quote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Er zitten zeker geen iPads in die kerstpakketten van jou?
Ik ben op tijd gekomen joepiequote:
That's what she saidquote:Op woensdag 21 november 2012 14:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben op tijd gekomen joepie
Michaelquote:
Die scene waar hij van Jan geen "that's what she said" meer mag zeggen en Jim hem ongelofelijk gaat zitten voerenquote:
Ohja, haha. En met die natte cementtegel. En die rubberen hamer: it squeeks when you bang it. That's what she said!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die scene waar hij van Jan geen "that's what she said" meer mag zeggen en Jim hem ongelofelijk gaat zitten voeren"You've always left me smiling and satisfied"
Je gaat ons nu vast de relevantie uitleggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou iedereen die goed wil presteren met zijn studie aanraden een microsoft surface te kopen
Ik ben meer van de iPad's enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou iedereen die goed wil presteren met zijn studie aanraden een microsoft surface te kopen
Jij was zo top bezig met organiseren, ga daar eens mee doorquote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef eriksd het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden geef ik Boterbartje een appel.
Enige wat nog moet is de week.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij was zo top bezig met organiseren, ga daar eens mee door
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef eriksd het volgende:
Mocht er ooit een meet plaatsvinden geef ik Boterbartje een appel.
verdiep je eens in de surface.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
aantekeningen maken op je tablet...
Kut hipsters, koop een laptop.
www.surface.comquote:Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Zolang er geen tablet bestaat die werkt zoals ik wil en laptop of telefoon kan vervangen vind ik het ondingen. We hebben een iPad thuis, ding doet zeker sinds iOS 5 niet meer wat ik wil.
Laptop vervangen zie ik nog wel maar telefoon...ik heb een collega met zo'n 7 inch tablet en die zou je eens moeten zien als-ie gebeld wordtquote:Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
Zolang er geen tablet bestaat die werkt zoals ik wil en laptop of telefoon kan vervangen vind ik het ondingen. We hebben een iPad thuis, ding doet zeker sinds iOS 5 niet meer wat ik wil.
Ik heb gelezen dat de surface nogal te wensen over laat qua bouwkwaliteit. Bovendien is het eigenlijk gewoon een inferieure laptop voor veel geld. Afgezien van dat zie ik mezelf er ook niet echt mee op schoot zitten ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
verdiep je eens in de surface.
[..]
www.surface.com
Toetsenbord, standaard, office suit.. tell me, wat mis je?
Ik zie het best gebeuren. Over niet al te lange tijd is er een goede VoIP-dienst, dan wordt tabletbellen steeds normaler. Niet met een tablet aan je oor, tho.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laptop vervangen zie ik nog wel maar telefoon...ik heb een collega met zo'n 7 inch tablet en die zou je eens moeten zien als-ie gebeld wordtDenk Bassie en Adriaan "Watzeggie baas?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |