PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Klopt, ik heb ook Gomez ipv Esswein, maar 1 pacey ST vind ik altijd wel lekker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van het combineren en niet de LB+Y?
Maar, wat vind je van mijn mooie teampje dan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook Gomez ipv Esswein, maar 1 pacey ST vind ik altijd wel lekker.
Ik ook hoor, meestal 1 snelle en 1 sterkequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook Gomez ipv Esswein, maar 1 pacey ST vind ik altijd wel lekker.
Dit is wel een ziek team inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, wat vind je van mijn mooie teampje dan?
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, prima in balansquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, wat vind je van mijn mooie teampje dan?
[ afbeelding ]
Valdiviaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok. Zit er ook nog 1 in de Liga do Brasil dacht ik. Die Fernandez die je nu hebt was vroeger volgens mij 5* skill. (Matigol)
Maar, is het het waard om te gaan bouwen? Want als jullie het een goed team vinden, ga ik bouwen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is wel een ziek team inderdaad.
Jup, en ik ga nu ook geen werk zoeken hier omdat ik volgend jaar in groningen zitquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar intussen wel werkloos thuis zitten(Toch?
)
Niks mis mee. Enige waar ik over twijfel is Gomis, maar je kan altijd een ander stokbrood nemen als hij niet bevalt. Rest vh team is echt heel goed en zoals ik al zei is de balans ook erg goed. Bale is ook de perfecte LM in 3-5-2 imo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, is het het waard om te gaan bouwen? Want als jullie het een goed team vinden, ga ik bouwen!
Beter, dan ga ik hier toch echt maar voor!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Enige waar ik over twijfel is Gomis, maar je kan altijd een ander stokbrood nemen als hij niet bevalt. Rest vh team is echt heel goed en zoals ik al zei is de balans ook erg goed. Bale is ook de perfecte LM in 3-5-2 imo.
Dat was ook het lange termijn plan, maar Gundogan presteert zo vreselijk goed, dat ik 'm niet weg wil doen. Hij is veruit de beste CAM die ik heb gehad ik FIFA12/13. Laatst deed 'ie een soort pirouette-hakje waardoor Gomez 1-op-1 stond met de keeper. Heb na die wedstrijd wel even met de broek op de knieën gestaan bij de replay.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, meestal 1 snelle en 1 sterke
Götze op CAM is de moeite waard imo. Nog steeds snel en verder op ieder punt beter dan Gundogan.
Remy. Ik heb zelf precies dat driekhoekje met Nasri en Benzema. Maar iedere Fransman kan idd. Niet iedere BPL, dan heeft Benzema geen 9 chem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Beter, dan ga ik hier toch echt maar voor!
Wat voor spits zou jij neer zetten dan? Volgens mij kan elke Franse/BPL spits...
Hij komt heel ongecontrolleerd in, maar raakt Alaba niet. Het ziet er heel spectaculair uit, maar in de replay lijkt het wel mee te vallen. Hij heeft alleen snelheid omdat die aan komt rennen waardoor het er gevaarlijker uitziet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die overtreding van BarraganDaarom is hij dus silver.
Sowieso een achterlijke actie though..Halve salonremise en dan gaat hij dat doen terwijl hij ook al geel op zak had..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij komt heel ongecontrolleerd in, maar raakt Alaba niet. Het ziet er heel spectaculair uit, maar in de replay lijkt het wel mee te vallen. Hij heeft alleen snelheid omdat die aan komt rennen waardoor het er gevaarlijker uitziet.
Ja belachelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die overtreding van BarraganDaarom is hij dus silver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook weer zo, had het gewoon anders kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso een achterlijke actie though..Halve salonremise en dan gaat hij dat doen terwijl hij ook al geel op zak had..
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja belachelijkWel op een collaborerende OostenrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja belachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel op een collaborerende Oostenrijker
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]Oke true trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |