Wat in de vorige topics voorbij kwam is de laatste weken ook wel genant ja, Matthijs die gasten maar woorden in de mond blijft leggen, net zo lang totdat ze zijn gewenste antwoord op z'n vraag vertellen... Met als toppunt gewoon voor de tweede keer proberen iemand te laten zeggen
'dat diegene aan z'n ouders dacht, als je daar zo op het bordes staat, want dat zou ik doen...' nadat hij de eerste keer gewoon ongeveer uitgelachen werd vanwege die suggestie...

Verder moet die redactie zich echt de ogen uit hun kop schamen, met de inspiratieloze itempjes, Dumpert-filmpjes en ander makkelijk gescoor. Niets mis met een handjevol vaste gasten, maar die hebben niet ineens expertise op elk vlak en dan is het nogal dom als Jan Mulder er 3x per week zit.

Het kan nog steeds een best vermakelijk programma zijn, maar het wordt momenteel gewoon echt gemaakt door aan aartsluie en inspiratieloze redactie...
Verder ben ik intens blij dat ik gezapt ben toen dat BzV-item begon, al moest ik om het vorige topic wel lachen!