Haha die goalquote:Op woensdag 21 november 2012 00:38 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke dit waren de laatste!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef detennismaster het volgende:
Hoe zal ik hem afmaken?
[ afbeelding ]
Mehquote:
Wat meh?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Meh
Trouwens die prijs van DanilinhoNiet verwacht dat die zo hoog zou zijn..
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
"Ik hou van kamperen, ook al doe ik het niet. Ik heb gewoon het gevoel dat ik er wel van zou houden.. als ik het zou doen, weet je.. Maar niemand wil dat ooit doen met mij."
- Keizer.
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
"Ik hou van kamperen, ook al doe ik het niet. Ik heb gewoon het gevoel dat ik er wel van zou houden.. als ik het zou doen, weet je.. Maar niemand wil dat ooit doen met mij."
- Keizer.
Het zijn kutspelers, en ik wil geen Duitsersquote:
Tsjah, ik kan ook niet ruiken dat jij gokt dat het kutspelers zijn. Ik probeer wat voor je te fixen en dan krijg je alleen mehquote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het zijn kutspelers, en ik wil geen Duitsers
Een creatieve oplossing voor iemand bedenken en dan 'meh' terugkrijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, ik kan ook niet ruiken dat jij gokt dat het kutspelers zijn. Ik probeer wat voor je te fixen en dan krijg je alleen mehEn waar de fuck zie jij een Duitser?
Fuck nice man.quote:
En nog een grote bek ookquote:Op woensdag 21 november 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een creatieve oplossing voor iemand bedenken en dan 'meh' terugkrijgen.Dat is hoe je rollt tegenwoordig.
Ik had wat coins nodig op m'n mainaccount.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fuck nice man.
Ik zou zo een speler dus echt voor 450 coins verkopen
Hoe weet je dat hij zoveel waard is of heb je hem gepricefixed?
Omdat 90pacequote:Op woensdag 21 november 2012 01:06 schreef HandsomeTom het volgende:
Waarom kom ik zo vaak het gehele team van Borussia Dortmund tegen als tegenstander?
Nog nooit gehad, maar wel vaak een flink aantal spelers. Heb zelf ook een team wat alleen uit BVB en Spurs spelers bestaat..BVB is zwaar overpowered, geniale spelers.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:06 schreef HandsomeTom het volgende:
Waarom kom ik zo vaak het gehele team van Borussia Dortmund tegen als tegenstander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |