DNA data bank is niet echt allesquote:Op maandag 19 november 2012 19:50 schreef Brum_brum het volgende:
http://www.nrc.nl/stevend(...)ra-bewijst-noodzaak/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die negers zijn vooral drugs en kleine misdaad gerelateerde heterdaadjes. Meer dan 50% van de totale populatie zit vast om misdaden die je hier hoogstens een gevangenisstraf in maanden of dagen zou opleveren en dan doel ik enkel nog op de drugshandel. Een keukenrol stelen kan in het ergste geval ook 26 jaar cel betekenen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vandaar dus zoveel negers in de gevangenissen van Amerika, ohnee
des al niettemin kan het zinvol zijn voor de progressie van het onderzoek.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
DNA data bank is niet echt alles
Zeker door politici,rijke mensen e.aquote:Op maandag 19 november 2012 19:51 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In de VS is het volgens mij al meerdere malen gebeurd dat criminelen andermans DNA geplant hebben.
ja als je een dag op kantoor zit, dan heb je om 17.00 uur van iedereen het DNA op je kledingquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Bij EenVandaag was al iemand die zei dat dat juist ontzettend dom en inefficiėnt is. Gelukkig dat je dat geluid ook nog hoort.
het liefst op mijn piemol - van bepaalde collega's danquote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja als je een dag op kantoor zit, dan heb je om 17.00 uur van iedereen het DNA op je kleding
Vergezocht niet waar? Hoe verzin je het?quote:Op maandag 19 november 2012 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Voortaan een gebruikt condoom toch maar door de plee spoelen. Stel dat iemand hem uit je prullenbak pikt en de inhoud uitsmeert over een lijk. Dan is er een 100% DNA-match, terwijl je toch 100% onschuldig bent.
Het was op haar aansteker in elk geval.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja was het sperma? op de radio waren ze er nogal onduidelijk over.
Okay, want ik had het over Moszkowicz (al dan niet verkeerd gespeld) en volgens mij ben je het met hem eens dat enkel DNA dus niet genoeg is voor een veroordeling.quote:Op maandag 19 november 2012 19:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Goede vraag, maar ik reageerde op de suggestie dat hij een verkrachting als "excuus" zou kunnen aanvoeren.
Als ze het dna van iedereen in Nederland hadden afgenomen dan waren er meerdere matches geweest. Bedenk ook dat ze niet naar het hele dna kijken maar naar bepaalde markers waardoor er in Nederland alleen al meer dan een tiental mogelijke killers met dezelfde match wonen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
des al niettemin kan het zinvol zijn voor de progressie van het onderzoek.
Maar dat was haar aansteker niet, die ze in haar tas aantroffen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was op haar aansteker in elk geval.
dna kan na eeuwen nog uit dood materiaal gewonnen wordenquote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Vergezocht niet waar? Hoe verzin je het?
Spermacellen sterven in de open lucht. Dat wist je niet.
je kijkt eerst naar bepaalde markers, voor het eindresultaat valideer je tegen een hele lange reeks meer (is veel duurder en duurt langer)quote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als ze het dna van iedereen in Nederland hadden afgenomen dan waren er meerdere matches geweest. Bedenk ook dat ze niet naar het hele dna kijken maar naar bepaalde markers waardoor er in Nederland alleen al meer dan een tiental mogelijke killers met dezelfde match wonen.
Wauw.quote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Chooselife het volgende:
En ik blijf er ook bij zeggen dat de bruutheid van het doorhalen van een keel, de handeling op zich, wel in het kader van de wreedheid past die sommige boeren in zich hebben. Maar dan uiteraard jegens dieren, anders dan hun eigen veestapel. Ik heb boeren gezien die zonder enige vorm van emotie een nest kittens eigenhandig de strot omdraaien, of een peloton ganzen neerschieten omdat die het land beschadigen. Interesseert ze geen ruk. Op zich zijn de wantoestanden op veemarkten hier ook wel bewijs van.
Het kan zomaar zo zijn dat deze jonge boer deze handelingen instinctief toepaste in een paniektoestand, omdat het deel (soms) uitmaakt van een boerenbestaan.
Dat zou best eens kunnen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Chooselife het volgende:
En ik blijf er ook bij zeggen dat de bruutheid van het doorhalen van een keel, de handeling op zich, wel in het kader van de wreedheid past die sommige boeren in zich hebben. Maar dan uiteraard jegens dieren, anders dan hun eigen veestapel. Ik heb boeren gezien die zonder enige vorm van emotie een nest kittens eigenhandig de strot omdraaien, of een peloton ganzen neerschieten omdat die het land beschadigen. Interesseert ze geen ruk. Op zich zijn de wantoestanden op veemarkten hier ook wel bewijs van.
Het kan zomaar zo zijn dat deze jonge boer deze handelingen instinctief toepaste in een paniektoestand, omdat het deel (soms) uitmaakt van een boerenbestaan.
twitter:VVD_leugens twitterde op maandag 19-11-2012 om 19:55:50Peter R. Draait Door bij De Wereld van De Vries. #Vaatstra #DWDD reageer retweet
wreedheidquote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Chooselife het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:01 schreef AchJa het volgende:
twitter:VVD_leugens twitterde op maandag 19-11-2012 om 19:55:50Peter R. Draait Door bij De Wereld van De Vries. #Vaatstra #DWDD reageer retweet
Hij heeft wat uit te leggen, maar schuldig is hij pas als de rechter een uitspraak gedaan heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 20:01 schreef Hetkapitaal het volgende:
Aks deze man helemaal onschuldig is dan kunnen varkens vleugels aangroeien en wegvliegen. Morgen nog.
+1quote:Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij heeft wat uit te leggen, maar schuldig is hij pas als de rechter een uitspraak gedaan heeft.
Je weet precies precies 1 ding over deze zaak wat die man mogelijk de moordenaar maakt en je weet het al zeker! Misschien moet je rechter worden.quote:Op maandag 19 november 2012 20:01 schreef Hetkapitaal het volgende:
Aks deze man helemaal onschuldig is dan kunnen varkens vleugels aangroeien en wegvliegen. Morgen nog.
Heb je hem ook weer...quote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Chooselife het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |