Ze konden het zonder lachen meldenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
Als dit waar is ga ik nu uitzending gemist kijken
Ik moet dit ook nog terugkijken voor ik het echt geloofquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
Als dit waar is ga ik nu uitzending gemist kijken
Dat je geld steelt kan ik op zich wel als overvaller begrijpen maar Pokemon kaarten jatten dafuqquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze konden het zonder lachen melden
http://www.avro.nl/tv/pro(...)sterdam_overval.aspxquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet dit ook nog terugkijken voor ik het echt geloof. Waar in A'dam eigenlijk
.
Bijlmerpleinquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/pro(...)sterdam_overval.aspx
Ja, dat wel. Ze meldden wel dat de meneer in kwestie een litteken bij zijn slaap had en over veel pokémonplaatjes beschikte. Wel met een bepaalde gezichtsuitdrukking, maar goed, dat zou ik ook hebben als ik zoiets zou moeten melden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze konden het zonder lachen melden
Kijk uit met wat je zegt, het is allemaal opgezet spel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef ejfaar het volgende:
Door zoiets doms te vragen heeft die de aandacht goed op zich gevestigd. Grotere pakkans nu. Slimme gozert
Ik zou dan wel haar bh en string ook meenemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
Waarschijnlijk komt hij gewoon aandacht tekort who is next .Een overvaller die de kassamedewerkerster in haar tiet vat ?
De volgende vraagt naar de Playboy en doet dan helicoptertjequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
Waarschijnlijk komt hij gewoon aandacht tekort who is next .Een overvaller die de kassamedewerkerster in haar tiet vat ?
Zou inderdaad het meest voor de hand liggende verklaring zijn, ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Misschien vroeg hij gewoon zo'n pakje kaarten om effe lekker aan z'n rug te krabben?
Of hij had een aantal kaarten nodig voor een tafel die niet erg stabiel stondquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou inderdaad het meest voor de hand liggende verklaring zijn, ja.
Verdacht veel motieven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Of hij had een aantal kaarten nodig voor een tafel die niet erg stabiel stond
Of zijn deck was nog niet compleetquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Of hij had een aantal kaarten nodig voor een tafel die niet erg stabiel stond
Mensen wat meer proberen gerust te stellen vanwege deze heftige gebeurtenis, niets mis mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja wacht he. Drie boxen met plaatjes, niet drie pakjes.
Dat is alvast een heel wat grotere en zeker waardevolle buit.
Haha, misschien zit die man nu echt op een toernooi uit te pakken met z'n epische complete deck.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Of zijn deck was nog niet compleet
Die zet ineens 5 charizards en blastoise enz inquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Haha, misschien zit die man nu echt op een toernooi uit te pakken met z'n epische complete deck.![]()
Sinterklaas. Gratis pokemonkaarten voor de hele flat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Hedera het volgende:
Dit ging hij gewoon zijn kinderen kado geven, kan niet anders. Of hij dealt in pokemonkaarten, dat kan ook uiteraard...
Is het u misschien opgevallen dat iemand 3 boxen Pokemonkaarten voor zijn of haar verkaardag kreeg?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Hedera het volgende:
Dit ging hij gewoon zijn kinderen kado geven, kan niet anders. Of hij dealt in pokemonkaarten, dat kan ook uiteraard...
Ik wist überhaupt niet eens dat er nog pokémonplaatjes verkocht werden.quote:
Je vader in de bak aantreffen, ook een leuk cadeau.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Internepper het volgende:
sinterklaas komt er weer aan hoor. niet iedereen kan treurig genoeg cadeautjes kopen voor de kinderen.
Kijk dat lijkt mij zeer aannemelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Nog een optie: misschien geeft dealt ie Coke en geeft ie elke klant een pakje kaarten zodat die lekker lijntjes kunnen trekken zonder dat hun bankkaart uitdrukkelijk sporen gaat bevatten.
Everything to catch them all.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je vader in de bak aantreffen, ook een leuk cadeau.
Als ik moet kiezen tussen een cokedealer met pokémon kaartjes, en een cokedealer zonder kaartjes, is die keuze inderdaad snel gemaakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Nog een optie: misschien geeft dealt ie Coke en geeft ie elke klant een pakje kaarten zodat die lekker lijntjes kunnen trekken zonder dat hun bankkaart uitdrukkelijk sporen gaat bevatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |