Jawel toch?quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denk je dat we elkaar dan nog spreken
?
Ze was wel verdacht stil.quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tegelijkertijd, kan makkelijk joh!
quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is a time of cumming and going.
Ze kijkt gaarne naar dronken mensenquote:
Is niet nodigquote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van te voren maar indrinken dan
Hmm wenie.quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lachen man.
Maakt het minder awkward.
Is goed, vroeg het mij slechts af.quote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze kijkt gaarne naar dronken mensen
In andere FOK!-kringen is ze minder stil, vraag maar aan Mono of Patje
ik was eens naar een meet, dat was echt ehm ja apartquote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is niet nodig
ik was ook nog bijna nuchter toen ik naar de meet ging vrijdag
Bijna is niet helemaal.quote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is niet nodig
ik was ook nog bijna nuchter toen ik naar de meet ging vrijdag
Met FL_Freak heeft ze ook nog lang lopen kleppen trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is goed, vroeg het mij slechts af.
Als je 1 op 1 met haar praat praat ze wel volgens mij een hoopquote:Op zondag 18 november 2012 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze kijkt gaarne naar dronken mensen
In andere FOK!-kringen is ze minder stil, vraag maar aan Mono of Patje
Onzin lullen doe ik nuchter ook al dat scheeltquote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal.
Ik word altijd snel dronken, dan ga ik allerlei dingen lullen
Ja weet niet, ik was vroeg weg.quote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met FL_Freak heeft ze ook nog lang lopen kleppen trouwens
Maar zo zijn sommige andere FOK!kers nog erger
Kloptquote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je 1 op 1 met haar praat praat ze wel volgens mij een hoopzag het in ieder geval bij FL-Freak en volgens mij Roald, helaas zien we die over circa 5 dagen niet meer terug
hoezo niet? o_Oquote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zag het in ieder geval bij FL-Freak en volgens mij Roald, helaas zien we die over circa 5 dagen niet meer terug
ik kan niet schaatsenquote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ik vind dat PUB schaats meet wel leuk.
Weer is keertje anders.
Wie komt?
Elke dag, ook al ben ik getrouwd.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Weer is keertje anders.
Wie komt?
Haha ik ook hoor, maar sommigequote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Onzin lullen doe ik nuchter ook al dat scheelt
ik vind het wel een leuk idee.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Weer is keertje anders.
Wie komt?
Gewoon een ingeving man.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt
Waarom zien we die niet meer terug?
Tof, enkel kan ik niet schaatsen.quote:
Gr aan jouw rechterhand.quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Elke dag, ook al ben ik getrouwd.
Zullen we gaan schaatsen zaterdag?quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof, enkel kan ik niet schaatsen.
op m'n kont wat heen en weer schuifelenquote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb het ook 3 jaar niet meer gedaan maar zou tijdens een meet best wel weer willen proberen
Als jij mijn hand vasthoudtquote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zullen we gaan schaatsen zaterdag?
Ach komt wel goed!quote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op m'n kont wat heen en weer schuifelen
Fijnquote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is goed![]()
Maar. Je kan toch wel schaatsen?![]()
Kom dan gaan we met de auto schaatsen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo veelzijdig zijn
in de auto schaatsenquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kom dan gaan we met de auto schaatsen.
ik mag dan wel aan strand wonen maar dat helpt neitquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik schaam me ziek hard voor mensen die aan het water wonen en niet kunnen schaatsensowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |