was toch op basis van persoonlijke oproep?quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar stel nou dat die vader niet wilde gaan, en die zoon zei "als jij niet gaat, dan ga ik wel"...
Dan gok ik dat die vader genoeg van z'n eigen kind houdt om z'n kind niet door onnodig onderzoek te laten gaan na een match.
Het is gewoon ABFquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dit is toch geen Nederlands??niet te lezen.
Het schijnt niet eens strafbaar te zijn http://www.goeievraag.nl/(...)ilie-strafbaar.52580quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je een lijk neukt is dat toch ook verkrachting?
tof taaltjequote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.omropfryslan.nl/nijs/fertochte-earder-undersocht
Een veertiger die gaat joyriden? Er zat dus al een steekje los bij hem.
Niceeeeequote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het schijnt niet eens strafbaar te zijn http://www.goeievraag.nl/(...)ilie-strafbaar.52580
Ja, hij is idd verdacht. Maar goed, ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij het gedaan heeft.quote:
ja sorry, zijn vader.quote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Re het volgende:
[..]
die zoon was toch veel te jong dus lijkt me niet dat die hoefde?
Lekker is dat.quote:Op maandag 19 november 2012 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hij is idd verdacht. Maar goed, ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij het gedaan heeft.
Dan zou 13 jaar aan mij vreten. Als een mofo.
iedereen die aan het profiel voldeed kreeg een uitnodiging naar mijn wetenquote:Op maandag 19 november 2012 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen wist toch dat het onderzoek zou plaatsvinden?
Dikke kans dat hij het nu dus op dit psychiatrisch rapport gaat gooien, waarin is vastgesteld dat hij een dissociatieve stoornis heeft, en zich dus van geen kwaad bewust is geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.omropfryslan.nl/nijs/fertochte-earder-undersocht
Een veertiger die gaat joyriden? Er zat dus al een steekje los bij hem.
nee, het is wel lijkschenning maar van verkrachting is geen sprake meer bij een stoffelijk overschotquote:Op maandag 19 november 2012 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je een lijk neukt is dat toch ook verkrachting?
Onzin.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij het nu dus op dit psychiatrisch rapport gaat gooien, waarin is vastgesteld dat hij een dissociatieve stoornis heeft, en zich dus van geen kwaad bewust is geweest?
Dat is gewoon algemeen beschaafd Fryskquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dit is toch geen Nederlands??niet te lezen.
Gelukkig zet Omrop Fryslân ook de Nederlandse vertaling op de website:quote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar snap geen jota van de tekst.
quote:De verdachte die aangehouden is in de zaak-Vaatstra, is een aantal jaren geleden door een psychiater onderzocht. Hij moest voorkomen, omdat hij in de buurt van Oudwoude in iemand anders zijn auto aan het joyriden was. Volgens de psychiater was er sprake van een dissociatieve stoornis. Dat houdt in dat een persoon handelingen uitvoert, zonder besef of inzicht in de gevolgen daarvan te hebben.
De rechter gaf de Oudwoudster in 2009 een boete van 750 euro. Zelf zei de verdachte dat hij niet wist waarom hij de auto gestolen had. "Dit past niet bij mij", zei hij tegen de rechter.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is gewoon algemeen beschaafd Frysk
Kun je ook in je eigen auto joyriden?quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
Gelukkig zet Omrop Fryslân ook de Nederlandse vertaling op de website:
[..]
Waarom vind je dat onzin? Het is exact de diagnose die door een psychiater is gesteld, volgens het bericht.quote:
Ja, boeiend of jij het lekker vind of nietquote:
vooruitziende blik, gewoon doen alsof je MPS hebt, dan heb je alvast een alibiquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
Ai ai ai. Ik zie een advocaat die hiervan gaat smullen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
Volgens de psychiater was er sprake van een dissociatieve stoornis. Dat houdt in dat een persoon handelingen uitvoert, zonder besef of inzicht in de gevolgen daarvan te hebben
Nope.quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook in je eigen auto joyriden?
En hij was nog nooit met de politie in aanraking geweest zeiden ze vanmorgenquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef freako het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |