abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119429268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:07 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Nee, ze hoeft inderdaad niets gemerkt te hebben. Kan me gewoon niet voorstellen dat die man gewoon over dit onderwerp gesproken heeft met zijn gezin... Maar dat moet wel gebeurd zijn, aangezien het op nog geen 3 km vanaf hun woning gebeurd is!
Er zijn ook mannen (en vrouwen) die gewoon niet tot weinig praten over emotionele gebeurtenissen.

"Erg he, Jan-Jaap"
"Ja, erg."
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119429277
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:08 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Oké, dan had het niet onder het eten ter sprake hoeven te komen, maar als er op nog geen 3 km vanaf je huis een meisje vermoord wordt spreek je daar thuis toch wel over?
Ik kan mij het best voorstellen dat de dader het gewoon wegstopt in zijn hoofd en er over praat zoals iedereen doet. Ben ik nou ziek dat ik me dat kan voorstellen?
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:10:00 #203
497 Maja
Ja denk!?!
pi_119429295
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je zijn mogelijke psychische stoornis in overweging neemt kan het zijn dat hij niet eens in de gaten had dat hij dit heeft gedaan. Maar aan de andere kant, het is een zeer religieuze gemeenschap, als hij de vader was in het huis dan kan het ook zeer stil zijn geweest aan tafel tijdens het eten bijvoorbeeld.
"De familie S. is christelijk, zit bij de gereformeerde kerk. Dat valt op in Oudwoude: de meeste gereformeerden wonen een paar dorpen verderop." (Volkskrant)

Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze "zeer gereformeerd" waren en niks aan tafel zeiden. Zeker in die omgeving was dit een tijd lang het gesprek van de dag en zullen ze net zoveel gespeculeerd hebben als dat er hier wordt gedaan.
pi_119429296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit het gebied (woon er nu niet meer), maar ik kan je zeggen dat ze het niet romantiseert en al helemaal niet voor die tijd. In 1999 bleven nog gewoon de deuren open en als iemand minden in de nacht hulp nodig had, dan dacht je niet aan een verkrachter. Tegenwoordig met open grenzen en veel Oost Europese rovers worden de deuren meestal wel afgesloten. Het was wel echt ons kent ons.
Apart dan, hier in Limburg werden in die tijd ook al gewoon meisjes verkracht en inbraken gepleegd. Maar misschien liggen we dan wat voor op Friesland.
pi_119429301
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef Toekito het volgende:

[..]

klopt. te weinig sperma gevonden.
Weten ze in elk geval dat ze een man met productiviteitsproblemen zoeken :P
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_119429345
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Weten ze in elk geval dat ze een man met productiviteitsproblemen zoeken :P
Een met traag zaad!
pi_119429389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:08 schreef BullitJunky het volgende:

[..]

Oké, dan had het niet onder het eten ter sprake hoeven te komen, maar als er op nog geen 3 km vanaf je huis een meisje vermoord wordt spreek je daar thuis toch wel over?
Maar dat betekent toch niet dat je meteen denkt, als iemand zich afwezig houdt, dat hij of zij daar iets mee te maken heeft gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:10 schreef Maja het volgende:

[..]

"De familie S. is christelijk, zit bij de gereformeerde kerk. Dat valt op in Oudwoude: de meeste gereformeerden wonen een paar dorpen verderop." (Volkskrant)

Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze "zeer gereformeerd" waren en niks aan tafel zeiden. Zeker in die omgeving was dit een tijd lang het gesprek van de dag en zullen ze net zoveel gespeculeerd hebben als dat er hier wordt gedaan.
Uiteraard hoeft het weinig te betekenen maar ik geef slechts een mogelijk weerwoord op wat iemand anders raar vindt bijvoorbeeld ;) ;).
pi_119429440
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

:Y maar daar is het dna helaas niet geschikt voor verwantschapsonderzoek
Als je de site van Peter R. De Vries mag gebruiken als leidraad is de dader daar al lang bekend.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:14:12 #209
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119429455
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik kan mij het best voorstellen dat de dader het gewoon wegstopt in zijn hoofd en er over praat zoals iedereen doet. Ben ik nou ziek dat ik me dat kan voorstellen?
je gaat uit van een koelbloedigheid denk ik en niet een opwelling
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119429485
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet zo moeilijk is om dit te verbergen als je al zo ziek in je hoofd bent dat je iemand verkracht en vermoord. En is het al zeker dat de vrouw van niets wist? Vaak is het zo dat een vrouw wel iets van een vermoeden heeft of zelfs er vanaf weet maar er niets mee doen.
Als het toch niet moeilijk is voor hem om te verbergen tov zijn vrouw, hoe moet zij het dan vermoeden of weten? Je spreekt jezelf tegen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:15:07 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119429502
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je de site van Peter R. De Vries mag gebruiken als leidraad is de dader daar al lang bekend.
een van de kampleiders geloof ik...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119429515
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

http://www.peterrdevries.(...)ak-nicky-verstappen/

Geen match.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119429529
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef Re het volgende:

[..]

je gaat uit van een koelbloedigheid denk ik en niet een opwelling
Ook al is het gebeurd in een opwelling en heb je er spijt van. Dan stop je het weg met het idee, ik was niet mezelf toen...niet gebeurd...en het vervaagt steeds meer.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119429562
[quote]0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar dat betekent toch niet dat je meteen denkt, als iemand zich afwezig houdt, dat hij of zij daar iets mee te maken heeft gehad.

[..]

Maar als je al zolang samen bent, merk je toch dat je echtgenoot zich 'anders' gedraagt? Ze heeft waarschijnlijk nooit gedacht dat dit achter het gedrag van haar man zat, maar vast gemerkt dat er iets aan de hand was.
What Doesn't Kill U Makes U Stronger!
pi_119429625
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:16 schreef BullitJunky het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]

Maar als je al zolang samen bent, merk je toch dat je echtgenoot zich 'anders' gedraagt? Ze heeft waarschijnlijk nooit gedacht dat dit achter het gedrag van haar man zat, maar vast gemerkt dat er iets aan de hand was.
Als hij altijd al zo is geweest, als hij een psychische stoornis heeft, als hij meerdere persoonlijkheden heeft (wat bij de eerder genoemde stoornissen wel voorkomt) en als die vrouw het niet heeft gelinkt aan de moorden? En zoals gesteld, het is een doofpotgemeente, daarnaast zeggende dat er al snel naar asielzoekers werd gewezen!
pi_119429653
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als het toch niet moeilijk is voor hem om te verbergen tov zijn vrouw, hoe moet zij het dan vermoeden of weten? Je spreekt jezelf tegen.
Leer eens lezen :+ Ik zeg nergens dat zij het moet vermoeden of weten.
Ik vraag of daar info over is of ze vermoedens had of het wist.
En dat het verbergen heel makkelijk is dus als ze niets wist of geen vermoeden had dat we haar dat niet kwalijk kunnen nemen.
pi_119429694
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kinderen waren nog zo jong, denk dat die nog niet echt met zulk nieuws bezigwaren.

En al werd hij zenuwachtig als ze het er over hadden, dat is dan toch nog geen reden om te denken dat zijn vrouw het moet hebben geweten?
Zou je denken. Ik denk dat 't de kinderen wel bezighield. Zelf ook een soortgelijk iets meegemaakt, meisje van 9 jaar verkrachting en vermoord door wurging, landelijk nieuws en ik weet 't nog heel goed, vond ook in 1999 plaats. Ik was dus 6 maar denk dat ik wel dingen heb gevraagd.
pi_119429708
Waarom zeg je:

quote:
Vaak is het zo dat een vrouw wel iets van een vermoeden heeft of zelfs er vanaf weet maar er niets mee doen.
Ik kan prima lezen, misschien moet jij meer uitleggen wat je bedoelt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:21:08 #219
497 Maja
Ja denk!?!
pi_119429735
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als hij altijd al zo is geweest, als hij een psychische stoornis heeft, als hij meerdere persoonlijkheden heeft (wat bij de eerder genoemde stoornissen wel voorkomt) en als die vrouw het niet heeft gelinkt aan de moorden? En zoals gesteld, het is een doofpotgemeente, daarnaast zeggende dat er al snel naar asielzoekers werd gewezen!
Doofpotgemeente ;(
pi_119429787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom zeg je:

[..]

Ik kan prima lezen, misschien moet jij meer uitleggen wat je bedoelt.
Omdat dat vaak ook wel zo is..
Ik zeg niet dat het nu het geval is. :O
pi_119429832
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:22 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Omdat dat vaak ook wel zo is..

Hoezo? Bron?
pi_119429897
Gaan we bronnen ruilen oke?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

Nee, het was een lustmoord. Ze is door dezelfde persoon verkracht als dat ze was vermoord.
Ze is gevonden liggend op haar buik, met haar handen gekneveld. Ze was anaal en vaginaal verkracht, gewurgd en keel doorgesneden met een spoor van sperma over haar naakte lichaam.
Arme meid.
pi_119429932
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef Pvoesss het volgende:
Gaan we bronnen ruilen oke?

[..]

Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:27:06 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119429949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Denk dat je het dorpsleven een beetje te veel romantiseert. Woon zelf in een dorpje van 600 inwoners en hier gaan de deuren overal gewoon op slot hoor (en in 1999 ook al). Als je op zo'n weggetje of fietspad bent en er komt 's nachts iemand aan kun je ook helemaal niet zien wie dat is in het donker en is dat gewoon eng en ga je niet zo maar een praatje staan maken met alles wat beweegt. Misschien is het wel enger dan in de stad, omdat het er donkerder is en je alleen bent.
Ik woon zelf ook in een behoorlijk klein dorp, en ik weet dat bij sommige mensen de auto gewoon met de sleutel erin op het erf staat, nu nog.... in 1999 zeker.

En ik weet ook dat je in het donker naar huis fietsend niet van iedereen die je tegenkomt denkt dat het een potentieel gevaar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119429963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat is toch bizar dat je dat kan? Hij heeft een carriere als acteur misgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')