quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, maak er 3 van, dan ben je stoer.
Die lijkt op mijn schoonzusje.quote:Op zondag 18 november 2012 22:26 schreef Taexon het volgende:
Had ook nog deze tractor maar blond is leuker
[ afbeelding ]
Wss jurkje, hou niet zo van rokjes.quote:
Geen R&R voor jou opa Hork.quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]daar geef ik al jaren niet meer om, jeweettoch?
Deze is leuker.quote:Op zondag 18 november 2012 22:26 schreef Taexon het volgende:
Had ook nog deze tractor maar blond is leuker
[ afbeelding ]
Maakt niets uitquote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wss jurkje, hou niet zo van rokjes.
Of nee, wss lange broek, want het weer in NL is om te huilen.
Dat was mijn eerste groepmeet ja.quote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wil dan je schoonzusje wel meeten
Mijn eerste meet met iemand van Fok! was vrijdag
quote:
Die moet jou toch nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wil dan je schoonzusje wel meeten
Mijn eerste meet met iemand van Fok! was vrijdag
truequote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!ster, dat is anders
chocolade kuikenquote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben steeds de volledige naam achter dat account kwijt
Ik ook.quote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben steeds de volledige naam achter dat account kwijt
Haha laat ook maarquote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true![]()
dus ehm jij zit ook op FOK! ?
met een grotere groep en drank is het anders en minder awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha laat ook maar
Hihi ik heb hik
Dan gaan we samen uit en boys hosselen, jwz.quote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met een grotere groep en drank is het anders en minder awkward
ja jij welquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan gaan we samen uit en boys hosselen, jwz.
Ik heb heel veel jurkjesquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het word heus wel een keer mooi weer dat jij een jurkje aan kan doen
Op de dag dat wij meeten
Of gewoon helemaal nietsquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Jurkjes kun je ook gerust in de winter aan.
ja onder 5 jassen ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Klopt, staat alleen minder leuk met een dikke legging en een jasje/vest eroverheen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
Aan meeten is imo niks awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met een grotere groep en drank is het anders en minder awkward
quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, staat alleen minder leuk met een dikke legging en een jasje/vest eroverheen.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook zonder, ik hou ze wel warm.
Denk je dat we elkaar dan nog sprekenquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb heel veel jurkjes
Maar dat bespreken we wel in de lente van 2013.
OMGquote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik ook weer doen na een paar jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |