Je doet je tagje eer aan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vergeef hem want hij weet niet beter....
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ook deze teveel plaatjes en gedraai om er iets moois van te maken. Beste wat ik kan doen met wat kleine aanpassingen is sneeuw erin.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Lamabal het volgende:
Hajee eindbaas.
Zou je een kerstmuts op mijn lama kunnen breien?
U meneer. U zijt een held.quote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, ook deze teveel plaatjes en gedraai om er iets moois van te maken. Beste wat ik kan doen met wat kleine aanpassingen is sneeuw erin.
[ afbeelding ]
Suggestie: grote ronde stip op de neus! Lijkt me nog wel mogelijkquote:Op zondag 23 december 2012 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, ook deze teveel plaatjes en gedraai om er iets moois van te maken. Beste wat ik kan doen met wat kleine aanpassingen is sneeuw erin.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Suggestie: grote ronde stip op de neus! Lijkt me nog wel mogelijk
hahahahaha!, niet bij mij maar bij die van lambalquote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ach soquote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hahahahaha!, niet bij mij maar bij die van lambal
Je bedoelt een rotje in zijn mond zodat hij in 30 stukken geblazen wordt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:35 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik zat te denken aan blub de vis met vuurwerk![]()
En dat dat zo beweegt, en wel met die muts en die baard maar dan zonder die ruis die is niet voor
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:35 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik zat te denken aan blub de vis met vuurwerk![]()
En dat dat zo beweegt, en wel met die muts en die baard maar dan zonder die ruis die is niet voor
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef Mirjam het volgende:
oh hier moest ik wezen
ik zou graag ver-oud en nieuw'd willen worden
origineel: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2012 00:53 schreef GekkePoes het volgende:
ik heb trouwens alleen paint ervoor gebruikt
quote:Op zondag 30 december 2012 02:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oooh ja, O&N! Zou er nog iets leuks van gemaakt kunnen worden bij mij?
Origineel is dit:
[ afbeelding ]
Damoejeookniedoenhe!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Noh, heb ik net in dat andere topic eentje lopen aanvragen
Omdat ze dat niet vieren in Groot-Brittannië?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, ik sla Sinterklaas uiteraard over.
Yup! Al scoop ik stiekem eind november wel weer wat peper- en kruidnoten meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet vieren in Groot-Brittannië?
Groot gelijk. Die dingen zijn gewoon veel te lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Al scoop ik stiekem eind november wel weer wat peper- en kruidnoten mee
Te lang om iets mee te kunnen. Of je moet heel veel frames verwijderen maar dan loopt het totaal niet vloeiend meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ] ik heb deze, maar die is te groot voor mn abonnement
kan iemand hier wat mee?
Jammerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Te lang om iets mee te kunnen. Of je moet heel veel frames verwijderen maar dan loopt het totaal niet vloeiend meer.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jammer
als iemand me op een andere manier wil versinterklazen is dat erg welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |