Die steken flink uit dan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
Met hbo ben ik druk bezig as we speak, maar hoe kom ik in vredesnaam aan 30cm??
Art Rooijakkers gisteren ook bij de Top2000 Quizquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Jack van Gelder heeft geloof ik het SR shirt aan van dit jaar nu op Ned 1
En ook geen 30cm?quote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook communicatieve vaardigheden![]()
.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Wat een topicwending na #42.
Kijk. dit zijn de topics waar FOK! voor is uitgevondenquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Och, jemigquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Heerlijk dit.quote:Op maandag 19 november 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk. dit zijn de topics waar FOK! voor is uitgevonden
Dat Gaza je niet menenquote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd.
trusten
oh, ik kan jullie de israëlische horrorcomedy Kalevet niet aanbevelen. was saai.
Goffer!quote:
quote:
van voren ook welquote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zie ik er lelijk uit van de zijkant met m'n movember-baardje
quote:
gelukkig, eindelijk weg die gozer.quote:
Ik plaag maar hequote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig, eindelijk weg die gozer.
dat hoeft nu ook weer niet hequote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik plaag maar heJe bent eigenlijk heel sexy
Trustequote:
Zeg! Kijk ik ook even een avondje de andere kant op, maak je gelijk avances naar een anderquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik plaag maar heJe bent eigenlijk heel sexy
quote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg! Kijk ik ook even een avondje de andere kant op, maak je gelijk avances naar een ander
Jouw rondingen kan niemand hier aan tippenquote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg! Kijk ik ook even een avondje de andere kant op, maak je gelijk avances naar een ander
Je wacht ook gewoon op mijn reactie voordat je gaat slapen! Dat moet haast wel een echte zuivere platonische Fokkering zijnquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw rondingen kan niemand hier aan tippen
[/Dagoduck]
*slaap*
quote:
Ik moest hem helaas wat inkortenquote:
Geeft nietquote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moest hem helaas wat inkorten
popcorn topicquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Ik heb er gewoon in gereageerd voor myat. al kijk ik daar alleen op m'n mobiel inquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
Toppop3 gekeken en jullie een paar keer gespot. Tof![]()
Vind het programma verder niet zoveel aan
Fascinerende wereld daar. Alsof je planet earth zit te kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Zit nu opeens het halve 3FM-topic in R&P?
Zat ik alquote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Maak je nog wel even een reflectie met SMART doelstellingen?quote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, deeltje 1 is af, de samenvatting van het interview. Op naar deeltje 2, de vragen over het interview
Gelukkig daarna klaarrrrrrr
Godzijdank hoeft dat nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Is d
[..]
Maak je nog wel even een reflectie met SMART doelstellingen?
Altijd leuk kijkvoer. Al vind ik SEX een stuk fascinerender qua idiote topicsquote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Jij liever dan ik, ik ga lekker slapenquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, deeltje 1 is af, de samenvatting van het interview. Op naar deeltje 2, de vragen over het interview
Trustenquote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, ik ga lekker slapen.
Trusten (alvast) iedereen!![]()
.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Ik kap er voor nu mee, ben er helemaal zat vanquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel succes nogquote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
a. Hoe is de begroeting en start van het interview?
b. Hoe is de beginvraag geformuleerd?
c. Welke E-in vragen zijn er gesteld?
d. Welke E-ex vragen zijn er gesteld?
e. Hoe geeft de iter non-verbaal aandacht aan de itee?
f. Welke luistervaardigheden hanteert de iter?
g. Hoe is de sfeer tijdens het interview?
h. Hoe wordt er om gegaan met stiltes?
i. Hoe wordt het interview afgesloten?
j. Wat levert het interview aan bruikbare informatie op voor je onderzoek?
Genieten![]()
Dat heb ik zojuist zitten doenquote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel succes nogOok nog een transcriptie moeten maken?
Wat een kutwerk is datquote:Op maandag 19 november 2012 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist zitten doen
Ja dat is echt ergquote:
Ik snap van zoveel dingen het nut nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergen ik snap er het nut ook niet van, immers wordt het filmpje ook gewoon opgestuurd
Ik doe het niet meer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergen ik snap er het nut ook niet van, immers wordt het filmpje ook gewoon opgestuurd
quote:Op maandag 19 november 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap van zoveel dingen het nut nietIk doe het altijd maar uiteindelijk omdat het moet.
Hmm, voor welke zou ik de volgende keer kiezen...quote:
Ik zou het wel weten. Alleen relevante info transcripten.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hmm, voor welke zou ik de volgende keer kiezen...
Ik heb er ook een halve samenvatting van gemaaktquote:Op maandag 19 november 2012 01:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Alleen relevante info transcripten.
Verdomme ik ga vanavond nog n x kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
Toppop3 gekeken en jullie een paar keer gespot. Tof![]()
Vind het programma verder niet zoveel aan
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 05:08:11BREAKING NEWS: BLANKE MAN (44) GEARRESTEERD VOOR MOORD #VAATSTRA! 100 PROCENT DNA-MATCH! HOERA! HOERA! HOERA!! reageer retweet
Terechte blijdschap. Maar het blijft eerst alleen een verdachte natuurlijk. Denk dat Peterrr op moment even klem zit onder zijn bureauquote:Op maandag 19 november 2012 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op zich begrijp ik z'n blijdschap wel. Heeft er ook veel tijd in gestoken en is steeds erin blijven geloven dat de dader ooit gepakt zou worden. Maar misschien moet ie nu even wat slaap pakken.
HEEEEEEEEEEY Brother from another mother!quote:
quote:
Ik kan veel hebben, maar ik wens op geen enkele manier met een gristenmeisje vergeleken te worden. Tyft op.quote:
Maar geef eerlijk toe, jullie lijken wel op elkaarquote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar ik wens op geen enkele manier met een gristenmeisje vergeleken te worden. Tyft op.
Ja gut, dan lijk ik opeens op elk blond meisje met een zwart montuur.quote:Op maandag 19 november 2012 10:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar geef eerlijk toe, jullie lijken wel op elkaar
Tja wij broertjes delen graag onze onbegrensde liefde lekkere wij... onze jongeh... God?quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef henkde_j het volgende:
Woflrolf en SC waren ook saampjes aanwezig op 00:45
Wat staan we er goed op inderdaad! Uit volle borst meeblerenquote:Op maandag 19 november 2012 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tja wij broertjes delen graag onze onbegrensde liefde lekkere wij... onze jongeh... God?
True that.quote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja gut, dan lijk ik opeens op elk blond meisje met een zwart montuur.
Zei jij nou niet zelf dat de optredens vrij kort waren?quote:Op maandag 19 november 2012 11:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
True that.
Ik zie nu het filmpje van Julia, die duurt 1.30minuut. Alles is dus echt veel korter.
Vind ik raar voor een muziekprogramma.
Ja, maar 1.30 vind ik wel heel kort.quote:Op maandag 19 november 2012 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zei jij nou niet zelf dat de optredens vrij kort waren?
Die zijn dan ook niet opgenomenquote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar 1.30 vind ik wel heel kort.
Want Accident en die andere waren gewoon full-length.
Zie ons eens shinen!!quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat staan we er goed op inderdaad! Uit volle borst meebleren
Ik links, hand op m'n borst, zingen over het woord van ons Godquote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zie ons eens shinen!!
[ afbeelding ]
En wolf met z'n jas. Damn wat een swakquote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik links, hand op m'n borst, zingen over het woord van ons God
Wat een baas he die broer van mijquote:Op maandag 19 november 2012 11:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En wolf met z'n jas. Damn wat een swak
Het programma is ook eigenlijk iets te vol, naar mijn smaak.quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom juist ja. Dan heb je een muziekprogramma en dan zijn de nummers vrij kort.
Waardoor de optredens te kort zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 11:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het programma is ook eigenlijk iets te vol, naar mijn smaak.
Je punt is inmiddels duidelijk, jaquote:Op maandag 19 november 2012 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waardoor de optredens te kort zijn.
Volgens mij heb ik nu wel vaak genoeg gezegd dat ze optredens kort waren he?
Goed. Waar kan ik me inschrijven?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zie ons eens shinen!!
[ afbeelding ]
Moguhquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Domien in zn eentje naar NYC? En zn vriendinmeisje dan?
Ben al langer wakker, maar had nog geen zin in Fokquote:
Ja ik ken hem, kan dit nummer nooit meer horen zonder het voor me te zienquote:
Fok jou dan maarquote:Op maandag 19 november 2012 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben al langer wakker, maar had nog geen zin in Fok
Sinds je bericht van gisteren ben ik enorm voorzichtig in wat voor antwoord ik je geef op dit soort voorstellenquote:
Onwijze klaplul, dank je!quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
hee noezel
fijn dat je inmiddels zin in fok hebt
Doos
Hoezo? ik ben er best aan toe om andere vrouwen keihard te nemenquote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds je bericht van gisteren ben ik enorm voorzichtig in wat voor antwoord ik je geef op dit soort voorstellen
En dat is precies mijn angstquote:Op maandag 19 november 2012 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoezo? ik ben er best aan toe om andere vrouwen keihard te nemen
Ik wil je ook wel liefdevol bevredigenquote:
Studio Voetbalquote:
Oh mien god...quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel liefdevol bevredigen![]()
Die steekt er gewoon ff een komkommer inquote:Op maandag 19 november 2012 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Domien in zn eentje naar NYC? En zn vriendin dan?
moet wel even melden dat dit een terechte klacht isquote:
echt?quote:
rebound? Ik doe het voor jouquote:Op maandag 19 november 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh mien god...![]()
![]()
Ik sla over, wil niet gerebound worden
Oh, wat nobel van jequote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
rebound? Ik doe het voor jou
Maar goed.. is het al weer weekend?
R&Pquote:Op maandag 19 november 2012 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Aanradertje: R&P / What-The-Fuck is mis
Sorry, ik laat me er weer helemaal in meezuigen... Zag het gisteren al aankomenquote:
Zei er iemand zuigen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik laat me er weer helemaal in meezuigen... Zag het gisteren al aankomen
mijn broek ligt al op mijn enkels! kommaarkommaarkmaar noesjequote:
Zitten grappige topics tussenquote:
Neen... En als je een dag na het uitmaken al weer zo ontzettend op seks zit te azen, dan heb je iets niet helemaal goed aangepakt, jong!quote:
Nee, mag zo werken. En voor jou geldt; niet vreemdgaan!!1111quote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mijn broek ligt al op mijn enkels! kommaarkommaarkmaar noesje
Haha even een serieuze noot... Ik zit er eigenlijk niet echt op te wachten... vind het wel ff best zo... net zoals jij nuquote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen... En als je een dag na het uitmaken al weer zo ontzettend op seks zit te azen, dan heb je iets niet helemaal goed aangepakt, jong!
zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zitten grappige topics tussen
quote:Op maandag 19 november 2012 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zeker.
Als ik echt wil lachen duik ik PUB wel eens in. Pubers kunnen echt episch ranten en dan zonder hoofdletters, leestekens en alinea's. Geweldig!!
Nooit geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zeker.
Als ik echt wil lachen duik ik PUB wel eens in. Pubers kunnen echt episch ranten en dan zonder hoofdletters, leestekens en alinea's. Geweldig!!
Dank je, ik werd al bang voor je...quote:Op maandag 19 november 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha even een serieuze noot... Ik zit er eigenlijk niet echt op te wachten... vind het wel ff best zo... net zoals jij nu
Je kunt ook met je popcorn verkassen naar het topic over de verdachte van de Vaatstra-zaak.quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zitten grappige topics tussen
Zie nu pas dat die zaak is opgelost! Mooiquote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt ook met je popcorn verkassen naar het topic over de verdachte van de Vaatstra-zaak.
Ik zou het niet bepaald opgelost willen noemen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie nu pas dat die zaak is opgelost! Mooi
De dader is keihard geidentificeerd. Wat wil je nog meer zien dan?quote:Op maandag 19 november 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou het niet bepaald opgelost willen noemen.
Ohquote:Op maandag 19 november 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou het niet bepaald opgelost willen noemen.
Uitspraak van de rechterquote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De dader is keihard geidentificeerd. Wat wil je nog meer zien dan?
Ja okee, ik ben ook voorstander van een eerlijk proces.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uitspraak van de rechterTot die tijd ben je in Nederland gelukkig nog verdachte.
Er is enkel een matchend DNA spoor gevonden. Zegt nog weinig over mogelijke daderschapquote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De dader is keihard geidentificeerd. Wat wil je nog meer zien dan?
Dat lijkt me voor de dader ook het meest prettig, dat soort misdadigers heeft het niet echt prettig in de nor of TBS-kliniekquote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja okee, ik ben ook voorstander van een eerlijk proces.
En als hij veroordeeld wordt hoop ik dat hij in een isoleercel verdwijnt.
Ja een beetje comfort gun ik die man ook wel weerquote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor de dader ook het meest prettig, dat soort misdadigers heeft het niet echt prettig in de nor of TBS-kliniek
Dat dan weer niet...quote:Op maandag 19 november 2012 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja een beetje comfort gun ik die man ook wel weer
Ik was sarcastisch uiteraard. Maar, indien schuldig bevonden, hoeft die meneer geen frisse buitenlucht en daglicht meer te zien wat mij betreftquote:
Zo denk ik er ook over, hoor! Maar het zou wel zonde zijn als hij werd vermoord, dan komt hij er nog gemakkelijk van afquote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch uiteraard. Maar, indien schuldig bevonden, hoeft die meneer geen frisse buitenlucht en daglicht meer te zien wat mij betreft
link.quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt ook met je popcorn verkassen naar het topic over de verdachte van de Vaatstra-zaak.
Voor het werken... Bovendien heb ik toch wel honger rond 15:00quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef CindieY het volgende:
Dus ik moet van kwart voor 4 tot 9 uur werken en ik heb maar een kwartiertje pauze, nooit genoeg tijd om een fatsoenlijke avondmaaltijd naar binnen te schuiven. Zouden jullie dan voor het werk of na het werk wat eten?
Ik heb makkelijk eten, namelijk rijstprutje dat zo in de magnetron kan, dat is het probleem nietquote:Op maandag 19 november 2012 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor het werken... Bovendien heb ik toch wel honger rond 15:00
's avonds wordt het dan bij mij automatisch makkelijk en daarmee vaak ongezond
Zelf zou ik het na die tijd doen. Komt hier ook vaak voor, domweg geen tijd om te eten. Of ik vergeet het gewoon ...quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef CindieY het volgende:
Dus ik moet van kwart voor 4 tot 9 uur werken en ik heb maar een kwartiertje pauze, nooit genoeg tijd om een fatsoenlijke avondmaaltijd naar binnen te schuiven. Zouden jullie dan voor het werk of na het werk wat eten?
Dat is in 15min toch zo naar binnen te schuiven?quote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb makkelijk eten, namelijk rijstprutje dat zo in de magnetron kan, dat is het probleem niet
Ja, dat wel. Maar er is maar één magnetron en zulks. Laatst had ik een half uur pauze en kon ik in de laatste 10 minuten pas m'n eten eens opwarmenquote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is in 15min toch zo naar binnen te schuiven?
Post-it met "Defect" er op doet wonderenquote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar er is maar één magnetron en zulks. Laatst had ik een half uur pauze en kon ik in de laatste 10 minuten pas m'n eten eens opwarmen
Gewoon om een uur of 3 lekker warm eten Cinnepin (pasta ofzo, veel energie!), en dan in dat kwartier een lekker pistoletje met Filet Americainquote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef CindieY het volgende:
Werken zul je, dondersteenquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef minthy het volgende:
Een dagje weekend is te kort...
Op naar het werk maar weer, krijg steeds meer zin in het pretrooster dat ik vanaf januari ga draaien
Dat zou dan via de e-mail gecommuniceerd worden. Ik moet gewoon of voor of na het werk eten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Post-it met "Defect" er op doet wonderen
Cinnepinquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon om een uur of 3 lekker warm eten Cinnepin (pasta ofzo, veel energie!), en dan in dat kwartier een lekker pistoletje met Filet Americain
Het was goedbedoeldquote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef CindieY het volgende:
CinnepinEn ik heb al voedsel, dus ik ga geen pasta meer maken.
Zeer gering, lees ik net. Ik vind 't maar sneu. Mocht ik ooit in zo'n coma terechtkomen, dan alsjeblieft, trek die stekkers er uit. Dat 't hier maar even zwart op wit staatquote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Werkse Minthy
Friso tekenen van bewustzijn
Weet ikquote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was goedbedoeldHet pistoletje is wel goedgekeurd??
Ik vind het belachelijk. Friso is gewoon hersendood, een kasplantje.quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeer gering, lees ik net. Ik vind 't maar sneu. Mocht ik ooit in zo'n coma terechtkomen, dan alsjeblieft, trek die stekkers er uit. Dat 't hier maar even zwart op wit staat
Daarom. Zo wil ik nevernooitniet leven.quote:Op maandag 19 november 2012 13:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk. Friso is gewoon hersendood, een kasplantje.
Ja idd. In zijn toestand kun je zelfs je ogen opendoen en knijpen met je handen. Het maakt alleen niets uit, hij is niet meer te redden. Ik snap ook niet waarom ze er niet mee stoppen. Mabel kan dit zo toch ook nooit afsluiten en verdergaan met haar leven, het lijkt me zo een eindeloos rouwproces.quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeer gering, lees ik net. Ik vind 't maar sneu. Mocht ik ooit in zo'n coma terechtkomen, dan alsjeblieft, trek die stekkers er uit. Dat 't hier maar even zwart op wit staat
Dus jij loopt op 3 benen het lokaal uitquote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef Pino112 het volgende:
We hebben nu les van een vrouwelijke docente
Dat dat kan op de Informatica-opleiding
"Oh, daar is mijn aanwijsstok"quote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus jij loopt op 3 benen het lokaal uit
quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn eerste woorden waren: "het is patat"
Al Qaida?quote:
alquiler = verhuren in het spaans.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus jij loopt op 3 benen het lokaal uit
quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Oh, daar is mijn aanwijsstok"
"Ah, daar is de punaise"quote:
Oh?quote:
Die vent op de achtergrond ookquote:
quote:
twitter:bingo_players twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:05:13@IlseDeLange @eddyzoey @michielveenstra Te gek dat we dit samen gaan doen! Vandaag in de studio bezig met een opzet.Zullen jullie zsm sturen reageer retweet
Het anthem is zekerquote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:bingo_players twitterde op maandag 19-11-2012 om 16:05:13@IlseDeLange @eddyzoey @michielveenstra Te gek dat we dit samen gaan doen! Vandaag in de studio bezig met een opzet.Zullen jullie zsm sturen reageer retweet
![]()
Ilse op het anthemquote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het anthem is zeker![]()
Gaat wel een hosplaat worden met de bingoplayers en Zoey op gitaar
Leuk ja, maar niet voor een anthem.quote:
Owkeej, jij je zinquote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk ja, maar niet voor een anthem.
Je bent het stiekem niet met me eens? Mag je best zeggen hoor, ben het gewend.quote:
Yup, ben het wel met je eens!quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent het stiekem niet met me eens? Mag je best zeggen hoor, ben het gewend.
Maar ik vind Ilse de Lange een goede, maar vrij saaie artieste. Niet slecht, leuk om een keer te horen zelfs, maar de hele week.. mwah. Misschien maken de Bingo Players en Eddy Zoey dat dan wél weer goed.
Anderzijds wist Ilse DeLange ook Kane al een keer naar een aardig niveau te brengen
Ok, desnoods danst Ilse alleen maarquote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent het stiekem niet met me eens? Mag je best zeggen hoor, ben het gewend.
Maar ik vind Ilse de Lange een goede, maar vrij saaie artieste. Niet slecht, leuk om een keer te horen zelfs, maar de hele week.. mwah. Misschien maken de Bingo Players en Eddy Zoey dat dan wél weer goed.
Anderzijds wist Ilse DeLange ook Kane al een keer naar een aardig niveau te brengen
Nee want ik heb geen Spotifyquote:Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer mensen die gezeik hebben met spotify?
quote:
En ze is vorig jaar het thema ook al geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk ja, maar niet voor een anthem.
Precies! Ik zou er zo mijn heteroschap voor opzij zettenquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
Paultje Gabbering
Ilse
Zij is zó knuffelbaar dat het bijna genant is.
Topics F5'enquote:Op maandag 19 november 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
Kut ik ben tijdelijk IP gebanned op mijn pc omdat ik een topic als een bezetene zat te F5'en
Dramaqueenquote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag mijn leven daar heel even instorten
ik kreeg op me 22e nog een beugelquote:Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
PUB / beugel nodig en kiezen trekken
trek me ff terug met deze gedachtequote:Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
ies! Ik zou er zo mijn heteroschap voor opzij zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k*tnummer
[ Bericht 18% gewijzigd door Kapitein_Schavuit op 19-11-2012 19:29:59 ]
Ik hoop dat je ervan genoten hebtquote:Op maandag 19 november 2012 18:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
trek me ff terug met deze gedachte
ach, terugtrekken, prima toch?quote:
Helemaal!!quote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach, terugtrekken, prima toch?
Avondquote:
Ik heb daar dit weekend echt helemaal dubbel om gelegen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef henkde_j het volgende:
Topplaat dit![]()
Zit al dagen in m'n hoofd
Goede clip ook![]()
[..]
Avond![]()
quote:
Genieten van de rust. Heb ik vanavond ook gedaanquote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
Verveel me te pletter op het werk... Gebeurt amper, heerlijk!
Oh, zo ontzettend fijn dat soort dagenquote:Op maandag 19 november 2012 21:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Genieten van de rust. Heb ik vanavond ook gedaan
Ik verveel me te pletter hier op de muziekquote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
Verveel me te pletter op het werk... Gebeurt amper, heerlijk!
Ik heb heul veul van dat soort dagenquote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo ontzettend fijn dat soort dagen
Nah, rood staat me niet zo, dus dan laat ik het spleetje ook maar zittenquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, rood staat me niet zo, dus dan laat ik het spleetje ook maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |