SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2012 22:22:54 ]
Door mijn moeder heb ik deze nicknamequote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Gelukkig zijn mijn ouders geen FOK!kers.
ben je echt zo lomp dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Door mijn moeder heb ik deze nickname
Noemt ze jou altijd zo dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Door mijn moeder heb ik deze nickname
Ja. Heb ik van haar vader schijnt hetquote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben je echt zo lomp dan?
Zo nu en dan jaquote:
Neeee, houd Leila.quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef Taexon het volgende:
Tering me internet is nog slomer dan een naaktslak in winterslaap ... kan nog geeneens een plaatje op google zoeken..
leuk he glasvezel als er alleen maar onderhoud aan is
hahaha schattigquote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja. Heb ik van haar vader schijnt het
[..]
Zo nu en dan ja
opa's met kort haar zijn zo schattigquote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op mijn opa lijken
Niet kaal worden, maar toch millimeteren omdat het kan
Mijn ma steelt altijd mijn sambuca om door haar koffie te doenquote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb nog Bacardi Limon van mijn stiefpa in mijn kamer.
Ik heb hier Strongbow Gold, gewoon drinken omdat het kan. Niet veel trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb nog Bacardi Limon van mijn stiefpa in mijn kamer.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
opa's met kort haar zijn zo schattig
Vrouwenquote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn ma steelt altijd mijn sambuca om door haar koffie te doen
wanneer wij?quote:
ja mijn ene opa ging dood toen hij in de 50 was, toen was ik 2quote:Op zondag 18 november 2012 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier Strongbow Gold, gewoon drinken omdat het kan. Niet veel trouwens
[..]die van mij had nog echt een bos haar
maar ging te vroeg dood, poep gebeurt.
Moet je niet werken dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier Strongbow Gold, gewoon drinken omdat het kan. Niet veel trouwens
[..]die van mij had nog echt een bos haar
maar ging te vroeg dood, poep gebeurt.
Leeftijden weet ik niet meer. Mijn opa van moeders kant mocht mij (en verder haatte hij kleine kinderen) en ging dood toen ik een jaar of 5 was ook. Mijn andere opa is een paar jaar terug gestorven, vond ik ook niet erg verder.quote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn ene opa ging dood toen hij in de 50 was, toen was ik 2de ander was 89 en overleed 5 jaar geleden
Jawel, daarom hou ik het bij 2 stuks, toch nog even "weekend vieren" op een subtiele manierquote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je niet werken dan?
Ik ook gewoon drinken, zo rol ik, toch rot havo enzo.
Long way to go, waarom dan pas?quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In de zomer van 2013, ga ik Roro meeten, true story.
aawh sneuquote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leeftijden weet ik niet meer. Mijn opa van moeders kant mocht mij (en verder haatte hij kleine kinderen) en ging dood toen ik een jaar of 5 was ook. Mijn andere opa is een paar jaar terug gestorven, vond ik ook niet erg verder.
Ja helaas welquote:Op zondag 18 november 2012 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Good guys die young, zeggen ze wel eens!
quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In de zomer van 2013, ga ik Roro meeten, true story.
Haha, maak er 3 van, dan ben je stoer.quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, daarom hou ik het bij 2 stuks, toch nog even "weekend vieren" op een subtiele manier
quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, maak er 3 van, dan ben je stoer.
Die lijkt op mijn schoonzusje.quote:Op zondag 18 november 2012 22:26 schreef Taexon het volgende:
Had ook nog deze tractor maar blond is leuker
[ afbeelding ]
Wss jurkje, hou niet zo van rokjes.quote:
Geen R&R voor jou opa Hork.quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]daar geef ik al jaren niet meer om, jeweettoch?
Deze is leuker.quote:Op zondag 18 november 2012 22:26 schreef Taexon het volgende:
Had ook nog deze tractor maar blond is leuker
[ afbeelding ]
Maakt niets uitquote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wss jurkje, hou niet zo van rokjes.
Of nee, wss lange broek, want het weer in NL is om te huilen.
Dat was mijn eerste groepmeet ja.quote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wil dan je schoonzusje wel meeten
Mijn eerste meet met iemand van Fok! was vrijdag
quote:
Die moet jou toch nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wil dan je schoonzusje wel meeten
Mijn eerste meet met iemand van Fok! was vrijdag
truequote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!ster, dat is anders
chocolade kuikenquote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben steeds de volledige naam achter dat account kwijt
Ik ook.quote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben steeds de volledige naam achter dat account kwijt
Haha laat ook maarquote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true![]()
dus ehm jij zit ook op FOK! ?
met een grotere groep en drank is het anders en minder awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha laat ook maar
Hihi ik heb hik
Dan gaan we samen uit en boys hosselen, jwz.quote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met een grotere groep en drank is het anders en minder awkward
ja jij welquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan gaan we samen uit en boys hosselen, jwz.
Ik heb heel veel jurkjesquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het word heus wel een keer mooi weer dat jij een jurkje aan kan doen
Op de dag dat wij meeten
Of gewoon helemaal nietsquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Jurkjes kun je ook gerust in de winter aan.
ja onder 5 jassen ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Klopt, staat alleen minder leuk met een dikke legging en een jasje/vest eroverheen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Aan meeten is imo niks awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met een grotere groep en drank is het anders en minder awkward
quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, staat alleen minder leuk met een dikke legging en een jasje/vest eroverheen.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook zonder, ik hou ze wel warm.
Denk je dat we elkaar dan nog sprekenquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb heel veel jurkjes
Maar dat bespreken we wel in de lente van 2013.
OMGquote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik ook weer doen na een paar jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jawel toch?quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denk je dat we elkaar dan nog spreken
?
Ze was wel verdacht stil.quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tegelijkertijd, kan makkelijk joh!
quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is a time of cumming and going.
Ze kijkt gaarne naar dronken mensenquote:
Is niet nodigquote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van te voren maar indrinken dan
Hmm wenie.quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lachen man.
Maakt het minder awkward.
Is goed, vroeg het mij slechts af.quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze kijkt gaarne naar dronken mensen
In andere FOK!-kringen is ze minder stil, vraag maar aan Mono of Patje
ik was eens naar een meet, dat was echt ehm ja apartquote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is niet nodig
ik was ook nog bijna nuchter toen ik naar de meet ging vrijdag
Bijna is niet helemaal.quote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is niet nodig
ik was ook nog bijna nuchter toen ik naar de meet ging vrijdag
Met FL_Freak heeft ze ook nog lang lopen kleppen trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed, vroeg het mij slechts af.
Als je 1 op 1 met haar praat praat ze wel volgens mij een hoopquote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze kijkt gaarne naar dronken mensen
In andere FOK!-kringen is ze minder stil, vraag maar aan Mono of Patje
Onzin lullen doe ik nuchter ook al dat scheeltquote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal.
Ik word altijd snel dronken, dan ga ik allerlei dingen lullen
Ja weet niet, ik was vroeg weg.quote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met FL_Freak heeft ze ook nog lang lopen kleppen trouwens
Maar zo zijn sommige andere FOK!kers nog erger
Kloptquote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je 1 op 1 met haar praat praat ze wel volgens mij een hoopzag het in ieder geval bij FL-Freak en volgens mij Roald, helaas zien we die over circa 5 dagen niet meer terug
hoezo niet? o_Oquote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zag het in ieder geval bij FL-Freak en volgens mij Roald, helaas zien we die over circa 5 dagen niet meer terug
ik kan niet schaatsenquote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ik vind dat PUB schaats meet wel leuk.
Weer is keertje anders.
Wie komt?
Elke dag, ook al ben ik getrouwd.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Weer is keertje anders.
Wie komt?
Haha ik ook hoor, maar sommigequote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Onzin lullen doe ik nuchter ook al dat scheelt
ik vind het wel een leuk idee.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Weer is keertje anders.
Wie komt?
Gewoon een ingeving man.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt
Waarom zien we die niet meer terug?
Tof, enkel kan ik niet schaatsen.quote:
Gr aan jouw rechterhand.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Elke dag, ook al ben ik getrouwd.
Zullen we gaan schaatsen zaterdag?quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof, enkel kan ik niet schaatsen.
op m'n kont wat heen en weer schuifelenquote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb het ook 3 jaar niet meer gedaan maar zou tijdens een meet best wel weer willen proberen
Als jij mijn hand vasthoudtquote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zullen we gaan schaatsen zaterdag?
Ach komt wel goed!quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op m'n kont wat heen en weer schuifelen
Fijnquote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is goed![]()
Maar. Je kan toch wel schaatsen?![]()
Kom dan gaan we met de auto schaatsen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo veelzijdig zijn
in de auto schaatsenquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kom dan gaan we met de auto schaatsen.
ik mag dan wel aan strand wonen maar dat helpt neitquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik schaam me ziek hard voor mensen die aan het water wonen en niet kunnen schaatsensowieso.
Ik kan het vast nog welquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik schaam me ziek hard voor mensen die aan het water wonen en niet kunnen schaatsensowieso.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fijn
Tsjaik kan het wel een beetje, ik ga vooruit, maar niet snel oid
maarja 'Spekkie' heh
Maar heb het echt al jaren niet gedaan
Dan mag je niet komenquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik drink wel een bereburger of zo aan de kant en dan ga ik jullie uitlachen als jullie vallen
Tuurlijk wel, ik heb zelfs nog op het IJsselmeer geschaatstquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik mag dan wel aan strand wonen maar dat helpt neit
Net als fietsenquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan het vast nog welschaatste tot me 14e ofzo ieder jaar bij de sloot waar me pa woont
quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ook al best wel lang niet.
Nja. Een jaar geleden.![]()
Maar ik kan het tenminste wel
quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou dan moeten wij dat spoedig maar eens doen dan heh
Hey ik ooksoort van
Ik kan halve draai, hele draai heeft niet echt willen lukken werd 250 graden draai.quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb in mijn hele leven 5x geschaatst ofzo, maar ik kan het al een beetje, niet zo zeuren jullie.
Met slagroom zelfsquote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan mag je niet komen
Tenzij ik chocolade melk krijg van jou
Hihi, ik kan wel een hele draaiquote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan halve draai, hele draai heeft niet echt willen lukken werd 250 graden draai.
ja nog leuker!quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef Taexon het volgende:
wat me ook tof lijkt is een snowplanet/world meet![]()
snowboarden![]()
![]()
ik ben een landverrader die altijd ijshockey schaatsen gebruikte.. makkelijker voor voetballen met pucksquote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Moet wel op Noren dan hè? Niet op ijshockeyschaatsen!
Gewoon goedkoop dan: op een skatebaan met wielen onder je snowboardquote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef Taexon het volgende:
snowboarden![]()
![]()
Truequote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik ben een landverrader die altijd ijshockey schaatsen gebruikte.. makkelijker voor voetballen met pucks
quote:
een skateboard?quote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon goedkoop dan: op een skatebaan met wielen onder je snowboard
gebruik dan een skateboardquote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon goedkoop dan: op een skatebaan met wielen onder je snowboard
Exactquote:
Zie boven.quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
gebruik dan een skateboard
Snowworld enzo is inderdaad wel godse duur eigenlijk
Skimboard meet
mijn vader sponsorde hetquote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef Taexon het volgende:
snowboarden![]()
![]()
wat is dat danquote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
gebruik dan een skateboard
Snowworld enzo is inderdaad wel godse duur eigenlijk
Skimboard meet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skateboarden op water !
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2012 22:52:56 ]
quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skateboarden op water !
Tax wil tetten :)!
quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tevens heb ik het wel een keer geprobeerd, ik viel op mijn kont, super grote blauwe plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skateboarden op water !
Mijn ergste schade tot nu toe was verleden jaar 2 weken niet normaal kunnen lopenquote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tevens heb ik het wel een keer geprobeerd, ik viel op mijn kont, super grote blauwe plek.
Awhhquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn ergste schade tot nu toe was verleden jaar 2 weken niet normaal kunnen lopen![]()
Op een rails gevallen bij Kiteboardopen terwijl er heel veel mensen keken
Tot het nieuwe jaar kan ik ook vrijwel niet op zaterdag, daarna weet ik het nog nietquote:
Ja ik moet ook elke zaterdag werken, vaak ook kuttijden van 3 tot half 10 ofzo of 3 tot half 7quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tot het nieuwe jaar kan ik ook vrijwel niet op zaterdag, daarna weet ik het nog nietligt eraan of ik ander werk heb
quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het normaal ook niet erg stond ook weer gelijk op maar aangezien er een stuk of 4 fotografen omheen stonden was het niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Awhh
Ik vind het niet eens erg als mensen keken, gewoon zelf dom mee lachen, niks aan de handtevens de foto's nooit ergens terug gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de lente gaan altijd japanners foto's van me makenis hier altijd heel druk vanwege keukenhof enzo..
BOLLENSTREEKKKKKKK
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2012 23:02:39 ]
Leukquote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
Met Oud & Nieuw uitgaan met mijn zus,haar vriend,mijn broertje en broer in Amsterdam
Nice!!!quote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
Met Oud & Nieuw uitgaan met mijn zus,haar vriend,mijn broertje en broer in Amsterdam
Dit.quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk
Ik wss forever alone met mijn chagrijnige stiefvader en ma.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind het normaal ook niet erg stond ook weer gelijk op maar aangezien er een stuk of 4 fotografen omheen stonden was het niet leuktevens de foto's nooit ergens terug gezien!
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de lente gaan altijd japanners foto's van me makenis hier altijd heel druk vanwege keukenhof enzo..
BOLLENSTREEKKKKKKK
Geloof me, blauwe plek op je kont is ook heel erg
Is toch leuk, je bent wereldberoemd.![]()
Ik was bij een huisfeest van een vriend in Amsterdam toen had ik XTC genomenquote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk
Ik wss forever alone met mijn chagrijnige stiefvader en ma.
Wij kunnen wat doenquote:
Ja goed planquote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Samen vieren? Ik heb iemand nodig
Stoere jongen en allesquote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was bij een huisfeest van een vriend in Amsterdam toen had ik XTC genomen
herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoere jongen en alles
Ik wil oud&nieuw met bijzonder iemand vieren, maar heb niemand, dus dan maar mijn knuffelkonijn knuffelen
Zo herkenbaar ditquote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoere jongen en alles
Ik wil oud&nieuw met bijzonder iemand vieren, maar heb niemand, dus dan maar mijn knuffelkonijn knuffelen
Ik ga je bellen na 0:00quote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoere jongen en alles
Dan kom je er lekker awkward ook met ons oud&nieuw vierenquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beetje zwak, zomaar mij inruilen voor Peter
I know..quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar ditLijkt me zo nice om nieuwjaar te vieren met je vriendje
bij jou of bij mij thuis?quote:
Lijkt mij een fijn plan. Maar A-J mag dan niet klagen dat wij klef doen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan kom je er lekker awkward ook met ons oud&nieuw vieren
Ja, dan zitten jullie elkaar te zoenen en sta ik er zo bij. Awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan kom je er lekker awkward ook met ons oud&nieuw vieren
is goedquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zullen we elkaar knuffelen dan??
[..]
Beetje zwak, zomaar mij inruilen voor Peter
2 jaar terug heb ik bijna me hele telefoon lijst gebeld omdat ik nog al veel op hadquote:
Goede.quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zijn er hier allemaal huilie meisjes?
veel slimmer datquote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik stuur mijn moeder wel naar vriendendan bij mij.
Bij mij of bij jou?quote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is goed
op zulke momenten mis ik gewoon iemand
Maar niet alleen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dan zitten jullie elkaar te zoenen en sta ik er zo bij. Awkward
quote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
2 jaar terug heb ik bijna me hele telefoon lijst gebeld omdat ik nog al veel op hadkreeg echt mensen aan de lijn waarvan ik zoiets had van "ken ik je eigenlijk wel?"
Goede tijden..
Ik wel.quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog nooit iemand op nieuwjaar gezoend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werkte vorig jaarquote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
veel slimmer datzou dat werken denk je?
kwil gwn iemand soenen om 00:00quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben sow alleen ov![]()
![]()
![]()
heb knuffel nodig
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nog nooit iemand op nieuwjaar gezoend![]()
Doen we.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]ik weet.. volgende keer langer blijven
Heb ik altijd in de wintermaandenquote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zijn er hier allemaal huilie meisjes?
nee dit keer nietquote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Open jij gewoon om 00:00:00 topic.
Als ik jullie samen zien, dan ga ik me alleen voelenquote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar niet alleen.
Krijg je een knuffelom 0.00
quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en wat krijg ik dan om 0:00?quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar niet alleen.
Krijg je een knuffelom 0.00
quote:
Liever snijd ik gwn in meself wasdit oeff.quote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan gvd wat moet ik met mijn leven![]()
![]()
doen we dat danquote:
Ga "roro" daten danquote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik jullie samen zien, dan ga ik me alleen voelen
En om 00:00 zit je Peter te zoenen, leugenaar
WE ARE PROUD BLACK WOMEN AND WE DON'T NEED NO MANquote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb ik altijd in de wintermaanden
je hebt 60 seconde.quote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik jullie samen zien, dan ga ik me alleen voelen
En om 00:00 zit je Peter te zoenen, leugenaar
sperma xDquote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
Hey zwarte piet wat zit er in jouw zak?
Ja, in 2013 ga ik hem meeten.quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga "roro" daten dan
Oké om iets na 00.00
Ik heb er geen nodig neequote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WE ARE PROUD BLACK WOMEN AND WE DON'T NEED NO MAN
Ja maar meet hem op 31 december danquote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, in 2013 ga ik hem meeten.
Jaja, jullie gaan me vergeten. Weet ik nu al
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WE ARE PROUD BLACK WOMEN AND WE DON'T NEED NO MAN
Je hebt je vingers nog.quote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb er geen nodig neeMaar sommige behoeften kan je niet zelf vervullen.
Ja ok maar tochquote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb er geen nodig neeMaar sommige behoeften kan je niet zelf vervullen.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong neckbeard~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no woman ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
31 december is nog 2012quote:Op zondag 18 november 2012 23:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar meet hem op 31 december dan
Neeecht
je krijgt een knuffel
moet je wel hier zijn dan.
Ik probeer het geheim te houden en een stoere neger te zijn, maar ik moet nog oefenenquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja je wil stiekem ook wel een vriendje I knew it sistah
Maakt niet uitquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
31 december is nog 2012
Haha, yeej(Tranen van blijdschap en alles)
ik een hamsterquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelkonijn
Slaap lekker Ro-ald
nigga nigga nigga nigga nigga why you eat so much chickenquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik probeer het geheim te houden en een stoere neger te zijn, maar ik moet nog oefenen
THEY HATE US CUZ OUR DICKS IS BIGGAHquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nigga nigga nigga nigga nigga why you eat so much chicken
Is dat wat jij doet?quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon jezelf wijsmaken dat het wel zo is.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
THEY HATE US CUZ OUR DICKS IS BIGGAH
Ik ben een halve neger dus ik hoef niet stoer te zijnquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik probeer het geheim te houden en een stoere neger te zijn, maar ik moet nog oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |