Wie kan er nou op jou hatenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:13 schreef eriksd het volgende:
Uit pïeteit met de persoon in kwestie zal ik geen commentaar geven. Zo ben ik. Ook al haat zij/mij overmatig
Dat zou kunnen ^ ^ .quote:
Straks staat Boterbartje op de stoep met een hamerquote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja dus.:D Wist niet dat je ook een maccer was.
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ook gewoon doorgaan met communiceren via het forum.
Zoals een eckte FOK!ker betaamtquote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:35 schreef eriksd het volgende:
Jaja Keyos, nu moet je je netjes gaan gedragen hè.
Je kan altijd halverwege naar binnen komen, eerste 25 min ging toch nergens over (praatje over practica etcetera).quote:Op woensdag 21 november 2012 09:34 schreef NotGuilty het volgende:
Wat is dit voor onzin op de EUR.![]()
Blok 1: Vijf minuten te laat voor een hoorcollege --> Je mag niet meer naar binnen
Blok 2: Vijf minuten te laat voor een hoorcollege --> Je mag wel naar binnen ( Nuytinck)
Blok 3: Vijf minuten te laat voor een hoorcollege --> Je mag niet meer naar binnen
Als ik dat wist had ik me ook niet zo lopen haasten en lekker lang onder de douche gestaan, warme choco gedronken en rustig thuis een gekookt eitje en lekker broodje gegeten.
Ja bah, wat een takkewijf.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Straks staat Boterbartje op de stoep met een hamer.
Ik mis Nuytinck nu al.
The power of christ compels you!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef Maharbal het volgende:
Heb jij mij nou gemoderate? Vuile....!
Dat onderdeel is een discussie waardquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat onderdeel is een discussie waard.
Ja, ik wacht nu tot de "pauze" aanbreekt. Dankje voor de geruststelling, ik baalde er wel van omdat ik staatsrecht zo saai vind dat ik echt mijn kop erbij moet houden en niks mag missen. Kan niet wachten tot bestuursrecht aan bod komt.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan altijd halverwege naar binnen komen, eerste 25 min ging toch nergens over (praatje over practica etcetera).
Je bent zelf curieusquote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef eriksd het volgende:
Wat een curieus topic is dit toch geworden.
Nee, het is vreselijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nu tot de "pauze" aanbreekt. Dankje voor de geruststelling, ik baalde er wel van omdat ik staatsrecht zo saai vind dat ik echt mijn kop erbij moet houden en niks mag missen. Kan niet wachten tot bestuursrecht aan bod komt.![]()
Is het wat? Vertelt ze een beetje boeiend?
It's gonna' be a bright, bright caffeine-shiny day.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
I can see clearly now the brain has gone. There is no obstacle between my ears.....
Ik heb een mooie foto van een bakje koffie voor het raam hier, maar ik ben bang dat de omgeving iets te herkenbaar isquote:Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Koffie is inderdaad een goed plan.
Voor mij nietquote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb een mooie foto van een bakje koffie voor het raam hier, maar ik ben bang dat de omgeving iets te herkenbaar is
Ik heb toch wel een flauw vermoeden waar je zitquote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb een mooie foto van een bakje koffie voor het raam hier, maar ik ben bang dat de omgeving iets te herkenbaar is
Do tell, welke richting denk je?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een flauw vermoeden waar je zit
Aan.. een.. bureau.. voor... een.. computer... op een.. stoel.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een flauw vermoeden waar je zit
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hou op nu zit ik weer met dat liedje in m'n hoofd
Met een grote kop cappuccino voor z'n neus.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aan.. een.. bureau.. voor... een.. computer... op een.. stoel.
Ik heb lekker een ochtend vrij vandaag.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Met een grote kop cappuccino voor z'n neus.
Hopelijk betere cappuccino dan hier. Hier is het gewoon koffie met melk, alleen met wat meer melkpoeder.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Met een grote kop cappuccino voor z'n neus.
Nee ik draag geen brilquote:Op woensdag 21 november 2012 10:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, het is vreselijk.
Heb je een rode bril trouwens?
Ze hadden nog zo'n nummer. Move Your Body. Heel de zomervakantie gehoord in 2000.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zouden eerstejaars zich dat nummer überhaupt kunnen herinneren?
Ohjaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze hadden nog zo'n nummer. Move Your Body. Heel de zomervakantie gehoord in 2000.
Prima cappuccino indeed.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hopelijk betere cappuccino dan hier. Hier is het gewoon koffie met melk, alleen met wat meer melkpoeder.
Hier wordt de radio bediend door mijn Slowaakse collega. Ik hoor veel hetzelfde, maar hij is in ieder geval sinds kort zowel in het Vrije Westen als in de 21e eeuw aangekomen. Count your blessings.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaadtijd om wat anders op te zetten denk ik.
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier wordt de radio bediend door mijn Slowaakse collega. Ik hoor veel hetzelfde, maar hij is in ieder geval sinds kort zowel in het Vrije Westen als in de 21e eeuw aangekomen. Count your blessings.
Nee "The Wall"quote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Dus de hele dag hoor je "I want to break free!" ?
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier wordt de radio bediend door mijn Slowaakse collega. Ik hoor veel hetzelfde, maar hij is in ieder geval sinds kort zowel in het Vrije Westen als in de 21e eeuw aangekomen. Count your blessings.
Je hebt toch een eigen kamer? Kun je daar niet iets van muziek implementeren?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef Maharbal het volgende:
Hier staat nergens een radio aan, dat is pas vervelend.
Sowieso inclusief kamergenoot. Maar ik geloof dat het policy is dat er geen muziek wordt gedraaid, omdat de deuren meestal openstaan etc. Ik kan eventueel wel oordopjes indoen, maar dat is zo asociaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je hebt toch een eigen kamer? Kun je daar niet iets van muziek implementeren?
Ah ja dat is ook wel logisch. Oordopjes staat inderdaad nogal asociaal. Waar ik vroeger werkte was er een no-oordopjes policy om te voorkomen dat mensen met hun iPod in rond liepen of oordopjes op hun pc aansloten en zo toch de hele tijd muziek gingen luisteren.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sowieso inclusief kamergenoot. Maar ik geloof dat het policy is dat er geen muziek wordt gedraaid, omdat de deuren meestal openstaan etc. Ik kan eventueel wel oordopjes indoen, maar dat is zo asociaal.
Ik was er net weer vanaf kom jij weerquote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk, nu ik net wil gaan studeren zitten die nummers van Eiffel 65 in m'n hoofd
Sorryquote:Op woensdag 21 november 2012 11:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was er net weer vanaf kom jij weer![]()
Ga je een thuis-studie dag tegemoet?
Cappuccino , altijd een veilige keuze. Vorige keer dat ik koffie uit de automaat hier haalde was het bijna kotsend slecht, vandaag de cappuccino geprobeerd, die was nog acceptabel.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben al een uur op de uni, maar tot nog toe alleen cappuccino gedronken met een maat van me
Maar inmiddels zit ik weer achter een boek, dus het gaat goedkomen!
studeren op de poort lukt mij echt niet. Teveel mensen en lawaai.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben al een uur op de uni, maar tot nog toe alleen cappuccino gedronken met een maat van me
Ik herken datquote:Op woensdag 21 november 2012 11:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sorry
Sowieso koffie uit zo'n automaat halen loopt vaak niet goed afquote:Op woensdag 21 november 2012 11:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Cappuccino , altijd een veilige keuze. Vorige keer dat ik koffie uit de automaat hier haalde was het bijna kotsend slecht, vandaag de cappuccino geprobeerd, die was nog acceptabel.
Hele dag ' The Wall' horen is niet verkeerd, wel het meest ' zeikerige' Pink Floyd album, niet bepaald relaxt als je er niets mee hebt.
Ik vind in de bieb studeren ofzo wel altijd veel effectiever dan thuis. Meer rendement daar.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
studeren op de poort lukt mij echt niet. Teveel mensen en lawaai.
Hebben ze daar geen ' studielandschap ' waar je gewoon gratis gebruik kan maken van shitloads aan boeken en waar het verplicht is rustig te zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat heb ik me de UB, te kleine tafels waardoor je dat ophok-gevoel krijgt en te veel geluid van buiten. Thuis kan ik me niet goed concentreren door alle afleiding.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als ik of nog (erg) veel moet lezen of veel wil gaan schrijven.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:07 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb NOOIT in de bieb gestudeerd.
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja dus.:D Wist niet dat je ook een maccer was.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
HAAAALT. NEINNNNNNNN.SCHTOPPPPPP.
[..]
AUSWEIS.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Ik pak elke dag wel een mooie 4 uur bieb. Voelt een beetje als een tweede thuis.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als ik of nog (erg) veel moet lezen of veel wil gaan schrijven.
Nu wel netjes als ROW gaan aangeven he.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:40 schreef Yreal het volgende:
Krijg net bericht dat mijn eerste bezwaar ingediend als zzp'r gegrond is verklaard en proceskostenvergoeding is toegekend.
Whoei !!
Ik heb het ook wel eens overwogen om daar te gaan zitten, maar de reistijd schrikt toch wat af inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Keyos het volgende:
Moet zeggen dat het mij tot nu toe zeer bevalt hier in de Bieb voor rechten. Heerlijk om gewoon alle boeken uit de kast te kunnen pakken en rustig te lezen (met Pink Floyd Meddle album op).
Alleen klote dat ik zo ver van de Uni vandaan woon, anders had ik ook op een vrije dag hier een paar uurtjes naartoe gekund , ik ga natuurlijk niet meer dan 3 uur reizen om hier te zitten.
ik sta zelfs netjes ingeschreven bij de kvk en ga toch wel voor winst uit ondernemingquote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nu wel netjes als ROW gaan aangeven he.
Kan natuurlijk besluiten om op maandagen en donderdagen iets eerder te komen en woensdagen langer te blijven (waardoor ik op dinsdag en het weekend nog minder te doen heb), nadeel is dat je het werk diezelfde dag nog af moet hebben hier, het kan dus zomaar zijn dat je het niet binnen de tijd haalt en je dus problemen hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens overwogen om daar te gaan zitten, maar de reistijd schrikt toch wat af inderdaad.
Whehe ik betwijfel of je die status gaat krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik sta zelfs netjes ingeschreven bij de kvk en ga toch wel voor winst uit onderneming
hoezo niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Whehe ik betwijfel of je die status gaat krijgen.
Ik mis een beetje de duurzaamheid, de hoeveelheid van arbeid en de objectieve voordeelsverwachting. Het is hoogstens ROW als ik het zo zou moeten beoordelen, als het al niet hobby is.quote:
Ik heb opzich een redelijke stroom boetes waarop ik bezwaar maak, voornamelijk van mensen buiten de vriendenkringen. Daarnaast ook nog een aantal zzp'rs die ik help als ze ergens op juridisch vlak niet uitkomen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de duurzaamheid, de hoeveelheid van arbeid en de objectieve voordeelsverwachting. Het is hoogstens ROW als ik het zo zou moeten beoordelen, als het al niet hobby is.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb opzich een redelijke stroom boetes waarop ik bezwaar maak, voornamelijk van mensen buiten de vriendenkringen. Daarnaast ook nog een aantal zzp'rs die ik help als ze ergens op juridisch vlak niet uitkomen.
Ik zie het niet gebeuren. Ga je een VAR aanvragen?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de duurzaamheid, de hoeveelheid van arbeid en de objectieve voordeelsverwachting. Het is hoogstens ROW als ik het zo zou moeten beoordelen, als het al niet hobby is.
moet ik denk ik maar eens doen ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Ga je een VAR aanvragen?
Ik ken ook mensen die al jaren illegaal onderverhuren. See what I did there?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:13 schreef Yreal het volgende:
Maar goed, ik ken mensen die al jaren de meeste onzinnige klusjes opgeven als winst uit onderneming en zelfs met jaarwinsten van 1800 euro nog weg komen met opgeven van starters aftrek...
Denk dat het wel los zal lopen, ook al zou ik theoretisch row hebben.
Soms een uitstapje is goed voor je. Verandering van spijs doet eten.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Actaeon het volgende:
Zo lunch en koffie.![]()
Zag ik nou opeens allemaal IB-begripjes langskomen?
True, True...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die al jaren illegaal onderverhuren. See what I did there?
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
True, True...
Nouwja, ben er nu een maand mee bezig. In het begin mijn inkomen ingeschat op 5000 per jaar met 100 klanten. Ben benieuwd wat ik ervan waar kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |