Lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:53 schreef cosmick het volgende:
SC; ik heb ook ooit zo'n Sunny (1.3 SLX hatchback) gehad uit '87. Had toen 40k gelopen ofzo, en die versnellingsbaklagers waren toen al versleten.
Was al toen ik 'm kocht. Ontwetend als ik was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LolHeb je snel gedaan
Mijn bak begaf het na 200K... toen ging je de lager horen... Deze zit er nu alweer 80K in (is wel een 2e hands bak, dus weet niet hoeveel hij echt gedraaid heeft).
Dan heeft de vorige eigenaar hem aardig misbruikt of een keer droog laten lopen ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was al toen ik 'm kocht. Ontwetend als ik was.
Neequote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik de enige die niks aan die Ed Sheeran vindt?
netjes hoor het zijn ook taaie beestjes heb zelf ook een Sunny gehad. Met pijn in mijn hart weg gedaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, 1987, in maart wegenbelasting vrij (voor zolang het duurtmaar goed, daar rij ik hem niet voor
).
Moet alleen een nieuwe uitlaat onder, maar ja, da's niet zo gek duur
281.000km op de teller nu, 4 cilinder benzine. Ongereviseerd, originele koppakking en zelfs de dynamo is nog origineelStartmotor en versnellingsbak inmiddels niet meer
Ik rij als een eckte baas in een Nissan Micra uit '96quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
netjes hoor het zijn ook taaie beestjes heb zelf ook een Sunny gehad. Met pijn in mijn hart weg gedaan
Ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik de enige die niks aan die Ed Sheeran vindt?
Hater.quote:
ok bedankt ik wist het al even niet meer.quote:
Dat wat hier boven staat dus. Ff wat uittesten.quote:
Dat wat hier boven staat dus. Ff wat uittesten.quote:
Heuj!quote:
Sorry, net thuis. Ik ben nog steeds het blije ei aan het uithangen, omdat ik me vanavond realiseerde dat ik gewoon nooit meer een tentamen hoef te doenquote:
Daar kom je nog wel op terugquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, net thuis. Ik ben nog steeds het blije ei aan het uithangen, omdat ik me vanavond realiseerde dat ik gewoon nooit meer een tentamen hoef te doen![]()
Tja, zei vanavond nog dat ik nu wel zo blij liep te zijn, maar dat het me niks zou verbazen als ik over een tijdje zo weer een master ga oppakkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel op terug![]()
Maar mooi dat je hem gehaald hebt
Ik heb inmiddels m'n master er ook zo goed als opzitten. Mis het studentenleven nu alquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, zei vanavond nog dat ik nu wel zo blij liep te zijn, maar dat het me niks zou verbazen als ik over een tijdje zo weer een master ga oppakken![]()
Vooralsnog ben ik er klaar mee
Dat leven heb ik nooit meegemaakt, op m'n 20e werkte ik al volop en woonde ik al samenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels m'n master er ook zo goed als opzitten. Mis het studentenleven nu al
Timoooooquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Icona Pop![]()
![]()
Gefeliciteerd Noes! Heel tof! Als jij (niet ik inderdaad) niet een achterlijk eind weg woonde had ik je een bos bloemen gegeven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, net thuis. Ik ben nog steeds het blije ei aan het uithangen, omdat ik me vanavond realiseerde dat ik gewoon nooit meer een tentamen hoef te doen![]()
Ah, het staat al op YT. Een terugluisteren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:39 schreef henkde_j het volgende:
Twentsenergy klonk trouwens al aardig ok
Het is alleen nog niet echt een BAM BAM BAM plaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, het staat al op YT. Een terugluisteren.
ach tentamens zijn niet zo ergquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ik vind hem toch al behoorlijk springbaar hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is alleen nog niet echt een BAM BAM BAM plaat
Dank je, mop!quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Noes! Heel tof! Als jij (niet ik inderdaad) niet een achterlijk eind weg woonde had ik je een bos bloemen gegeven.
Doe mij maar een uitgebreide schriftelijke opdracht, daar kan ik beter mee uit de voeten dan een tentamen met open vragen. Of, nog erger, meerkeuzetoetsenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach tentamens zijn niet zo erg
meerkeuzetoetsen zijn simpelquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij maar een uitgebreide schriftelijke opdracht, daar kan ik beter mee uit de voeten dan een tentamen met open vragen. Of, nog erger, meerkeuzetoetsen
multiple gokquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meerkeuzetoetsen zijn simpel
Daar heb ik dus de grootst mogelijke moeite mee, vind het lastig om kennis te stampen en nog veel lastiger om het daarna in m'n hoofd te houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meerkeuzetoetsen zijn simpel
Open vragen zijn inderdaad makkelijker. Door veel te ouwehoeren kun je dan vaak nog wel een aantal puntjes mee scorenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dus de grootst mogelijke moeite mee, vind het lastig om kennis te stampen en nog veel lastiger om het daarna in m'n hoofd te houden
Ja maar je kunt wel weer opties uitsluiten..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dus de grootst mogelijke moeite mee, vind het lastig om kennis te stampen en nog veel lastiger om het daarna in m'n hoofd te houden
Precies! Er werd weinig om kennis gevraagd, maar meer gericht op toepassing. Was er overigens zelf van overtuigd dat ik een 2 had...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Open vragen zijn inderdaad makkelijker. Door veel te ouwehoeren kun je dan vaak nog wel een aantal puntjes mee scoren
Tijdens zo'n meerkeuzetoets vind ik ineens alle antwoorden goed, ik weet het dan echt niet meerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar je kunt wel weer opties uitsluiten..
Ooowwww MuTsIeHjjjjjjquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Tijdens zo'n meerkeuzetoets vind ik ineens alle antwoorden goed, ik weet het dan echt niet meer
Daar heb ik nooit last van..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Tijdens zo'n meerkeuzetoets vind ik ineens alle antwoorden goed, ik weet het dan echt niet meer
jij kopt die antwoorden zo binnen he kev, gr grquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van..
Altijd wel twee antwoorden die nergens op slaan. 1 die lijkt te kunnen en 1 goede.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van..
Overal "E" invullen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij kopt die antwoorden zo binnen he kev, gr gr
Zekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij kopt die antwoorden zo binnen he kev, gr gr
Ja jong, ik heb 5x gedaan over 2 toetsen Recht... Dan voel je je een ontzett0nde mutsquote:
Dank je! Erg blij mee, klaar met die pokkezooiquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
minthy, goed bezig geweest!Applaus voor jezelf.
26-keuzevragen. Het valt niet meequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zekerik gok bij vraag 1 altijd op P, bij vraag 2 op S en bij vraag 3 op V.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zekerik gok bij vraag 1 altijd op P, bij vraag 2 op S en bij vraag 3 op V.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
26-keuzevragen. Het valt niet mee
Tja. Lastig he.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
26 keuzes? Damn, das veel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Cee wassup my chickieeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
Ik hield ook altijd meer van open vragen. Als ik het antwoord dan niet wist dan schreef ik gewoon een oneindig lulverhaal waar alle mogelijke antwoorden in werden verwerkt waardoor er altijd minstens nog voor een kwart of half punt een kern van waarheid in zat.
Heyyy Mister dit-is-geen-gagball-maar-een-fluitje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cee wassup my chickieeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh
Allemaal Henk zijn schuldquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Heyyy Mister dit-is-geen-gagball-maar-een-fluitje.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Heyyy Mister dit-is-geen-gagball-maar-een-fluitje.
Sorryquote:
Nee je bent wel lief dat je die animated gif voor mij hebt gemaaktquote:
Laat die dames maar denken. Je hebt een mooi fluitjequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee je bent wel lief dat je die animated gif voor mij hebt gemaakt
Oh, nee hoor! Ik heb zelf zo'n fluitje gekocht zelfsquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Die dames in dit topic zoeken ook overal wat achter
Godsammequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat die dames maar denken. Je hebt een mooi fluitje
Wat moet jij met een gagball?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, nee hoor! Ik heb zelf zo'n fluitje gekocht zelfs![]()
Er zijn wel mensen die me wat raar aankijken, maar goed... Je bent een trendsetter of je bent het niet
Jij houdt van fluitjes die lijken op gagballen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, nee hoor! Ik heb zelf zo'n fluitje gekocht zelfs![]()
Er zijn wel mensen die me wat raar aankijken, maar goed... Je bent een trendsetter of je bent het niet
Geen idee, maar sinds ik dat ding draag kan ik fluiten naar mannelijke aandachtquote:
Tuurlijk! Alles om maar een beetje in de buurt te komen van Rolfquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt van fluitjes die lijken op gagballen?
Maar het is wel een prima middel voor het stoppen met roken!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds ik dat ding draag kan ik fluiten naar mannelijke aandacht
Heb je dan ook zo'n muts?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alles om maar een beetje in de buurt te komen van Rolf
Ik heb er een gat in laten borenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar het is wel een prima middel voor het stoppen met roken!
Nee, dat dan weer niet. Patroontjes breien is vervelendquote:
Lekker nuttig dan, zo'n gagbal.quote:
2 Yvonne Strahovski's voor jouw creatieve uitspattingquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
wolf, wolf wolf wolf -- wolfrolf gagball style.
Dacht dat Yvonne veel ouder wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 Yvonne Strahovski's voor jouw creatieve uitspatting
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Tja, inhaleren door m'n neus vind ik niet zo fijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker nuttig dan, zo'n gagbal.
Als je slikt adem je toch altijd door je neus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, inhaleren door m'n neus vind ik niet zo fijn
Was jij voorheen trouwens Mexicaaaantje?quote:
Nee dat is een vrouw toch? Al bestaan die niet op het internet natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was jij voorheen trouwens Mexicaaaantje?
Nee hoor, ik stop dan gewoon even met ademhalen tot de volgende keer dat ik moet slikken. Wel zo efficiëntquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je slikt adem je toch altijd door je neus?
Ik dacht al, waar ken ik haar van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu in Dexter.
Fucking opwindend karakter speelt ze
Dat volg ik niet. Chuck vond ik geniaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu in Dexter.
Fucking opwindend karakter speelt ze
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker nuttig dan, zo'n gagbal.
Terugslagventiel er in a 5,25Euroquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Terugslagventiel er in a 5,25Euro
[ afbeelding ]
Opgelooost![]()
Ah, jup. Kwam ook uit Ehvnquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat is een vrouw toch? Al bestaan die niet op het internet natuurlijk.
Ze kwam wel ook uit Eindhoven
Avondquote:
Ga luisteren belhamel!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom posten jullie "Timur"
Ik luister niet atm
HEJjjjjjj Cinnielinnieginniekinnetinnievinnierinniefinniewinniequote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HEJjjjjjj Cinnielinnieginniekinnetinnievinnierinniefinniewinnie
4hero?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg schavuit, ga eens bier halen
Geweldig nummer. Nog nooit op de radio gehoord.quote:
Het is dat Eindhoven zo'n pokke-end rijden is...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
Kijken jullie ook al zo uit naar Serieuzzzzzz Live 2012?!!
Jah, al kan ik dit jaar niet meer trollen op de marktquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
Kijken jullie ook al zo uit naar Serieuzzzzzz Live 2012?!!
Ze draaien hem wel vakerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Nog nooit op de radio gehoord.
Wat een kutsmoesquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat Eindhoven zo'n pokke-end rijden is...
Zegt hij, die zo ver weg gaat wonen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een kutsmoesEindhoven lag er eerder dan jij geboren was hoor. Zou je denken iig...
Ik dacht dat je dat stil wilde houden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
Eindhoven was er niet eerder dan ik, zo oud ben ik nu eenmaal
Geweldig nummer is dat.quote:
Gore lafbek... Durf je wel, zo achter je toetsenbordje???quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat stil wilde houden?
Die plaat heeft veel te weinig aandacht gekregen. Topplaatquote:
Woehoe!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pain/Moonspell/Swallow The Sun/Lake of Tears
Here we come![]()
![]()
Sixteen.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Gore lafbek... Durf je wel, zo achter je toetsenbordje???
Das met varkensvlees, ik heb liever 64. Die is met kip.quote:
klinkt heel met0l he?quote:
Ik heb het liefst de maki handrollenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Das met varkensvlees, ik heb liever 64. Die is met kip.
Ik zal het nimmer meer verwarren met een filmtitelquote:
jij niet.quote:
Hoeveel maki's moeten ze daarvoor slachten??quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het liefst de maki handrollen
Je weet wat maki is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeveel maki's moeten ze daarvoor slachten??
Een eitje toch?quote:
Sushi. En zo'n handrol is een soort combinatie tussen een taco en sushiquote:
Dat kan inderdaad ook, refereerde ik in dit geval niet naar.quote:
Ah... 1x sushi gehad, een hele avond gekotst. Nooit weerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sushi. En zo'n handrol is een soort combinatie tussen een taco en sushi
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... 1x sushi gehad, een hele avond gekotst. Nooit weer
Geen ideequote:
Foppen.quote:
Godzijdank, ik dacht al de enige ter wereld was die 't niet zo op sushi heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Vond het eerlijk gezegd ook niet heel lekker
Lijkt mij ook enorm smerig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Godzijdank, ik dacht al de enige ter wereld was die 't niet zo op sushi heeft.
Nee, dat gortdroge vel dat eromheen zit, iiieeuwquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die het wél lekker vindt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van die zeewier bagger toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat gortdroge vel dat eromheen zit, iiieeuw
Zeewier ja.quote:
Nou, dat onder andere. En die plakrijst, brr.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat gortdroge vel dat eromheen zit, iiieeuw
Dat is soms wat minder ja. Het gaat ook om de vulling, en sojasaus + wasabi sowieso.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat onder andere. En die plakrijst, brr.
Olijvenquote:
Deze dame weet.quote:
De zwarte vind ik zowaar lekkerquote:
Rita Coritaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze dame weet.Alles was Spaans is
Vind aan zwarte olijven altijd zo'n benzineachtige smaak zittenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
De zwarte vind ik zowaar lekker![]()
De groene olijf moet ik nog steeds niet... Of hij moet versnipperd in een salade of op een pizza verstopt zitten
Licor 43quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Misschien moet ik dat maar eens leren...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind aan zwarte olijven altijd zo'n benzineachtige smaak zitten
Doe mij maar groene
Ja laat alle Spaanse clichés maar even voorbij komenquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja laat alle Spaanse clichés maar even voorbij komen
FC Barcelonaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, als Spanjaard ben ik daar niet zo kapot van.quote:
Ben je een Spanjaard dan? Daarbij kan ik me zo voorstellen dat mannen er sowieso niet dol op zijn, omdat 't toch best wel zoet isquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, als Spanjaard ben ik daar niet zo kapot van.
quote:
quote:
Vind ik lastig, gezien je username...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, als Spanjaard ben ik daar niet zo kapot van.
Ik heb het wel een paar keer gedronken, vond het niet bijzonder. En ja dus, anders zou ik het niet zeggen he.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je een Spanjaard dan? Daarbij kan ik me zo voorstellen dat mannen er sowieso niet dol op zijn, omdat 't toch best wel zoet is
Ronaldo is wel een pauper ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik ben meer anti-Barca dan anti-Real. Vooral anti-Real vanwege CristianoRonaldo
.
Mijn bed ook, dusquote:
Wat doe je hier dan, ouwe braadkipquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, ouwe braadkip
Al die UI's zijn mijn schuldquote:
Allemaal jullie UI's inleverenquote:
Sorry mopje, ik vind dat lekker... En ik ga haast nooit uit etenquote:
Ga dan naar een Trattoria ofzo... of een Japans Teppan Yaki restaurant desnoods. Maar Spaanse Tapasquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mopje, ik vind dat lekker... En ik ga haast nooit uit eten
Afgelopen jaar ben ik naar een hele goede Tapasbar geweest, vond ik echt heel lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga dan naar een Trattoria ofzo... of een Japans Teppan Yaki restaurant desnoods. Maar Spaanse TapasBlorgh wat een narigheid. Of ik moet die ene keer echt pech hebben gehad dat het extreem matig eetbaar is
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ben ik naar een hele goede Tapasbar geweest, vond ik echt heel lekker![]()
En wat is een Trattoria? Of Teppan Yaki??
Ik moet vaker de deur uit
Italiaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]! Een Trattoria/Pizzeria is een italiaan en Teppan Yaki maken ze het eten voor je neus klaar op een plaat. Is erg leuk en giga lekker
Kun je een stomme bek trekken jonguh, maar ik kom toch nooit ergens!!! 1quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]! Een Trattoria/Pizzeria is een italiaan en Teppan Yaki maken ze het eten voor je neus klaar op een plaat. Is erg leuk en giga lekker
Jakkie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en Teppan Yaki maken ze het eten voor je neus klaar op een plaat. Is erg leuk en giga lekker
Eieren schietenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
tis niet zo dat ze de koe slachten waar je bij zit en die dan op de plaat flikkerenquote:
oh dat was bij mij wel zoquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis niet zo dat ze de koe slachten waar je bij zit en die dan op de plaat flikkeren
Je ziet de woordgrap nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis niet zo dat ze de koe slachten waar je bij zit en die dan op de plaat flikkeren
godsamme. en normaal ben ik van de brakke woordgrappenquote:
Dankjequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme. en normaal ben ik van de brakke woordgrappen![]()
kompelementen!
Na de uitvoering bij de muziek bij een Italiaan geweest die pizza's maar ook overheerlijke kebab en shoarma enzo heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
ItaliaanEn dan niet die prutstentjes waar men pizza's komt snaaien.
mm, lekker! kepoep!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na de uitvoering bij de muziek bij een Italiaan geweest die pizza's maar ook overheerlijke kebab en shoarma enzo heeft. Daar gaan we zeker vaker naartoe na een muzikale activiteit.
En natuurlijk megagezellig![]()
.
Al die Turken die Italianen kapot concurrerenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na de uitvoering bij de muziek bij een Italiaan geweest die pizza's maar ook overheerlijke kebab en shoarma enzo heeft. Daar gaan we zeker vaker naartoe na een muzikale activiteit.
En natuurlijk megagezellig![]()
.
Tis geen Turk. Volgens mij komt ie uit Egyptequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Al die Turken die Italianen kapot concurreren
Een kebabItaliaan?quote:
Qua bestelpizza's is een Turk hier inderdaad de bestequote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Al die Turken die Italianen kapot concurreren
Nog nooit zo blij geweest met reclamequote:
Weet ik, die zijn ook goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik bedoel dus niet een Turkse pizzeria, maar een "traditioneel" Italiaans restaurant. Zoals dit http://www.restaurant-piccolo.nl/index.php
WHUT?quote:
Troost je. Ik heb vroeger al die meuk moeten aanhoren, verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken sowieso maar een paar van KvK. Onbewoond eiland en het tietenlied ofzo.
Toen waren de KvK liedjes nog goedquote:Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Troost je. Ik heb vroeger al die meuk moeten aanhoren, verschrikkelijk
Hou op, trauma'squote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toen waren de KvK liedjes nog goed![]()
De Kerstezel
Ik ben er ook blij omquote:Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Troost je. Ik heb vroeger al die meuk moeten aanhoren, verschrikkelijk
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
Ravioli Rosso met spinazie en ricotta aan het koken voor morgen![]()
Highway to hell![]()
Pasta Pesto. Bam! klaar in 10minquote:Op woensdag 21 november 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
Ravioli Rosso met spinazie en ricotta aan het koken voor morgen![]()
Highway to hell![]()
Ook lekker!quote:Op woensdag 21 november 2012 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Ik hou 't morgen maar weer ouderwets bij de maaltijdsalade
Klinkt ook helemaal prima. Sowieso pastaquote:Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pasta Pesto. Bam! klaar in 10min
1Pijnboompitten bakkenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt ook helemaal prima. Sowieso pasta
*noteert*quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
1Pijnboompitten bakken
2 kip bakken
3 cremefreche+pesto erbij
4Pasta bij de saus
5 Nom nom nom
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
1Pijnboompitten bakken
2 kip bakken
3 cremefreche+pesto erbij
4Pasta bij de saus
5 Nom nom nom
Zeg, nu lijkt het net of wij stiekem zitten te kletsen, als je haast gelijk met mij reageert...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]10 minuten? Jij hoeft je kip niet te snijden en jij eet het half rauw?
Voorgesneden kipquote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]10 minuten? Jij hoeft je kip niet te snijden en jij eet het half rauw?
KLIEKJES WEERquote:Op woensdag 21 november 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, nu lijkt het net of wij stiekem zitten te kletsen, als je haast gelijk met mij reageert...
Joh, kwartiertje maxquote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voorgesneden kip![]()
Ok ok, misschien een tikkie langer
Ja. Kip bak ik altijd goed gaar. Bacterien no thanksquote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voorgesneden kip![]()
Ok ok, misschien een tikkie langer
welquote:Op woensdag 21 november 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar het is helemaal niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |