Sowieso zijn er betere electronics dan SHM (waar ik overigens best naar kan luisteren). Ik heb jarenlang op Born Slippy (Underworld) gestemd maar ook dat was kansloos. Of The Prodigy.quote:Op maandag 19 november 2012 17:32 schreef SHM het volgende:
Juist een revolutie in de Top2000 is leuk, omdat alle soorten muziek er in voor kunnen komen. Het is eigenlijk niet bedoeld om alleen maar Queen etc er in te hebben, alleen de liefhebbers van house muziek denken er niet aan om te stemmen op de Top2000.
The Beatles en Queen zijn ook uit elkaar, laten we daar ook maar niet meer op stemmenquote:Op maandag 19 november 2012 13:42 schreef Knofl00k het volgende:
ze zijn uit elkaar. misschien daarom?
Zelfs daar staat gemiddeld betere muziek in.quote:Op maandag 19 november 2012 17:51 schreef rubbereend het volgende:
Het is voor radio2 luisteraarsluister gewoon lekker naar de top SR op 3FM
Ze houden het toch wel tegen bij radio2, maak je geen illusies.quote:Op maandag 19 november 2012 18:31 schreef SHM het volgende:
Ik denk juist dat het met gebruik van twitter/facebook/fora mogelijk moet zijn om massaal af te spreken op 1 nummer te stemmen zodat een opvallend nummer in de Top2000 komt.
Al is dat inderdaad Zanger Rinus, ik denk dat het moet kunnen.
ze hebben wel vaker in gegrepenquote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze houden het toch wel tegen bij radio2, maak je geen illusies.
Die staat er al heel lang in en is een zwaar door radio2 gepromoot nummer, net zoals Avond, da's net ff wat anders.quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef Arth_NL het volgende:
Soms ook niet, zo'n Bloasmuziek kwam ook opeens in de top 100 terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |