wut?quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Nee, helaas denk ik dat het nooit meer goed komt daarquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Isabeau het volgende:
En dat is natuurlijk diep en dieptriest. Zo kweek je een nieuwe generatie aan beide kanten die elkaar haat. Dat gaat dus ook nooit goed komen.
Maak daar maar 1948 van en ik sta heel verdeeld in het conflict. Ben wel al jaren lid van EAJG (Een ander Joods geluid) .quote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Het is er al aan de gang sinds 1980. Kinderen groeien op in een wereld waar geweld en onderdrukking de normaalste zaak van de wereld is.
Leon is een dorpsgenoot van ons.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, Leon de Winter was mijn eindexamen auteur. Behoorlijk veel boeken daarvan gelezen
En natuurlijk bijna 4 jaar relatie met een Joodse![]()
Hup AZ
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?quote:
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Zondag ga ik een high tea maken voor mijn ouders.
Mocht iemand nog lekkere ideeen hebben dan hoor ik het graag
hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijd
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bijquote:
En wat gaat er in die quiche?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.
je bent er al goed aan gewend he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bij
Dat weet ik nog nietquote:
Ik heb ook eens een abdijquiche gemaakt van een user, was lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Moet nog ff een lekker quiche-recept opzoeken. Die van Bluezz is lekker maar hebben ze al eens gegeten. Ik denk aan de abdijquiche van een andere user...
Ik word pas wakker bij de *brul*, als hij slaapt,slapen we allemaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent er al goed aan gewend he?straks slaapt hij door en wordt jij automatisch wakker
Quiche Lorraine is niet voor niets een klassieker geworden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Moet nog ff een lekker quiche-recept opzoeken. Die van Bluezz is lekker maar hebben ze al eens gegeten. Ik denk aan de abdijquiche van een andere user...
Doe maar nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bij
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Mn tijdig op de rem trappen werpt vruchten af ; -1.1 kg in een week
Ok dan weet ik dat ie lekker is, mooi!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een abdijquiche gemaakt van een user, was lekker
Ik ga in ieder geval mini-pizza's maken, anders komt mijn vader niet zei hij hahaha
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaar
Heerlijk als je zo makkelijk slaapt!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik word pas wakker bij de *brul*, als hij slaapt,slapen we allemaal![]()
Quiche kan best lekker zijn bij een high-tea
Is heel lekker hoor maar soms wil je ook iets anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Quiche Lorraine is niet voor niets een klassieker geworden.
Vanaf 2010 ben ik 16 afgevallen en maar 4 aangekomen door mijn sowieso veranderd eetpatroonquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaar
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =![]()
Geen Bluezz meer over!!
Mooi voor hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Mijn broertje heeft mazzel. Hij wordt niet overtollig verklaard bij Defensie. Zat wel redelijk in de lijn der verwachting, want hij is een 'vakidioot' en ze snijden zo veel mogelijk vooral in de overhead/administratie etc.
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16'squote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi voor hem.
Maar hij is toch een techneut (vliegtuigonderhoud ofzo?).
Zolang die machines nog af-en-toe de lucht in moeten en het nog 100 jaar duurt voordat er een JSF komt heeft ie wel werk dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16's
Leuk werk!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16's
Alleen als je continu steeds minder gaat eten dan de afgelopen week. Als je ongeveer blijft eten zoals afgelopen week ga je in principe asymptotisch naar een lager gewicht dan wat Bloes nu heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =![]()
Geen Bluezz meer over!!
Ik eet niet minder, integendeel zelfs, ik eet meer maar anders, beetje van mezelf, van jouw theorie en van dr Frenkieboyquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als je continu steeds minder gaat eten dan de afgelopen week. Als je ongeveer blijft eten zoals afgelopen week ga je in principe asymptotisch naar een lager gewicht dan wat Bloes nu heeft
Blijkbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
Is het een beetje toeristisch, Venezuela?
Als je minder carbs eet maar meer vet en eiwit zodat je op een hoger kcal niveau komt, dan kun je idd voornamelijk afgevallen zijn door verminderde lever en spierglycogeen. Voor mensen met veel abdominaal vet (= teken van insulineresistentie) werkt voor zover ik lees een eetpatroon met minder zetmeel goed. Your mileage may vary.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eet niet minder, integendeel zelfs, ik eet meer maar anders, beetje van mezelf, van jouw theorie en van dr FrenkieboyNet als in 2010
Als ik bij vrienden eet, sla ik natuurlijk geen bordje pasta af maar dan eet ik gewoon mee. Ik wil ook wel een broodje eten als het in een mandje voor me staat in een restaurant.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:58 schreef AnneX het volgende:
En kun jij ook van brood afblijven als je uit eten gaat? Steer.
En tóch hé, tóch heb ik aan beiden veel gehad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
Afvaltips op Fok zo mogelijk nog erger dan financiele tips
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:54 schreef AnneX het volgende:
Yeah Bluezz...als ik wil![]()
Er is zangcafé.
Bijv. as zaterdag met de big band
Houtens Muziek Collectief is reuze actief![]()
OMG wat ga je doen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Laminaat
Overigens krijg ik geld terug van de laminaatboer. Er zaten toch behoorlijk veel kieren in en op een plank was de melaminelaag eraf gechipt. Inspecteur langsgeweest, klacht gegrond verklaard, maar nu moeten we het alleen nog eens worden over de hoogte van het bedrag. Als er geld uitgekeerd wordt, vervalt mijn garantie.
Ik mag ook mijn hele vloer eruit slopen en gratis een nieuwe erin leggen, eigen tijd en kosten.![]()
![]()
![]()
Koop GEEN laminaat bij de Gamma.
De bofkont.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Mijn broertje heeft mazzel. Hij wordt niet overtollig verklaard bij Defensie. Zat wel redelijk in de lijn der verwachting, want hij is een 'vakidioot' en ze snijden zo veel mogelijk vooral in de overhead/administratie etc.
Je kan wel laminaat kopen bij de bouwmarkt maar dan moet je de bovenste 6 pakken laten liggen, en van onderaf rapen, want daar is altijd iets mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Laminaat
Overigens krijg ik geld terug van de laminaatboer. Er zaten toch behoorlijk veel kieren in en op een plank was de melaminelaag eraf gechipt. Inspecteur langsgeweest, klacht gegrond verklaard, maar nu moeten we het alleen nog eens worden over de hoogte van het bedrag. Als er geld uitgekeerd wordt, vervalt mijn garantie.
Ik mag ook mijn hele vloer eruit slopen en gratis een nieuwe erin leggen, eigen tijd en kosten.![]()
![]()
![]()
Koop GEEN laminaat bij de Gamma.
Zelf. Maar volgens de objectieve inspecteur meneer lag het daar niet aan. Was wat mis met de kwaliteit van de batch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
Heb je het laten leggen of zelf gelegd?
De 3 maanden bedenktijd opmaken en als er geen nieuwe chips van de vloertoplaag afvliegen en de kieren geen japen worden, dan voor het geld gaan.quote:
Nouja, ik had 32 pakken nodig, dus iemand heeft dat op een pallet gegooid en naar mij vervoerd. Van die 32 pakken had ik er zelf nog 3 om moeten ruilen voordat ik begonnen was met leggen ivm dikke gat in de zijkant van het pak. Alsof iemand ermee had gevoetbald.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan wel laminaat kopen bij de bouwmarkt maar dan moet je de bovenste 6 pakken laten liggen, en van onderaf rapen, want daar is altijd iets mee.
Als je naar de super gaat pak je toch ook niet die ene doos eieren die mooi vooraan staat? Daar zit altijd een gebarsten ei in oid.
Ik pak degene die vooraan staat, controleer of de eieren heel zijn en wissel ze eventueel bij een kapotte batchquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan wel laminaat kopen bij de bouwmarkt maar dan moet je de bovenste 6 pakken laten liggen, en van onderaf rapen, want daar is altijd iets mee.
Als je naar de super gaat pak je toch ook niet die ene doos eieren die mooi vooraan staat? Daar zit altijd een gebarsten ei in oid.
Zo veel opties...quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik pak degene die vooraan staat, controleer of de eieren heel zijn en wissel ze eventueel bij een kapotte batch
Zo gek is dat toch niet? Ik doe het ook altijd, je gaat toch geen kapotte eieren kopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik pak degene met de langste houdbaarheidsdatum en controleer op barsten
Ja doe ik ook, met allesquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo veel opties...
# pakt altijd van achteraf met meest recente datum
Plus gewone boskippen.quote:
Heerlijk weer hier in de polder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus gewone boskippen.
Centrum Haarlem maar weer eens gezellig in.
Bosui ken ik, bospaddestoelen ook, bosvruchten, boswandelingen maak ik altijd zelf, maar boskippen?quote:
Dus ....quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik pak ook altijd van zuivel, eieren, vlees etc die verpakking die het langst houdbaar is
En ik mag bij sollicitaties in de toekomst alle anesthesiologen als referentie opgeven
Bron: user Sunny, die komt uit NH .quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bosui ken ik, bospaddestoelen ook, bosvruchten, boswandelingen maak ik altijd zelf, maar boskippen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bosui ken ik, bospaddestoelen ook, bosvruchten, boswandelingen maak ik altijd zelf, maar boskippen?
Zoiets als Krootjes dus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bron: user Sunny, die komt uit NH .
# dialect
Boskoop appels worden ook niet in het bos gekocht?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bron: user Sunny, die komt uit NH .
# dialect
Lenteuivolgens de grootste kruidenier, want de (stads) mensen
begrijpen het verkeerd: uien die uit het bós komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
West-Friesquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]NH? Was toch Drents? Of Twents? In ieder geval Oosters
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boskoop appels worden ook niet in het bos gekocht?eehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik dacht dat daarom het Boskalisquote:
Ken je Boskoop?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dacht dat daarom het Boskalis
Oh sorry! Ja, ik ga voor dezelfde functie ook in andere ziekenhuizen solliciteren. Ik dacht alleen hier de meeste kans te maken omdat ik iedereen ken en ze mij ook kennenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef AnneX het volgende:
Dus ....![]()
Jij had liever de plek gehad en lousy referenties, stel ik mij zo voor...![]()
Heb je mijn vraag eerder gelezen? ( en niet gereageerd?)
Wil je het graag genoeg om in een ander ziekenhuis de opleiding te gaan doen?
Ga dansenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Iedereen is al naar huis. Zit ik dan in mn eentje in een groot, leeg en stil kantoor![]()
Nog 20 min en dan ga ik ook. Ben het zat.
NH dus.quote:
Ik zou het wel doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh sorry! Ja, ik ga voor dezelfde functie ook in andere ziekenhuizen solliciteren. Ik dacht alleen hier de meeste kans te maken omdat ik iedereen ken en ze mij ook kennenGeneeskunde als vooropleiding zou de indruk kunnen wekken dat ik misschien 'te arrogant' oid zou zijn en dat ze me daarom niet uitnodigen voor een gesprek.
Wat ben je toch drukjes lately! Lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heerlijk weer hier in de polder.
Straks ná de huisarts met een grote omweg naar huis fietsen.![]()
Vandaag linksom door het dorp.
En vanavond de Kerst kook workshop![]()
htthttp://www.lekkerdrieberg(...)ergen.nl/agenda.html en
http://www.lekkerdrieberg(...)tdiner%204%20dec.pdf
# zet een grote tas klaar.,
Ja, maar dat weet je niet als je een sollicitatiebrief leestquote:
En wat ga jij in de oven bereiden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
alle sollibrieven zijn een tikje arrogant vind ik
Net factuur voldaan voor mijgelijk de gewilde combioven besteld
[ afbeelding ]
Een Koreaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |