Die steken flink uit dan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
Met hbo ben ik druk bezig as we speak, maar hoe kom ik in vredesnaam aan 30cm??
Art Rooijakkers gisteren ook bij de Top2000 Quizquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Jack van Gelder heeft geloof ik het SR shirt aan van dit jaar nu op Ned 1
En ook geen 30cm?quote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook communicatieve vaardigheden![]()
.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Wat een topicwending na #42.
Kijk. dit zijn de topics waar FOK! voor is uitgevondenquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Och, jemigquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Heerlijk dit.quote:Op maandag 19 november 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kijk. dit zijn de topics waar FOK! voor is uitgevonden
Dat Gaza je niet menenquote:Op maandag 19 november 2012 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd.
trusten
oh, ik kan jullie de israëlische horrorcomedy Kalevet niet aanbevelen. was saai.
Goffer!quote:
quote:
van voren ook welquote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zie ik er lelijk uit van de zijkant met m'n movember-baardje
quote:
gelukkig, eindelijk weg die gozer.quote:
Ik plaag maar hequote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig, eindelijk weg die gozer.
dat hoeft nu ook weer niet hequote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik plaag maar heJe bent eigenlijk heel sexy
Trustequote:
Zeg! Kijk ik ook even een avondje de andere kant op, maak je gelijk avances naar een anderquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik plaag maar heJe bent eigenlijk heel sexy
quote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg! Kijk ik ook even een avondje de andere kant op, maak je gelijk avances naar een ander
Jouw rondingen kan niemand hier aan tippenquote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg! Kijk ik ook even een avondje de andere kant op, maak je gelijk avances naar een ander
Je wacht ook gewoon op mijn reactie voordat je gaat slapen! Dat moet haast wel een echte zuivere platonische Fokkering zijnquote:Op maandag 19 november 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw rondingen kan niemand hier aan tippen
[/Dagoduck]
*slaap*
quote:
Ik moest hem helaas wat inkortenquote:
Geeft nietquote:Op maandag 19 november 2012 00:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik moest hem helaas wat inkorten
popcorn topicquote:Op maandag 19 november 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
R&P / what (i've) done
Ik heb er gewoon in gereageerd voor myat. al kijk ik daar alleen op m'n mobiel inquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
Toppop3 gekeken en jullie een paar keer gespot. Tof![]()
Vind het programma verder niet zoveel aan
Fascinerende wereld daar. Alsof je planet earth zit te kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Zit nu opeens het halve 3FM-topic in R&P?
Zat ik alquote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Maak je nog wel even een reflectie met SMART doelstellingen?quote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, deeltje 1 is af, de samenvatting van het interview. Op naar deeltje 2, de vragen over het interview
Gelukkig daarna klaarrrrrrr
Godzijdank hoeft dat nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef henkde_j het volgende:
Is d
[..]
Maak je nog wel even een reflectie met SMART doelstellingen?
Altijd leuk kijkvoer. Al vind ik SEX een stuk fascinerender qua idiote topicsquote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Jij liever dan ik, ik ga lekker slapenquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, deeltje 1 is af, de samenvatting van het interview. Op naar deeltje 2, de vragen over het interview
Trustenquote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, ik ga lekker slapen.
Trusten (alvast) iedereen!![]()
.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Ik kap er voor nu mee, ben er helemaal zat vanquote:Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel succes nogquote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
a. Hoe is de begroeting en start van het interview?
b. Hoe is de beginvraag geformuleerd?
c. Welke E-in vragen zijn er gesteld?
d. Welke E-ex vragen zijn er gesteld?
e. Hoe geeft de iter non-verbaal aandacht aan de itee?
f. Welke luistervaardigheden hanteert de iter?
g. Hoe is de sfeer tijdens het interview?
h. Hoe wordt er om gegaan met stiltes?
i. Hoe wordt het interview afgesloten?
j. Wat levert het interview aan bruikbare informatie op voor je onderzoek?
Genieten![]()
Dat heb ik zojuist zitten doenquote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel succes nogOok nog een transcriptie moeten maken?
Wat een kutwerk is datquote:Op maandag 19 november 2012 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist zitten doen
Ja dat is echt ergquote:
Ik snap van zoveel dingen het nut nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergen ik snap er het nut ook niet van, immers wordt het filmpje ook gewoon opgestuurd
Ik doe het niet meer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergen ik snap er het nut ook niet van, immers wordt het filmpje ook gewoon opgestuurd
quote:Op maandag 19 november 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap van zoveel dingen het nut nietIk doe het altijd maar uiteindelijk omdat het moet.
Hmm, voor welke zou ik de volgende keer kiezen...quote:
Ik zou het wel weten. Alleen relevante info transcripten.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hmm, voor welke zou ik de volgende keer kiezen...
Ik heb er ook een halve samenvatting van gemaaktquote:Op maandag 19 november 2012 01:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Alleen relevante info transcripten.
Verdomme ik ga vanavond nog n x kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
Toppop3 gekeken en jullie een paar keer gespot. Tof![]()
Vind het programma verder niet zoveel aan
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 19-11-2012 om 05:08:11BREAKING NEWS: BLANKE MAN (44) GEARRESTEERD VOOR MOORD #VAATSTRA! 100 PROCENT DNA-MATCH! HOERA! HOERA! HOERA!! reageer retweet
Terechte blijdschap. Maar het blijft eerst alleen een verdachte natuurlijk. Denk dat Peterrr op moment even klem zit onder zijn bureauquote:Op maandag 19 november 2012 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op zich begrijp ik z'n blijdschap wel. Heeft er ook veel tijd in gestoken en is steeds erin blijven geloven dat de dader ooit gepakt zou worden. Maar misschien moet ie nu even wat slaap pakken.
HEEEEEEEEEEY Brother from another mother!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |