wut?quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Slaap lekkerquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit als kleine Isa van een jaar of 6 een steen naar mijn broer gegooid. Raakte hem best hard in zijn rug. En toen mijn moeder mij beetgreep zei ik dat ze mij niet mocht straffen omdat Jezus aan het kruis was gestorven om al onze zonden weg te nemenZe hebben me toen een tijdje niet naar de kerk laten gaan....
Nee, helaas denk ik dat het nooit meer goed komt daarquote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef Isabeau het volgende:
En dat is natuurlijk diep en dieptriest. Zo kweek je een nieuwe generatie aan beide kanten die elkaar haat. Dat gaat dus ook nooit goed komen.
Maak daar maar 1948 van en ik sta heel verdeeld in het conflict. Ben wel al jaren lid van EAJG (Een ander Joods geluid) .quote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Het is er al aan de gang sinds 1980. Kinderen groeien op in een wereld waar geweld en onderdrukking de normaalste zaak van de wereld is.
Leon is een dorpsgenoot van ons.quote:Op maandag 19 november 2012 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, Leon de Winter was mijn eindexamen auteur. Behoorlijk veel boeken daarvan gelezen
En natuurlijk bijna 4 jaar relatie met een Joodse![]()
Hup AZ
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?quote:
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje! Wat heb jij laat voeding. Normaal toch rond 3u - half 4?
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:20 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Zondag ga ik een high tea maken voor mijn ouders.
Mocht iemand nog lekkere ideeen hebben dan hoor ik het graag
hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik voed uk op verzoek, dus dat heeft geen vaste tijd
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bijquote:
En wat gaat er in die quiche?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een lunch/high tea en ik ga een quiche maken.
je bent er al goed aan gewend he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bij
Dat weet ik nog nietquote:
Ik heb ook eens een abdijquiche gemaakt van een user, was lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Moet nog ff een lekker quiche-recept opzoeken. Die van Bluezz is lekker maar hebben ze al eens gegeten. Ik denk aan de abdijquiche van een andere user...
Ik word pas wakker bij de *brul*, als hij slaapt,slapen we allemaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent er al goed aan gewend he?straks slaapt hij door en wordt jij automatisch wakker
Quiche Lorraine is niet voor niets een klassieker geworden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Moet nog ff een lekker quiche-recept opzoeken. Die van Bluezz is lekker maar hebben ze al eens gegeten. Ik denk aan de abdijquiche van een andere user...
Doe maar nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Het doet vanzelf ergens *brul* dan voed ik en slapen we een half uurtje later weer verder. Soms 2x per nacht, soms 5x, ik houd de tel niet bij
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Mn tijdig op de rem trappen werpt vruchten af ; -1.1 kg in een week
Ok dan weet ik dat ie lekker is, mooi!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een abdijquiche gemaakt van een user, was lekker
Ik ga in ieder geval mini-pizza's maken, anders komt mijn vader niet zei hij hahaha
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaar
Heerlijk als je zo makkelijk slaapt!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik word pas wakker bij de *brul*, als hij slaapt,slapen we allemaal![]()
Quiche kan best lekker zijn bij een high-tea
Is heel lekker hoor maar soms wil je ook iets anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Quiche Lorraine is niet voor niets een klassieker geworden.
Vanaf 2010 ben ik 16 afgevallen en maar 4 aangekomen door mijn sowieso veranderd eetpatroonquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, nu 40 jaar volhouden en je komt + blijft op een mooi gewicht binnen een jaar
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =![]()
Geen Bluezz meer over!!
Mooi voor hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Mijn broertje heeft mazzel. Hij wordt niet overtollig verklaard bij Defensie. Zat wel redelijk in de lijn der verwachting, want hij is een 'vakidioot' en ze snijden zo veel mogelijk vooral in de overhead/administratie etc.
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16'squote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi voor hem.
Maar hij is toch een techneut (vliegtuigonderhoud ofzo?).
Zolang die machines nog af-en-toe de lucht in moeten en het nog 100 jaar duurt voordat er een JSF komt heeft ie wel werk dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16's
Leuk werk!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
Jup. Vliegtuigtechniek & onderhoud. Hij knutselt aan onze F16's
Alleen als je continu steeds minder gaat eten dan de afgelopen week. Als je ongeveer blijft eten zoals afgelopen week ga je in principe asymptotisch naar een lager gewicht dan wat Bloes nu heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
40 jaar x 1,1 kg/week x 52 weken =![]()
Geen Bluezz meer over!!
Ik eet niet minder, integendeel zelfs, ik eet meer maar anders, beetje van mezelf, van jouw theorie en van dr Frenkieboyquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als je continu steeds minder gaat eten dan de afgelopen week. Als je ongeveer blijft eten zoals afgelopen week ga je in principe asymptotisch naar een lager gewicht dan wat Bloes nu heeft
Blijkbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
Is het een beetje toeristisch, Venezuela?
Als je minder carbs eet maar meer vet en eiwit zodat je op een hoger kcal niveau komt, dan kun je idd voornamelijk afgevallen zijn door verminderde lever en spierglycogeen. Voor mensen met veel abdominaal vet (= teken van insulineresistentie) werkt voor zover ik lees een eetpatroon met minder zetmeel goed. Your mileage may vary.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eet niet minder, integendeel zelfs, ik eet meer maar anders, beetje van mezelf, van jouw theorie en van dr FrenkieboyNet als in 2010
Als ik bij vrienden eet, sla ik natuurlijk geen bordje pasta af maar dan eet ik gewoon mee. Ik wil ook wel een broodje eten als het in een mandje voor me staat in een restaurant.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:58 schreef AnneX het volgende:
En kun jij ook van brood afblijven als je uit eten gaat? Steer.
En tóch hé, tóch heb ik aan beiden veel gehad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
Afvaltips op Fok zo mogelijk nog erger dan financiele tips
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:54 schreef AnneX het volgende:
Yeah Bluezz...als ik wil![]()
Er is zangcafé.
Bijv. as zaterdag met de big band
Houtens Muziek Collectief is reuze actief![]()
OMG wat ga je doen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Laminaat
Overigens krijg ik geld terug van de laminaatboer. Er zaten toch behoorlijk veel kieren in en op een plank was de melaminelaag eraf gechipt. Inspecteur langsgeweest, klacht gegrond verklaard, maar nu moeten we het alleen nog eens worden over de hoogte van het bedrag. Als er geld uitgekeerd wordt, vervalt mijn garantie.
Ik mag ook mijn hele vloer eruit slopen en gratis een nieuwe erin leggen, eigen tijd en kosten.![]()
![]()
![]()
Koop GEEN laminaat bij de Gamma.
De bofkont.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef borisz het volgende:
Mijn broertje heeft mazzel. Hij wordt niet overtollig verklaard bij Defensie. Zat wel redelijk in de lijn der verwachting, want hij is een 'vakidioot' en ze snijden zo veel mogelijk vooral in de overhead/administratie etc.
Je kan wel laminaat kopen bij de bouwmarkt maar dan moet je de bovenste 6 pakken laten liggen, en van onderaf rapen, want daar is altijd iets mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Laminaat
Overigens krijg ik geld terug van de laminaatboer. Er zaten toch behoorlijk veel kieren in en op een plank was de melaminelaag eraf gechipt. Inspecteur langsgeweest, klacht gegrond verklaard, maar nu moeten we het alleen nog eens worden over de hoogte van het bedrag. Als er geld uitgekeerd wordt, vervalt mijn garantie.
Ik mag ook mijn hele vloer eruit slopen en gratis een nieuwe erin leggen, eigen tijd en kosten.![]()
![]()
![]()
Koop GEEN laminaat bij de Gamma.
Zelf. Maar volgens de objectieve inspecteur meneer lag het daar niet aan. Was wat mis met de kwaliteit van de batch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
Heb je het laten leggen of zelf gelegd?
De 3 maanden bedenktijd opmaken en als er geen nieuwe chips van de vloertoplaag afvliegen en de kieren geen japen worden, dan voor het geld gaan.quote:
Nouja, ik had 32 pakken nodig, dus iemand heeft dat op een pallet gegooid en naar mij vervoerd. Van die 32 pakken had ik er zelf nog 3 om moeten ruilen voordat ik begonnen was met leggen ivm dikke gat in de zijkant van het pak. Alsof iemand ermee had gevoetbald.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan wel laminaat kopen bij de bouwmarkt maar dan moet je de bovenste 6 pakken laten liggen, en van onderaf rapen, want daar is altijd iets mee.
Als je naar de super gaat pak je toch ook niet die ene doos eieren die mooi vooraan staat? Daar zit altijd een gebarsten ei in oid.
Ik pak degene die vooraan staat, controleer of de eieren heel zijn en wissel ze eventueel bij een kapotte batchquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan wel laminaat kopen bij de bouwmarkt maar dan moet je de bovenste 6 pakken laten liggen, en van onderaf rapen, want daar is altijd iets mee.
Als je naar de super gaat pak je toch ook niet die ene doos eieren die mooi vooraan staat? Daar zit altijd een gebarsten ei in oid.
Zo veel opties...quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik pak degene die vooraan staat, controleer of de eieren heel zijn en wissel ze eventueel bij een kapotte batch
Zo gek is dat toch niet? Ik doe het ook altijd, je gaat toch geen kapotte eieren kopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik pak degene met de langste houdbaarheidsdatum en controleer op barsten
Ja doe ik ook, met allesquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo veel opties...
# pakt altijd van achteraf met meest recente datum
Plus gewone boskippen.quote:
Heerlijk weer hier in de polder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus gewone boskippen.
Centrum Haarlem maar weer eens gezellig in.
Bosui ken ik, bospaddestoelen ook, bosvruchten, boswandelingen maak ik altijd zelf, maar boskippen?quote:
Dus ....quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik pak ook altijd van zuivel, eieren, vlees etc die verpakking die het langst houdbaar is
En ik mag bij sollicitaties in de toekomst alle anesthesiologen als referentie opgeven
Bron: user Sunny, die komt uit NH .quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bosui ken ik, bospaddestoelen ook, bosvruchten, boswandelingen maak ik altijd zelf, maar boskippen?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bosui ken ik, bospaddestoelen ook, bosvruchten, boswandelingen maak ik altijd zelf, maar boskippen?
Zoiets als Krootjes dus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bron: user Sunny, die komt uit NH .
# dialect
Boskoop appels worden ook niet in het bos gekocht?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bron: user Sunny, die komt uit NH .
# dialect
Lenteuivolgens de grootste kruidenier, want de (stads) mensen
begrijpen het verkeerd: uien die uit het bós komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
West-Friesquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]NH? Was toch Drents? Of Twents? In ieder geval Oosters
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boskoop appels worden ook niet in het bos gekocht?eehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik dacht dat daarom het Boskalisquote:
Ken je Boskoop?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dacht dat daarom het Boskalis
Oh sorry! Ja, ik ga voor dezelfde functie ook in andere ziekenhuizen solliciteren. Ik dacht alleen hier de meeste kans te maken omdat ik iedereen ken en ze mij ook kennenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef AnneX het volgende:
Dus ....![]()
Jij had liever de plek gehad en lousy referenties, stel ik mij zo voor...![]()
Heb je mijn vraag eerder gelezen? ( en niet gereageerd?)
Wil je het graag genoeg om in een ander ziekenhuis de opleiding te gaan doen?
Ga dansenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Iedereen is al naar huis. Zit ik dan in mn eentje in een groot, leeg en stil kantoor![]()
Nog 20 min en dan ga ik ook. Ben het zat.
NH dus.quote:
Ik zou het wel doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh sorry! Ja, ik ga voor dezelfde functie ook in andere ziekenhuizen solliciteren. Ik dacht alleen hier de meeste kans te maken omdat ik iedereen ken en ze mij ook kennenGeneeskunde als vooropleiding zou de indruk kunnen wekken dat ik misschien 'te arrogant' oid zou zijn en dat ze me daarom niet uitnodigen voor een gesprek.
Wat ben je toch drukjes lately! Lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heerlijk weer hier in de polder.
Straks ná de huisarts met een grote omweg naar huis fietsen.![]()
Vandaag linksom door het dorp.
En vanavond de Kerst kook workshop![]()
htthttp://www.lekkerdrieberg(...)ergen.nl/agenda.html en
http://www.lekkerdrieberg(...)tdiner%204%20dec.pdf
# zet een grote tas klaar.,
Ja, maar dat weet je niet als je een sollicitatiebrief leestquote:
En wat ga jij in de oven bereiden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
alle sollibrieven zijn een tikje arrogant vind ik
Net factuur voldaan voor mijgelijk de gewilde combioven besteld
[ afbeelding ]
Een Koreaan
Waarom zou je je daar zorgen om moeten maken? Op dat moment weten ze nog helemaal niet wie je bent.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je niet als je een sollicitatiebrief leest
Hij gaat een Koreaan in de oven bereiden.quote:
Doodzondequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef Bluezz het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)d&utm_medium=twitter
Staat dus voor 'mijn' ziekenhuis en de laatste zin moet zijn : geld is er niet
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja wij hopen het ook.
Ben ook fan van Lucebert (hangt hier ook aan de muur)
Geweldige tentoonstelling trouwens over hem in het Cobramuseum!
Wat heb jij een groene avatar!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Assertief bellen werkt overigens. Er komen geen bouwvakkers mijn douchetegeltjes en dorpel slopen op mijn verjaardag. Het was allemaal moeilijk moeilijk, maar voet bij stuk houden heeft er voor gezorgd dat ze maandag pas komen
Geen idee, ik ben al op diverse sites met dit 'recept' gestumbled en ook al héél lang geleden. Ik heb het alleen nu pas klaar gemaakt omdat ik nog 4 bananen had die eigenlijk gisteren op moesten (bruine vlekjes).quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ijs komt volgens mij af van Matt Preston, bekend van MasterChef Aus. Hij maakte dat tijdens een masterclass (3 megasimpele recepten).
Geen melk of andere toevoegingen idd, dus ideaal en het smaakt ècht naar roomijs met een bananensmaak.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:02 schreef freecell het volgende:
Had het ook al eens gezien idd. Goed idee, want romig zonder melk!
En direct doorgemaild naar mn. AnneX...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef Bluezz het volgende:
@AX heb er weer een sessie opzitten
http://www.youtube.com/user/harmonicaliedjes
http://www.homesick.nl/pdfs/diatonic-harmonica-tabs.pdf
Klnkt goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
En direct doorgemaild naar mn. AnneX...![]()
Vanavond in Driebergen met een leuke kleine groep in de keuken gestaan
en een voortreffelijk Kerstdiner van 6 gangen klaargemaakt én mee naar
huis gekregen![]()
Dus net beef Wellington gegeten.
En Pavlova met gegrilde mango staat in de koelkast.
En de zalmbonbon met garnalenmousse![]()
Voor liefhebbers komen foto's .Wáar ? Ja, dáar
![]()
En in de winkel verkochten ze gerookt paprikapoeder
En droge worstjes met lavendel, en met venkel, en met thijm![]()
Hoe laat verwacht je ons ook alweer a.s. zaterdag om het allemaal even te proeven?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
En direct doorgemaild naar mn. AnneX...![]()
Vanavond in Driebergen met een leuke kleine groep in de keuken gestaan
en een voortreffelijk Kerstdiner van 6 gangen klaargemaakt én mee naar
huis gekregen![]()
Dus net beef Wellington gegeten.
En Pavlova met gegrilde mango staat in de koelkast.
En de zalmbonbon met garnalenmousse![]()
Voor liefhebbers komen foto's .Wáar ? Ja, dáar
![]()
En in de winkel verkochten ze gerookt paprikapoeder
En droge worstjes met lavendel, en met venkel, en met thijm![]()
Hmm, en als je het nou in een kleine kom of maatbeker doet, kan je het eerst met de staafmixer en daarna met de gewone mixer doen. Of gelijk met de gewone mixer misschien. Scheelt vast een hoop frustratiequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Die bomen zijn mooi op die borden!
En ik ben iets heel geks aan het eten. Ijs met maar 1 ingrediënt en het is super lekker
Ik was er al een paar keer op gestumbled, maar nu toch echt eens zelf gemaakt.
Men neme een paar bananen, snij die in schijfjes en doe ze in de diepvries. Geen idee hoe lang, want ik heb ze er gisteren in gedaan en vanavond dus uit gehaald. Ze schijnen in 3-4 uur wel prima bevroren te zijn.
Doe de schijfjes in een keukenmachine en blijf dan mengen tot het een romig witte smeuïge massa is geworden! Het wordt eerst heel korrelig en je moet veel schrapen, maar uiteindelijk wordt het dus echt heel romig bananenijs. Ik moest het laatste met de mixer doen, want om de 2 sec alles van de wand afhalen vond ik teveel gedoe (steeds het deksel er af halen etc.)
Je kan er (volgens de websites) nog pindakaas of cacao doordoen, maar ik vond het zo al briljant smaken. En bijzonder gezond natuurlijk!
En goeie zet meid! En maandag ben je toch niet thuisquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Assertief bellen werkt overigens. Er komen geen bouwvakkers mijn douchetegeltjes en dorpel slopen op mijn verjaardag. Het was allemaal moeilijk moeilijk, maar voet bij stuk houden heeft er voor gezorgd dat ze maandag pas komen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Voornamelijk als veredelde magnetron mijn porties havermoutquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wat ga jij in de oven bereiden?![]()
# betaalde facturen
Met een zeurende klager uit Boriszmuiden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Hee gemeente Bloesverwijk in de Rijdende Rechter.
Vast wel..als je NRC-gelovige bent en geen moer snapt van solliciteren en de recruitement-wereld.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:01 schreef AnneX het volgende:
Voor digitale sollicitanten...
http://www.nrc.nl/carrier(...)t-liken-niet-likken/
Potverdrie http://www.nrc.nl/carrier(...)ren-bij-de-computer/
Digitaal als het is, is het tegelijkertijd ietwat wereldvreemd in deze barre tijden,quote:Op woensdag 21 november 2012 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel..als je NRC-gelovige bent en geen moer snapt van solliciteren en de recruitement-wereld.
Maar in de werkelijkheid van alledag werkt het niet xzo.
En daar kunnen heel wat solliciterende posters in CUL over meepraten.
Wel erg grappig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:45 schreef Bluezz het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/11/crisis-bezweren/
Heerlijk knip en plakwerk weer en Rik vd Westelaken twittert : pfff wat laat je me nu allemaal weer zeggen lucky tv
Die CV is al een keer door mij bekeken en daar is niks mis mee, behalve dat er inderdaad geen relevante werkervaring na zijn studierichting op te vinden is.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien is je eerste indruk vanaf je CV of motivatiebrief niet goed. Je had hem al een keer door laten lichten?
Hm, daar moet ik ook voor oppassen, als ik ooit iets medisch nog wil doenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Die CV is al een keer door mij bekeken en daar is niks mis mee, behalve dat er inderdaad geen relevante werkervaring na zijn studierichting op te vinden is.
Helemaal niet. Geloof nou toch echt dat t aan de kuteconomie ligt. Als t beter ging had je gelijk een baan.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:29 schreef Vork het volgende:
Ik begin nu echt het idee te krijgen dat ik echt niks kan en nergens geschikt voor ben. Voor de meest simpele funties vinden zelfs uitzendbureau's me al niet meer geschikt. Het lijkt wel alsof ik ergens op een of andere zwarte lijst met allround incompetente werkzoekende sta, ik snap er niets meer van.
quote:In 2003 zijn nog eens 3 Patriot-systemen verplaatst naar Turkije om de steden Dyarbakir en Batman te beschermen tegen aanvallen vanuit Irak.
Ik geloof niet in de kuteconomie. Als ik dat wel doe, dan ga ik er vanuit dat ik niets aan de hele situatie kan veranderen en dat is al helemaal ontmoedigend. Plus dat het wel erg makkelijk is om een ander, of gewoon maar iets ongrijpbaars als zondebok te gaan beschouwen.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Helemaal niet. Geloof nou toch echt dat t aan de kuteconomie ligt. Als t beter ging had je gelijk een baan.
Anders kunnen alle werklozen helemaal niks als jij denkt dat je niks kunt omdat je geen reacties krijgt/afgewezen wordt.
Tis echt echt heel rot maar probeer niet zo te gaan denken want dat is niet zo.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de kuteconomie. Als ik dat wel doe, dan ga ik er vanuit dat ik niets aan de hele situatie kan veranderen en dat is al helemaal ontmoedigend. Plus dat het wel erg makkelijk is om een ander, of gewoon maar iets ongrijpbaars als zondebok te gaan beschouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag weer helpen n dag en weer 2 sets, zouden nog 2 ladingen binnen komen dus ben benieuwd en anders worden t wat oudere setjes, ook niet erg![]()
hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Wel leuk die setjesalleen beetje jammer van die cameltoe in de laatste
Haha, nieuwe reclame-actie van MD: de broekjes worden nu geleverd inclusief bijpassende cameltoe.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Wel leuk die setjesalleen beetje jammer van die cameltoe in de laatste
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, nieuwe reclame-actie van MD: de broekjes worden nu geleverd inclusief bijpassende cameltoe.
En Blind.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef TAV74 het volgende:
nu al 0-1Werd al onrustig toen Enoh en Lukoki in de basis zag
Blind vind ik dit seizoen eigelijk wel ok.quote:
Zijn balverlies was oorzaak van goal.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Blind vind ik dit seizoen eigelijk wel ok.
Klopt, maar het ging over mijn voorgevoelquote:Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn balverlies was oorzaak van goal.
De betreffende aflevering van Extras komt uit 2005...quote:Andy Millman: I think, you know, you doing this is so commendable - you know, using your profile to keep the message alive about the Holocaust.
Kate Winslet: My God, I'm not doing it for that. And I don't think we really need another film about the Holocaust, do we? It's like, how many have there been? You know, we get it - it was grim, move on. No, I'm doing it because I've noticed that if you do a film about the Holocaust - guaranteed Oscar!
Overklast door een geweldige tegenstander, het is niet anders.quote:
Het kan nog erger.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Overklast door een geweldige tegenstander, het is niet anders.
Lekker avondje voetbal kijken zoquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ross is Extras aan het kijken en we liggen in een deuk om deze tekst van Kate Winslet:
[..]
De betreffende aflevering van Extras komt uit 2005...
Kate Winslet speelt mee in de film The Reader (een film over jaja, de holocaust) in 2008En wint een Oscar.
Nou! Gezellig hierquote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lekker avondje voetbal kijken zoBah.
Te laat. Misschien kunnen we beter proberen de uitwedstrijd tegen Madrid af te kopenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:10 schreef golfer het volgende:
Kan er ook een staakt het vuren worden afgesproken met Dortmund?
Het is echt een internethit geloof ik jaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:16 schreef Isabeau het volgende:
Ross kijkt al een paar dagen en is er dol opNet als het halve guild in wow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend heeft vanavond te horen gekregen dat hij zeker is van een nieuw contract
Dus daar drinken we een speciaal biertje op (ook al zouden we eigenlijk doordeweeks niet meer drinken)
En misschien heb ik 21 december weer een optredenGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend heeft vanavond te horen gekregen dat hij zeker is van een nieuw contract
Dus daar drinken we een speciaal biertje op (ook al zouden we eigenlijk doordeweeks niet meer drinken)
En misschien heb ik 21 december weer een optredenGoed nieuws, Saar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Middag met leuk en vermakelijk bezoek van verre vriendin, die momenteel
in de regio is.![]()
Ik ben na het zingen lekker blijven bieren ivm voetjebal, dus in de laatste minuten kwam ik pas binnenquote:
Ik wil ze allemaalquote:Op woensdag 21 november 2012 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is een stuk leuker om te kijken:
http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/
Ik ben vrijdag vrij, wil je een bakkie doen in de stad?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was gister nog in leinkaastown, en vrijdag weeren naar huis met twee "gratis" md-sets
(helpen met opbouw samplesale
Is die koffie nog warm? Zo ja....graagquote:
Gelukkig heb je andere plannen!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal op de koffie bij FC
En wij krijgen een nieuwe collega omdat de werkdruk te hoog is
Maar ik krijg er geen uur meer om, terwijl ik daar al héél lang om zeur![]()
En vlieg er begin volgend jaar waarschijnlijk gewoon alsnog uit
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Dit is de dochter van iemand anders hierquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
werkverschaffing / meer mensen aan een baan helpen?
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens een halfdode plant op de vensterbank, midden in het zicht, vervangen door een prachtige knalrode kerstster.
Gistermorgen...
Tara heeft het nog niet gezien
Hehe jawelquote:Op donderdag 22 november 2012 04:38 schreef freecell het volgende:
Rustig hier! Hoef je niet te werken fft?
Nee echt niks.. Maandag een solli geschreven en verder zie ik alleen maar vacatures voor mensen met vrnml technische kennis/ervaring of in de gezondheidszorg. Misschien dat bedrijven in het nieuwe jaar pas gaan kijken voor nw personeel.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:53 schreef golfer het volgende:
Heb je al wat leuke vacatures in de buurt kunnen vinden, FFT?
Ja, de gemeente gaat nu eerst samen met vrijwilligers een buurtbusbestuur oprichten, daarna gaat subsidie-aanvraag richting provincie en pas als alles rond is gaan ze chauffeurs aannemen en indelen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef AnneX het volgende:
En golfer...heb je al een reactie op de vacature voor chauffeur?
Er is hier wel een leuke administratieve vacaturequote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee echt niks.. Maandag een solli geschreven en verder zie ik alleen maar vacatures voor mensen met vrnml technische kennis/ervaring of in de gezondheidszorg. Misschien dat bedrijven in het nieuwe jaar pas gaan kijken voor nw personeel.
Optimistische schatting.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, de gemeente gaat nu eerst samen met vrijwilligers een buurtbusbestuur oprichten, daarna gaat subsidie-aanvraag richting provincie en pas als alles rond is gaan ze chauffeurs aannemen en indelen.
Kan dus zeker nog wel een half jaartje duren, schat ik zo maar in.
Nee. Ik heb geen zin meer in oeverloos vergaderen met gemeente en provincie-ambtenaren en muggenziften over punten en komma's. Laat mij maar lekker gewoon chauffeuren.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef AnneX het volgende:
Optimistische schatting.
Heb je geen trek in bbb= BuurtBusBestuur?
Kan ie wel 3 minuten en daarna nog 10 seconden aan?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Koreaan kan geen 3:10 instellen, alleen 3:00 en 3:30![]()
Zo krijg ik natuurlijk nooit de perfecte havermout.
Da's niet perfectquote:Op donderdag 22 november 2012 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ie wel 3 minuten en daarna nog 10 seconden aan?
Heb je een rijstkoker oid gekocht voor je havermout?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Combiovenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een rijstkoker oid gekocht voor je havermout?
En daar kan je geen seconden op instellen?quote:
draaiknopquote:Op donderdag 22 november 2012 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar kan je geen seconden op instellen?Wat vaag...
koreaanquote:Op donderdag 22 november 2012 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
draaiknop
0-1 minuut: 5s
1-3 minuten: 10s
> 3 minuten: 30s
Stond niet in de handleiding, die had ik uiteraard vantevoren al doorgenomen hequote:Op donderdag 22 november 2012 13:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
koreaan![]()
![]()
![]()
Heeft de autist dit niet onderzocht on beforehand?
Havermout: 2 x 1 minuut - 1000 W
En nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stond niet in de handleiding, die had ik uiteraard vantevoren al doorgenomen he![]()
2x1 minuut kan niet, dan wordt de buitenkant te droog en bovendien stroomt alles uit de kom. En ik ga geen havermout in een glazen saladeschaal klaarmaken
Tja, dan zit er niks anders op om hem in te ruilen voor een Westerling die dat wel kan.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Wáar dan? Doen ze dat niet op mobiel ? S & Pquote:Op donderdag 22 november 2012 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon aanklikken Anne![]()
![]()
![]()
Hou niet zo van Job Alerts op basis van query's, liever een RSS feed en dagelijks zelf scrollen.
Ah, we hebben een niet-havermout eterquote:Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo blij dat ik jouw problemen niet heb
Je krijgt extra icoontjes die je kunt aanklikken, naast dequote:Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wáar dan? Doen ze dat niet op mobiel ? S & P
En op elke vacature waarop je op die manier solliciteert, krijg je een reactie in de categorie: 'sorry, maar er hebben 300 mensen gesolliciteerd' blabla.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:37 schreef golfer het volgende:
Je kunt bij bijna elke vacaturebank, zoals http://www.banen.nl/ of www.nationalevacaturebank.nl of http://www.monsterboard.nl/ een zoekprofiel aanmaken met daarbij een service dat je automatisch mail krijgt mij geschikte vacatures.
Onzin.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef freecell het volgende:
En op elke vacature waarop je op die manier solliciteert, krijg je een reactie in de categorie: 'sorry, maar er hebben 300 mensen gesolliciteerd' blabla.
Het minste was 175
Iedereen meldt zich daarvoor aan, das het probleem.
Opdat u dat weetquote:God vertrekt uit Leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Opgelost dankzij Sinterklaas Breuls himself !quote:Op donderdag 22 november 2012 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je krijgt extra icoontjes die je kunt aanklikken, naast de![]()
![]()
![]()
Maar net waren ze er bij mij tijdelijk ook niet, misschien even melden in [BUG] voor jezelf?
Ik vraag jouquote:Op donderdag 22 november 2012 17:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gecheckt in BUG
Misschien vlieg ik wel met je meequote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
ik ben van 9-16 a 16.30 onder de pannen haha dus denk dat dat ook voor jou vrij laat is? het zit aan t delftsepleinquote:Op woensdag 21 november 2012 23:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij, wil je een bakkie doen in de stad?
Neen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je deze ook AX![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je deze ook AX![]()
Potverdrie - waar heb je die dan vandaan?quote:
(Sociale) maaltijddogma's heb ik allang laten varenquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:40 schreef AnneX het volgende:
Potverdrie - waar heb je die dan vandaan?
Mmmmmmmmquote:Vanavond gegeten: rest preitaart en een soort buffet met de voorbereidde producten van de kookworkshop. pastinakensoepje, bospaddestoelenragoût, gerookte zalmbonbon met garnalenmousse, krokante kaaslolly, en toet Pavlova met gegrilde mango.
K. 1.0
Nu eens kijken op welke dag K valt.
Oh ja én resultaatquote:Op donderdag 22 november 2012 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
(Sociale) maaltijddogma's heb ik allang laten varenIk kijk naar wat ik binnenkrijg aan macro- en micronutrienten en binnen dat kader eet ik waar ik zin in heb.
![]()
/inbeforeTAV
Lang leve de marktwerking in de zorgquote:
Ja, best vrij simpel:quote:Op donderdag 22 november 2012 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, dat klinkt goedKnolselderij en pastinaak ipv aardappels? Is dat een beetje tot puree te brengen?
Eind jan weet ik hoe het er bij ons uit gaat zien, het moet allemaal weer 'anders' voor de zoveelste keer. Maar het last in first out principe komt wel op me afquote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Lang leve de marktwerking in de zorg
Prachtig, mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, best vrij simpel:
http://www.eerlijketafel.nl/?page_id=329
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, dat klinkt goedKnolselderij en pastinaak ipv aardappels? Is dat een beetje tot puree te brengen?
Wat ik ook graag doe is een grote saladeschaal vullen met groente/salade, en dan een stukje vlees koken of bakken en dat in stukjes erin doen met de jus.
' Bloemkoolrijst' vind ik ook leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij zijn heel creabea geworden toen ik voor het eerst in 2010 zo wilde gaan eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtig, mooi
Met 'waterige' groentes de zetmeelgroentes vervangen is een hele mooie manier om alle pietamientjes te behouden of zelfs méér ervan te eten, vol te raken, en toch geen overschot aan energie te eten
Al dente.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]Maar hoe kook / verwerk je dat?
Nee, ze kijken niet naar poppetjes maar gaan kijken naar dienstjaren. En van de poli card. zijn er dan 2 de pineut, mn collega M en ik, allebei nog maar 5 jaar in dienst t.o.v. anderen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:56 schreef AnneX het volgende:
Ja, dat wilde ik nog vragen Bluezz.
Is het echt wat er staat te gebeurenmisschien - mogelijk - eventueel.
Ondanks de investeringen in digitale Bluezz
Edit. Gelezen.
TopTipquote:Op donderdag 22 november 2012 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Al dente.![]()
En daarna gebruik je het als normale rijst. Je maakt er nasi van, of je roerbakt het met een sausje, etc.
Hoe krijg je dat zo in sliertjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nu we toch bezig zijn, een andere favoriet van mij is pompoenspaghetti:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor als je per se slierten in je gerecht wil hebben.
Met een vork, gaat vanzelfquote:Op donderdag 22 november 2012 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo in sliertjes?
Ross wil al een kerstboomquote:
moet je ook geen Aziaat bestellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Had er al een die mijn was doet, daar ben ik meer dan tevreden mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef z80 het volgende:
[..]
moet je ook geen Aziaat bestellen.
je was er altijd al tegen. en dan toch een relatie er mee aan gaan kan niet goed gaan blijkt weer.
vol temperament ?!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had er al een die mijn was doet, daar ben ik meer dan tevreden mee.
Heb een Duitse die stofzuigt, en een Nederlandse die mijn bed verwarmdDe koelkast is een Italiaanse.
dan kan hij hier in Duitsland zijn lol op.quote:
als dat met elke Italiaanse zo makkelijk gaat toch eens op zoek.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
nee een pieptoon maar die heb ik met een tie wrap de mond gesnoerd
Die mijn bed verwarmTTT ...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had er al een die mijn was doet, daar ben ik meer dan tevreden mee.
Heb een Duitse die stofzuigt, en een Nederlandse die mijn bed verwarmdDe koelkast is een Italiaanse.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef z80 het volgende:
[..]
als dat met elke Italiaanse zo makkelijk gaat toch eens op zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |