Bekend probleem, die app is gewoon kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die EA-app slaat echt alles.
Ik zit in de trein te bieden op een speler en dat ging prima, elke keer als ik overboden werd werd dat op tijd aangepast en kon ik overbieden.
Op een gegeven moment had ik een bepaalde prijs en liep de tijd af naar 0. Vervolgens stond updating, dus ik was overtuigd dat ik m had 1 seconde later stond ie op expired met 100c meer dan mijn bod en had ik m niet. Ik zat echt van: wait, what?
Gare shit zeg.
Ik gebruik die app alleen om goedkope BIN's te kopen, voor laatste seconde-werk is het kansloosquote:Op woensdag 21 november 2012 08:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Die EA-app slaat echt alles.
Ik zit in de trein te bieden op een speler en dat ging prima, elke keer als ik overboden werd werd dat op tijd aangepast en kon ik overbieden.
Op een gegeven moment had ik een bepaalde prijs en liep de tijd af naar 0. Vervolgens stond updating, dus ik was overtuigd dat ik m had 1 seconde later stond ie op expired met 100c meer dan mijn bod en had ik m niet. Ik zat echt van: wait, what?
Gare shit zeg.
Marcelo !quote:Op woensdag 21 november 2012 03:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coins teveel ofzo?
Pakte net rood met Donk en had het pas vlak voor rust door
Gebeurde echt helemaal niets en toen had hij ineens een pingel..Steek pakte hem maar daarna kon hij steeds vrij door over rechts..toen het 2-1 was ging ik toch even kijken en toen zag ik het..Raar spel af en toe. Wel 5-1 gewonnen
Dat NL team speelt echt heerlijk so far..6-0 en 5-1![]()
NIeuwe cup:
Team of the week cup
Exact numer of leagues in the squad's starting 11: 11
10k bonus
Brazilianen uit kutcompetities traden dus
Nah, juist in de BBVA heb je genoeg opties op LBquote:
?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nah, juist in de BBVA heb je genoeg opties op LB
Dit zijn de 3 beste filmpjes van hem:quote:Op woensdag 21 november 2012 02:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet die filmpjes kijken dat 'ie Trials HD speelt.En die van The Impossible Game is ook wel grappig.
Deze dus:
Ik heb die Marathon achievement ook gehaald.
Felipe, IF Felipe, Adriano, IF Adrianoquote:
Wie is deze Pokémon!? Het is.... Swaibu!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
In 1 van mijn oude video's hoor je gewoon allemaal rare geluiden op de achtergrondIk kreeg ook Swaibu in een pack toen, als hij nu nog in FUT zou zitten zou hij best duur zijn omdat hij 83 pace had in FUT11
Verder nog 62 defending, 66 heading en voor de rest slechte stats maar hij was CB. Helaas speelt hij nu in de 6e divisie dus we zien hem niet terug in FUT.
Wat is er met hun?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Felipe, IF Felipe, Adriano, IF Adriano
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie is deze Pokémon!? Het is.... Swaibu!
Braziliaanse opties in de BBVA op LB. Jij ging met 'quote:
Zijn beide kutspelers man.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/6857/6693
Welke zal ik nemen het gaat om de positie van RCB in een 352 formatie?
Misschien moest je de quote van DutchSL eerst eens lezen. Hij heeft het over de beste kopper uit de eredivisie, niet over de LB.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Braziliaanse opties in de BBVA op LB. Jij ging met '' strooien
Moet ik dat ruiken ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien moest je de quote van DutchSL eerst eens lezen. Hij heeft het over de beste kopper uit de eredivisie, niet over de LB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |