Ik kan het vast nog welquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik schaam me ziek hard voor mensen die aan het water wonen en niet kunnen schaatsensowieso.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fijn
Tsjaik kan het wel een beetje, ik ga vooruit, maar niet snel oid
maarja 'Spekkie' heh
Maar heb het echt al jaren niet gedaan
Dan mag je niet komenquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik drink wel een bereburger of zo aan de kant en dan ga ik jullie uitlachen als jullie vallen
Tuurlijk wel, ik heb zelfs nog op het IJsselmeer geschaatstquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik mag dan wel aan strand wonen maar dat helpt neit
Net als fietsenquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kan het vast nog welschaatste tot me 14e ofzo ieder jaar bij de sloot waar me pa woont
quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ook al best wel lang niet.
Nja. Een jaar geleden.![]()
Maar ik kan het tenminste wel
quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou dan moeten wij dat spoedig maar eens doen dan heh
Hey ik ooksoort van
Ik kan halve draai, hele draai heeft niet echt willen lukken werd 250 graden draai.quote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb in mijn hele leven 5x geschaatst ofzo, maar ik kan het al een beetje, niet zo zeuren jullie.
Met slagroom zelfsquote:Op zondag 18 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan mag je niet komen
Tenzij ik chocolade melk krijg van jou
Hihi, ik kan wel een hele draaiquote:Op zondag 18 november 2012 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan halve draai, hele draai heeft niet echt willen lukken werd 250 graden draai.
ja nog leuker!quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef Taexon het volgende:
wat me ook tof lijkt is een snowplanet/world meet![]()
snowboarden![]()
![]()
ik ben een landverrader die altijd ijshockey schaatsen gebruikte.. makkelijker voor voetballen met pucksquote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Moet wel op Noren dan hè? Niet op ijshockeyschaatsen!
Gewoon goedkoop dan: op een skatebaan met wielen onder je snowboardquote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef Taexon het volgende:
wat me ook tof lijkt is een snowplanet/world meet![]()
snowboarden![]()
![]()
Truequote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik ben een landverrader die altijd ijshockey schaatsen gebruikte.. makkelijker voor voetballen met pucks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |