quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
HAAAALT. NEINNNNNNNN.SCHTOPPPPPP.
[..]
AUSWEIS.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Ik pak elke dag wel een mooie 4 uur bieb. Voelt een beetje als een tweede thuis.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als ik of nog (erg) veel moet lezen of veel wil gaan schrijven.
Nu wel netjes als ROW gaan aangeven he.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef Yreal het volgende:
Krijg net bericht dat mijn eerste bezwaar ingediend als zzp'r gegrond is verklaard en proceskostenvergoeding is toegekend.
Whoei !!
Ik heb het ook wel eens overwogen om daar te gaan zitten, maar de reistijd schrikt toch wat af inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Keyos het volgende:
Moet zeggen dat het mij tot nu toe zeer bevalt hier in de Bieb voor rechten. Heerlijk om gewoon alle boeken uit de kast te kunnen pakken en rustig te lezen (met Pink Floyd Meddle album op).
Alleen klote dat ik zo ver van de Uni vandaan woon, anders had ik ook op een vrije dag hier een paar uurtjes naartoe gekund , ik ga natuurlijk niet meer dan 3 uur reizen om hier te zitten.
ik sta zelfs netjes ingeschreven bij de kvk en ga toch wel voor winst uit ondernemingquote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nu wel netjes als ROW gaan aangeven he.
Kan natuurlijk besluiten om op maandagen en donderdagen iets eerder te komen en woensdagen langer te blijven (waardoor ik op dinsdag en het weekend nog minder te doen heb), nadeel is dat je het werk diezelfde dag nog af moet hebben hier, het kan dus zomaar zijn dat je het niet binnen de tijd haalt en je dus problemen hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens overwogen om daar te gaan zitten, maar de reistijd schrikt toch wat af inderdaad.
Whehe ik betwijfel of je die status gaat krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik sta zelfs netjes ingeschreven bij de kvk en ga toch wel voor winst uit onderneming
hoezo niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Whehe ik betwijfel of je die status gaat krijgen.
Ik mis een beetje de duurzaamheid, de hoeveelheid van arbeid en de objectieve voordeelsverwachting. Het is hoogstens ROW als ik het zo zou moeten beoordelen, als het al niet hobby is.quote:
Ik heb opzich een redelijke stroom boetes waarop ik bezwaar maak, voornamelijk van mensen buiten de vriendenkringen. Daarnaast ook nog een aantal zzp'rs die ik help als ze ergens op juridisch vlak niet uitkomen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de duurzaamheid, de hoeveelheid van arbeid en de objectieve voordeelsverwachting. Het is hoogstens ROW als ik het zo zou moeten beoordelen, als het al niet hobby is.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb opzich een redelijke stroom boetes waarop ik bezwaar maak, voornamelijk van mensen buiten de vriendenkringen. Daarnaast ook nog een aantal zzp'rs die ik help als ze ergens op juridisch vlak niet uitkomen.
Ik zie het niet gebeuren. Ga je een VAR aanvragen?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de duurzaamheid, de hoeveelheid van arbeid en de objectieve voordeelsverwachting. Het is hoogstens ROW als ik het zo zou moeten beoordelen, als het al niet hobby is.
moet ik denk ik maar eens doen ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Ga je een VAR aanvragen?
Ik ken ook mensen die al jaren illegaal onderverhuren. See what I did there?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:13 schreef Yreal het volgende:
Maar goed, ik ken mensen die al jaren de meeste onzinnige klusjes opgeven als winst uit onderneming en zelfs met jaarwinsten van 1800 euro nog weg komen met opgeven van starters aftrek...
Denk dat het wel los zal lopen, ook al zou ik theoretisch row hebben.
Soms een uitstapje is goed voor je. Verandering van spijs doet eten.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Actaeon het volgende:
Zo lunch en koffie.![]()
Zag ik nou opeens allemaal IB-begripjes langskomen?
True, True...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die al jaren illegaal onderverhuren. See what I did there?
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
True, True...
Nouwja, ben er nu een maand mee bezig. In het begin mijn inkomen ingeschat op 5000 per jaar met 100 klanten. Ben benieuwd wat ik ervan waar kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |