quote:
een skateboard?quote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon goedkoop dan: op een skatebaan met wielen onder je snowboard
gebruik dan een skateboardquote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon goedkoop dan: op een skatebaan met wielen onder je snowboard
Exactquote:
Zie boven.quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
gebruik dan een skateboard
Snowworld enzo is inderdaad wel godse duur eigenlijk
Skimboard meet
mijn vader sponsorde hetquote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef Taexon het volgende:
wat me ook tof lijkt is een snowplanet/world meet![]()
snowboarden![]()
![]()
wat is dat danquote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
gebruik dan een skateboard
Snowworld enzo is inderdaad wel godse duur eigenlijk
Skimboard meet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skateboarden op water !
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2012 22:52:56 ]
quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skateboarden op water !
Tax wil tetten :)!
quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tevens heb ik het wel een keer geprobeerd, ik viel op mijn kont, super grote blauwe plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skateboarden op water !
Mijn ergste schade tot nu toe was verleden jaar 2 weken niet normaal kunnen lopenquote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tevens heb ik het wel een keer geprobeerd, ik viel op mijn kont, super grote blauwe plek.
Awhhquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn ergste schade tot nu toe was verleden jaar 2 weken niet normaal kunnen lopen![]()
Op een rails gevallen bij Kiteboardopen terwijl er heel veel mensen keken
Tot het nieuwe jaar kan ik ook vrijwel niet op zaterdag, daarna weet ik het nog nietquote:
Ja ik moet ook elke zaterdag werken, vaak ook kuttijden van 3 tot half 10 ofzo of 3 tot half 7quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tot het nieuwe jaar kan ik ook vrijwel niet op zaterdag, daarna weet ik het nog nietligt eraan of ik ander werk heb
quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het normaal ook niet erg stond ook weer gelijk op maar aangezien er een stuk of 4 fotografen omheen stonden was het niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Awhh
Ik vind het niet eens erg als mensen keken, gewoon zelf dom mee lachen, niks aan de handtevens de foto's nooit ergens terug gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de lente gaan altijd japanners foto's van me makenis hier altijd heel druk vanwege keukenhof enzo..
BOLLENSTREEKKKKKKK
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2012 23:02:39 ]
Leukquote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
Met Oud & Nieuw uitgaan met mijn zus,haar vriend,mijn broertje en broer in Amsterdam
Nice!!!quote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
Met Oud & Nieuw uitgaan met mijn zus,haar vriend,mijn broertje en broer in Amsterdam
Dit.quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk
Ik wss forever alone met mijn chagrijnige stiefvader en ma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |