wut?quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Nee, helaas denk ik dat het nooit meer goed komt daarquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Isabeau het volgende:
En dat is natuurlijk diep en dieptriest. Zo kweek je een nieuwe generatie aan beide kanten die elkaar haat. Dat gaat dus ook nooit goed komen.
Maak daar maar 1948 van en ik sta heel verdeeld in het conflict. Ben wel al jaren lid van EAJG (Een ander Joods geluid) .quote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Het is er al aan de gang sinds 1980. Kinderen groeien op in een wereld waar geweld en onderdrukking de normaalste zaak van de wereld is.
Leon is een dorpsgenoot van ons.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, Leon de Winter was mijn eindexamen auteur. Behoorlijk veel boeken daarvan gelezen
En natuurlijk bijna 4 jaar relatie met een Joodse![]()
Hup AZ
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?quote:
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Zondag ga ik een high tea maken voor mijn ouders.
Mocht iemand nog lekkere ideeen hebben dan hoor ik het graag
hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijd
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bijquote:
En wat gaat er in die quiche?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.
je bent er al goed aan gewend he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bij
Dat weet ik nog nietquote:
Ik heb ook eens een abdijquiche gemaakt van een user, was lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Moet nog ff een lekker quiche-recept opzoeken. Die van Bluezz is lekker maar hebben ze al eens gegeten. Ik denk aan de abdijquiche van een andere user...
Ik word pas wakker bij de *brul*, als hij slaapt,slapen we allemaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent er al goed aan gewend he?straks slaapt hij door en wordt jij automatisch wakker
Quiche Lorraine is niet voor niets een klassieker geworden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Moet nog ff een lekker quiche-recept opzoeken. Die van Bluezz is lekker maar hebben ze al eens gegeten. Ik denk aan de abdijquiche van een andere user...
Doe maar nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bij
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Mn tijdig op de rem trappen werpt vruchten af ; -1.1 kg in een week
Ok dan weet ik dat ie lekker is, mooi!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een abdijquiche gemaakt van een user, was lekker
Ik ga in ieder geval mini-pizza's maken, anders komt mijn vader niet zei hij hahaha
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaar
Heerlijk als je zo makkelijk slaapt!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik word pas wakker bij de *brul*, als hij slaapt,slapen we allemaal![]()
Quiche kan best lekker zijn bij een high-tea
Is heel lekker hoor maar soms wil je ook iets anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Quiche Lorraine is niet voor niets een klassieker geworden.
Vanaf 2010 ben ik 16 afgevallen en maar 4 aangekomen door mijn sowieso veranderd eetpatroonquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaar
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =![]()
Geen Bluezz meer over!!
Mooi voor hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Mijn broertje heeft mazzel. Hij wordt niet overtollig verklaard bij Defensie. Zat wel redelijk in de lijn der verwachting, want hij is een 'vakidioot' en ze snijden zo veel mogelijk vooral in de overhead/administratie etc.
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16'squote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi voor hem.
Maar hij is toch een techneut (vliegtuigonderhoud ofzo?).
Zolang die machines nog af-en-toe de lucht in moeten en het nog 100 jaar duurt voordat er een JSF komt heeft ie wel werk dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16's
Leuk werk!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16's
Alleen als je continu steeds minder gaat eten dan de afgelopen week. Als je ongeveer blijft eten zoals afgelopen week ga je in principe asymptotisch naar een lager gewicht dan wat Bloes nu heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =![]()
Geen Bluezz meer over!!
Ik eet niet minder, integendeel zelfs, ik eet meer maar anders, beetje van mezelf, van jouw theorie en van dr Frenkieboyquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als je continu steeds minder gaat eten dan de afgelopen week. Als je ongeveer blijft eten zoals afgelopen week ga je in principe asymptotisch naar een lager gewicht dan wat Bloes nu heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |