerstpakketten van jou?
Autisme is dus op alle fronten beter dan adhdquote:
Wat is de gemiddelde prijs van kerstpakket? Dat bedrijven eraan uitgeven zegmaar?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, maar niet omdat ik ze niet verkoop hoor.
Zie jij een bedrijf kerstpakketten boven de 500 euro per stuk inkopen?
En Apple laat wederverkopers een groot minimum aantal afnemen, dus het is ook bijna niet te doen. Wat ik wel veel verkoop is iPad accessoires, iPhone hoesjes met gegraveerd bedrijfslogo etc.
Dat zal wel rond de fiscale grens liggen zeker?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde prijs van kerstpakket? Dat bedrijven eraan uitgeven zegmaar?
Oh ja waarschijnlijk. Maar was gewoon benieuwd naar een Boterbartjes ervaringen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zal wel rond de fiscale grens liggen zeker?
Begrijp ik. Ik ben ook nieuwsgierig.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ja waarschijnlijk. Maar was gewoon benieuwd naar een Boterbartjes ervaringen.
Dat moet dan toch wel de TAP zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 12:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete tijdschrift qua interessante artikelen?
Kun je me vergeven dat ik daar tot nu nog nooit van gehoord had?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat moet dan toch wel de TAP zijn
Ik vergeef het je hoor. Ik heb dan weer niet gehoord van de ProMemoriequote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kun je me vergeven dat ik daar tot nu nog nooit van gehoord had?![]()
![]()
Voor mij zijn het dan toch wel de WPNR en de ProMemorie.
Gelukkigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je hoor. Ik heb dan weer niet gehoord van de ProMemorie
Jurisprudentie is voornamelijk de JAR
De JAR kent uiteraard wel annotaties, maar kent verder geen inhoudelijke artikelen. Die zitten dan weer in de TAP.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
GelukkigProMemorie-Bijdragen tot de rechtsgeschiedenis der Nederlanden. Dus het zijn voornamelijk artikelen over de ontwikkeling van het recht in de Nederlanden. Het is ook een tijdschrift van de Stichting voor Oud Vaderlands recht. Net wat anders dus dan het Tijdschrift voor Rechtsgeschiedenis waar ook dingen over Romeins recht e.d. in staan.
Ooh de JAR is echt een jurisprudentietijdschrift met alleen dat?
Zal ik morgen eens even opzoeken in het systeem maar de prijzen verschillen echt heel erg.. Grote bedrijven gaan meestal tussen de 20 en 40 euro per pakket liggen, veelal rond de 30 dus. Maar we hebben ook bedrijven die pakketten a 175 euro stuk bestellen. Maar ik zal het eens opzoeken morgenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde prijs van kerstpakket? Dat bedrijven eraan uitgeven zegmaar?
Ah de JAR is vast een soort BNBquote:Op woensdag 21 november 2012 13:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De JAR kent uiteraard wel annotaties, maar kent verder geen inhoudelijke artikelen. Die zitten dan weer in de TAP.
Die tijdschriften die je hebt genoemd, lijken me best interessant. Nooit verkeerd om je een beetje te verdiepen in de rechtsgeschiedenis
Hmm ja interessant.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zal ik morgen eens even opzoeken in het systeem maar de prijzen verschillen echt heel erg.. Grote bedrijven gaan meestal tussen de 20 en 40 euro per pakket liggen, veelal rond de 30 dus. Maar we hebben ook bedrijven die pakketten a 175 euro stuk bestellen. Maar ik zal het eens opzoeken morgen
Picklijst van 50 regels, dus 50 producten. Food, non-food en vaak zit er dan nog een bon bij voor online keuzeconcept of nationale tijdschriftenbon ofzoietsquote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ja interessant.¤175 per pakket? Dat is veel! Wat krijg je dan zoal bijvoorbeeld?
Ah wel erg nice dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Picklijst van 50 regels, dus 50 producten. Food, non-food en vaak zit er dan nog een bon bij voor online keuzeconcept of nationale tijdschriftenbon ofzoiets
Zeker zekerquote:
Breuken?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker zeker
En ik krijg elke week een doos vol breuken mee naar nijmegen
Sociale werkplaats pak in, dus als ze een verpakking van 12 open willen snijden en ze jagen overal een mes doorheen, dan krijg ik paar pak rookworsten waarvan plastic ingesneden is.. zitten daaronder toch luchtdicht verpakt.. zelfde geld voor producten die zonder etiket zijn aangeleverd door productie fouten, dozen die ingedeukt zijn etc.quote:
dat is geweldig ja. Toen ik in de pindafabriek werkte ook elke dag zakken vol chips, pinda;s mexicaantjes en weet ik wat nog meer mee naar huisquote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker zeker
En ik krijg elke week een doos vol breuken mee naar nijmegen
Komt mij wel goed uit, lekker goedkoop leven op die manier.. die blikken maaltijdsoep romige tomaat zijn heerlijk!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is geweldig ja. Toen ik in de pindafabriek werkte ook elke dag zakken vol chips, pinda;s mexicaantjes en weet ik wat nog meer mee naar huis
Lekker met een ragoutbakjequote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Komt mij wel goed uit, lekker goedkoop leven op die manier.. die blikken maaltijdsoep romige tomaat zijn heerlijk!
vanaf?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef Boterbartje het volgende:
nouja ik ga, heb over 8 minuten college en moet nog naar de uni komen
Er zijn er inderdaad behoorlijk watquote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah de JAR is vast een soort BNBEr zijn ook zo gruwelijk veel tijdschriften eigenlijk. Onmogelijk om ze allemaal te kennen. Maar voor een arbeidsrechtjurist zijn de TAP en het JAR dus echt onmisbaar?
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Er zitten zeker geen iPads in die kerstpakketten van jou?
Ik ben op tijd gekomen joepiequote:
That's what she saidquote:Op woensdag 21 november 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben op tijd gekomen joepie
Michaelquote:
Die scene waar hij van Jan geen "that's what she said" meer mag zeggen en Jim hem ongelofelijk gaat zitten voerenquote:
Ohja, haha. En met die natte cementtegel. En die rubberen hamer: it squeeks when you bang it. That's what she said!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die scene waar hij van Jan geen "that's what she said" meer mag zeggen en Jim hem ongelofelijk gaat zitten voeren"You've always left me smiling and satisfied"
Je gaat ons nu vast de relevantie uitleggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou iedereen die goed wil presteren met zijn studie aanraden een microsoft surface te kopen
Ik ben meer van de iPad's enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou iedereen die goed wil presteren met zijn studie aanraden een microsoft surface te kopen
Jij was zo top bezig met organiseren, ga daar eens mee doorquote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef eriksd het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden geef ik Boterbartje een appel.
Enige wat nog moet is de week.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij was zo top bezig met organiseren, ga daar eens mee door
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef eriksd het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden geef ik Boterbartje een appel.
verdiep je eens in de surface.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
aantekeningen maken op je tablet...
Kut hipsters, koop een laptop.
www.surface.comquote:Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Zolang er geen tablet bestaat die werkt zoals ik wil en laptop of telefoon kan vervangen vind ik het ondingen. We hebben een iPad thuis, ding doet zeker sinds iOS 5 niet meer wat ik wil.
Laptop vervangen zie ik nog wel maar telefoon...ik heb een collega met zo'n 7 inch tablet en die zou je eens moeten zien als-ie gebeld wordtquote:Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Zolang er geen tablet bestaat die werkt zoals ik wil en laptop of telefoon kan vervangen vind ik het ondingen. We hebben een iPad thuis, ding doet zeker sinds iOS 5 niet meer wat ik wil.
Ik heb gelezen dat de surface nogal te wensen over laat qua bouwkwaliteit. Bovendien is het eigenlijk gewoon een inferieure laptop voor veel geld. Afgezien van dat zie ik mezelf er ook niet echt mee op schoot zitten ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
verdiep je eens in de surface.
[..]
www.surface.com
Toetsenbord, standaard, office suit.. tell me, wat mis je?
Ik zie het best gebeuren. Over niet al te lange tijd is er een goede VoIP-dienst, dan wordt tabletbellen steeds normaler. Niet met een tablet aan je oor, tho.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laptop vervangen zie ik nog wel maar telefoon...ik heb een collega met zo'n 7 inch tablet en die zou je eens moeten zien als-ie gebeld wordtDenk Bassie en Adriaan "Watzeggie baas?"
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de surface nogal te wensen over laat qua bouwkwaliteit. Bovendien is het eigenlijk gewoon een inferieure laptop voor veel geld. Afgezien van dat zie ik mezelf er ook niet echt mee op schoot zitten ofzoDe surface is leuk voor mensen die van tablets houden en goed willen kunnen typen. Niet voor laptopmensen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
HAAAALT. NEINNNNNNNN.SCHTOPPPPPP.
Jameneerquote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Maharbal het volgende:
Kunnen jullie eindelijk 's ophouden die fanboy uit z'n tent te lokken?
Een cover met een toetsenbord en multitouch trackpad, 3mm dik en waterdicht, koffie morsen resistent. Ge-wel-digquote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat keyboard ligt wel erg plat op de surface.
De surface Pro die binnenkort uitkomt wel, die heeft een i5 aan boord..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het ding helemaal geen pc-software kan draaien?Laptopvervanging my ass.
Voor student ruim voldoende? Ik gebruik wel meer dan office en een browser hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 14:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De surface Pro die binnenkort uitkomt wel, die heeft een i5 aan boord..
Deze enkel uit de store, maar volledige office RT suit dus voor student ruim voldoende. Het fraaie is dat je one note/word voor notities open kan hebben terwijl je ook het college opneemt en dus altijd terug kan kijken thuis. Erg fraaie feature.
Dit is de Pro; iets dikker maar met windows 8 pro en dus legacy software.
[ afbeelding ]
JA je hebt natuurlijk voor je studie rechten ook photoshop, simcity en dat soort dingen nodigquote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor student ruim voldoende? Ik gebruik wel meer dan office en een browser hoor
Oh, je verwacht dat ik een laptop koop voor honderden euros om op te vangen wat de surface van meer dan 550 euro niet kan? Dan is het toch geen vervangingquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA je hebt natuurlijk voor je studie rechten ook photoshop, simcity en dat soort dingen nodig
Surface pro wel; maar die kost 800-1000 euro als die uitkomt.. maar dat is een vervanger ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:
ptop koop voor honderden euros om op te vangen wat de surface van meer dan 550 euro niet kan? Dan is het toch geen vervangi
Ik gebruik sinds kort een iPad. Echt een verademing. Wat een product! De software! De kwaliteit! En dat alles voor een zeer redelijke prijs.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Al die nieuwerwetse rotzooi. Doe mij maar pen en papier.
Daar moet ik dan wellicht ook eens naar kijken.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort een iPad. Echt een verademing. Wat een product! De software! De kwaliteit! En dat alles voor een zeer redelijke prijs.
Heb je er lang in de rij voor moeten staan?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort een iPad. Echt een verademing. Wat een product! De software! De kwaliteit! En dat alles voor een zeer redelijke prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |