quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef StijnDa het volgende:
Oké ik ga hier niemand mee overhalen.
Maar moet toch een beetje proberen in te burgeren in Limburg.
hahah, heel droog die auto ineens iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar is dan aflevering 8:
Ik zie nu pas dat ik episode 1 ipv aflevering 1 heb in de silver pack opening video. Dat geluid wat je hoort bij 1:03 is van een auto die ging toeteren
quote:
Heb je iig je worstenbroodjes nogquote:
:$quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Koopt iemand even die 4-3-3 Suk van DS2.
Ik hoorde laatst dat er een site was ontwikkeld waar je dit dus mee kan vinden! Even denken..quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hey jongens, kent een van jullie een tool om internetgebruik te meten? Een of andere flikker huisgenoot van mij die allang op had moeten rotten zette laatst expres torrents aan zodat mijn PS3 connection uitvalt. Had ie tegen een huisgenoot van mij verteld, en die staat aan mijn kant dus die zei dat tegen mij. Flink bonje met die mongool gemaakt, maar nu heb ik nog steeds soms opeens slechte internet en hij ontkent dan dat hij het is, maar hij staat niet toe dat ik in z'n kamer kom () zodat ik kan kijken.
Kan niet, tenzij je router over die functie beschikt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hey jongens, kent een van jullie een tool om internetgebruik te meten? Een of andere flikker huisgenoot van mij die allang op had moeten rotten zette laatst expres torrents aan zodat mijn PS3 connection uitvalt. Had ie tegen een huisgenoot van mij verteld, en die staat aan mijn kant dus die zei dat tegen mij. Flink bonje met die mongool gemaakt, maar nu heb ik nog steeds soms opeens slechte internet en hij ontkent dan dat hij het is, maar hij staat niet toe dat ik in z'n kamer kom () zodat ik kan kijken.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pep_Vanille het volgende:
Lekker bijdehand hoor, maar ik heb al gegoogled maar kon weinig vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er een site was ontwikkeld waar je dit dus mee kan vinden! Even denken..
Ah oké, geen idee. Ik weet alleen dat de router (die weer een andere huisgenoot beheert) alleen pc's kan afsluiten maar niet kan knijpen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet, tenzij je router over die functie beschikt.
Succes ermee iig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Lekker bijdehand hoor, maar ik heb al gegoogled maar kon weinig vinden.
geojen deal, een soek vor zeuvenhonderdvijfteg ceunsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |