quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind het normaal ook niet erg stond ook weer gelijk op maar aangezien er een stuk of 4 fotografen omheen stonden was het niet leuktevens de foto's nooit ergens terug gezien!
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de lente gaan altijd japanners foto's van me makenis hier altijd heel druk vanwege keukenhof enzo..
BOLLENSTREEKKKKKKK
Geloof me, blauwe plek op je kont is ook heel erg
Is toch leuk, je bent wereldberoemd.![]()
Ik was bij een huisfeest van een vriend in Amsterdam toen had ik XTC genomenquote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk
Ik wss forever alone met mijn chagrijnige stiefvader en ma.
Wij kunnen wat doenquote:
Ja goed planquote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Samen vieren? Ik heb iemand nodig
Stoere jongen en allesquote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was bij een huisfeest van een vriend in Amsterdam toen had ik XTC genomen
herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoere jongen en alles
Ik wil oud&nieuw met bijzonder iemand vieren, maar heb niemand, dus dan maar mijn knuffelkonijn knuffelen
Zo herkenbaar ditquote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoere jongen en alles
Ik wil oud&nieuw met bijzonder iemand vieren, maar heb niemand, dus dan maar mijn knuffelkonijn knuffelen
Ik ga je bellen na 0:00quote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoere jongen en alles
Dan kom je er lekker awkward ook met ons oud&nieuw vierenquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beetje zwak, zomaar mij inruilen voor Peter
I know..quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar ditLijkt me zo nice om nieuwjaar te vieren met je vriendje
bij jou of bij mij thuis?quote:
Lijkt mij een fijn plan. Maar A-J mag dan niet klagen dat wij klef doen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan kom je er lekker awkward ook met ons oud&nieuw vieren
Ja, dan zitten jullie elkaar te zoenen en sta ik er zo bij. Awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan kom je er lekker awkward ook met ons oud&nieuw vieren
is goedquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zullen we elkaar knuffelen dan??
[..]
Beetje zwak, zomaar mij inruilen voor Peter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |