Wie kan er nou op jou hatenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:13 schreef eriksd het volgende:
Uit pïeteit met de persoon in kwestie zal ik geen commentaar geven. Zo ben ik. Ook al haat zij/mij overmatig
Dat zou kunnen ^ ^ .quote:
Straks staat Boterbartje op de stoep met een hamerquote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja dus.:D Wist niet dat je ook een maccer was.
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ook gewoon doorgaan met communiceren via het forum.
Zoals een eckte FOK!ker betaamtquote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:35 schreef eriksd het volgende:
Jaja Keyos, nu moet je je netjes gaan gedragen hè.
Je kan altijd halverwege naar binnen komen, eerste 25 min ging toch nergens over (praatje over practica etcetera).quote:Op woensdag 21 november 2012 09:34 schreef NotGuilty het volgende:
Wat is dit voor onzin op de EUR.![]()
Blok 1: Vijf minuten te laat voor een hoorcollege --> Je mag niet meer naar binnen
Blok 2: Vijf minuten te laat voor een hoorcollege --> Je mag wel naar binnen ( Nuytinck)
Blok 3: Vijf minuten te laat voor een hoorcollege --> Je mag niet meer naar binnen
Als ik dat wist had ik me ook niet zo lopen haasten en lekker lang onder de douche gestaan, warme choco gedronken en rustig thuis een gekookt eitje en lekker broodje gegeten.
Ja bah, wat een takkewijf.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Straks staat Boterbartje op de stoep met een hamer.
Ik mis Nuytinck nu al.
The power of christ compels you!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef Maharbal het volgende:
Heb jij mij nou gemoderate? Vuile....!
Dat onderdeel is een discussie waardquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat onderdeel is een discussie waard.
Ja, ik wacht nu tot de "pauze" aanbreekt. Dankje voor de geruststelling, ik baalde er wel van omdat ik staatsrecht zo saai vind dat ik echt mijn kop erbij moet houden en niks mag missen. Kan niet wachten tot bestuursrecht aan bod komt.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan altijd halverwege naar binnen komen, eerste 25 min ging toch nergens over (praatje over practica etcetera).
Je bent zelf curieusquote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef eriksd het volgende:
Wat een curieus topic is dit toch geworden.
Nee, het is vreselijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nu tot de "pauze" aanbreekt. Dankje voor de geruststelling, ik baalde er wel van omdat ik staatsrecht zo saai vind dat ik echt mijn kop erbij moet houden en niks mag missen. Kan niet wachten tot bestuursrecht aan bod komt.![]()
Is het wat? Vertelt ze een beetje boeiend?
It's gonna' be a bright, bright caffeine-shiny day.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
I can see clearly now the brain has gone. There is no obstacle between my ears.....
Ik heb een mooie foto van een bakje koffie voor het raam hier, maar ik ben bang dat de omgeving iets te herkenbaar isquote:Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Koffie is inderdaad een goed plan.
Voor mij nietquote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb een mooie foto van een bakje koffie voor het raam hier, maar ik ben bang dat de omgeving iets te herkenbaar is
Ik heb toch wel een flauw vermoeden waar je zitquote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb een mooie foto van een bakje koffie voor het raam hier, maar ik ben bang dat de omgeving iets te herkenbaar is
Do tell, welke richting denk je?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een flauw vermoeden waar je zit
Aan.. een.. bureau.. voor... een.. computer... op een.. stoel.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een flauw vermoeden waar je zit
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hou op nu zit ik weer met dat liedje in m'n hoofd
Met een grote kop cappuccino voor z'n neus.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aan.. een.. bureau.. voor... een.. computer... op een.. stoel.
Ik heb lekker een ochtend vrij vandaag.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Met een grote kop cappuccino voor z'n neus.
Hopelijk betere cappuccino dan hier. Hier is het gewoon koffie met melk, alleen met wat meer melkpoeder.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Met een grote kop cappuccino voor z'n neus.
Nee ik draag geen brilquote:Op woensdag 21 november 2012 10:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, het is vreselijk.
Heb je een rode bril trouwens?
Ze hadden nog zo'n nummer. Move Your Body. Heel de zomervakantie gehoord in 2000.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zouden eerstejaars zich dat nummer überhaupt kunnen herinneren?
Ohjaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze hadden nog zo'n nummer. Move Your Body. Heel de zomervakantie gehoord in 2000.
Prima cappuccino indeed.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hopelijk betere cappuccino dan hier. Hier is het gewoon koffie met melk, alleen met wat meer melkpoeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |