PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Klopt, ik heb ook Gomez ipv Esswein, maar 1 pacey ST vind ik altijd wel lekker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van het combineren en niet de LB+Y?
Maar, wat vind je van mijn mooie teampje dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook Gomez ipv Esswein, maar 1 pacey ST vind ik altijd wel lekker.
Ik ook hoor, meestal 1 snelle en 1 sterkequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook Gomez ipv Esswein, maar 1 pacey ST vind ik altijd wel lekker.
Dit is wel een ziek team inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, wat vind je van mijn mooie teampje dan?
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, prima in balansquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, wat vind je van mijn mooie teampje dan?
[ afbeelding ]
Valdiviaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok. Zit er ook nog 1 in de Liga do Brasil dacht ik. Die Fernandez die je nu hebt was vroeger volgens mij 5* skill. (Matigol)
Maar, is het het waard om te gaan bouwen? Want als jullie het een goed team vinden, ga ik bouwen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is wel een ziek team inderdaad.
Jup, en ik ga nu ook geen werk zoeken hier omdat ik volgend jaar in groningen zitquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar intussen wel werkloos thuis zitten(Toch?
)
Niks mis mee. Enige waar ik over twijfel is Gomis, maar je kan altijd een ander stokbrood nemen als hij niet bevalt. Rest vh team is echt heel goed en zoals ik al zei is de balans ook erg goed. Bale is ook de perfecte LM in 3-5-2 imo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, is het het waard om te gaan bouwen? Want als jullie het een goed team vinden, ga ik bouwen!
Beter, dan ga ik hier toch echt maar voor!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Enige waar ik over twijfel is Gomis, maar je kan altijd een ander stokbrood nemen als hij niet bevalt. Rest vh team is echt heel goed en zoals ik al zei is de balans ook erg goed. Bale is ook de perfecte LM in 3-5-2 imo.
Dat was ook het lange termijn plan, maar Gundogan presteert zo vreselijk goed, dat ik 'm niet weg wil doen. Hij is veruit de beste CAM die ik heb gehad ik FIFA12/13. Laatst deed 'ie een soort pirouette-hakje waardoor Gomez 1-op-1 stond met de keeper. Heb na die wedstrijd wel even met de broek op de knieën gestaan bij de replay.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, meestal 1 snelle en 1 sterke
Götze op CAM is de moeite waard imo. Nog steeds snel en verder op ieder punt beter dan Gundogan.
Remy. Ik heb zelf precies dat driekhoekje met Nasri en Benzema. Maar iedere Fransman kan idd. Niet iedere BPL, dan heeft Benzema geen 9 chem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Beter, dan ga ik hier toch echt maar voor!
Wat voor spits zou jij neer zetten dan? Volgens mij kan elke Franse/BPL spits...
Hij komt heel ongecontrolleerd in, maar raakt Alaba niet. Het ziet er heel spectaculair uit, maar in de replay lijkt het wel mee te vallen. Hij heeft alleen snelheid omdat die aan komt rennen waardoor het er gevaarlijker uitziet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die overtreding van BarraganDaarom is hij dus silver.
Sowieso een achterlijke actie though..Halve salonremise en dan gaat hij dat doen terwijl hij ook al geel op zak had..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij komt heel ongecontrolleerd in, maar raakt Alaba niet. Het ziet er heel spectaculair uit, maar in de replay lijkt het wel mee te vallen. Hij heeft alleen snelheid omdat die aan komt rennen waardoor het er gevaarlijker uitziet.
Ja belachelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die overtreding van BarraganDaarom is hij dus silver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook weer zo, had het gewoon anders kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso een achterlijke actie though..Halve salonremise en dan gaat hij dat doen terwijl hij ook al geel op zak had..
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja belachelijkWel op een collaborerende OostenrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja belachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel op een collaborerende Oostenrijker
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]Oke true trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht om mn skrale tapijt te bedekken wat ik niet meer wil (laten) vervangen omdat ik er hopelijk binnenkort toch uit ga.
wtf die had ik vroeger in m'n kamer liggenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht om mn skrale tapijt te bedekken wat ik niet meer wil (laten) vervangen omdat ik er hopelijk binnenkort toch uit ga.
twitter:MemphisDepay22 twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 01:33:03Deze vespa is vanavond gestolen in eindhoven iemand hem ziet meld me aub thnx http://t.co/rEkhVdG6 reageer retweet
Fabrizioquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
twitter:MemphisDepay22 twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 01:33:03Deze vespa is vanavond gestolen in eindhoven iemand hem ziet meld me aub thnx http://t.co/rEkhVdG6 reageer retweet
Na 020? Niet ervoor?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha die reactie daaronder, misschien is Bazoer er mee na 020 gereden
wel om te kopen <3quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand (Xbox) interesse om 200k te verkopen?
kei sympathiek die jongen, onterecht dat ie in die lijst stond!quote:
nu 11quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja ja ja, jij bood 12,50 per 100k toch?
Nou dan bied ik 13 euro per 100k!
Ik kan zoiets ook wel waarderenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieuze bazen tweet hoor
Beetje zelfspot niks mis mee
Die vespa van depay is dan wel weer :![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha oke, dan bied ik alsnog 12,50!
Heb maar 200k nodig, iemand?25 eurie snel in de pocket!
Oke, jij zegt eurie, maar toch.twitter:
Oke in, ik verkoop wel? Of in Oke, je spoort niet, spreek gewoon Nederlands?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]Oke, jij zegt eurie, maar toch.twitter:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Precies, vind dat soort voetballers leuker dan die 'gangsters' ... (elia,depay,vdw,vermeer noem ze maar op!).quote:
Vermeer is helemaal geen gangster joh haha, echt compleet ander type qua karakter. Echt zo'n goedlachse, rustige jongen. Denk je dat alleen omdat hij zwart is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies, vind dat soort voetballers leuker dan die 'gangsters' ... (elia,depay,vdw,vermeer noem ze maar op!).
hijs razist laat hemquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vermeer is helemaal geen gangster joh haha, echt compleet ander type qua karakter. Echt zo'n goedlachse, rustige jongen. Denk je dat alleen omdat hij zwart is?
Oke in, ik las die tweet vandaag en moest eraan denken. En ik verkoop geen coins.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Oke in, ik verkoop wel? Of in Oke, je spoort niet, spreek gewoon Nederlands?
Nee prima, zoek ik eerst rustig verder, ondertussen lekker verder traden!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke in, ik las die tweet vandaag en moest eraan denken. En ik verkoop geen coins.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vermeer is helemaal geen gangster joh haha, echt compleet ander type qua karakter. Echt zo'n goedlachse, rustige jongen. Denk je dat alleen omdat hij zwart is?
Prima nummerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daarom is het leuk![]()
Ook voor carnaval
Dit is vermeerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nuff said.
Je hebt wel gelijk waarschijnlijk, noemde gewoon wat zwarte spelers op want 6,5 van de 10 zitten in het rapper circus.
Immers is geen negerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is eerder lexie immers, o nee die ging op joden jacht
Lekker rennen met George..anders win je nooit met 8 vs 11quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Die challenge deze week:![]()
CURRENT CHALLENGE De Gelderse derby getting out of hand - 1100XP
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef StijnDa het volgende:
Oké ik ga hier niemand mee overhalen.
Maar moet toch een beetje proberen in te burgeren in Limburg.
hahah, heel droog die auto ineens iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar is dan aflevering 8:
Ik zie nu pas dat ik episode 1 ipv aflevering 1 heb in de silver pack opening video. Dat geluid wat je hoort bij 1:03 is van een auto die ging toeteren
quote:
Heb je iig je worstenbroodjes nogquote:
:$quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Koopt iemand even die 4-3-3 Suk van DS2.
Ik hoorde laatst dat er een site was ontwikkeld waar je dit dus mee kan vinden! Even denken..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hey jongens, kent een van jullie een tool om internetgebruik te meten? Een of andere flikker huisgenoot van mij die allang op had moeten rotten zette laatst expres torrents aan zodat mijn PS3 connection uitvalt. Had ie tegen een huisgenoot van mij verteld, en die staat aan mijn kant dus die zei dat tegen mij. Flink bonje met die mongool gemaakt, maar nu heb ik nog steeds soms opeens slechte internet en hij ontkent dan dat hij het is, maar hij staat niet toe dat ik in z'n kamer kom () zodat ik kan kijken.
Kan niet, tenzij je router over die functie beschikt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hey jongens, kent een van jullie een tool om internetgebruik te meten? Een of andere flikker huisgenoot van mij die allang op had moeten rotten zette laatst expres torrents aan zodat mijn PS3 connection uitvalt. Had ie tegen een huisgenoot van mij verteld, en die staat aan mijn kant dus die zei dat tegen mij. Flink bonje met die mongool gemaakt, maar nu heb ik nog steeds soms opeens slechte internet en hij ontkent dan dat hij het is, maar hij staat niet toe dat ik in z'n kamer kom () zodat ik kan kijken.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pep_Vanille het volgende:
Lekker bijdehand hoor, maar ik heb al gegoogled maar kon weinig vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er een site was ontwikkeld waar je dit dus mee kan vinden! Even denken..
Ah oké, geen idee. Ik weet alleen dat de router (die weer een andere huisgenoot beheert) alleen pc's kan afsluiten maar niet kan knijpen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet, tenzij je router over die functie beschikt.
Succes ermee iig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Lekker bijdehand hoor, maar ik heb al gegoogled maar kon weinig vinden.
geojen deal, een soek vor zeuvenhonderdvijfteg ceunsquote:
Supersfeer op zich. We zijn met z'n 5en, 4 zijn supertof en chillen en eten altijd samen, maar hij is een werkloze leraar van 28 die maar geen werk kan vinden en alleen maar de hele dag thuis metal draait. Ben er al mee bezig hem eruit te krijgen samen met de huisbaas maar het probleem is dat hij wel (ondanks dat hij blut is) op tijd betaalt.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde net zeggen dat mijn Suk net werd verkocht voor 750c
Het ook een vrije exclusieve feature die vaak alleen bij de geavanceerde routers zit. Je kunt wel zijn PC blokkeren en dan kijken of je verbinding beter wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ah oké, geen idee. Ik weet alleen dat de router (die weer een andere huisgenoot beheert) alleen pc's kan afsluiten maar niet kan knijpen.
Waarom moet hij dan uit huis? Omdat hij kutmuziek draait?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Supersfeer op zich. We zijn met z'n 5en, 4 zijn supertof en chillen en eten altijd samen, maar hij is een werkloze leraar van 28 die maar geen werk kan vinden en alleen maar de hele dag thuis metal draait. Ben er al mee bezig hem eruit te krijgen samen met de huisbaas maar het probleem is dat hij wel (ondanks dat hij blut is) op tijd betaalt.
Een 28jarige werkloze metalluisterende leraar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Supersfeer op zich. We zijn met z'n 5en, 4 zijn supertof en chillen en eten altijd samen, maar hij is een werkloze leraar van 28 die maar geen werk kan vinden en alleen maar de hele dag thuis metal draait. Ben er al mee bezig hem eruit te krijgen samen met de huisbaas maar het probleem is dat hij wel (ondanks dat hij blut is) op tijd betaalt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef detennismaster het volgende:
Hoe zal ik hem afmaken?
[ afbeelding ]
Gewoon dit plaatje laten zien:quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Omdat het een studentenhuis is en niet bedoeld is voor mensen die werken. Hij krijgt maar geen baan als leraar, maar dat vind ik niet gek als je naar sollicitatie gaat met een hoodie van Dead Foetus ofzo. Verder draait hij die muziek ontzettend hard en maakt hij zijn kamer nooit schoon, en helpt ook niet met de keuken of badkamer schoonhouden. Als ik hem daarop wijs zegt hij dat hij laatst dit of dat nog heeft gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moet hij dan uit huis? Omdat hij kutmuziek draait?
Dat + geschiedenisquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Klinkt als een leraar maatschappijleer trouwens
Wel Lyon Mvuemba he..maakt het makkelijkerquote:
Ja, weet ik maar die zit niet in de futwiz webapp.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel Lyon Mvuemba he..maakt het makkelijker
Met Argentijnen ofzo? Je hebt dat andere team niet meer toch? Of Brazilianen ofzo..kom je daar weer uitquote:Op woensdag 21 november 2012 00:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, weet ik maar die zit niet in de futwiz webapp.
Ik heb 2 teams nog, moet een extra Lukaku kopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Argentijnen ofzo? Je hebt dat andere team niet meer toch? Of Brazilianen ofzo..kom je daar weer uit
Goede deal wel..gaat voor 820k+ toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:03 schreef Johnbon het volgende:
Aangezien ik toch dik verlies ga maken of me IF Neymar 41212 verschijt ik hem liever voor nog meer aan een Fokker. Iemand interesse 750.000 mag je m hebben.
Ja klopt en dan maak ik er al 100.000 verlies op. Dus dan liever een andere fokker hem gunnen als ik dan toch al verlies maak.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede deal wel..gaat voor 820k+ toch?
OMG.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel Lyon Mvuemba he..maakt het makkelijker
lolquote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OMG.Die bestaat wel.
![]()
![]()
Ik dacht dat vdm een grapje maakte.
Nicequote:Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja klopt en dan maak ik er al 100.000 verlies op. Dus dan liever een andere fokker hem gunnen als ik dan toch al verlies maak.
Gastquote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OMG.Die bestaat wel.
![]()
![]()
Heb atm niet genoeg en zou hem dan alleen maar direct verkopenquote:
Je hebt gelijk ook. Stond op tilt.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb atm niet genoeg en zou hem dan alleen maar direct verkopen. Ik zou hem gewoon lekker zelf verkopen joh, pak je iig nog wat van je verlies terug
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Stond op tilt.
Ben ik ook aan het doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Rappers in de sneeuw zo maar eens terugkijken
die heb ik al eens ergens in het engels voorbij zien komenquote:
Lief van Mourad om het in twee talen te schrijven dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
die heb ik al eens ergens in het engels voorbij zien komen
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OMG.Die bestaat wel.
![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik met mijn rechterkant wil. Brazilianen zijn erg goed, maar wel zo mainstream.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en aangezien Kent nog een plaatje van mijn team wilde.
[ afbeelding ]
nja, ik bedoel dat deze nageaapt isquote:Op woensdag 21 november 2012 00:29 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lief van Mourad om het in twee talen te schrijven dan.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Die Mvuemba trouwens..Totaal aantal stats is gelijk aan die van bijvoorbeeld Neymar, Marco Reus, Ben Arfa, IF Welbeck en hoger dan David Silva, Mesut Ozil, Pirlo, Mata, Mascherano, van der Vaart, IF Ronaldinho.
![]()
Sorry man. Ik geloof je.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:31 schreef vandermar het volgende:
[..]denken dat ik de hele tijd sterke verhalen vertel
Ach, al is het alleen voor de inspiratie. Ze zijn zo makkelijk te hybridden doordat alle goede Brazilianen bij elkaar in de league zitten.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik met mijn rechterkant wil. Brazilianen zijn erg goed, maar wel zo mainstream.
En alle randjes afgescheurd, wth...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
nja, ik bedoel dat deze nageaapt is
en ooit een Mourad gezien met zo'n netjes handschrift?
Morgen party?quote:
Haha ja ik snapte je al hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
nja, ik bedoel dat deze nageaapt is
en ooit een Mourad gezien met zo'n netjes handschrift?
Ik ga het denk ik toch maar doen dan.. Kan ik direct Dida als keeper proberen.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man. Ik geloof je.
[..]
Ach, al is het alleen voor de inspiratie. Ze zijn zo makkelijk te hybridden doordat alle goede Brazilianen bij elkaar in de league zitten.
Haha die goalquote:Op woensdag 21 november 2012 00:38 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke dit waren de laatste!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef detennismaster het volgende:
Hoe zal ik hem afmaken?
[ afbeelding ]
Mehquote:
Wat meh?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Meh
Trouwens die prijs van DanilinhoNiet verwacht dat die zo hoog zou zijn..
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
"Ik hou van kamperen, ook al doe ik het niet. Ik heb gewoon het gevoel dat ik er wel van zou houden.. als ik het zou doen, weet je.. Maar niemand wil dat ooit doen met mij."
- Keizer.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
"Ik hou van kamperen, ook al doe ik het niet. Ik heb gewoon het gevoel dat ik er wel van zou houden.. als ik het zou doen, weet je.. Maar niemand wil dat ooit doen met mij."
- Keizer.
Het zijn kutspelers, en ik wil geen Duitsersquote:
Tsjah, ik kan ook niet ruiken dat jij gokt dat het kutspelers zijn. Ik probeer wat voor je te fixen en dan krijg je alleen mehquote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het zijn kutspelers, en ik wil geen Duitsers
Een creatieve oplossing voor iemand bedenken en dan 'meh' terugkrijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, ik kan ook niet ruiken dat jij gokt dat het kutspelers zijn. Ik probeer wat voor je te fixen en dan krijg je alleen mehEn waar de fuck zie jij een Duitser?
Fuck nice man.quote:
En nog een grote bek ookquote:Op woensdag 21 november 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een creatieve oplossing voor iemand bedenken en dan 'meh' terugkrijgen.Dat is hoe je rollt tegenwoordig.
Ik had wat coins nodig op m'n mainaccount.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fuck nice man.
Ik zou zo een speler dus echt voor 450 coins verkopen
Hoe weet je dat hij zoveel waard is of heb je hem gepricefixed?
Omdat 90pacequote:Op woensdag 21 november 2012 01:06 schreef HandsomeTom het volgende:
Waarom kom ik zo vaak het gehele team van Borussia Dortmund tegen als tegenstander?
Nog nooit gehad, maar wel vaak een flink aantal spelers. Heb zelf ook een team wat alleen uit BVB en Spurs spelers bestaat..BVB is zwaar overpowered, geniale spelers.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:06 schreef HandsomeTom het volgende:
Waarom kom ik zo vaak het gehele team van Borussia Dortmund tegen als tegenstander?
Duitsers in FIFA. <3quote:Op woensdag 21 november 2012 01:07 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb heel City nu compleet dus. Maar toch speelt mijn Duitse team fijner.
Eiswein
Ja meer pace hèquote:Op woensdag 21 november 2012 01:07 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb heel City nu compleet dus. Maar toch speelt mijn Duitse team fijner.
Eiswein
Volgens mij doet dat best pijn die ijzeren tanden in je achterhoofd.quote:
Echt he en dat geluid ook na die stuiter oink oink fuck mequote:Op woensdag 21 november 2012 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij doet dat best pijn die ijzeren tanden in je achterhoofd.
quote:
Hij had het met name over Esswein, als er een Duitse speler alleen een pacehoer is is het Essweinquote:Op woensdag 21 november 2012 01:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet. Gomez, Gundogan, Gustavo, 80 pace max, maar een overmacht met hun.
Ik keek 'm eerst zonder geluid, maar met geluid is 'ie nog grappiger inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echt he en dat geluid ook na die stuiter oink oink fuck me
In dat team dat je zelf postte had je Pacewein, Reus en Gundogan, dat is 90, 90 en 84 hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 01:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet. Gomez, Gundogan, Gustavo, 80 pace max, maar een overmacht met hun.
Lager dan Odjidja-Ofoe, beide Sissoko's, Elias etc, allrounders scoren nu eenmaal hoger dan specialisten in die total stats, is een vrij nietszeggend cijfer.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Die Mvuemba trouwens..Totaal aantal stats is gelijk aan die van bijvoorbeeld Neymar, Marco Reus, Ben Arfa, IF Welbeck en hoger dan David Silva, Mesut Ozil, Pirlo, Mata, Mascherano, van der Vaart, IF Ronaldinho.
![]()
Dat ligt dan toch aan je eigen spel (al is 4-2-2-2 ook wel erg gunstig mbt het aantal goals van CDM's.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lager dan Odjidja-Ofoe, beide Sissoko's, Elias etc, allrounders scoren nu eenmaal hoger dan specialisten in die total stats, is een vrij nietszeggend cijfer.
Ik vind hem best tegenvallen met Tettey ernaast in mijn zilveren 4222, vooral in aanvallend opzicht voegen ze bijna niets toe.
Precies.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, ik kan ook niet ruiken dat jij gokt dat het kutspelers zijn. Ik probeer wat voor je te fixen en dan krijg je alleen mehEn waar de fuck zie jij een Duitser?
Aan de pace welquote:Op woensdag 21 november 2012 01:23 schreef DuTank het volgende:
Jammer dat mijn Pieters' maar niet verkopen.. Had ze voor 2k, nu voor 2800 erop ofzo. De rest is toch wel rond de 4k.. En aan de formaties ligt het ook niet.
Hey Arnooooooldquote:Op woensdag 21 november 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch aan je eigen spel (al is 4-2-2-2 ook wel erg gunstig mbt het aantal goals van CDM's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik dit gemiddelde lang vol ga houden though
Ik heb ze ook in 4222, respectievelijk 2 (quote:Op woensdag 21 november 2012 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch aan je eigen spel (al is 4-2-2-2 ook wel erg gunstig mbt het aantal goals van CDM's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik dit gemiddelde lang vol ga houden though
ja ok ok ok, maar sommige mensen kunnen ook denken: hey, daar kan ok misschien nog wel een paar honderd coins/1k op winnenquote:
Ja jij dusquote:Op woensdag 21 november 2012 01:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja ok ok ok, maar sommige mensen kunnen ook denken: hey, daar kan ok misschien nog wel een paar honderd coins/1k op winnen
Je kan beter Zanka pricefixen danquote:
Ik open pas weer bij double chance...quote:Op woensdag 21 november 2012 01:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oef, ik opende een 15k pack, dat had ik niet moeten doen.
Ik denk dat je meer hebt aan een extra rare kaart dan aan dubbele kans IF, maar het blijft geluk...quote:Op woensdag 21 november 2012 01:36 schreef HandsomeTom het volgende:
[..]
Ik open pas weer bij double chance...
2x niks is nog steeds niksquote:Op woensdag 21 november 2012 01:36 schreef HandsomeTom het volgende:
[..]
Ik open pas weer bij double chance...
Tuurlijk, maar toch interessant.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lager dan Odjidja-Ofoe, beide Sissoko's, Elias etc, allrounders scoren nu eenmaal hoger dan specialisten in die total stats, is een vrij nietszeggend cijfer.
Hij heeft natuurlijk wel goede stats voor een zilver CDM, maar ik vind hem best tegenvallen met Tettey ernaast in mijn zilveren 4222, vooral in aanvallend opzicht voegen ze bijna niets toe. Odjidja-Oefoe en Jucilei doen het in 4231 stukken beter voor mij of Vidal-Nocerino in mijn gouden 42222.
Waarschijnlijk heb je 'm dan op CB staan of iets dergelijks.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:40 schreef HandsomeTom het volgende:
Is M. Richards online gedowngrade? Heb hem op FUT voor 80, online matches (geen FUT) staat-ie op 79..
Ratings kunnen gewoon echt anders zijn in H2Hquote:Op woensdag 21 november 2012 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar toch interessant.
Voor de liefhebber op PS3 trouwens: Er staat een Douglao 4-3-3 voor 72k te koop. De rest staat er allemaal op voor 80k+. Prima formatie en 8k onder de laagste. Just sayin'.Ik heb nu de coins niet.
[..]
Waarschijnlijk heb je 'm dan op CB staan of iets dergelijks.
Hmm. Oké..quote:Op woensdag 21 november 2012 01:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ratings kunnen gewoon echt anders zijn in H2H![]()
Mertens is ook 80 nu, 79 in FUT.
Ik vond hem gewoon tof weer eigenlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:57 schreef DannyDeko het volgende:
Ben de laatste TWD aant kijken. Wat een kut aflevering
Enige interessante wat er nu is gebeurd is dat die Michonne naar die lui is gegaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem gewoon tof weer eigenlijk.
Ik hoop niet dat ze Glenn veel pijn gaan doenquote:Op woensdag 21 november 2012 02:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Enige interessante wat er nu is gebeurd is dat die Michonne naar die lui is gegaan.
Rest was maar saai. Die Rick ook met z'n waanideeën die de helft vna de aflevering in beeld was..
Beetje jammer
Rascistquote:Op woensdag 21 november 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze Glenn veel pijn gaan doen
Je moet die filmpjes kijken dat 'ie Trials HD speelt.quote:
Heb jij zoveel gold spelers in je club joh? Als De Bruyne en die Spanjaard (Riera?) al een duplicate zijn..quote:Op woensdag 21 november 2012 02:38 schreef pascal08 het volgende:
Lekker seizoen gedraaid, maar ik maakte het mezelf nog lastig door te verliezen en gelijk te spelen achter elkaar. Uiteindelijk toch met veel inspanning 2 overwinningen geboekt en de titel gepakt.
[ afbeelding ]
En hier doe je het natuurlijk voor.![]()
[ afbeelding ]
Een stuk of 500 denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 02:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij zoveel gold spelers in je club joh? Als De Bruyne en die Spanjaard (Riera?) al een duplicate zijn..
Coins teveel ofzo?quote:
Bekend probleem, die app is gewoon kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die EA-app slaat echt alles.
Ik zit in de trein te bieden op een speler en dat ging prima, elke keer als ik overboden werd werd dat op tijd aangepast en kon ik overbieden.
Op een gegeven moment had ik een bepaalde prijs en liep de tijd af naar 0. Vervolgens stond updating, dus ik was overtuigd dat ik m had 1 seconde later stond ie op expired met 100c meer dan mijn bod en had ik m niet. Ik zat echt van: wait, what?
Gare shit zeg.
Ik gebruik die app alleen om goedkope BIN's te kopen, voor laatste seconde-werk is het kansloosquote:Op woensdag 21 november 2012 08:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die EA-app slaat echt alles.
Ik zit in de trein te bieden op een speler en dat ging prima, elke keer als ik overboden werd werd dat op tijd aangepast en kon ik overbieden.
Op een gegeven moment had ik een bepaalde prijs en liep de tijd af naar 0. Vervolgens stond updating, dus ik was overtuigd dat ik m had 1 seconde later stond ie op expired met 100c meer dan mijn bod en had ik m niet. Ik zat echt van: wait, what?
Gare shit zeg.
Marcelo !quote:Op woensdag 21 november 2012 03:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coins teveel ofzo?
Pakte net rood met Donk en had het pas vlak voor rust door
Gebeurde echt helemaal niets en toen had hij ineens een pingel..Steek pakte hem maar daarna kon hij steeds vrij door over rechts..toen het 2-1 was ging ik toch even kijken en toen zag ik het..Raar spel af en toe. Wel 5-1 gewonnen
Dat NL team speelt echt heerlijk so far..6-0 en 5-1![]()
NIeuwe cup:
Team of the week cup
Exact numer of leagues in the squad's starting 11: 11
10k bonus
Brazilianen uit kutcompetities traden dus
Nah, juist in de BBVA heb je genoeg opties op LBquote:
?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nah, juist in de BBVA heb je genoeg opties op LB
Dit zijn de 3 beste filmpjes van hem:quote:Op woensdag 21 november 2012 02:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet die filmpjes kijken dat 'ie Trials HD speelt.En die van The Impossible Game is ook wel grappig.
Deze dus:
Ik heb die Marathon achievement ook gehaald.
Felipe, IF Felipe, Adriano, IF Adrianoquote:
Wie is deze Pokémon!? Het is.... Swaibu!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
In 1 van mijn oude video's hoor je gewoon allemaal rare geluiden op de achtergrondIk kreeg ook Swaibu in een pack toen, als hij nu nog in FUT zou zitten zou hij best duur zijn omdat hij 83 pace had in FUT11
Verder nog 62 defending, 66 heading en voor de rest slechte stats maar hij was CB. Helaas speelt hij nu in de 6e divisie dus we zien hem niet terug in FUT.
Wat is er met hun?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Felipe, IF Felipe, Adriano, IF Adriano
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie is deze Pokémon!? Het is.... Swaibu!
Braziliaanse opties in de BBVA op LB. Jij ging met 'quote:
Zijn beide kutspelers man.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/6857/6693
Welke zal ik nemen het gaat om de positie van RCB in een 352 formatie?
Misschien moest je de quote van DutchSL eerst eens lezen. Hij heeft het over de beste kopper uit de eredivisie, niet over de LB.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Braziliaanse opties in de BBVA op LB. Jij ging met '' strooien
Moet ik dat ruiken ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien moest je de quote van DutchSL eerst eens lezen. Hij heeft het over de beste kopper uit de eredivisie, niet over de LB.
Hoho mij er niet bij betrekken, ik heb alleen Marcelo geroepen, niet specifiek die van PSV.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien moest je de quote van DutchSL eerst eens lezen. Hij heeft het over de beste kopper uit de eredivisie, niet over de LB.
Ik lees Marcelo, dit kan dus net zo goed de BBVA speler zijn, heb je zand in je vagina ofzoquote:
quote:
Iedereen hier tegenwoordig volgens mijquote:Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik lees Marcelo, dit kan dus net zo goed de BBVA speler zijn, heb je zand in je vagina ofzo
Felipe is sneller, groter, en ze hebben dezelfde heading en defending.. lijkt me niet zo moeilijke keuze toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/6857/6693
Welke zal ik nemen het gaat om de positie van RCB in een 352 formatie?
Ligt aan zijn stats, maar zeker wel 100K lijkt me.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jongens, even wat mindergebruiken graag!
Hoeveel denken jullie dat IF Grabban gaat kosten als hij uitkomt?
Rodnei heeft 90 Strenght, maar verder heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Felipe is sneller, groter, en ze hebben dezelfde heading en defending.. lijkt me niet zo moeilijke keuze toch?
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jongens, even wat mindergebruiken graag!
Hoeveel denken jullie dat IF Grabban gaat kosten als hij uitkomt?
Haha, ja ik dacht even aan Gardner.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:03 schreef Der_Rudi het volgende:
Beste edit hoor. Maar zal inderdaad ergens daar tussen liggen.
DutchSL heeft het over kutcompetities. Dat is de BBVA natuurlijk ook. Sorry man.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik lees Marcelo, dit kan dus net zo goed de BBVA speler zijn, heb je zand in je vagina ofzo
Tim86 heeft het over kutcompetities.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
DutchSL heeft het over kutcompetities. Dat is de BBVA natuurlijk ook. Sorry man.
Dat zei Tim, en daar heb ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
DutchSL heeft het over kutcompetities. Dat is de BBVA natuurlijk ook. Sorry man.
Wanneer begint dat toernooi?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Braziliaanse opties in de BBVA op LB. Jij ging met '' strooien
Don't knowquote:Op woensdag 21 november 2012 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wanneer begint dat toernooi?
Nope, sorry....Tournament begint vanavond trouwens.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:19 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wil opzich ook wel meedoen met een pricefix.
Zit je op xbox prideofthesouth?
OMGquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef poker4lifee het volgende:
Chelsea ontslaat Di Matteo na nederlaag tegen Juve
Chelsea heeft per direct afscheid genomen van Roberto Di Matteo. De manager wordt verantwoordelijk gehouden voor de teleurstellende prestaties in de Champions League.
bron; vi
Wtfquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef poker4lifee het volgende:
Chelsea heeft per direct afscheid genomen van Roberto Di Matteo. De manager wordt verantwoordelijk gehouden voor de teleurstellende prestaties in de Champions League.
bron; vi
Had "de wandelgangen" op Voetbalzone.nl toch gelijk...meestal is daar juist het tegendeel waarquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef poker4lifee het volgende:
bron; vi
thxquote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, sorry....Tournament begint vanavond trouwens.
Alleen met windows tablet/phonequote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Rijst het volgende:
Hoelang kan dit al?
http://www.xbox.com/nl-NL/smartglass
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef byah het volgende:
[..]
Alleen met windows tablet/phone
Oh die app is ook al uitgebracht op iOs/Android zie ik nu, excuus!
Kloppquote:Op woensdag 21 november 2012 10:37 schreef ThadCastle het volgende:
Wie is het volgende slachtoffer? Pep? Redknapp? Klopp?
Santana CB ipv Naldo?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb maar direct een ploeg voor het nieuwe thematoernooi. Iemand nog opmerkingen voor (niet al te dure) alternatieven?
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#fTfEphsGnIcro:ps3
Gilletquote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb maar direct een ploeg voor het nieuwe thematoernooi. Iemand nog opmerkingen voor (niet al te dure) alternatieven?
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#fTfEphsGnIcro:ps3
Als ik die Rafinha haal, moet Wagner Love eruitquote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gillet
RM zou ik gewoon die Rafinha ofzo halen..
Gamberini speelt bij mij uitstekend net als de cegliequote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef Revontulet het volgende:
Gister eindelijk dit team afgemaakt:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1371101/
paar potjes mee gespeeld maar een paar spelen zijn niet naar m'n zin. Ogbonna, en Nagatomo zijn het ergste, iemand daar suggesties voor? Het Middenveld loopt ook niet helemaal lekker, ik denk dat Pirlo beter tot zijn recht komt op links, en marchisio haal ik er misschien toch uit voor Boateng of De Rossi, want Vidal gaat ook vaak mee naar voren en dus niet echt iemand die in de verdediging aansluit.
Je kan toch ook gewoon marcelo op LB en dan ocar op cam zetten.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik die Rafinha haal, moet Wagner Love eruit
Edit: mag er maar 1 uit de Braziliaanse competitie he
Dit is dan weer jammer ja...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:53 schreef DutchSL het volgende:
Je mag toch gewoon 3x iemand er in wisselen?
Dus zet er gewoon 1 of andere goedkope speler neer op de probleem posities dan kun je iemand er in subben, hoeft niet eens een Braziliaan of een gold te zijn. Je tegenstanders zullen het ook gaan doen
Ik vind dat toch een soort van competitievervalsing.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:53 schreef DutchSL het volgende:
Je mag toch gewoon 3x iemand er in wisselen?
Dus zet er gewoon 1 of andere goedkope speler neer op de probleem posities dan kun je iemand er in subben, hoeft niet eens een Braziliaan of een gold te zijn. Je tegenstanders zullen het ook gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |