Meetrainen moet ook gewoon kunnen, dat is hem namelijk beloofd.
Dit is wat Brands op de PSV site zegt.
quote:
Het volgende zei technisch manager Marcel Brands na de contractondertekening van Zakaria. “Ik ben erg blij dat hij kiest voor de geleidelijke weg bij een topclub in Nederland. Onze bedoeling is om hem zo hoog mogelijk te laten trainen en spelen. Als eerstejaars B-speler komt hij nu al uit in de A1. Natuurlijk zijn we zuinig op zijn fysiek, maar we willen hem in de komende jaren ontwikkelen tot een speler voor ons eerste elftal. Hij zal regelmatig op hoog niveau gaan trainen, waar mogelijk ook met de selectie."
Dit is wat Brands begin augustus zei toen bleek dat hij nog geen enkele keer mee had mogen trainen.
quote:
Volgens technisch manager Marcel Brands gaat dat deze week echter alsnog gebeuren. „Bakkali gaat als stagiair regelmatig meetrainen met het eerste elftal. Omdat hij eind vorig seizoen met een liesblessure kampte als gevolg van overbelasting en pas op 1 juli vakantie kreeg, is dat er nu nog niet van gekomen.” Bakkali komt dit seizoen uit voor PSV A1, dat als derde eindigde tijdens de door FC Barcelona A1 gewonnen Otten Cup.
Ach doen we toch ook al half, Locadia en Willems worden half als eigenlijk jeugd beschouwd, zeker die eerste, terwijl hij pas sinds zijn 17e bij PSV speelt.
Inderdaad. Vind het geen slecht beleid om jeugdspelers te kopen. Investering is een stuk lagen. Kans op slagen bij PSV is alleen ook een stuk lager.
Het vreemde is dat de verschillende PSV-jeugd altijd om de bovenste plaatsen mee doet. Die stap naar het eerste kan echter vrijwel nooit gemaakt worden.
Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Lange_Lans het volgende: Inderdaad. Vind het geen slecht beleid om jeugdspelers te kopen. Investering is een stuk lagen. Kans op slagen bij PSV is alleen ook een stuk lager.
Het vreemde is dat de verschillende PSV-jeugd altijd om de bovenste plaatsen mee doet. Die stap naar het eerste kan echter vrijwel nooit gemaakt worden.
Misschien wordt er teveel naar resultaat gekeken ipv ontwikkeling van die individuele toppertjes, dat zijn er meestal maar 2 of 3 per elftal
Is toch het Cruyff-dogma: Doel van jeugdteams is niet om kampioen te worden, maar om toppers af te leveren voor het 1e team.
ja, hoewel ik het niet zo begrijp eigenlijk, immers zou je meer moeten leren in een goed draaiend team, lijkt het wel heel erg waar te zijn. De enige echt goed periode van de Ajax jeugd is zo tussen 2002 en 2007 geweest geloof ik. Een tijd waarin ze alle andere nationale jeugdteams compleet wegspeelden. Uiteindelijk is daar niemand van doorgebroken.
omdat veel PSVers Eriksen niet als eigen jeugd zien van Ajax maar Locadia wel als eigen jeugd van PSV. Maar t maakt mij verder niet uit.
Ik denk dat het vooral komt doordat Eriksen niet Nederlands is. Ik wist ook bijvoorbeeld niet dat Locadia pas sinds zijn 16de voor PSV speelt, maar er is minder media aandacht wanneer een talent van, bijvoorbeeld, Willem 2 naar Ajax/PSV overstapt dan van een Deense club naar Ajax/PSV
Ik denk dat het vooral komt doordat Eriksen niet Nederlands is. Ik wist ook bijvoorbeeld niet dat Locadia pas sinds zijn 16de voor PSV speelt, maar er is minder media aandacht wanneer een talent van, bijvoorbeeld, Willem 2 naar Ajax/PSV overstapt dan van een Deense club naar Ajax/PSV
klopt, en het feit dat voor Eriksen een transfersom is betaald. Feit is wel dat ze even lang in de jeugdopleiding van de desbetreffende clubs speelgerechtigd waren.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
en voor die Denen is goed geld betaald, wat ook een verschil is. Maar uiteindelijk zijn ze beiden evenmin echt eigen jeugd.
klopt, en het feit dat voor Eriksen een transfersom is betaald. Feit is wel dat ze even lang in de jeugdopleiding van de desbetreffende clubs speelgerechtigd waren.
oh precies een kopie van deze dus, ik had niet moeten vergeten om op invoeren te klikken
Misschien wordt er teveel naar resultaat gekeken ipv ontwikkeling van die individuele toppertjes, dat zijn er meestal maar 2 of 3 per elftal
Klopt. Maar echte toppers maken je kampioen. Zeker als je er 2 of 3 hebt. En in de jeugd gaat het meestal tussen de traditionele top 3.
Ik denk dat de sterkste spelers uit een bepaalde regio naar de club gaan met de meeste uitstraling in die regio. En als je kijkt in welk stuk PSV scout dan is dat de regio Brabant, Limburg en Gelderland. Daar speuren ze naar talentjes die nog niet bij een BVO spelen. Dan is het logisch dat ze naar PSV gaan. Dat zou verklaren waarom ze het in de jeugd goed doen.
PSV wordt vaak omschreven als een warm nest en daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar zodra men bij het eerste komt, moet er toch echt gepresteerd worden. Een trainer wordt afgerekend op zijn prestaties en niet op hoeveel jeugd hij erbij haalt. Ik denk daarom ook dat de spelertjes mentaal niet klaar gestoomd worden voor het grote werk en dat ze een stukje mondigheid missen. Daarom is de focus ook wat verlegt en wordt niet meer alleen in deze regio's gescout, maar ook bij andere BVO's. En dan is het misschien logisch dat je meer in de randstad terecht komt. Allereerst omdat de spelers daar inderdaad mondiger zijn, maar ook zeker omdat de bevolkingsdichtheid daar veel hoger ligt.
Dat zijn wat uitzonderingen. Ze hadden een samenwerkingsverband met Elinkwijk en USV. Brenet zijn ze op het spoor gekomen omdat daar veel BVO's achteraan zaten.
Ik ben net wel België vergeten te benoemen. Daar halen ze best wat spelers bij BVO's weg en over de grens bij de amateur verenigingen.
20 november 2012 Ajax heeft overeenstemming bereikt met Riechedley Bazoer. De verdediger tekent in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2013 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2016. Bazoer werd geboren op 12 oktober 1996 in Utrecht. De 16-jarige speler is afkomstig van de jeugdopleiding van PSV. Daarvoor was hij actief voor Elinkwijk.
Ik vraag me überhaupt af of het voor ons wel te doen is om een fatsoenlijke jeugdopleiding te onderhouden. Financieel kunnen we gewoonweg niet mee, enerzijds omdat we het geld niet hebben, anderzijds omdat het hele salarishuis overhoop gegooid wordt en met de beperkte contractduur kan je een jongen nooit langer dan 3 jaar aan je binden. Tegenwoordig is het nauwelijks meer te doen om potentieel succesvolle jongens bij de club te houden, met de zaakwaarnemers die steeds meer aan een jongen trekken en de smerige spelletjes van bijv. een Man City die contracten van jeugdspelers gaat scannen (ik geloof dat Jordii dat ergens postte) en idiote salarissen biedt. Bovendien hebben wij absoluut niet de aantrekkingskracht op de jeugd zoals Ajax die wel heeft. Het is ook onzin om jongens te beloven bij het 1e te betrekken terwijl ze er nog niet klaar voor zijn. Hier pronkt Ajax bijv. altijd mee, om vervolgens in de competitie niet mee te kunnen en het maar weer een tussenjaar te noemen. Het is dat de tegenstand zo absurd zwak was afgelopen jaren anders hadden ze al 8 tussenjaren gehad. Dus wat schiet je er precies mee op? Het komt er op neer dat we jongens moeten hebben die echt wat om de club geven en ook nog eens ontzettend sterk in de schoenen moeten staan om niet voor het grote geld te gaan, iets wat tegenwoordig zelden meer voorkomt. Ik weet ook niet of ik het nou zo erg moet vinden. Voor mij zit er niet zo gek veel verschil tussen een speler van ver buiten de regio de we opleiden vanaf zijn 16e tov iemand die we op zijn 21e kopen. Het enige wat ik wel graag zou willen zien is dat er wat meer lokale jongens de stap naar het 1e kunnen maken (bijv een Marcellis en Bakkal (hoe is het daar eigenlijk mee?)), dat geeft mijn inziens wel wat meer een eigen karakter aan je ploeg. Moeten ze wel goed genoeg zijn natuurlijk.
Is toch het Cruyff-dogma: Doel van jeugdteams is niet om kampioen te worden, maar om toppers af te leveren voor het 1e team.
En wat bij PSV al jaren daarvoor is ingevoerd met de structurele invoering van het systeem van Wiel Coerver
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Donderdag beslissing UEFA over straf Napoli, vrees voor Napoli-PSV zonder publiek De tuchtcommissie van de UEFA zal aanstaande donderdag een besluit nemen over een eventuele straf naar aanleiding van de problemen met de supporters en de staat van het stadion van Napoli. Een eerdere straf van een duel zonder publiek werd ternauwernood afgewend door extra genomen veiligheidsmaatregelen. Omdat die niet afdoende bleken, vreest Napoli dat het het duel Napoli - PSV zonder publiek zal moeten afwerken. In dat geval worden ook de PSV fans die al een reis geboekt hebben, de dupe.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
ach, wat maakt het uit. Het is toch de laatste Europese wedstrijd van dit seizoen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Gezeik dat er niet met het eerste elftal gespeeld wordt kan ik tot op zekere hoogte wel begrijpen. Als ik echter kijk hoeveel punten er door Nederlandse teams de afgelopen jaren zijn weggegooid. Ik durf nog stelliger te zijn. Als PSV de laatste jaren niet zo had gepresteerd was Nederland nog verder weggezakt.
Ik als supporter wil PSV ook iedere wedstrijd zien winnen, maar ik begrijp dat je twijfel-gevalletjes in je selectie wil ontzien. Er komen een aantal zware dobbers aan.
Dat Dnipro is trouwens best een aardig team. Daar zou je zomaar van kunnen verliezen. Gewoon met je a team ook. Dat zou een negatieve invloed kunnen hebben op het moraal in het team. Als je dan niet met al je eerste team spelers speelt zou dat nog een (zwak) excuus zijn.
Heerlijk al die frustratie in de media nu we bovenaan staan.
Waarom zou PSV spelers moeten opstellen die licht geblesseerd zijn en die we nodig hebben tegen de concurrentie de komende weken? Dat AZ de groepsfase niet kan halen en Heracles EL misloopt moeten ze niet op PSV afreageren.
Mijn god, waar bemoeien die lui zich mee? Alsof niet iedere club voor zijn eigenbelang kiest bij het maken van de opstelling? Je kan het ook omdraaien natuurlijk: "Ja, door die zware europese wedstrijd was Ajax/PSV/Twente/Whoever zondag's niks waard tegen *random degradatiekandidaat* en konden die punten pakken, competitievervalsing! Weinig collegiaal!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ondanks dat de UEFA-cup behoorlijk aan charme inboet de laatste jaren (door oa. de vele Oost-Europese ploegen, poulesysteem, instroom CL ploegen) vind ik het wel jammer en ook wat treurig dat we dit nu al gaan laten lopen. Het zou toch mooi moeten zijn om je op een Europees platform te kunnen laten zien. Ik kan me nog zat wedstrijden herinneren die fantastisch waren om mee te maken in de Europa Cup en mijn inziens leer je van zulke wedstrijden ontzettend veel. Bovendien kom je op de nationale TV en zitten er wat andere mensen dan bij competitiewedstrijden op de tribune. Natuurlijk vind ik dat de competitie prioriteit nummer 1 heeft, maar volgens mij kan het best wel samen. Ik vind het wat slap en makkelijk om zo'n groot toernooi zomaar even aan de kant te schuiven. Dat 'doe het voor het Nederlands voetbal' vind ik wel een kulargument. Het is misschien wat egoïstisch, maar het interesseert me werkelijk niets of Ajax, feyenoord, Twente, of zelfs een Heracles het goed doen in Europa, en of het nou bijdraagt aan het voetbal in Nederland betwijfel ik. Wel vind ik dat je als club zelf het meeste eruit moet proberen te halen. Jammer dat we zo'n kans alweer naast ons gaan leggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door vivelafete op 21-11-2012 13:08:29 ]
Op woensdag 21 november 2012 12:58 schreef vivelafete het volgende: Ondanks dat de UEFA-cup behoorlijk aan charme inboet de laatste jaren (door oa. de vele Oost-Europese ploegen, poulesysteem, instroom CL ploegen) vind ik het wel jammer en ook wat treurig dat we dit nu al gaan laten lopen. Het zou toch mooi moeten zijn om je op een Europees platform te kunnen laten zien. Ik kan me nog zat wedstrijden herinneren die fantastisch waren om mee te maken in de Europa Cup en mijn inziens leer je van zulke wedstrijden ontzettend veel. Bovendien kom je op de nationale TV en zitten er wat andere mensen dan bij competitiewedstrijden op de tribune. Natuurlijk vind ik dat de competitie prioriteit nummer 1 heeft, maar volgens mij kan het best wel samen. Ik vind het wat slap en makkelijk om zo'n groot toernooi zomaar even aan de kant te schuiven. Dat 'doe het voor het Nederlands voetbal' vind ik wel een kulargument. Het is misschien wat egoïstisch, maar het interesseert me werkelijk niets of Ajax, feyenoord, Twente, of zelfs een Heracles het goed doen in Europa, en of het nou bijdraagt aan het voetbal in Nederland betwijfel ik. Wel vind ik dat je als club zelf het meeste eruit moet proberen te halen. Jammer dat we zo'n kans alweer naast ons gaan leggen.
Het is ook een financiële kwestie: kampioen worden met rechtstreekse plaatsing voor CL levert je al ongeveer op wat het winnen van de EL op zou leveren. En de kans is heel wat groter dat je kampioen wordt dan dat je de EL wint.
Los daarvan: we liggen er al bijna uit, dan vind ik het heel verstandig dat er geen extra risico's genomen worden als je wel nog volop in de strijd voor de titel zit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Wil iedereen wel eens horen als strax stroot, Bommel, Willems niet mee kunnen doen de komende 3 wedstrijden. Er komt nu een beslissende fase aan, we kunnen niemand missen. Boeie dat overwinteren.
Op woensdag 21 november 2012 14:25 schreef BeamofLight het volgende: Manolev, hutch, Engelaar en lens op rechts. Niks mis mee. Die Russen verslaan en gezeik om niks. En zondag er vol op klappen.
Onbegrip bij Nederlandse clubs over niet opstellen sterkste elftal door PSV in EL
21 november 2012
In het Algemeen Dagblad wordt er door diverse Nederlandse clubs vol onbegrip gereageerd op de berichten dat PSV niet zijn sterkste opstelling in het veld zou brengen voor de Europa League. Clubs verwijten dat PSV onder meer dat PSV de positie van Nederland op de Europese ranglijst in gevaar brengt en daarmee extra deelnemers voor de Champions League en Europa League. PSV Netwerk Jan Smit, voorzitter van Heracles, was het meest uitgesproken. 'Dit is arrogantie ten top. Het getuigt van weinig collegialiteit. Ik vind dit helemaal niks. Laat ze dan ook in de Eredivisie het tweede elftal opstellen.'
Och als PSV het doet ineens in rep en roer en wij zetten de positie weer in gevaar, rot lekker een eind op
Als Utd afreist naar Turkije met hun B-elftal dan is dat professioneel. Als PSV voorzichtig omgaat met twijfelgevallen dan begint for foks sake Heracles te huilen. Rot op. Zorg dat je zelf die kut EL haalt. Wij zijn klaar met dat kuttoernooi.
Op woensdag 21 november 2012 15:47 schreef BeamofLight het volgende: Ik wil meer gezeik over ons cluppie. Zo veel mogelijk van de Telegraaf en het AD. Kan niet genoeg zijn. We weten allemaal wat dat betekent.
Het is ook een financiële kwestie: kampioen worden met rechtstreekse plaatsing voor CL levert je al ongeveer op wat het winnen van de EL op zou leveren. En de kans is heel wat groter dat je kampioen wordt dan dat je de EL wint.
Los daarvan: we liggen er al bijna uit, dan vind ik het heel verstandig dat er geen extra risico's genomen worden als je wel nog volop in de strijd voor de titel zit.
Ik snap het ook wel, ik vind het alleen jammer. Het is een mooie manier om je wat in de kijker te spelen. Ik zou graag zien dat het en en is en vind het nogal triest dat we 1 competitie moeten laten vallen omdat we anders niet meekunnen met de andere. Volgens mij valt dat trouwens ook wel mee, maar het is wel duidelijk (zeker na AIK) dat er binnen PSV niemand zit die iets om de UEFA-cup geeft. Ik ben het natuurlijk wel met je eens dat als je als zo goed als uitgeschakeld bent, je geen risico's moet nemen. We waren echter vol in de race en hebben het gewoon laten lopen, zonde! Ik vind het ook wel goed dat Waterreus daar wat over zei.
Lekker die oogjes sluiten en straks niet komen huilen hè.
Neuh ik zie weinig verschil inderdaad De rest loopt te kloten en psv pakt punten, zo gaat het al een paar jaar En ik huil niet zo snel hoor Afgelopen 2 jaar hebben mij goed gedaan
Lekker die oogjes sluiten en straks niet komen huilen hè.
Laten we nou eerst maar eens de komende wedstrijden winnen en daadwerkelijk met een voorsprong de winterstop ingaan voordat we het over het kampioenschap gaan hebben en arogant gaan doen. Zo denderend is het nou ook allemaal weer niet geweest.
Neuh ik zie weinig verschil inderdaad De rest loopt te kloten en psv pakt punten, zo gaat het al een paar jaar En ik huil niet zo snel hoor Afgelopen 2 jaar hebben mij goed gedaan
Paar verschilletjes: Bommel, Advocaat, hopelijk geen overwintering,een nog bredere bank en scorend vermogen bij werkelijk iedereen vanaf het middenveld.
Laten we nou eerst maar eens de komende wedstrijden winnen en daadwerkelijk met een voorsprong de winterstop ingaan voordat we het over het kampioenschap gaan hebben en arogant gaan doen. Zo denderend is het nou ook allemaal weer niet geweest.
Paar verschilletjes: Bommel, Advocaat, hopelijk geen overwintering,een nog bredere bank en scorend vermogen bij werkelijk iedereen vanaf het middenveld.
Jij zat je vast de afgelopen 2 jaar rond de winterstop ook helemaal rot te lachen
Zou wel mooi zijn als jullie dit jaar de kampioenswedstrijd al voor de winterstop kunnen spelen
Klopt. Wedstrijden tegen Willem II en Zwolle zijn alweer heel vergeten.
Ja zo kan ik het ook 31x kampioen tegenover 21x pssst +1
jij begint toch over de laatste 2 jaar. Huilerd. Trouwens, is het omdat je blauw bent dat je hier wel kunt lopen kutten over je eigen club. Blijf lekker daar gast.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
jij begint toch over de laatste 2 jaar. Huilerd. Trouwens, is het omdat je blauw bent dat je hier wel kunt lopen kutten over je eigen club. Blijf lekker daar gast.
Pardon? Waar loop ik nou weer te kutten? Dus doe lekker niet zo bijdehand of blijf weg uit vbl
Zou wel mooi zijn als jullie dit jaar de kampioenswedstrijd al voor de winterstop kunnen spelen
Ach, dat was een uitspraak van Mertens die (met opzet) compleet verkeerd werd geïnterpreteerd en te pas en te onpas gebruikt wordt om PSV weer even lekker in de zeik te zetten. Kan er weinig om geven. Misschien moet je ook nog even aangeven dat we nog lucht boven het stadion hebben te verkopen?
Het was een uitspraak die in dezelfde categorie dooddoeners valt als 'slechte wedstrijden en toch de punten pakken, maakt je kampioen' en 'als je tegen de kleintjes geen punten laat liggen maak je een goede kans op het kampioenschap'. Allemaal gewauwel waar De Snor zich ook nog al eens aan wil wagen.
Ach, dat was een uitspraak van Mertens die (met opzet) compleet verkeerd werd geïnterpreteerd en te pas en te onpas gebruikt wordt om PSV weer even lekker in de zeik te zetten. Kan er weinig om geven. Misschien moet je ook nog even aangeven dat we nog lucht boven het stadion hebben te verkopen?
Het was een uitspraak die in dezelfde categorie dooddoeners valt als 'slechte wedstrijden en toch de punten pakken, maakt je kampioen' en 'als je tegen de kleintjes geen punten laat liggen maak je een goede kans op het kampioenschap'. Allemaal gewauwel waar De Snor zich ook nog al eens aan wil wagen.
Niet mee eens Ik vind een dit was de kampioenswedstrijd toch stukken meer gewaagd dan een als je dit soort wedstrijden wint dan heb je een goede kans op het kampioenschap.. Zeker wanneer je niet kampioen wordt want een goede kans bleven ze toch houden verder
Niet mee eens Ik vind een dit was de kampioenswedstrijd toch stukken meer gewaagd dan een als je dit soort wedstrijden wint dan heb je een goede kans op het kampioenschap.. Zeker wanneer je niet kampioen wordt want een goede kans bleven ze toch houden verder
Nu ben ik het wel met je eens. Ik vond dat ook een erg gewaagde uitspraak. Ook nergens op gestaafd op dat moment. Spel was op dat moment niet goed. Fred was volgens mij net weg. Uitslagen waren niet je van het.
Jawel. Hij ziet alleen meer perspectief om door te breken in de hoofdstad. En gelijk heeft hij. De kans dat hij daar doorbreekt is groter dan dat hij bij PSV doorbreekt.
Nu ben ik het wel met je eens. Ik vond dat ook een erg gewaagde uitspraak. Ook nergens op gestaafd op dat moment. Spel was op dat moment niet goed. Fred was volgens mij net weg. Uitslagen waren niet je van het.
Ach ergens begreep ik het wel, want je wint net met vrij veel gemak van Feyenoord en het is net na de wedstrijd, alleen het was gewoon niet zo slim
Ach, ze wisten heus wel dat ze daar nog geen kampioen mee waren hoor. Het was wel een wedstrijd die je absoluut nodig had om het kampioenschap binnen te halen, en die ook weer wat (zeer tijdelijk) vertrouwen gaf. Die jongen was gewoon ff wat euforisch, niet compleet vreemd lijkt me. Daarna hebben ze alsnog compleet gefaald natuurlijk.
quote:
Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef FL_Freak het volgende: Hebben jullie ook al spanning voor de komende drie wedstrijden? Bij mij begint het meer en meer te dagen
Bij mij ook wel! Ik merk dat ik er ook wel erg veel zin in heb, dat zal tijdens de wedstrijden (vooral tegen Ajax) wel iets meer richting zenuwen gaan. Eindelijk gaan we weten hoe het echt gesteld is met onze ploeg. De vorige testen die we dit seizoen hebben gehad bleken achteraf de gesteldheid van de ploeg niet zo veel duidelijker te maken, maar nu komt echt het moment van de waarheid. Leuk!
Ach, ze wisten heus wel dat ze daar nog geen kampioen mee waren hoor. Het was wel een wedstrijd die je absoluut nodig had om het kampioenschap binnen te halen, en die ook weer wat (zeer tijdelijk) vertrouwen gaf. Die jongen was gewoon ff wat euforisch, niet compleet vreemd lijkt me. Daarna hebben ze alsnog compleet gefaald natuurlijk.
[..]
Bij mij ook wel! Ik merk dat ik er ook wel erg veel zin in heb, dat zal tijdens de wedstrijden (vooral tegen Ajax) wel iets meer richting zenuwen gaan. Eindelijk gaan we weten hoe het echt gesteld is met onze ploeg. De vorige testen die we dit seizoen hebben gehad bleken achteraf de gesteldheid van de ploeg niet zo veel duidelijker te maken, maar nu komt echt het moment van de waarheid. Leuk!
Ik ben er alle drie de wedstrijden ben dus dan voel je die spanning ook 1000x meer
Nice! Ik zou ook wel weer wat meer wedstrijden willen bezoeken.
Bij mij zijn de zenuwen thuis ook groter (ik ben ook zo iemand die naar de tv zit te schreeuwen), maar voor de toppers zoek ik mooi een kroegje op.
Als ik naar het stadion ga wordt ik sowieso zat. Dus dan maakt het me na een paar uurtjes ook niets meer uit. Thuis kan ik er mijn zondag door laten verkloten ja. Ben ik de hele dag chagrijnig omdat ze weer kut gespeeld hebben of verloren hebben.
Nice! Ik zou ook wel weer wat meer wedstrijden willen bezoeken.
Bij mij zijn de zenuwen thuis ook groter (ik ben ook zo iemand die naar de tv zit te schreeuwen), maar voor de toppers zoek ik mooi een kroegje op.
De handigheid van een seizoenskaart en uitkaart hebben he al is dit wel de eerste uitwedstrijd dit seizoen (oefen wedstrijden in de zomer daarbuiten gelaten).
Aanval is de beste verdediging toch En die Locadia zou toch prima op de plek van Strootman kunnen?
Over het algemeen ja, maar niet als je manolev, bouma, derijck en marcelo er in hebt staan En Locadia is een echte spits. Waarschijnlijk is het dan Engelaar op het middenveld
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
De handigheid van een seizoenskaart en uitkaart hebben he al is dit wel de eerste uitwedstrijd dit seizoen (oefen wedstrijden in de zomer daarbuiten gelaten).
Ik heb een aantal jaren een seizoenskaart gehad (begonnen op de jeugdrang, vak Z ) maar na een tijdje had ik het wel weer gezien. Recentelijk de wedstrijd tegen EHC ( ) in het stadion gezien en daar begon het toch wel weer te kriebelen om vaker te gaan.
Wat heb je tegenwoordig eigenlijk allemaal nodig om een uitwedstrijd te bezoeken? En zit er nog verschil tussen bv Ajax-uit en bijv. Heracles-uit?
Ik heb een aantal jaren een seizoenskaart gehad (begonnen op de jeugdrang, vak Z ) maar na een tijdje had ik het wel weer gezien. Recentelijk de wedstrijd tegen EHC ( ) in het stadion gezien en daar begon het toch wel weer te kriebelen om vaker te gaan.
Wat heb je tegenwoordig eigenlijk allemaal nodig om een uitwedstrijd te bezoeken? En zit er nog verschil tussen bv Ajax-uit en bijv. Heracles-uit?
club kaart of via de supportersvereniging club kaart waarop uitkaart geregistreerd staat. Meer niet.
Gewoon gaan. SK kopen, 250 eurootjes aftikken en je gaat elke wedstrijd:)
Uitwedstrijden heb je een SK nodig waar een uitkaart op staat.(Maak je foto bij kvv en vul je wat gegevens in..) En met svv heb je 10 euro korting op bussie.
Gewoon gaan. SK kopen, 250 eurootjes aftikken en je gaat elke wedstrijd:)
Uitwedstrijden heb je een SK nodig waar een uitkaart op staat.(Maak je foto bij kvv en vul je wat gegevens in..) En met svv heb je 10 euro korting op bussie.
Uitkaart kun je registreren bij de supporterswinkel en foto gelijk laten maken.
Uitkaart kun je registreren bij de supporterswinkel en foto gelijk laten maken.
Bij Ajax kan je dit niet elk willekeurig moment aanvragen Alleen in de zomer of in de winterstop, nouja je kan het aanvragen maar je kan er verder niks mee
Bij Ajax kan je dit niet elk willekeurig moment aanvragen Alleen in de zomer of in de winterstop, nouja je kan het aanvragen maar je kan er verder niks mee
Mja wij hebben ook niet zo'n beruchte supporters als jullie.
Eigenlijk nog niet eens zo heel slecht. Zo neem je de die hards mee en zingen vaak dan ook bij uitwedstrijden.
Ja zo heb je verder ook rangen zeg maar bij uitkaarten, maar dat heeft Feyenoord ook volgens mij En als je dan zoveel jaar al een uitkaart heb krijg je gewoon voorrang, wel een terechte verder want zo beloon je wel de echte supporters
Ik zit trouwens dus elke thuiswedstrijd en kan zeggen dat de sfeer bij ons aan het verbeteren is. Vanuit west wordt er al wat meer gezongen en vanuit noord ook al. Ook boven bij west is er ook wat meer aan het zingen.
Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef FL_Freak het volgende: Ik zit trouwens dus elke thuiswedstrijd en kan zeggen dat de sfeer bij ons aan het verbeteren is. Vanuit west wordt er al wat meer gezongen en vanuit noord ook al. Ook boven bij west is er ook wat meer aan het zingen.
Sowieso Vak T steeds meer uit zichzelf
Valt me inderdaad op van Noord 2e ring dat ik daar opeens veel vanaf hoor. Was voorgaande seizoenen ook al, maar nu wekelijks en massaler. Ook S-T-U zijn nu weer lekker bezig ja. Oost blijft toch hangen bij de trap (X). Toch jammer, aangezien Oost een ideale tribune is voor een sfeergroep. Dicht op het veld, 1e ring, 3000 plekken. Maar zolang PSV niet zorgt voor een betere doorstroming op Oost zal dit niet zo snel verbeteren, helaas.
Ik zit ff op PSV.nl te kijken en de treincombi Ajax-uit is dus maar 42,- Dat vind ik behoorlijk meevallen. Had het duurder verwacht. Wat zijn vaak de prijzen naar andere wedstrijden?
Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef vivelafete het volgende: Ik zit ff op PSV.nl te kijken en de treincombi Ajax-uit is dus maar 42,- Dan vind ik behoorlijk meevallen. Had het duurder verwacht. Wat zijn vaak de prijzen naar andere wedstrijden?
35 euro vaak met buscombi. ( -¤10 lid sv) Autocombi rond de 20. EV rond 16.
Ajax en Feyenoord is altijd 40+, per jaar 0,50 - 1 ¤ er bovenop
Valt me inderdaad op van Noord 2e ring dat ik daar opeens veel vanaf hoor. Was voorgaande seizoenen ook al, maar nu wekelijks en massaler. Ook S-T-U zijn nu weer lekker bezig ja. Oost blijft toch hangen bij de trap (X). Toch jammer, aangezien Oost een ideale tribune is voor een sfeergroep. Dicht op het veld, 1e ring, 3000 plekken. Maar zolang PSV niet zorgt voor een betere doorstroming op Oost zal dit niet zo snel verbeteren, helaas.
Ligt niet alleen daaraan, maar ook aan die zeikende oudere mensen die gelijk een grote bek trekken als je ook maar 1 keer 3 seconden gaat staan. Dan denk ik zeg je seizoenskaart dan op en ga lekker voor de TV kijken
Ligt niet alleen daaraan, maar ook aan die zeikende oudere mensen die gelijk een grote bek trekken als je ook maar 1 keer 3 seconden gaat staan. Dan denk ik zeg je seizoenskaart dan op en ga lekker voor de TV kijken
wat?
Wat wij (mijn vrienden en andere) dus ondervinden is dat wanneer we soms gaan staan met momenten dan oudere mensen gelijk gaan zeiken. Ook als je dan gaat zingen dan staan ze met hun mond vol tanden naar je te kijken alsof je een of andere mongool bent
Wat wij (mijn vrienden en andere) dus ondervinden is dat wanneer we soms gaan staan met momenten dan oudere mensen gelijk gaan zeiken. Ook als je dan gaat zingen dan staan ze met hun mond vol tanden naar je te kijken alsof je een of andere mongool bent
Dat houd de sfeer her en der dus ook tegen.
Oh, zo. Ja, zit je op zuid zeker?
Heb je bij mij geen last van (M). Staat iedereen op de meest onmogelijke momenten te schreeuwen.
Maar dan zeg je toch iets tegen hun.. Als je meteen gaat zitten schiet t ook niet op nee..
Er zijn genoeg mensen her en der in het stadion die graag willen zingen alleen zeikende supporters die houden het dus tegen. Die jongens willen dus graag naar Oost, maar de zitters/azijnzeikers die daar dus zitten (buiten de trap om) willen hun seizoenskaart ook niet opzeggen.
Ik zit op West, vak J. Ohnee ik ga niet gelijk op commando zitten
Ik op Oost. Geen verplichte eigen stoel. Lekker staan op de trappen met een pilsje als ik dat wil. Staan wanneer ik wil. En lekker stil blijven als ik gaar ben op zondag. Nee ik zeg mijn kaart niet op. Sorry.
Ik op Oost. Geen verplichte eigen stoel. Lekker staan op de trappen met een pilsje als ik dat wil. Staan wanneer ik wil. En lekker stil blijven als ik gaar ben op zondag. Nee ik zeg mijn kaart niet op. Sorry.
Ben er eens in een gevecht geraakt, omdat ik ergens ging staan waar anderen altijd stonden. En naast hun stonden weer vrienden die nog moesten komen dus moesten we nog verder of naar achteren.. Niet dus Toch wel beetje zeikerds toch.
Op woensdag 21 november 2012 17:03 schreef FL_Freak het volgende: Ik zit trouwens dus elke thuiswedstrijd en kan zeggen dat de sfeer bij ons aan het verbeteren is. Vanuit west wordt er al wat meer gezongen en vanuit noord ook al. Ook boven bij west is er ook wat meer aan het zingen.
Sowieso Vak T steeds meer uit zichzelf
Inderdaad. Ik heb ook een seizoenskaart en het valt mij ook op.
Ben er eens in een gevecht geraakt, omdat ik ergens ging staan waar anderen altijd stonden. En naast hun stonden weer vrienden die nog moesten komen dus moesten we nog verder of naar achteren.. Niet dus Toch wel beetje zeikerds toch.
Ik heb op Oost wel vaker mensen zien vechten, gewoon PSV onderling.
Ja zo heb je verder ook rangen zeg maar bij uitkaarten, maar dat heeft Feyenoord ook volgens mij En als je dan zoveel jaar al een uitkaart heb krijg je gewoon voorrang, wel een terechte verder want zo beloon je wel de echte supporters
Gewoon een kutsysteem. Uiteindelijk blijven alleen de braafste jongetjes van de klas over.
Mwah dan is ons systeem alsnog niet zo heel kut dus
Sowieso zo'n heel puntensysteem, is gewoon ruk. Maar Feyenoord weet dat ze het kunnen invoeren omdat we elk uitvak in Nederland 3 keer kunnen uitverkopen.
PSV - Dnjpr wordt uitgezonden op RTL7. De vaste tafelheren Wilfred Genee, Rene van der Gijp en Johan Derksen voorzien de wedstrijden van hun analyses en commentaar.
Leo Driessen voorziet de wedstrijd van commentaar en Pascal Kamperman is aanwezig in Eindhoven voor interviews langs de lijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef Memento-Mori het volgende: Ik heb n kaartje voor morgen, eticket, ga niet ivm omstandigheden, n liefhebber hier? voor gratis, OOST
ben nogal supporter. Al 18 jaar seizoenskaart, hele dag vrij, geen plannen, laatste kans en nog heb ik zoiets van nèhh.
Riechedly Bazoer is niet de enige verdediger die door Ajax benaderd werd. De 18-jarige Menno Koch ondertekende in oktober contractverlenging tot 2015. Volgens Voetbal International stond ook hij in de belangstelling van onder meer Ajax. Ondanks de tegenvaller dat Advocaat hem niet liet doorstromen vanwege de aanwezigheid van al vier centrale verdedigers in de selectie, besloot hij toch in te gaan op de aanbieding om zijn contract tot 2015 te verlengen.
Mooi zo'n jeugdopleiding waarbij je spelers bij de concurrent weg haalt
ik krijg altijd gratis kaarten voor de EL.. zal ook vanavond weer naar de aftrap gaan, en dan rond 20:45 door naar het kut vak waar ik moet zitten.. heb eigenlijk een beetje hoop dat ze van bommel zijn klachten faken. mist toevallig ook vitesse en vlamt in de arena..
HOOFDDORP - Jeremain Lens verwacht niet dat hij na afloop van het lopende seizoen nog voor PSV speelt. "Dan ben ik 25 jaar en moet de transfer er van komen."
De aanvaller arriveerde medio 2010 in Eindhoven en groeide deze voetbaljaargang onder trainer Dick Advocaat uit tot een onbetwiste basisspeler in de voorhoede van de Brabanders.
"Het liefst neem ik bij PSV afscheid met de titel, maar als dat niet gebeurt, is dat voor mij geen reden nog langer te blijven. Op dit punt in mijn loopbaan staat mijn persoonlijke ontwikkeling voorop", stelt Lens in gesprek met het voetbalmagazine ELF.
Waar zijn toekomst ligt, weet de geboren Amsterdammer nog niet. "Een echte voorkeur voor een competitie heb ik niet. Maar qua speelstijl passen Engeland en Duitsland het best bij me."
Nieuwe stap
Lens, die zijn doorbraak in het betaalde voetbal bij AZ beleefde, heeft het gevoel dat hij toe is aan een nieuwe stap in zijn carrière. "Eigenlijk had ik nu al een WK of EK meegemaakt willen hebben en in het buitenland willen spelen."
"Maar daarvoor had ik vorig jaar de juiste vorm niet. Nu ben ik wel goed bezig en trek ik mijn goede spel bij PSV ook in Oranje door. Dat maakt me heel trots."
De voormalige jeugdspeler van Ajax en Omniworld beseft dat hij op een punt is beland waar hij zich verder moet ontwikkelen als voetballer. "Ik ben nu waar ik altijd naartoe heb gewerkt. Ik had alleen gehoopt er eerder te zijn."
ligt tot 2015 vast, kan een leuk zakcentje opleveren in de zomer als hij zo blijft spelen.. wist eigenlijk al langer dat hij van de zomer weg ging.. maar dat is weer een heel ander verhaal :x
HOOFDDORP - Jeremain Lens verwacht niet dat hij na afloop van het lopende seizoen nog voor PSV speelt. "Dan ben ik 25 jaar en moet de transfer er van komen."
De aanvaller arriveerde medio 2010 in Eindhoven en groeide deze voetbaljaargang onder trainer Dick Advocaat uit tot een onbetwiste basisspeler in de voorhoede van de Brabanders.
"Het liefst neem ik bij PSV afscheid met de titel, maar als dat niet gebeurt, is dat voor mij geen reden nog langer te blijven. Op dit punt in mijn loopbaan staat mijn persoonlijke ontwikkeling voorop", stelt Lens in gesprek met het voetbalmagazine ELF.
Waar zijn toekomst ligt, weet de geboren Amsterdammer nog niet. "Een echte voorkeur voor een competitie heb ik niet. Maar qua speelstijl passen Engeland en Duitsland het best bij me."
Nieuwe stap
Lens, die zijn doorbraak in het betaalde voetbal bij AZ beleefde, heeft het gevoel dat hij toe is aan een nieuwe stap in zijn carrière. "Eigenlijk had ik nu al een WK of EK meegemaakt willen hebben en in het buitenland willen spelen."
"Maar daarvoor had ik vorig jaar de juiste vorm niet. Nu ben ik wel goed bezig en trek ik mijn goede spel bij PSV ook in Oranje door. Dat maakt me heel trots."
De voormalige jeugdspeler van Ajax en Omniworld beseft dat hij op een punt is beland waar hij zich verder moet ontwikkelen als voetballer. "Ik ben nu waar ik altijd naartoe heb gewerkt. Ik had alleen gehoopt er eerder te zijn."
ligt tot 2015 vast, kan een leuk zakcentje opleveren in de zomer als hij zo blijft spelen.. wist eigenlijk al langer dat hij van de zomer weg ging.. maar dat is weer een heel ander verhaal :x
Best Lens, laat je zaakwaarnemer maar een club vinden die minimaal 8 miljoen wil betalen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Ajax zou wel een mooie stap zijn, niet de eerste PSV'er die vindt dat dat een sportieve verbetering is.
Nieuwe stap
Begrijpelijk, goede speler, is nu in goede doen. Hij speelt al wat jaren in de Eredivisie. Jammer maar zo gaat het Ik gun hem de kans in het buitenland ook wel. Komt er wel weer budget vrij.
ja goed, maar wij hebben dan weer supertalent Sana.
Maar ik begrijp het wel van Lens, ik heb vaker gezegd dat ik hoopte dat hij weg zou gaan bij PSV. Het is een prima speler die best zou kunnen slagen bij de Europese subtop. Met zijn 25 jaar zou het toch het ideale moment zijn om nog 3 jaar in het buitenland te spelen. Alleen vind ik het jammer dat hij dit zo nadrukkelijk naar buiten brengt.
Ajax zou wel een mooie stap zijn, niet de eerste PSV'er die vindt dat dat een sportieve verbetering is.
Mooie stap? Laat me niet lachen, als Ajax zo blijft voetballen, spelen ze gewoon EL volgend seizoen. Dus in wat voor opzicht zou dat een mooie stap zijn? Mooie stap teruguit?
ja goed, maar wij hebben dan weer supertalent Sana.
Tot in het oneindige.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Maar dat middenveld ga je natuurlijk nooit meer zo goed krijgen. Ik zou sowieso Duarte ophalen. En dan wellicht Maher lospeuteren.
Maher? Dan mogen ze een grote zak geld meenemen. Die heeft bij AZ nog een contract tot de zomer van 2015.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op donderdag 22 november 2012 17:13 schreef ZeeOtter het volgende: Ben benieuwd of PSV een nieuwe spits gaat kopen als Lens weggaat, of dat ze Locadia een kans geven.
Zou intens slecht beleid zijn als ze een nieuwe kopen. Gewoon Matavz opstellen met Locadia als backup.
Nah die blijft nog wel een wedstrijdje of 15 ballen. Strootman moet bij ons cl ervaring opdoen en schitteren op wk. Lens is op te vangen. Mertens kan gewoon gaan. Die $ naar de verdediging.
Goede manier om jeugd te behouden voor de club. Ook al vallen de eerste 100 spelers uit, we halen nog liever Andy van der Meyde uit de palendansvereniging dan dat we iemand onder de 20 erin gooien.
Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef TweeGrolsch het volgende: Goede manier om jeugd te behouden voor de club. Ook al vallen de eerste 100 spelers uit, we halen nog liever Andy van der Meyde uit de palendansvereniging dan dat we iemand onder de 20 erin gooien.
Het zijn nu allemaal spelers die weg kunnen naar grotere competities, maar kijk maar naar Toivonen afgelopen seizoenen, die worden niet altijd verkocht. Kans aanwezig dus dat we wat kwijt raken, maar echt niet alles.
De matige prestaties van PSV helpen in deze ook niet. Ik denk niet dat we een bedrag van boven de 10 zullen vangen voor Lens, terwijl hij dat potentieel wel heeft.
Mensen doen alsof dat zo'n fantastische topspeler is. Maar tot nu toe ging die iedere keer als de ploeg een wanprestatie leverde, op één keer na hier altijd in mee. We zullen zien hoe hij het in de komende reeks doet. Maar goed, voor PSV is iedere degelijke speler een aderlating. Zo goed is onze selectie namelijk helemaal niet.
Wat een kut tegengoal net trouwens. Ze begonnen op hun eigen helft, en PSV kon ze gewoon niet afstoppen terwijl iedere Dnjeper-speler een PSV-er bij zich had....
Het staat echt voor geen meter. Lens speelt nu kennelijk in de spits naast Matavz, waardoor de hele rechterkant niet meer bezet is. We missen daar regelmatig een mannetje.
Het idee dat we het momenteel zo goed voor elkaar hebben, is overigens ook duidelijk op niets gebaseerd. Net als dat de verdediging best redelijk zou staan.
Op donderdag 22 november 2012 22:39 schreef Kenju het volgende: Het staat echt voor geen meter. Lens speelt nu kennelijk in de spits naast Matavz, waardoor de hele rechterkant niet meer bezet is. We missen daar regelmatig een mannetje.
Het idee dat we het momenteel zo goed voor elkaar hebben, is overigens ook duidelijk op niets gebaseerd. Net als dat de verdediging best redelijk zou staan.
Zonder Strootman, van Bommel en Narsingh, en met Bouma en Manolev, mag je dit geen graadmeter noemen, dit is een verplicht nummertje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ook echt niemand geeft er ook maar iets om hè. Ja Jan Smit dan. Tis ook wel weer klaar na 4 jaar die kutwedstrijden op donderdag (en nog erger: de volgende thuiswedstrijden op zondag). Graag wel 1e worden dit jaar om dit probleem te verhelpen.
Op donderdag 22 november 2012 23:01 schreef BeamofLight het volgende: Ook echt niemand geeft er ook maar iets om hè. Ja Jan Smit dan. Tis ook wel weer klaar na 4 jaar die kutwedstrijden op donderdag (en nog erger: de volgende thuiswedstrijden op zondag).
Dit. En die B-zanger moet sowieso zijn mond houden, Heracles heeft nog nooit punten voor Nederland gepakt.
Zonder Strootman, van Bommel en Narsingh, en met Bouma en Manolev, mag je dit geen graadmeter noemen, dit is een verplicht nummertje.
Met Strootman, Van Bommel + Toivonen zijn ook wedstrijden gespeeld waar dezelfde zwaktes tentoongespreid werden. Mensen hebben een idee dat het zo'n groot verschil is met en zonder hun, en dat dat de spelers zijn die de boel beter laten draaien, en met hun er een goed PSV staat. Maar dat is helaas niet zo.
Toch is Narsingh nooit onomstreden geweest bij PSV, Matavz en Lens is ook niet echt minder. Maar ondanks de goed spelende hutchinson mistte je veel meer op het middenveld.
dat is wel debiel, maar ten opzichte van je eredivisie concurrenten is het gewoon 25% bonus op je inkomsten.
[..]
Toch is Narsingh nooit onomstreden geweest bij PSV, Matavz en Lens is ook niet echt minder. Maar ondanks de goed spelende hutchinson mistte je veel meer op het middenveld.
Inderdaad, het is nog de vraag hoe lang de kampioen van Nederland nog mee mag doen in de CL.
Hij stelt een bewezen matige keeper op, spelers als Narsingh krijgen geen vertrouwen, hij speelt een systeem met en Lens en Matavz en Van Bommel gaat nog 1 hooguit 2 jaar mee.
En vandaag een middenveld zonder enige creativiteit.
Als PSV de CL haalt wordt het 0 punten zo, nou dan ben je blij.
Ik ben vanavond gaan kijken hoe verf droogt.. wie van ons twee zal zich beter vermaakt hebben?
Ik heb me op zich wel vermaakt. Maar dat was met een blik Turken wat achter ons zat. 'Wolla, die Manolev verdient gewoon 3 à 4 miljoen.' 'Ik ken die Mertens. Die gaat volgend jaar naar Barcelona, Wolla' 'Wolla, Memphis heeft een nieuwe tatoeage van BCB.'Beetje in die richting.
Als dat niet het geval was geweest had jij je beter vermaakt.
Hij stelt een bewezen matige keeper op, spelers als Narsingh krijgen geen vertrouwen, hij speelt een systeem met en Lens en Matavz en Van Bommel gaat nog 1 hooguit 2 jaar mee.
Gaat mij om het geld in de CL, ik heb geen illusies dat wij daar ook maar enige kans hebben.
Inderdaad, het is nog de vraag hoe lang de kampioen van Nederland nog mee mag doen in de CL.
Dan moet je nog wel een stukje verder afzakken. t/m plek 12 is de kampioen nog steeds direct gekwalificeerd en t/m plek 15 is de tweede plek nog voorronde CL. (met 13-15 ook kampioen voorronde uiteraard). We staan met onze 8e plek nu op 44+ punten, de nummer 12 Turkije op 29+.
Maar als je zo doorgaat zoals nu, de 19e! plek van dit seizoen, dan wordt het inderdaad moeilijk op de lange termijn.
Advocaat wil kampioen worden dit jaar en daarvoor maakt hij logische keuzes.
Ik heb me op zich wel vermaakt. Maar dat was met een blik Turken wat achter ons zat. 'Wolla, die Manolev verdient gewoon 3 à 4 miljoen.' 'Ik ken die Mertens. Die gaat volgend jaar naar Barcelona, Wolla' 'Wolla, Memphis heeft een nieuwe tatoeage van BCB.'Beetje in die richting.
Als dat niet het geval was geweest had jij je beter vermaakt.
wat the fuck is BCB? De enige 2 wikipedia hits die ik daarvoor kan vinden zijn de afkortingen voor Benzocyclobuteen en de Brancheorganisatie voor het Christelijke Boeken- en Muziekvak
wat the fuck is BCB? De enige 2 wikipedia hits die ik daarvoor kan vinden zijn de afkortingen voor Benzocyclobuteen en de Brancheorganisatie voor het Christelijke Boeken- en Muziekvak
BigCityBoys. Een groep met vdWiel, Elia en enkele andere rappers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Rappers inderdaad, maar het had net zo goed over de Christelijke boeken- en muziekvak kunnen gaan.
PSV raakt ongeslagen status kwijt in de Europa League 22/11/2012 23:51
Bijna vier jaar was PSV in Europees verband ongeslagen in eigen huis, maar aan die fraaie reeks kwam donderdagavond tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk een einde. De ploeg van trainer Dick Advocaat ging met 2-1 onderuit, waardoor de Eindhovenaren uitgeschakeld werden in de Europa League.
Op 9 december 2008 ging PSV voor het laatst op eigen veld onderuit. Liverpool was toen in de groepsfase van de Champions League met 3-1 te sterk. Daarna volgde een reeks van 22 thuiswedstrijden zonder nederlaag. Vijftien keer werd er gewonnen, terwijl er zeventien keer werd gelijkgespeeld.
Overigens werden al deze duels gespeeld in de Europa League, waar PSV alle vier de edities in speelde. De club uit Eindhoven is cijfermatig nog altijd de best presterende club in de groepsfase van dit toernooi met 48 punten uit 23 wedstrijden. Sporting Lissabon is met 37 punten uit evenveel duels de nummer twee.
Wij hebben net als alle andere mannen zoek filter op streng.
Bij mij gaat ie alleen in incognito modus op geen hoor.
mijn mening over 'het laten lopen van de EL' en het niet opstellen van de talenten.
Vorige seizoenen riep ik moord en brand. fred rutten was de hoofdtrainer voor 3 jaar en maakte nooit gebruik van de jeugd. daar kon ik met mijn pet niet bij. nu wel.. Meneer advocaat is een passant, een ingehuurde trainer zonder affiniteit met de club (tuurlijk is ons dick een clubman) maar hij is gehaald voor 1 seizoen. dat seizoen wilt dickie kampioen worden en de rest is een bijzaak. hij stelt de beste 11 op. en als dat toevallig een gelouterde speler is. helaas voor de jeugd.
zo moet ook de EL wijken voor het strijdplan van dickie. niet op Donderdag naar Djnepr Djnepr. nee donderdag lekker op de hertgang trainen. en dan Zondag lekker naar almelo, dickie vind het wel best zo.
Van Bommel, Strootman en Narsingh lijken inzetbaar tegen Vitesse
23 november 2012
De kans lijkt groot dat Mark van Bommel, Kevin Strootman en Luciano Narsingh in actie kunnen komen in het duel tegen Vitesse. Het drietal moest het duel tegen Dnjpr nog aan zich voorbij gaan. Vrijdag konden ze de training volledig afwerken.
coopers 23 november 2012 om 10:56 Vitesse gaat gewoon winnen.gezien het voetbal gisteravond gun ik psv het niet.ze zorgen door het verlies dat 1 van de eredivisie winaars in pot 4 komt.oftwel in de zwaarste chamioenlegeu poule.2013. Advocaat ging er niet voor. Moet Ajax nederlands eer winnen,gewoon triest hoe we met zijn allen europees voetballen. EEn jong Ajax moet in real madrid steun krijgen van een ieder. PSV verdient het niet om de competitie te winnen,vitesse van mij wel. Dank aan theo Jansen. Ik hoop enkel dat het psv stadion een beetje gevuld is met de 12eman vitesse supporters,en dat zal er waarschijnlijk niet veel zijn. Met een 12e man zullen ze winnen./. Triest dat er supporters zijn van vitesse in deze review die vitesse niet ziet winnen.kom op supporters positief denken en theo doet de rest.
Opmerkingen als: Tja maar PSV is een ander niveau dan Ajax... Dat is wel te zien aan de stand en het doelsaldo... slaat nergens op.vergeet niet dat PSV veel meer ruimte krijgt om te scoren dan dat Ajax krijgt. De statistieken hebben bewezen dat de meeste nederlandse voetbalteams pas goed gaan voetballen als ze tegen Ajax moeten.allen zetten een tandje erbij.en waarom?de beelden gaan de wereld rond,en voetballers willen dan opvallen. Omdat Ajax voor de meeste compeitievoetballers nog steeds de club is die het voor nederland in de wereld doet en naam heeft.:ik zeg dit niet omdat ik een ajax supporter bent,het zijn gewoon de feiten. Ajax blijft de club nu en in de toekomst die in de wereld naam heeft Of je nu naar Amerika reist of naar Rusland,of siberie,of korea.allen kennen enkel Ajax. Ik blijf ook zeggen Ajax moet je niet vergelijken met psv. Vitesse moet en zal Zondag gewoon winnen.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om deze gozer
[ Bericht 2% gewijzigd door Dj_Day-V op 23-11-2012 12:21:25 ]
Op vrijdag 23 november 2012 12:17 schreef JaafkeGB het volgende: Zuurstof gebrekkie. wat een idioten haha .. vitesse krijgt een gigantische qoutering op unibet.. volgens unibet krijgt vitesse echt een pak slaag
Toch denk ik dat het een lastige wedstrijd gaat worden tegen FC Bony. Van de reeks Vitesse, Ajax en Twente de moeilijkste.
Op vrijdag 23 november 2012 12:17 schreef JaafkeGB het volgende: Zuurstof gebrekkie. wat een idioten haha .. vitesse krijgt een gigantische qoutering op unibet.. volgens unibet krijgt vitesse echt een pak slaag
Dat is sowieso onwaarschijnlijk. Je kunt veel over Fredje zeggen, maar Viteski heeft ie prima staan.