quote:Hij is 25 ŕ 30 jaar, ongeveer 1.85m lang en heeft drie gouden boventanden. Bij zijn rechterslaap heeft hij een litteken en rechts op zijn hals een tatoeage. En hij beschikt sinds 4 oktober dus over heel veel Pokémon plaatjes.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef Margasul het volgende:
Hij wilt gewoon die shiny charizard.
Hij vroeg ook 3 dozen. Alleen wordt het hier omschreven als pakken. In de opsporingverzocht beelden zie je dat hij 3 van z'n dozen krijgt waar ze in zitten. Die zou ik ook willen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Karina het volgende:
Om 3 pakken vragen, vraag dan 3 dozen, wat een sukkel.
Oh dat verandert de zaak jaquote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Hij vroeg ook 3 dozen. Alleen wordt het hier omschreven als pakken. In de opsporingverzocht beelden zie je dat hij 3 van z'n dozen krijgt waar ze in zitten. Die zou ik ook willen.
Totdat hij zijn rare charizard laat zien. Dan lacht hij jou uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak jaVraag dan om drie dozen Paninni plaatjes
![]()
Wat een loser.
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 21 november 2012 14:09 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Totdat hij zijn rare charizard laat zien. Dan lacht hij jou uit.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat isIk zit niet zo in de Pokemon.
Je weet wat je te doen staat.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Hij vroeg ook 3 dozen. Alleen wordt het hier omschreven als pakken. In de opsporingverzocht beelden zie je dat hij 3 van z'n dozen krijgt waar ze in zitten. Die zou ik ook willen.
Hij loopt ook nog steeds rond, ben desondanks wel benieuwd wat hij uiteindelijk doet met al die pokémonplaatjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef finsdefis het volgende:
Pokémon
Wat een autist moet dat geweest zijn.
Hij masturbeert zich helemaal kapot op die plaatjesquote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij loopt ook nog steeds rond, ben desondanks wel benieuwd wat hij uiteindelijk doet met al die pokémonplaatjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |