quote:Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat de surface nogal te wensen over laat qua bouwkwaliteit. Bovendien is het eigenlijk gewoon een inferieure laptop voor veel geld. Afgezien van dat zie ik mezelf er ook niet echt mee op schoot zitten ofzoDe surface is leuk voor mensen die van tablets houden en goed willen kunnen typen. Niet voor laptopmensen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
HAAAALT. NEINNNNNNNN.SCHTOPPPPPP.
Jameneerquote:Op woensdag 21 november 2012 14:35 schreef Maharbal het volgende:
Kunnen jullie eindelijk 's ophouden die fanboy uit z'n tent te lokken?
Een cover met een toetsenbord en multitouch trackpad, 3mm dik en waterdicht, koffie morsen resistent. Ge-wel-digquote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat keyboard ligt wel erg plat op de surface.
De surface Pro die binnenkort uitkomt wel, die heeft een i5 aan boord..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het ding helemaal geen pc-software kan draaien?Laptopvervanging my ass.
Voor student ruim voldoende? Ik gebruik wel meer dan office en een browser hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 14:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De surface Pro die binnenkort uitkomt wel, die heeft een i5 aan boord..
Deze enkel uit de store, maar volledige office RT suit dus voor student ruim voldoende. Het fraaie is dat je one note/word voor notities open kan hebben terwijl je ook het college opneemt en dus altijd terug kan kijken thuis. Erg fraaie feature.
Dit is de Pro; iets dikker maar met windows 8 pro en dus legacy software.
[ afbeelding ]
JA je hebt natuurlijk voor je studie rechten ook photoshop, simcity en dat soort dingen nodigquote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor student ruim voldoende? Ik gebruik wel meer dan office en een browser hoor
Oh, je verwacht dat ik een laptop koop voor honderden euros om op te vangen wat de surface van meer dan 550 euro niet kan? Dan is het toch geen vervangingquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA je hebt natuurlijk voor je studie rechten ook photoshop, simcity en dat soort dingen nodig
Surface pro wel; maar die kost 800-1000 euro als die uitkomt.. maar dat is een vervanger ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:
ptop koop voor honderden euros om op te vangen wat de surface van meer dan 550 euro niet kan? Dan is het toch geen vervangi
Ik gebruik sinds kort een iPad. Echt een verademing. Wat een product! De software! De kwaliteit! En dat alles voor een zeer redelijke prijs.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Al die nieuwerwetse rotzooi. Doe mij maar pen en papier.
Daar moet ik dan wellicht ook eens naar kijken.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort een iPad. Echt een verademing. Wat een product! De software! De kwaliteit! En dat alles voor een zeer redelijke prijs.
Heb je er lang in de rij voor moeten staan?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort een iPad. Echt een verademing. Wat een product! De software! De kwaliteit! En dat alles voor een zeer redelijke prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |