Hij vroeg ook 3 dozen. Alleen wordt het hier omschreven als pakken. In de opsporingverzocht beelden zie je dat hij 3 van z'n dozen krijgt waar ze in zitten. Die zou ik ook willen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
Om 3 pakken vragen, vraag dan 3 dozen, wat een sukkel.
Oh dat verandert de zaak jaquote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Hij vroeg ook 3 dozen. Alleen wordt het hier omschreven als pakken. In de opsporingverzocht beelden zie je dat hij 3 van z'n dozen krijgt waar ze in zitten. Die zou ik ook willen.
Totdat hij zijn rare charizard laat zien. Dan lacht hij jou uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak jaVraag dan om drie dozen Paninni plaatjes
![]()
Wat een loser.
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 21 november 2012 14:09 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Totdat hij zijn rare charizard laat zien. Dan lacht hij jou uit.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat isIk zit niet zo in de Pokemon.
Je weet wat je te doen staat.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Hij vroeg ook 3 dozen. Alleen wordt het hier omschreven als pakken. In de opsporingverzocht beelden zie je dat hij 3 van z'n dozen krijgt waar ze in zitten. Die zou ik ook willen.
Hij loopt ook nog steeds rond, ben desondanks wel benieuwd wat hij uiteindelijk doet met al die pokémonplaatjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef finsdefis het volgende:
Pokémon
Wat een autist moet dat geweest zijn.
Hij masturbeert zich helemaal kapot op die plaatjesquote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij loopt ook nog steeds rond, ben desondanks wel benieuwd wat hij uiteindelijk doet met al die pokémonplaatjes.
Ik heb hem hier voor je liggen. Kun je alvast die teelbal naar FOK! sturen. Na bevestiging van ontvangst door Danny, zal ik je het plaatje toesturen.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:40 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hier geef ik m'n linkerteelbal voor.
En anders komt hij gezellig nog eens terug, hij loopt toch nog vrij rond.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:02 schreef Dimens het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke kaartjes hij nu heeft. Hopelijk heeft hij Pikachu.
hij zit er niet uit als een autist wel als een skirre neger uit een achterstandswijk in nlquote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef finsdefis het volgende:
Pokémon
Wat een autist moet dat geweest zijn.
Inderdaad, misschien geeft ie je wel een Charizard!quote:Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een cokedealer met pokémon kaartjes, en een cokedealer zonder kaartjes, is die keuze inderdaad snel gemaakt.
Waarom niet tot na de feestdagen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er is een verdachte aangehouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |