Nee, ik las ergens dat ze in haar hals/nek was gestoken en nog bij bewustzijn moet zijn geweest en daarna gewurgd. Ik heb geen tijd meer om een bron te zoeken, moet zo weg. Zal straks nog kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Wurging was de doodsoorzaak, daarna is haar keel doorgesneden.
Helemaal niet met een asielzoekerscentrum in een gebied waar verder weinig mensen wonen, dan is het toch al een behoorlijk percentage van de bewoners van dat gebied dat niet-westers is.quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon dader-profiling. Zo vreemd is dat niet, een doorgesneden hals is nu eenmaal een moordmethode die niet echt Westers is terwijl dat een voorkeur is van bepaalde gebieden in de wereld. Zo vreemd is dat dus niet dat ze daar ook naar keken.
Ja dat, alsof wurging alleen al niet erg genoeg is, een soort crime passionnel, maar dan ook nog eens de keel doorsnijden zodat ze echt echt dood isquote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meh, dan heb je toch best wat haat voor iemand als je iemand zo ombrengt.
Niemand ontkent hier dan ook dat er een DNA match is.quote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Meisje, inderdaad.
Als er gemeld wordt dat er een DNA match is, dan geloof ik dat.
Aangezien een DNA vrijwel uniek is.
Of je wil echt 100% zeker weten dat ze dood is... of je wilt de politie op een dwaalspoor brengen...quote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meh, dan heb je toch best wat haat voor iemand als je iemand zo ombrengt.
Ga ik zeker doen, met een melding met jouw naam erbij, wat denk je wel niet.quote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe dit dan ook in het feedback topic. Hypocriete gans.
Het blijft toch misselijkmakendquote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ik las ergens dat ze in haar hals/nek was gestoken en nog bij bewustzijn moet zijn geweest en daarna gewurgd. Ik heb geen tijd meer om een bron te zoeken, moet zo weg. Zal straks nog kijken.
Nou, dat zou je toch niet zeggen aan de comments te zien.quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niemand ontkent hier dan ook dat er een DNA match is.
Ik mag toch hopen dat die kinderen die hij als docent lesgeeft, zijn sperma niet over zich heen krijgenquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als docent heb ik een lokaal vol kinderen voor me, die ook mijn DNA op zich krijgen. Als er iets met hen gebeurt, kan dat ook worden gevonden."
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die kinderen die hij als docent lesgeeft, zijn sperma niet over zich heen krijgen
Dat is dan al heel wat anders dan een doorgesneden hals.quote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijkt dat ze in haar hals gestoken is met een zakmes maar daarna gewurgd. Arme meid.
Waarschijnlijk word je in je gezicht uitgelachen. Want de moderators en admins hebben een hekel aan jou.quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, met een melding met jouw naam erbij, wat denk je wel niet.
http://nos.nl/artikel/442(...)tstra-de-feiten.htmlquote:In 2007 wordt besloten een speciaal team op de zaak te zetten. Dit zogeheten 3D-team bekijkt de zaak helemaal opnieuw en komt onder meer tot de conclusie dat Marianne niet om het leven is gekomen doordat haar keel is doorgesneden, zoals steeds werd gedacht, maar dat ze is gewurgd met haar eigen bh.
Dan heb je dus geen een reactie gelezen, seniel wijf.quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, dat zou je toch niet zeggen aan de comments te zien.
Ik heb zojuist gelezen dat het andersom was, eerst gewurgd en toen een mes in haar hals.quote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ik las ergens dat ze in haar hals/nek was gestoken en nog bij bewustzijn moet zijn geweest en daarna gewurgd. Ik heb geen tijd meer om een bron te zoeken, moet zo weg. Zal straks nog kijken.
Ik denk niet dat een meisje van 16 zomaar seks gaat hebben met een kerel van 31. En dat wurgen is ook geen ongelukje, maar een zeer bewuste actie, uit woede. Je moet er aardig wat kracht bij gebruiken, lijkt me.quote:Op maandag 19 november 2012 14:53 schreef JohnDDD het volgende:
Vader Vaatstra zegt dat de twee elkaar waarschijnlijk niet kenden maar Marianne had wel zijn aansteker in haar tas. Vermoedelijk heeft ze dus vlak voor de moord nog een sigaretje met hem gerookt - of ze moet hem gekend hebben en op een ander moment met hem gerookt hebben. Toch vermoed ik dat er nog wel meer achter zit. Ik zou zelfs niet uitsluiten dat ze vrijwillig seks met hem heeft gehad en dat hij haar per ongeluk doodgewurgd heeft. Mogelijkerwijs ook het verhaal waar de verdachte het zelf op zal gooien. Een ongelukje. Er is ook weinig bewijs volgens mij om dat te weerleggen.
Ja, dan is het uiteraard al snel een bosquote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daar stonden bomen in de buurt
quote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef Doodloper het volgende:
En speciaal voor robijntje:
http://www.bnr.nl/program(...)s-nog-geen-100-dader
'100% DNA-match is nog geen 100% dader'
Het DNA is niet zomaar op plaats delict gevonden. Het zat in het sperma op haar lichaam.quote:"Laat ik vooropstellen dat dit een fantastische doorbraak is. Maar als je DNA op de plaats-delict is gevonden wil dat niet direct zeggen dat je ook de moord hebt gepleegd. Als docent heb ik een lokaal vol kinderen voor me, die ook mijn DNA op zich krijgen. Als er iets met hen gebeurt, kan dat ook worden gevonden."
Verzin jij dit nou of is dat echt zo.quote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je in je gezicht uitgelachen. Want de moderators en admins hebben een hekel aan jou.
Het lijkt SHO wel he?quote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef henkde_j het volgende:
Het topic is inmiddels omgedoopt in het grote speculatietopic?
Laat dat toch over aan de politie. DIt levert niets nuttigs op.
Dit is echt waar.quote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Verzin jij dit nou of is dat echt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |