wut?quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Nee, helaas denk ik dat het nooit meer goed komt daarquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Isabeau het volgende:
En dat is natuurlijk diep en dieptriest. Zo kweek je een nieuwe generatie aan beide kanten die elkaar haat. Dat gaat dus ook nooit goed komen.
Maak daar maar 1948 van en ik sta heel verdeeld in het conflict. Ben wel al jaren lid van EAJG (Een ander Joods geluid) .quote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Het is er al aan de gang sinds 1980. Kinderen groeien op in een wereld waar geweld en onderdrukking de normaalste zaak van de wereld is.
Leon is een dorpsgenoot van ons.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, Leon de Winter was mijn eindexamen auteur. Behoorlijk veel boeken daarvan gelezen
En natuurlijk bijna 4 jaar relatie met een Joodse![]()
Hup AZ
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?quote:
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Zondag ga ik een high tea maken voor mijn ouders.
Mocht iemand nog lekkere ideeen hebben dan hoor ik het graag
hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijd
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bijquote:
En wat gaat er in die quiche?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.
je bent er al goed aan gewend he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |