Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:
Vanavond date #2! #3 staat eigenlijk ook al gepland voor eind deze week.
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.
Spezza nog berichtje gehad?
Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?
Brrrr the horror
Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.
Die van vrijdag/zaterdag stond vast. Die van vandaag is zondag spontaan ertussen gekomen.
Dat is je goed recht hèquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk van
Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:
Vanavond date #2! #3 staat eigenlijk ook al gepland voor eind deze week.
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.
Spezza nog berichtje gehad?
Ach, meestal als je je ergens inschrijft ben je nieuwe en krijg je goede matches, dan kan je best veel daten in korte tijd. Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Uiteindelijk heb je maar één goede date nodig om een leuk iemand tegen te komen. Dat is meer waard dan 15 matige dates in 2 maanden tijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:
leuk dat hier mensen zijn met meerdere dates. zo snel ook.
hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)
misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen
Klopt, in het oosten wonen is wat dat betreft ook helemaal niet zo handig...quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Het helpt natuurlijk ook als je een beetje centraal woont.
Ja, ik ben ook stiekem een beetje jaloers op die mensen die continu dates hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:
leuk dat hier mensen zijn met meerdere dates. zo snel ook.
hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)
misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen
Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Het helpt natuurlijk ook als je een beetje centraal woont.
Is seks dan zo belangrijk? Want dan kan je gewoon een oproep in kpd plaatsenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.
Ik moet er gewoon ook minder mee bezig zijn, veel leuke dingen doen en dan maar gaan voor de casual sex. Ik wil vast te snel nu het drie maanden uit is.....
Ook dat smsje zegt niks hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.
Dus er zit nog hoop in. Als het goed is belt ze vandaag. Dus even afwachten.
Zelf hoop ik dat het een vervolg krijgt.
Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsjequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ook dat smsje zegt niks hoor. Ik had na date 1 binnen 5 minuten een smsje dat het leuk was. Als je iemand echt leuk vindt maakt het niet uit hoe snel je iets hoort.
+1quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Mark-J het volgende:
Vind het met Paiq wel lastig dat de 'matches' vaak niet erg actief zijn
Excuusquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsje
Ja ik ook. Aan de ene kant wil ik door middel van subtiele hints laten weten dat ik haar leuk vind, maar tegelijkertijd ben ik dan weer chicken voor het geval ik alsnog de deksel op mijn neus krijg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Excuus! Ben benieuwd hoe t verder gaat bij jou! Succes in ieder geval.
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla"
Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd. Mij zou het iig ook niet afschrikken, tenzij ze in het echt heel anders is dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef Blue_note het volgende:
Ik ben daar altijd vrij direct mee. Als 't dan niet wederzijds is weet je het in ieder geval. Gelukkig in dit geval wel zo. Zij vertelde me trouwens gelijk na date 1 dat ze me wel heel erg leuk vond en dat dat wel eens snel meer zou kunnen worden. Tsja het zal sommige afschrikken, mij niet als ik iemand ook leuk vind.
Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla"
Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd.
Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.
Dat beviel goed, al zei ze toch bij het afscheid, in ons geen relatiemateriaal te zien. Toch wilde ze de woensdag erop weer gaan wandelen, anderhalf uur in het donker.. daarna nog gezellig wat bij me thuis gedronken en haar de beginselen van de gitaar bijgebracht (dan mag je haar hand, arm en vingers steeds op de juiste plek zetten, met permissie).
We hadden het weer heel leuk gehad, zij blij verrast, maar toch verschafte ze weer de duidelijkheid, dat ze me geen valse hoop qua relatie wilde geven. Als het goed is gaan we zaterdag een epische wandeling maken, 1 van de 7 die ik had uitgetekend en wilde ze het onder meer hebben over het grijze gebied qua 'mogelijkheden' of dat we gewoon in de friendzone blijven en leuke dingen doen.
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ook
Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:17 schreef chrisr het volgende:
[..]
Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond!Ach, sta ik ook eens aan de andere kant.
Als je het goed aanpakt kan je er misschien wel de benefits uithalen, wie weetquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.
Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:01 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..
en straks word je verliefd en zij niet en dan voel jij je kut.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.
Da's een herkenbare. Doe je inderdaad niets aan. Ja, even flink balen en dan weer verder gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef chrisr het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.
ha ja dan zijn de verwachtingen aan de hoge kantquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef Mark-J het volgende:
Dat is ook wel zeldzaam denk ik. Misschien als je al heel lang gemaild/gewhatsapped hebt dat jij of de ander al helemaal gek is geworden op de ander
Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's een herkenbare. Doe je inderdaad niets aan. Ja, even flink balen en dan weer verder gaan.
Overigens vind ik het soms wel een nadeel dat mensen echt op zoek zijn naar "wam-bam in vuur en vlam". Ik heb dat eigenlijk bijna nooit en het duurt vaak een aantal dates voor ik iemand echt leuk vind (los van dat ik enthousiast ben). Maar als de ander daar sneller in is en dit van zichzelf weet dan houdt het op
Ik had dat vroeger vaak, maar dan is de 'klap' als het dan toch niet klikt van de andere kant net iets harder vind ik. Ik kijk nu de kat uit de boom en ik zie wel wat er gebeurd. Vooralsnog geniet ik van het gezelschap.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.
Misschien ook wel wat uit zelfbescherming inderdaad. Maar tref wel vaak mannen die inderdaad gelijk weten of het een ja of een nee is, al zegt dat over het verdere verloop natuurlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger vaak, maar dan is de 'klap' als het dan toch niet klikt van de andere kant net iets harder vind ik. Ik kijk nu de kat uit de boom en ik zie wel wat er gebeurd. Vooralsnog geniet ik van het gezelschap.
De gewone matches van Paiq zijn bij mij wel aardig 'actief', maar de matches via Paiq Select doen niet veel. Ze komen wel in mijn lijst, maar ze reageren niet echt op chats. Ook weinig online.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Mark-J het volgende:
Vind het met Paiq wel lastig dat de 'matches' vaak niet erg actief zijn
Dat klinkt beter! Is al eens een afspraakje uit voort gevloeid?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef tcr het volgende:
[..]
De gewone matches van Paiq zijn bij mij wel aardig 'actief', maar de matches via Paiq Select doen niet veel. Ze komen wel in mijn lijst, maar ze reageren niet echt op chats. Ook weinig online.
Beetje mazzel morgen een date via OkC, benieuwd.
Leuk! Veel plezier vast, verwachten wel een verslag héquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Morgenavond een date met de dame die me - op mijn uiterst brakke - zondagavond al vroeg. Ben benieuwd.
Thanks, en een verslag zal zeker volgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier vast, verwachten wel een verslag hé
Ah, kon zijn dat je toch voor z'n liederlijke charmes was gevallenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef xApples het volgende:
Haha jawel ! Ik dacht.. Waarom geen avondje waarbij hij...![]()
Nee natuurlijk niet, een 'nieuwe' !
We zouden eigk vrijdag afspreken maar hij vroeg of
ik niet eerder kon. Nouja dat kon
+1quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ben normaal nooit te vroeg maar op een date echt áltijd..en dan sta je dus te wachtenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef xApples het volgende:
Ik denk altijd vanaf een uur van tevoren..
IK GA NIET , IK GA NIET !!
Maar ik ga vanavond wel
veel plezier! wel je paard thuis laten heh, dat kan afschrikken namelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef xApples het volgende:
Ik denk altijd vanaf een uur van tevoren..
IK GA NIET , IK GA NIET !!
Maar ik ga vanavond wel
Ik was meestal pas nerveus bij/voor een 2de date.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik denk altijd dat het weg is
Tot twee minuten voor de date.. dan is het weer terug
Dat wordt dus niks meer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
Helaas. Er was geen aantrekkingskracht van haar kant. Maar ze wil wel gewoon vriendschappelijk afspreken. Kan ik mee leven, want vriendschappelijke klik was er wel.
En nieuwe vrienden maken is ook leuk.
Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Core2 het volgende:
Ik sta nu een paar dagen op knuz, heb berichtjes ontvangen van 4 dames waarvan 2 wel interessant. Een van die meiden stuurt me een berichtje dat we waarschijnlijk geen match zijn, maar ze vindt me wel leuk? WTF? De ander heb ik wel leuke gesprekken mee, maar in haar profiel staat dat ze niet op zoek is. Waarom dan aanmelden op een datingsite en mij een berichtje sturen? Me no comprende
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Hangt van de dame af. Vrijdag ga ik met een dame poolen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
Wat doen jullie meestal op zo een eerste date?
Wait... kan ik zo een beetje alle vrouwen die zeggen niet op zoek te zijn zo goed als over deze kam scheren?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Bios eerder bij tweede date.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Mark-J het volgende:
Wat drinken en een wandelingetje makenSoms naar de bioscoop.
Gewoon een drankje doen in een gran cafe oid. Werkt altijd wel goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
Soms naar de bios, anders naar de kroeg of pub. Als het maar gezellig is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
echt, wat is dit?? Ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben?? Stond er eerst dan van: ik ben niet op zoek ofzo...en dan hier huillie doen dat er geen reacties komen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
tja, wat is wijsheid, ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben. wat is nou eigenlijk een normale hoeveelheid berichtjes die je mag verwachten als vrouw van 30? verwacht ik te veel als ik denk aan een paar berichtjes per week? van nieuwe mannen waarmee ik nog niet eerder contact heb gehad op die site?
Er is geen pijl op te trekken. Vriendin van mij kreeg er heel veel. Stuk of 60 - 100. Maar ja, hoop seks verzoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
tja, wat is wijsheid, ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben. wat is nou eigenlijk een normale hoeveelheid berichtjes die je mag verwachten als vrouw van 30? verwacht ik te veel als ik denk aan een paar berichtjes per week? van nieuwe mannen waarmee ik nog niet eerder contact heb gehad op die site?
Van wat ik heb begrepen krijgen veel vrouwen veel meer dan enkele berichten per week.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
nee ik had er niet specifiek in gezet dat ik 'vooral niet op zoek ben'. kom zeg, dat vind ook ik onzin. ik heb het nu juist anders gedaan dan de eerder beschreven 'dame twee' maar ik ben er niet van overtuigd dat dat dan wel helpt hoor. toch vooral zelf actief rondklikken, denk ik. en op machinegeweertempo berichtjes rondstrooien haha. de echt leuke reageren wel terugquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt, wat is dit?? Ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben?? Stond er eerst dan van: ik ben niet op zoek ofzo...en dan hier huillie doen dat er geen reacties komen...
Die vinden jou gewoon te lelijk denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wait... kan ik zo een beetje alle vrouwen die zeggen niet op zoek te zijn zo goed als over deze kam scheren?
Leerde laatst zo iemand kennen en de tering zeg... Wel leerzaam, nu kan ik sneller nexten.
En dames die claimen bezet te zijn?
er is wel iets aan de hand hoor, als je met foto weinig tot 0 reacties krijgt...quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee ik had er niet specifiek in gezet dat ik 'vooral niet op zoek ben'. kom zeg, dat vind ook ik onzin. ik heb het nu juist anders gedaan dan de eerder beschreven 'dame twee' maar ik ben er niet van overtuigd dat dat dan wel helpt hoor. toch vooral zelf actief rondklikken, denk ik. en op machinegeweertempo berichtjes rondstrooien haha. de echt leuke reageren wel terug
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die vinden jou gewoon te lelijk denk ik.
Dat zei je er niet bij. Wel duidelijk zijn natuurlijk als je aan je handje vastgepakt wilt worden. Je lijkt wel een wijf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Het staat in hun profiel dombo. Niet iets wat ze zelf zeggen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij. Wel duidelijk zijn natuurlijk als je aan je handje vastgepakt wilt worden. Je lijkt wel een wijf.
Vraag het aan Kloonhommel zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar de Zeg maar 'iets minder knappe vrouwen', hoeveel berichtjes zouden die krijgen?
Aangezien jij alles en iedereen afwerkt in een hoog tempo, kan de vraag beter aan jou gesteld wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag het aan Kloonhommel zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen even de lullen uit de broek, circle jerkje er op en klaar maar weer.
Via OkC wel eens een 'bioscoop' date gehad, maar niks serieus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Dat klinkt beter! Is al eens een afspraakje uit voort gevloeid?
Ik ben 32, ook uit Groningen en kreeg meerdere berichten per week. Op Badoo nog het allermeest (eerste dagen meer dan 50 per dag), maar ook op paiq, knuz en RP minimaal 5 per week...nam wat af naarmate je er langer opzit. Moet wel zeggen dat er veel seksverzoeken, oude mannen (50+) of hele jonge ventjes (24-) tussen zatenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
Dat is heel irritant...quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben 32, ook uit Groningen en kreeg meerdere berichten per week. Op Badoo nog het allermeest (eerste dagen meer dan 50 per dag), maar ook op paiq, knuz en RP minimaal 5 per week...nam wat af naarmate je er langer opzit. Moet wel zeggen dat er veel seksverzoeken, oude mannen (50+) of hele jonge ventjes (24-) tussen zaten
Maar volgens mij mag je dus best wel wat verwachten, tenzij je iets heel raars in je profiel of een vreselijke foto hebt....of kan het zijn dat je een grote groep mannen uitsluit vanwege bepaalde instellingen? op sommige sites kun je instellen dat mannen buiten een bepaalde leeftijd niet kunnen reageren...
Eensch...er hoeft er maar 1 tussen te zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef eefje801 het volgende:
Maakt ook wel wat uit of je veel online bent. Ik ben af en toe wel eens een avondje online en zelf ook wat aan het struinen en dan merk ik dat ik meer berichtjes krijg dan wanneer ik me een tijdje niet laat zien, wel logisch natuurlijk.
Op relatieplanet valt me dat echt op.Op Badoo is dat sowieso het geval maar daar heb je enorm veel sekszoekers en mannen die al een relatie hebben. En nee, dat staat niet in hun profielMaar weet niet of je je nou zo druk moet maken over de hoeveelheid berichtjes, belangrijker is het of de inhoud je wat bevalt natuurlijk.
Ik vind dat wel prima, ze heeft het tenslotte zelf ingesteld. Je hebt nu net even pech, maar het voorkomt ook dat een twintigjarige dame jouw berichtje moet zoeken tussen die van vieze mannetjes die haar vader hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat is heel irritant...
Soms zie ik een hele leuke vrouw. (qua profiel). En ben ik net 1 jaar jonger als zij. En kan ik haar geen bericht sturen.
Nee, ik sluit niemand uit. dit profiel heb ik al wel een jaar. ik overweeg hem helemaal te deleten en opnieuw te beginnen. Maar dat kan pas nadat mijn abboperiode is afgelopen, half januari.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben 32, ook uit Groningen en kreeg meerdere berichten per week. Op Badoo nog het allermeest (eerste dagen meer dan 50 per dag), maar ook op paiq, knuz en RP minimaal 5 per week...nam wat af naarmate je er langer opzit. Moet wel zeggen dat er veel seksverzoeken, oude mannen (50+) of hele jonge ventjes (24-) tussen zaten
Maar volgens mij mag je dus best wel wat verwachten, tenzij je iets heel raars in je profiel of een vreselijke foto hebt....of kan het zijn dat je een grote groep mannen uitsluit vanwege bepaalde instellingen? op sommige sites kun je instellen dat mannen buiten een bepaalde leeftijd niet kunnen reageren...
ik ben 30 maar bedankt!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik vind dat wel prima, ze heeft het tenslotte zelf ingesteld. Je hebt nu net even pech, maar het voorkomt ook dat een twintigjarige dame jouw berichtje moet zoeken tussen die van vieze mannetjes die haar vader hadden kunnen zijn.
Als het je leukste foto is waarom zou je hem dan veranderen? En wie heeft gezegd dat je die moet veranderen, ben wel benieuwd waarom diegene dat dan vond.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, ik sluit niemand uit. dit profiel heb ik al wel een jaar. ik overweeg hem helemaal te deleten en opnieuw te beginnen. Maar dat kan pas nadat mijn abboperiode is afgelopen, half januari.
Ik heb al wel de tip gekregen om een kortere tekst te maken en een andere foto. jammer, mijn huidige profielfoto vind ik mijn knapste ooit genomen.
Gouden tip!! Hopen dat ze geen irritante duplicate profile-check doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als het je leukste foto is waarom zou je hem dan veranderen? En wie heeft gezegd dat je die moet veranderen, ben wel benieuwd waarom diegene dat dan vond.
Nieuw profiel kan zeker helpen...je komt iig weer bovenaan te staan. Maak anders een tweede gratis profiel aan, kun je met je andere profiel reageren op eventuele reacties... of zou dat heelzijn?!
Ik heb vanavond gewoon een drankje gedaan in een restaurantje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
Goed excuus voor lichamelijk contact.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt van de dame af. Vrijdag ga ik met een dame poolen.
Gewoon kijken wat iemand leuk vindt en dan iets bedenken.
En? Was het wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef xApples het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gewoon een drankje gedaan in een restaurantje.
Kun je lekker kletsen, elkaar leren kennen enzo. En je kunt ook
redelijk snel wegkomen als het echt niets is.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Goed excuus voor lichamelijk contact.
Ander mailadres en andere foto...moet kunnen lijkt mij. Weet alleen niet wat de ander ervan zou denken. Misschien dat het ook wel heel raar overkomt. Ik ben er nog niet over uit wat ik ervan zou denken als een man dat zou doen...misschien met de juiste uitleg erbij. Maar het heeft ook iets wanhopigs ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gouden tip!! Hopen dat ze geen irritante duplicate profile-check doen.
Leuke date gehad?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef xApples het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gewoon een drankje gedaan in een restaurantje.
Kun je lekker kletsen, elkaar leren kennen enzo. En je kunt ook
redelijk snel wegkomen als het echt niets is.
Nieuw jaar, nieuwe startquote:Op woensdag 21 november 2012 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, voor je het weet is het januari...
Klinkt goed! Volgende date gepland?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef xApples het volgende:
Ja het was echt leuk !
Eerst heel even beetje onwennig..
Maar verder echt gezellig, we hebben zelfs gezoend
nou dat doe ik dus eigenlijk nooit op een 1e date
Klinkt ook goed, maar uitkijken en niet te hard van stapel lopen zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef Blue_note het volgende:
Ok, net terug van date 2. Die was zowaar nog leuker dan date 1. Heel persoonlijke gesprekken gehad en ook heel eerlijk over gevoel gesproken.
Blijkt eigenlijk dat we beide elkaar heel erg leuk vinden, en er eigenlijk best wel sprake is van verliefdheid.
Later deze week volgt date #3.
Ben benieuwd of die verliefdheid er morgenvroeg nog is na een nachtje slapen, je weet 't nooit met vrouwen.
Komt nog welquote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook een date met verliefdheid
En wat ik zeg: kijken hoe het smsje morgenvroeg eruit zietquote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook een date met verliefdheid
Vrouwen kunnen soms geniepige wezens zijn, dus ik hoop voor je dat het een positief smsje isquote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En wat ik zeg: kijken hoe het smsje morgenvroeg eruit ziet... Toch altijd spannend.
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed! Volgende date gepland?
Ik vind het wel een leuk detail eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef xApples het volgende:
[..]
Ja
Ik zal even een schattig detail vertellen. Oke misschien lame maar ik vond het
het schattig. We zaten aan de thee, en ik zat te ratelen over een bepaalde smaak die
ik daar altijd nam omdat ik die zo lekker vond.. Toen we in de auto zaten zei die; ik heb
nog een cadeautje voor je; had ie zon zakje meegepikt. Ahhh
Oke nu ik het opschrijf klinkt het echt lame..
Vind het helemaal niet lame. Juist wel leuk eigenlijk. Had van mij kunnen zijn, zo leukquote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef xApples het volgende:
[..]
Ja
het schattig. We zaten aan de thee, en ik zat te ratelen over een bepaalde smaak die
ik daar altijd nam omdat ik die zo lekker vond.. Toen we in de auto zaten zei die; ik heb
Ik had de pool tip ook hier vandaan...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik doe het ook vaak als eerste date hoor. Om die reden.
Thanks.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms geniepige wezens zijn, dus ik hoop voor je dat het een positief smsje is
Allicht, komt wel goed! De mijne heeft een familieprobleem, tante ligt op sterven. Dus het gaat wat trager allemaal. Maar heb d'r al gezegd dat als ze steun nodig heeft ze het maar hoeft te vragen. Vond ze erg lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Thanks.
Krijg net wel smsje dat ze superveel zin heeft in de volgende date. Mja dat nachtje slapen moet 't overleven
en wat als ikzelf niet kan poolen? Of is dat schattig?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had de pool tip ook hier vandaan...
Iedereen kan poolenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
en wat als ikzelf niet kan poolen? Of is dat schattig?
Nu veel steun geven/lief zijn, kun je later van plukken. Let wel op de friendzonequote:Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, komt wel goed! De mijne heeft een familieprobleem, tante ligt op sterven. Dus het gaat wat trager allemaal. Maar heb d'r al gezegd dat als ze steun nodig heeft ze het maar hoeft te vragen. Vond ze erg lief.
Let ik ook op, maar als hier een goede vriendschap uit voortkomt ben ik ook tevreden. Het gaat in ieder geval wel de friends with benefits kant opquote:Op woensdag 21 november 2012 00:37 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nu veel steun geven/lief zijn, kun je later van plukken. Let wel op de friendzone!
Misschien is zij heel goed en kan ze het uitleggenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
en wat als ikzelf niet kan poolen? Of is dat schattig?
Zo dronken mogelijk worden. Niet neuken iig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
Aan de thee? Hij heeft zijn huiswerk gedaan!quote:Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef xApples het volgende:
[..]
Ja
Precies. Wat er ook gebeurt, alles is prima, maar neuken op je eerste date is bah...quote:Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zo dronken mogelijk worden. Niet neuken iig.
Sex is idd overratedquote:Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Zo dronken mogelijk worden. Niet neuken iig.
Wow een paar keer zelfs!!! Zo zul je nooit een date krijgen met verliefdheid. Don't get laid on the first date!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
Paar keer op eerste date geneukt.... Nooit spijt van gehad...
Oh er was wel verliefdheid hoor...quote:Op woensdag 21 november 2012 01:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Wow een paar keer zelfs!!! Zo zul je nooit een date krijgen met verliefdheid. Don't get laid on the first date!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |