Je gezin is toch niet je bezit of zo?quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij heeft een gezin te verliezen.
hij heeft zijn dna al afgestaan en las dat hij daarbij al gezegd zou hebben dat ie haar vermoord had? ik denk dat ie zag dat ie niet meer hieraan ontkwam en gewoon bekennen gaat / heeft bekend.quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
tuurlijk wel. gekkiequote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Je gezin is toch niet je bezit of zo?
Nee maar de kans is nogal groot dat je kinderen niet zo vaak meer langs komen als ze zeker weten dat papa een moordenaar en verkrachter is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Je gezin is toch niet je bezit of zo?
ja was het sperma? op de radio waren ze er nogal onduidelijk over.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe kan het nou dat hij niks heeft gedaan als er DNA van hem op haar lichaam is gevonden (door sperma)?
Dat zegt nog niet dat ie haar vermoord heeftquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe kan het nou dat hij niks heeft gedaan als er DNA van hem op haar lichaam is gevonden (door sperma)?
Hij heeft nog niet gezegd hoor, juist ontkendquote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft zijn dna al afgestaan en las dat hij daarbij al gezegd zou hebben dat ie haar vermoord had? ik denk dat ie zag dat ie niet meer hieraan ontkwam en gewoon bekennen gaat / heeft bekend.
het zou de kans wel erg groot maken thoughquote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zegt nog niet dat ie haar vermoord heeft
Dat is geen verrassing voor de man. Dit scenario zal al 13 jaar tot zijn dagelijkse gedachten behoren.quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij was volgens mij gesnapt via een familielid. Zijn familie heeft een afwijking op hun y chromosoom.quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft zijn dna al afgestaan en las dat hij daarbij al gezegd zou hebben dat ie haar vermoord had? ik denk dat ie zag dat ie niet meer hieraan ontkwam en gewoon bekennen gaat / heeft bekend.
Eerst het één en dan het ander? Het ligt niet voor de hand, maar om iemand te veroordelen moet je toch met harde bewijzen komen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat maakte ik er ook uit op.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij was volgens mij gesnapt via een familielid. Zijn familie heeft een afwijking op hun y chromosoom.
ik had gehoord dat hij zelf zijn dna had afgestaan (op de radio). ach ja het is een leuke soap vandaag. we zullen het over een jaartje wel lezen in de krant.quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij was volgens mij gesnapt via een familielid. Zijn familie heeft een afwijking op hun y chromosoom.
Ik geloof niet in een hel.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik bedoel als deze man schuldig is moet hij in de hel oprotten. Meer niet.
Ik kan niet geloven dat sommigen de motieven van de familie Vaatstra in twijfel trekken.
Ben jij een van die vreemde complottertjes/NWOers?quote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hem wordt klaarblijk net als met de Puttense moordzaak het in de schoenen geschoven.
Zodat de echte daders buitenschot blijven.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Eerst het één en dan het ander? Het ligt niet voor de hand, maar om iemand te veroordelen moet je toch met harde bewijzen komen.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ben jij een van die vreemde complottertjes/NWOers?
start daar maar een eigen topic over aub.quote:Op maandag 19 november 2012 19:40 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ben jij een van die vreemde complottertjes/NWOers?
Dat er DNA (in het algemeen) of sperma in het bijzonder op iemands lichaam wordt aangetroffen zegt natuurlijk niet direct dat er hard bewijs voor moord is.quote:Op maandag 19 november 2012 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |