abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119402670
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef xApples het volgende:
Ik post zijn laatste bericht wel oke? Toen ik die las heb ik wss een kwartier zo: :') naar mn beeldscherm gekeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen heb ik hem weg geklikt ik wist echt niet wat ik daarop moest zeggen hahahah
Paar uur later had ie me verwijderd.. :D
Wat een charmeur :')
pi_119403923
quote:
jaa haha
pi_119404026
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Wat een charmeur :')
Wel? :?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_119404104
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef luckass het volgende:

[..]

Mensen die elke zin eindigen met "haha" right?
pi_119405393
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Taexon het volgende:

[..]

Mensen die elke zin eindigen met "haha" right?
De combinatie van haha, ja en nee.
pi_119405407
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef luckass het volgende:

[..]

De combinatie van haha, ja en nee.
Next! :D
pi_119416662
Vanavond date #2! #3 staat eigenlijk ook al gepland voor eind deze week.
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.

Spezza nog berichtje gehad?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 09:12:06 ]
  dinsdag 20 november 2012 @ 09:22:27 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119416845
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.

Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?

Brrrr the horror :X
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119417503
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?

Brrrr the horror :X
Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.
Die van vrijdag/zaterdag stond vast. Die van vandaag is zondag spontaan ertussen gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 10:07:04 ]
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:12:43 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119417726
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.
Die van vrijdag/zaterdag stond vast. Die van vandaag is zondag spontaan ertussen gekomen.
Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk van :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119417907
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk van :P
Dat is je goed recht hè ;).
pi_119420792
Ik vind het juist irritant om het zo open te houden..
Wil wel weten wanneer we iets gaan doen. Dat vage; "oh we kijken wel even"
dat werkt in mijn schema ook echt niet. Ik wil het wel zeker 2 dagen van te
voren weten, anders ga ik iets anders doen/plannen.
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:08:05 #163
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119420827
leuk dat hier mensen zijn met meerdere dates. zo snel ook.

hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)

misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen :P

[ Bericht 86% gewijzigd door Andromache op 20-11-2012 12:19:14 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_119421163
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:

Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.
Dus er zit nog hoop in. Als het goed is belt ze vandaag. Dus even afwachten.

Zelf hoop ik dat het een vervolg krijgt.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119421878
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:

hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)

misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen :P
Ach, meestal als je je ergens inschrijft ben je nieuwe en krijg je goede matches, dan kan je best veel daten in korte tijd. Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Uiteindelijk heb je maar één goede date nodig om een leuk iemand tegen te komen. Dat is meer waard dan 15 matige dates in 2 maanden tijd.

Mijn date-update: Ik geef mijn date het voordeel van mijn twijfel. Ik moet niet zo zeuren en ga gewoon kijken waar het schip strandt. Ik ben erg op haar gesteld en als ik er over een paar maand anders over denk, dan zien we dat dan wel weer :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:51:27 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119422122
Het helpt natuurlijk ook als je een beetje centraal woont. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_119422218
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Klopt, in het oosten wonen is wat dat betreft ook helemaal niet zo handig...
Het is dat het verder zo goed bevalt :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_119422544
Vind het met Paiq wel lastig dat de 'matches' vaak niet erg actief zijn :P
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:05:37 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119422562
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:

Ja, ik ben ook stiekem een beetje jaloers op die mensen die continu dates hebben. ;)

Alhoewel ik redelijk onbekend ben met online daten, afgelopen periode beetje uitgezocht hoe het allemaal werkt (oa Paiq geprobeerd) en ben nu ook voor E-matching gegaan als de site waar ik ga proberen een date(s) te vinden. Er zitten daar best een boel leuke vrouwen. Zou wel handig zijn idd als ze een beetje uit de regio komen, hele land doorreizen voor een date die misschien wel helemaal niks is, lijkt me zo zonde.
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:27:39 #170
138876 Andromache
pi_119423387
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.

Ik moet er gewoon ook minder mee bezig zijn, veel leuke dingen doen en dan maar gaan voor de casual sex. Ik wil vast te snel nu het drie maanden uit is.....
pi_119423400
Tuurlijk zou ik ook wat meer dates willen hebben, maar aan de andere kant, kwaliteit boven kwantiteit.
pi_119423499
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.

Ik moet er gewoon ook minder mee bezig zijn, veel leuke dingen doen en dan maar gaan voor de casual sex. Ik wil vast te snel nu het drie maanden uit is.....
Is seks dan zo belangrijk? Want dan kan je gewoon een oproep in kpd plaatsen :P

Ik vind een date waar een leuke vriendschap uit voort komt ook niet erg. Als het maar gezellig is vind ik het prima. :)
pi_119423899
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.
Dus er zit nog hoop in. Als het goed is belt ze vandaag. Dus even afwachten.

Zelf hoop ik dat het een vervolg krijgt.
Ook dat smsje zegt niks hoor ;). Ik had na date 1 binnen 5 minuten een smsje dat het leuk was. Als je iemand echt leuk vindt maakt het niet uit hoe snel je iets hoort.
pi_119424005
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ook dat smsje zegt niks hoor ;). Ik had na date 1 binnen 5 minuten een smsje dat het leuk was. Als je iemand echt leuk vindt maakt het niet uit hoe snel je iets hoort.
Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsje :P
pi_119424026
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Mark-J het volgende:
+1
pi_119424056
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsje :P
Excuus ;)! Ben benieuwd hoe t verder gaat bij jou! Succes in ieder geval.
pi_119424233
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Excuus ;)! Ben benieuwd hoe t verder gaat bij jou! Succes in ieder geval.
Ja ik ook. Aan de ene kant wil ik door middel van subtiele hints laten weten dat ik haar leuk vind, maar tegelijkertijd ben ik dan weer chicken voor het geval ik alsnog de deksel op mijn neus krijg.

:')
pi_119424648
Gewoon in for the kill bij volgende date :P Is het wel duidelijk :+
pi_119424709
Ja misschien maar doen als die 2e date er komt :)

Ive got nothing to lose
pi_119424813
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla" :P
pi_119424879
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla" :P
Ja dat kan ook. :D

Ach, ik zie het wel. Zoals gezegd belt ze vandaag als het goed is. Dus hopelijk kunnen we daar wat informatie uit vissen
pi_119425074
Hmm ja, afwachten maar :+
pi_119425805
Ik ben daar altijd vrij direct mee. Als 't dan niet wederzijds is weet je het in ieder geval. Gelukkig in dit geval wel zo. Zij vertelde me trouwens gelijk na date 1 dat ze me wel heel erg leuk vond en dat dat wel eens snel meer zou kunnen worden. Tsja het zal sommige afschrikken, mij niet als ik iemand ook leuk vind.
pi_119425886
Weet je idd waar je aan toe bent.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 november 2012 @ 14:59:24 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119427114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef Blue_note het volgende:
Ik ben daar altijd vrij direct mee. Als 't dan niet wederzijds is weet je het in ieder geval. Gelukkig in dit geval wel zo. Zij vertelde me trouwens gelijk na date 1 dat ze me wel heel erg leuk vond en dat dat wel eens snel meer zou kunnen worden. Tsja het zal sommige afschrikken, mij niet als ik iemand ook leuk vind.
Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd. Mij zou het iig ook niet afschrikken, tenzij ze in het echt heel anders is dan ik verwacht had.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:17:26 #186
172848 chrisr
nom nom nom
pi_119427749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond! :( Ach, sta ik ook eens aan de andere kant.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:41:54 #187
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_119428387
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef El_Thijs het volgende:

Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd.
Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.

Dat beviel goed, al zei ze toch bij het afscheid, in ons geen relatiemateriaal te zien. Toch wilde ze de woensdag erop weer gaan wandelen, anderhalf uur in het donker.. daarna nog gezellig wat bij me thuis gedronken en haar de beginselen van de gitaar bijgebracht (dan mag je haar hand, arm en vingers steeds op de juiste plek zetten, met permissie ;) ).

We hadden het weer heel leuk gehad, zij blij verrast, maar toch verschafte ze weer de duidelijkheid, dat ze me geen valse hoop qua relatie wilde geven. Als het goed is gaan we zaterdag een epische wandeling maken, 1 van de 7 die ik had uitgetekend en wilde ze het onder meer hebben over het grijze gebied qua 'mogelijkheden' of dat we gewoon in de friendzone blijven en leuke dingen doen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 november 2012 @ 15:44:38 #188
Brabo Bastard
pi_119428463
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Perico het volgende:

[..]

Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.

Dat beviel goed, al zei ze toch bij het afscheid, in ons geen relatiemateriaal te zien. Toch wilde ze de woensdag erop weer gaan wandelen, anderhalf uur in het donker.. daarna nog gezellig wat bij me thuis gedronken en haar de beginselen van de gitaar bijgebracht (dan mag je haar hand, arm en vingers steeds op de juiste plek zetten, met permissie ;) ).

We hadden het weer heel leuk gehad, zij blij verrast, maar toch verschafte ze weer de duidelijkheid, dat ze me geen valse hoop qua relatie wilde geven. Als het goed is gaan we zaterdag een epische wandeling maken, 1 van de 7 die ik had uitgetekend en wilde ze het onder meer hebben over het grijze gebied qua 'mogelijkheden' of dat we gewoon in de friendzone blijven en leuke dingen doen.
Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ook :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:46:23 #189
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_119428507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef El_Thijs het volgende:

Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ook :P
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn. :)
pi_119428995
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:17 schreef chrisr het volgende:

[..]

Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond! :( Ach, sta ik ook eens aan de andere kant.
Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 november 2012 @ 16:02:08 #191
Brabo Bastard
pi_119429002
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:

[..]

Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn. :)
Als je het goed aanpakt kan je er misschien wel de benefits uithalen, wie weet ;) En anders heb je er een goede vriendschap bij als ik het zo hoor :)
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:15:24 #192
172848 chrisr
nom nom nom
pi_119429520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:01 schreef Mark-J het volgende:

[..]

Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..
Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.
pi_119429632
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:

[..]

en straks word je verliefd en zij niet en dan voel jij je kut.

ik zou er niet meer op ingaan. als ze je toch wel heel leuk blijkt te vinden merk je dat daarna vanzelf wel.
pi_119429682
Inderdaad, je kan het jezelf zo ontzettend moeilijk maken..
pi_119430242
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef Taexon het volgende:

[..]

Next! :D
Ik wist helemaal niet dat ik zo grappig was.
pi_119430342
verkeerde topic lol.. edit

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 16:36:58 ]
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:08:24 #197
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119431727
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef chrisr het volgende:

[..]

Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.
Da's een herkenbare. Doe je inderdaad niets aan. Ja, even flink balen en dan weer verder gaan.

Overigens vind ik het soms wel een nadeel dat mensen echt op zoek zijn naar "wam-bam in vuur en vlam". Ik heb dat eigenlijk bijna nooit en het duurt vaak een aantal dates voor ik iemand echt leuk vind (los van dat ik enthousiast ben). Maar als de ander daar sneller in is en dit van zichzelf weet dan houdt het op ;)
pi_119431902
Dat is ook wel zeldzaam denk ik. Misschien als je al heel lang gemaild/gewhatsapped hebt dat jij of de ander al helemaal gek is geworden op de ander :P
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:15:57 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119432001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef Mark-J het volgende:
Dat is ook wel zeldzaam denk ik. Misschien als je al heel lang gemaild/gewhatsapped hebt dat jij of de ander al helemaal gek is geworden op de ander :P
ha ja dan zijn de verwachtingen aan de hoge kant :P Daarom gewoon snel afspreken. En als het klikt gewoon nog eens doen, zonder al te veel verwachtingen.
pi_119432109
Inderdaad, heb je ook nog wat om over te praten! Alhoewel ik met sommige mensen echt 24/7 kan ouwehoeren :+
pi_119433265
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's een herkenbare. Doe je inderdaad niets aan. Ja, even flink balen en dan weer verder gaan.

Overigens vind ik het soms wel een nadeel dat mensen echt op zoek zijn naar "wam-bam in vuur en vlam". Ik heb dat eigenlijk bijna nooit en het duurt vaak een aantal dates voor ik iemand echt leuk vind (los van dat ik enthousiast ben). Maar als de ander daar sneller in is en dit van zichzelf weet dan houdt het op ;)
Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 november 2012 @ 18:01:38 #202
Brabo Bastard
pi_119433872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gek hoe mensen daar toch in kunnen verschillen. Bij mij is dat er dan weer juist - instant - of niet. Heb dat wel een paar keer de kans gegeven maar nog nooit meegemaakt dat zoiets na verloop van tijd groeide.
Ik had dat vroeger vaak, maar dan is de 'klap' als het dan toch niet klikt van de andere kant net iets harder vind ik. Ik kijk nu de kat uit de boom en ik zie wel wat er gebeurd. Vooralsnog geniet ik van het gezelschap.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:44:37 #203
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119435657
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik had dat vroeger vaak, maar dan is de 'klap' als het dan toch niet klikt van de andere kant net iets harder vind ik. Ik kijk nu de kat uit de boom en ik zie wel wat er gebeurd. Vooralsnog geniet ik van het gezelschap.
Misschien ook wel wat uit zelfbescherming inderdaad. Maar tref wel vaak mannen die inderdaad gelijk weten of het een ja of een nee is, al zegt dat over het verdere verloop natuurlijk niet zoveel.

Misschien ook wel afhankelijk van hoe je verliefd wordt. Ben nog maar één keer in mijn leven op slag verliefd geweest en dat was niet wederzijds :P Meestal toch iets wat groeit wat mij betreft, of niet.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:50:35 #204
12621 tcr
*nix 4ever
pi_119435915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Mark-J het volgende:
De gewone matches van Paiq zijn bij mij wel aardig 'actief', maar de matches via Paiq Select doen niet veel. Ze komen wel in mijn lijst, maar ze reageren niet echt op chats. Ook weinig online.

Beetje mazzel morgen een date via OkC, benieuwd :).
pi_119436210
Morgenavond een date met de dame die me - op mijn uiterst brakke - zondagavond al vroeg. Ben benieuwd.
pi_119436380
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef tcr het volgende:

[..]

De gewone matches van Paiq zijn bij mij wel aardig 'actief', maar de matches via Paiq Select doen niet veel. Ze komen wel in mijn lijst, maar ze reageren niet echt op chats. Ook weinig online.

Beetje mazzel morgen een date via OkC, benieuwd :).
Dat klinkt beter! Is al eens een afspraakje uit voort gevloeid?
pi_119437992
Ik heb vanavond een date !
Spannend :D
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:37:15 #208
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119438084
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Morgenavond een date met de dame die me - op mijn uiterst brakke - zondagavond al vroeg. Ben benieuwd.
Leuk! Veel plezier vast, verwachten wel een verslag hé ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:38:55 #209
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119438185
Ik had gister een interesseberichtje op RP van iemand met een profiel dat ik erg leuk vond, eentje teruggestuurd (ben gratis lid) en nu mailadres met de vraag of hij een date heeft en dat dat hem leuk lijkt. laat er in ieder geval geen gras over groeien :P
pi_119438203
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk! Veel plezier vast, verwachten wel een verslag hé ;)
Thanks, en een verslag zal zeker volgen. :7
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:39:28 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119438213
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:35 schreef xApples het volgende:
Ik heb vanavond een date !
Spannend :D
Ook al! Niet met de man van het trouwen neem ik aan?
pi_119438476
Haha jawel ! Ik dacht.. Waarom geen avondje waarbij hij... O-)

Nee natuurlijk niet, een 'nieuwe' !
We zouden eigk vrijdag afspreken maar hij vroeg of
ik niet eerder kon. Nouja dat kon
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:46:47 #213
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119438628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:44 schreef xApples het volgende:
Haha jawel ! Ik dacht.. Waarom geen avondje waarbij hij... O-)

Nee natuurlijk niet, een 'nieuwe' !
We zouden eigk vrijdag afspreken maar hij vroeg of
ik niet eerder kon. Nouja dat kon
Ah, kon zijn dat je toch voor z'n liederlijke charmes was gevallen :P
Veel plezier met de "nieuwe"!
pi_119438691
quote:

[..]

+1

Op het "al een paar keer de kans gegeven" na. Ik ga dat nu, met enige peer-pressure wel doen. Gewoon met de "lijkt wel leukkies" daten ipv wachten op de OMGWTFBBQILURRRRRRRRRRRRVEYOUs... Ik weet nog niet hoe dat uit gaat pakken, maar "men" zegt dat ik er een overgeromantiseerd idee bij heb :') (No shit, Sherlock...)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119438701
Thanks !

Ik ben wel zenuwachtig hoor pff
Gaat dat ooit weg..
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:49:12 #216
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119438778
Ik denk altijd dat het weg is
Tot twee minuten voor de date.. dan is het weer terug ;)
pi_119438881
Ik denk altijd vanaf een uur van tevoren..

IK GA NIET , IK GA NIET !!

Maar ik ga vanavond wel :+
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:52:13 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119438939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef xApples het volgende:

ben normaal nooit te vroeg maar op een date echt áltijd..en dan sta je dus te wachten :P Ook niet bevorderlijk voor de nerven ;)
pi_119438980
Oh wat erg , ja dat zal je dan natuurlijk wel treffen..
Dan duurt elke seconde echt een eeuwigheid :'(
pi_119439048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef xApples het volgende:

veel plezier! wel je paard thuis laten heh, dat kan afschrikken namelijk. :P
pi_119441194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik denk altijd dat het weg is
Tot twee minuten voor de date.. dan is het weer terug ;)
Ik was meestal pas nerveus bij/voor een 2de date.
Veel plezier xApples :)
pi_119442898
Helaas. Er was geen aantrekkingskracht van haar kant. Maar ze wil wel gewoon vriendschappelijk afspreken. Kan ik mee leven, want vriendschappelijke klik was er wel. :)

En nieuwe vrienden maken is ook leuk.
pi_119444356
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
Helaas. Er was geen aantrekkingskracht van haar kant. Maar ze wil wel gewoon vriendschappelijk afspreken. Kan ik mee leven, want vriendschappelijke klik was er wel. :)

En nieuwe vrienden maken is ook leuk.
Dat wordt dus niks meer.
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:35:18 #224
192481 Core2
Happiness is the road
pi_119444414
Ik sta nu een paar dagen op knuz, heb berichtjes ontvangen van 4 dames waarvan 2 wel interessant. Een van die meiden stuurt me een berichtje dat we waarschijnlijk geen match zijn, maar ze vindt me wel leuk? WTF? De ander heb ik wel leuke gesprekken mee, maar in haar profiel staat dat ze niet op zoek is. Waarom dan aanmelden op een datingsite en mij een berichtje sturen? Me no comprende :(
pi_119444753
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Core2 het volgende:
Ik sta nu een paar dagen op knuz, heb berichtjes ontvangen van 4 dames waarvan 2 wel interessant. Een van die meiden stuurt me een berichtje dat we waarschijnlijk geen match zijn, maar ze vindt me wel leuk? WTF? De ander heb ik wel leuke gesprekken mee, maar in haar profiel staat dat ze niet op zoek is. Waarom dan aanmelden op een datingsite en mij een berichtje sturen? Me no comprende :(
Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_119444836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:34 schreef luckass het volgende:

[..]

Dat wordt dus niks meer.
Grote kans inderdaad.
pi_119444877
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dame één wil gewoon eens goed geneukt worden, maar ook niet meer dan dat met je. Dame twee is een typisch vrouwelijk exemplaar die nog tien jaar achterloopt en bang is voor een wanhopige debiel te worden aangezien die irl geen dates kan fixen.

:D
pi_119446561
Wat doen jullie meestal op zo een eerste date?
*** Nul Dertien ***
pi_119446787
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:12 schreef theKiD het volgende:
Hangt van de dame af. Vrijdag ga ik met een dame poolen. :)

Gewoon kijken wat iemand leuk vindt en dan iets bedenken.
pi_119446973
Wat drinken en een wandelingetje maken :P Soms naar de bioscoop.
pi_119447023
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wait... kan ik zo een beetje alle vrouwen die zeggen niet op zoek te zijn zo goed als over deze kam scheren?

Leerde laatst zo iemand kennen en de tering zeg... Wel leerzaam, nu kan ik sneller nexten.

En dames die claimen bezet te zijn?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119447117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:21 schreef Mark-J het volgende:
Wat drinken en een wandelingetje maken :P Soms naar de bioscoop.
Bios eerder bij tweede date.

Tenzij ze lelijk is met een rare stem... Haha... Dan kan het wel bij eerste.
pi_119447228
Deed het laatst idd bij tweede date. Weet alleen nog niet zo goed of ik een derde ga voorstellen...
pi_119447256
quote:
Gewoon een drankje doen in een gran cafe oid. Werkt altijd wel goed.
Als het niks is stap je snel weer op, en als het gezellig is blijf je zitten tot sluitingstijd en breng je haar naderhand als een gentleman naar huis ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:31:18 #235
138876 Andromache
pi_119447424
tja, wat is wijsheid, ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben. wat is nou eigenlijk een normale hoeveelheid berichtjes die je mag verwachten als vrouw van 30? verwacht ik te veel als ik denk aan een paar berichtjes per week? van nieuwe mannen waarmee ik nog niet eerder contact heb gehad op die site?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 november 2012 @ 22:31:36 #236
Brabo Bastard
pi_119447446
quote:
Soms naar de bios, anders naar de kroeg of pub. Als het maar gezellig is.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:33:51 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119447593
Ah, weer een subtiele afwijzing, categorie 'bedankt voor je berichtje, maar date al iemand. Hopelijk vind jij ook snel iemand' :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:35:44 #238
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119447693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Andromache het volgende:
tja, wat is wijsheid, ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben. wat is nou eigenlijk een normale hoeveelheid berichtjes die je mag verwachten als vrouw van 30? verwacht ik te veel als ik denk aan een paar berichtjes per week? van nieuwe mannen waarmee ik nog niet eerder contact heb gehad op die site?
echt, wat is dit?? Ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben?? Stond er eerst dan van: ik ben niet op zoek ofzo...en dan hier huillie doen dat er geen reacties komen...
pi_119447714
quote:
Er is geen pijl op te trekken. Vriendin van mij kreeg er heel veel. Stuk of 60 - 100. Maar ja, hoop seks verzoeken.

Is het een Rp profiel? Dm hem eens. Ben wel nieuwsgierig :)
pi_119447943
quote:
Van wat ik heb begrepen krijgen veel vrouwen veel meer dan enkele berichten per week.
Ik neem aan dat je wel een foto op je profiel hebt? Want anders is het wel logisch dat je nauwelijks reacties krijgt...
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:41:54 #241
138876 Andromache
pi_119448032
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt, wat is dit?? Ik heb er nu maar ingezet dat ik wel op zoek ben?? Stond er eerst dan van: ik ben niet op zoek ofzo...en dan hier huillie doen dat er geen reacties komen...
nee ik had er niet specifiek in gezet dat ik 'vooral niet op zoek ben'. kom zeg, dat vind ook ik onzin. ik heb het nu juist anders gedaan dan de eerder beschreven 'dame twee' maar ik ben er niet van overtuigd dat dat dan wel helpt hoor. toch vooral zelf actief rondklikken, denk ik. en op machinegeweertempo berichtjes rondstrooien haha. de echt leuke reageren wel terug :D
pi_119448195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wait... kan ik zo een beetje alle vrouwen die zeggen niet op zoek te zijn zo goed als over deze kam scheren?

Leerde laatst zo iemand kennen en de tering zeg... Wel leerzaam, nu kan ik sneller nexten.

En dames die claimen bezet te zijn?
Die vinden jou gewoon te lelijk denk ik.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:47:09 #243
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119448336
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:41 schreef Andromache het volgende:

[..]

nee ik had er niet specifiek in gezet dat ik 'vooral niet op zoek ben'. kom zeg, dat vind ook ik onzin. ik heb het nu juist anders gedaan dan de eerder beschreven 'dame twee' maar ik ben er niet van overtuigd dat dat dan wel helpt hoor. toch vooral zelf actief rondklikken, denk ik. en op machinegeweertempo berichtjes rondstrooien haha. de echt leuke reageren wel terug :D
er is wel iets aan de hand hoor, als je met foto weinig tot 0 reacties krijgt...
pi_119448346
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die vinden jou gewoon te lelijk denk ik.

Het staat in hun profiel dombo. Niet iets wat ze zelf zeggen.
pi_119448431
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het staat in hun profiel dombo. Niet iets wat ze zelf zeggen.
Dat zei je er niet bij. Wel duidelijk zijn natuurlijk als je aan je handje vastgepakt wilt worden. Je lijkt wel een wijf.
pi_119448472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat zei je er niet bij. Wel duidelijk zijn natuurlijk als je aan je handje vastgepakt wilt worden. Je lijkt wel een wijf.

Diegene die jij had gequoted had het erover dat er in HUN profielen info stond wat niet leek te kloppen, daar ging ik verder op door door nog wat vragen over te stellen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:51:38 #247
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119448579
Maar de Zeg maar 'iets minder knappe vrouwen', hoeveel berichtjes zouden die krijgen?
pi_119448631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar de Zeg maar 'iets minder knappe vrouwen', hoeveel berichtjes zouden die krijgen?
Vraag het aan Kloonhommel zou ik zeggen.
pi_119448869
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vraag het aan Kloonhommel zou ik zeggen.
Aangezien jij alles en iedereen afwerkt in een hoog tempo, kan de vraag beter aan jou gesteld worden :P

Ben je nou klaar met sneren uitdelen, je lijkt wel een wijf zo.
pi_119449026
Mensen even de lullen uit de broek, circle jerkje er op en klaar maar weer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119449411
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen even de lullen uit de broek, circle jerkje er op en klaar maar weer.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:10:19 #252
12621 tcr
*nix 4ever
pi_119449613
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef Mark-J het volgende:

[..]

Dat klinkt beter! Is al eens een afspraakje uit voort gevloeid?
Via OkC wel eens een 'bioscoop' date gehad, maar niks serieus.

Via Paiq al meerdere dates, maar niet verder dan #2 gekomen (al was dat aardig ver ;).

[ Bericht 19% gewijzigd door tcr op 20-11-2012 23:15:45 ]
pi_119449618
quote:
Ik ben 32, ook uit Groningen en kreeg meerdere berichten per week. Op Badoo nog het allermeest (eerste dagen meer dan 50 per dag), maar ook op paiq, knuz en RP minimaal 5 per week...nam wat af naarmate je er langer opzit. Moet wel zeggen dat er veel seksverzoeken, oude mannen (50+) of hele jonge ventjes (24-) tussen zaten :')

Maar volgens mij mag je dus best wel wat verwachten, tenzij je iets heel raars in je profiel of een vreselijke foto hebt....of kan het zijn dat je een grote groep mannen uitsluit vanwege bepaalde instellingen? op sommige sites kun je instellen dat mannen buiten een bepaalde leeftijd niet kunnen reageren...
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:18:33 #254
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119450037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik ben 32, ook uit Groningen en kreeg meerdere berichten per week. Op Badoo nog het allermeest (eerste dagen meer dan 50 per dag), maar ook op paiq, knuz en RP minimaal 5 per week...nam wat af naarmate je er langer opzit. Moet wel zeggen dat er veel seksverzoeken, oude mannen (50+) of hele jonge ventjes (24-) tussen zaten :')

Maar volgens mij mag je dus best wel wat verwachten, tenzij je iets heel raars in je profiel of een vreselijke foto hebt....of kan het zijn dat je een grote groep mannen uitsluit vanwege bepaalde instellingen? op sommige sites kun je instellen dat mannen buiten een bepaalde leeftijd niet kunnen reageren...
Dat is heel irritant...

Soms zie ik een hele leuke vrouw. (qua profiel). En ben ik net 1 jaar jonger als zij. En kan ik haar geen bericht sturen. :{
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:18:54 #255
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119450058
Maakt ook wel wat uit of je veel online bent. Ik ben af en toe wel eens een avondje online en zelf ook wat aan het struinen en dan merk ik dat ik meer berichtjes krijg dan wanneer ik me een tijdje niet laat zien, wel logisch natuurlijk.

Op relatieplanet valt me dat echt op.Op Badoo is dat sowieso het geval maar daar heb je enorm veel sekszoekers en mannen die al een relatie hebben. En nee, dat staat niet in hun profiel ;)Maar weet niet of je je nou zo druk moet maken over de hoeveelheid berichtjes, belangrijker is het of de inhoud je wat bevalt natuurlijk.
pi_119450485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef eefje801 het volgende:
Maakt ook wel wat uit of je veel online bent. Ik ben af en toe wel eens een avondje online en zelf ook wat aan het struinen en dan merk ik dat ik meer berichtjes krijg dan wanneer ik me een tijdje niet laat zien, wel logisch natuurlijk.

Op relatieplanet valt me dat echt op.Op Badoo is dat sowieso het geval maar daar heb je enorm veel sekszoekers en mannen die al een relatie hebben. En nee, dat staat niet in hun profiel ;)Maar weet niet of je je nou zo druk moet maken over de hoeveelheid berichtjes, belangrijker is het of de inhoud je wat bevalt natuurlijk.
Eensch...er hoeft er maar 1 tussen te zitten. :)
pi_119450957
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef peleetje het volgende:

[..]

Dat is heel irritant...

Soms zie ik een hele leuke vrouw. (qua profiel). En ben ik net 1 jaar jonger als zij. En kan ik haar geen bericht sturen. :{
Ik vind dat wel prima, ze heeft het tenslotte zelf ingesteld. Je hebt nu net even pech, maar het voorkomt ook dat een twintigjarige dame jouw berichtje moet zoeken tussen die van vieze mannetjes die haar vader hadden kunnen zijn.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:43:44 #258
138876 Andromache
pi_119451032
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nee, ik sluit niemand uit. dit profiel heb ik al wel een jaar. ik overweeg hem helemaal te deleten en opnieuw te beginnen. Maar dat kan pas nadat mijn abboperiode is afgelopen, half januari.

Ik heb al wel de tip gekregen om een kortere tekst te maken en een andere foto. jammer, mijn huidige profielfoto vind ik mijn knapste ooit genomen. :P
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:46:07 #259
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119451089
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik vind dat wel prima, ze heeft het tenslotte zelf ingesteld. Je hebt nu net even pech, maar het voorkomt ook dat een twintigjarige dame jouw berichtje moet zoeken tussen die van vieze mannetjes die haar vader hadden kunnen zijn.
ik ben 30 maar bedankt!
pi_119451307
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee, ik sluit niemand uit. dit profiel heb ik al wel een jaar. ik overweeg hem helemaal te deleten en opnieuw te beginnen. Maar dat kan pas nadat mijn abboperiode is afgelopen, half januari.

Ik heb al wel de tip gekregen om een kortere tekst te maken en een andere foto. jammer, mijn huidige profielfoto vind ik mijn knapste ooit genomen. :P
Als het je leukste foto is waarom zou je hem dan veranderen? En wie heeft gezegd dat je die moet veranderen, ben wel benieuwd waarom diegene dat dan vond.

Nieuw profiel kan zeker helpen...je komt iig weer bovenaan te staan. Maak anders een tweede gratis profiel aan, kun je met je andere profiel reageren op eventuele reacties... of zou dat heel :') zijn?!
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:54:50 #261
138876 Andromache
pi_119451390
Beamoflight raadt mij de wet van de grote getallen af. als in: als je de ware wilt, wees zuinig met berichtjes en stuur ze alleen naar de echt leuke. Ik had bedacht dat dat best te combineren was met veel berichtjes rondsturen en dat de kans natuurlijk veel groter is dat de ware daartussen zit. wie heeft gelijk?
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:55:54 #262
138876 Andromache
pi_119451439
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als het je leukste foto is waarom zou je hem dan veranderen? En wie heeft gezegd dat je die moet veranderen, ben wel benieuwd waarom diegene dat dan vond.

Nieuw profiel kan zeker helpen...je komt iig weer bovenaan te staan. Maak anders een tweede gratis profiel aan, kun je met je andere profiel reageren op eventuele reacties... of zou dat heel :') zijn?!
Gouden tip!! Hopen dat ze geen irritante duplicate profile-check doen. :D
pi_119451535
quote:
Ik heb vanavond gewoon een drankje gedaan in een restaurantje.
Kun je lekker kletsen, elkaar leren kennen enzo. En je kunt ook
redelijk snel wegkomen als het echt niets is.
pi_119451581
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:17 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hangt van de dame af. Vrijdag ga ik met een dame poolen. :)

Gewoon kijken wat iemand leuk vindt en dan iets bedenken.
Goed excuus voor lichamelijk contact.
pi_119451593
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef xApples het volgende:

[..]

En? Was het wat? :o
pi_119451634
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef luckass het volgende:

[..]

Goed excuus voor lichamelijk contact.
pi_119451641
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

Gouden tip!! Hopen dat ze geen irritante duplicate profile-check doen. :D
Ander mailadres en andere foto...moet kunnen lijkt mij. Weet alleen niet wat de ander ervan zou denken. Misschien dat het ook wel heel raar overkomt. Ik ben er nog niet over uit wat ik ervan zou denken als een man dat zou doen...misschien met de juiste uitleg erbij. Maar het heeft ook iets wanhopigs ofzo.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:05:35 #268
Brabo Bastard
pi_119451740
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef xApples het volgende:

[..]

Leuke date gehad?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119451742
Ach, voor je het weet is het januari... :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:06:47 #270
Brabo Bastard
pi_119451771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, voor je het weet is het januari... :)
Nieuw jaar, nieuwe start :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119451789
Ja het was echt leuk !
Eerst heel even beetje onwennig..
Maar verder echt gezellig, we hebben zelfs gezoend
nou dat doe ik dus eigenlijk nooit op een 1e date
pi_119451841
Ok, net terug van date 2. Die was zowaar nog leuker dan date 1. Heel persoonlijke gesprekken gehad en ook heel eerlijk over gevoel gesproken.
Blijkt eigenlijk dat we beide elkaar heel erg leuk vinden, en er eigenlijk best wel sprake is van verliefdheid.
Later deze week volgt date #3.
Ben benieuwd of die verliefdheid er morgenvroeg nog is na een nachtje slapen, je weet 't nooit met vrouwen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:09:15 #273
Brabo Bastard
pi_119451854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:07 schreef xApples het volgende:
Ja het was echt leuk !
Eerst heel even beetje onwennig..
Maar verder echt gezellig, we hebben zelfs gezoend
nou dat doe ik dus eigenlijk nooit op een 1e date
Klinkt goed! Volgende date gepland?
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:09:48 #274
Brabo Bastard
pi_119451869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef Blue_note het volgende:
Ok, net terug van date 2. Die was zowaar nog leuker dan date 1. Heel persoonlijke gesprekken gehad en ook heel eerlijk over gevoel gesproken.
Blijkt eigenlijk dat we beide elkaar heel erg leuk vinden, en er eigenlijk best wel sprake is van verliefdheid.
Later deze week volgt date #3.
Ben benieuwd of die verliefdheid er morgenvroeg nog is na een nachtje slapen, je weet 't nooit met vrouwen.
Klinkt ook goed, maar uitkijken en niet te hard van stapel lopen zeggen ze wel eens :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119451876
Ik wil ook een date met verliefdheid :(
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:10:48 #276
Brabo Bastard
pi_119451898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
Komt nog wel ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119451937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
En wat ik zeg: kijken hoe het smsje morgenvroeg eruit ziet ;)... Toch altijd spannend.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:13:17 #278
Brabo Bastard
pi_119451986
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En wat ik zeg: kijken hoe het smsje morgenvroeg eruit ziet ;)... Toch altijd spannend.
Vrouwen kunnen soms geniepige wezens zijn, dus ik hoop voor je dat het een positief smsje is :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119452001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klinkt goed! Volgende date gepland?
Ja :)

Ik zal even een schattig detail vertellen. Oke misschien lame maar ik vond het
het schattig. We zaten aan de thee, en ik zat te ratelen over een bepaalde smaak die
ik daar altijd nam omdat ik die zo lekker vond.. Toen we in de auto zaten zei die; ik heb
nog een cadeautje voor je; had ie zon zakje meegepikt. Ahhh

Oke nu ik het opschrijf klinkt het echt lame..
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:14:34 #280
Brabo Bastard
pi_119452015
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef xApples het volgende:

[..]

het schattig. We zaten aan de thee, en ik zat te ratelen over een bepaalde smaak die
ik daar altijd nam omdat ik die zo lekker vond.. Toen we in de auto zaten zei die; ik heb

Ik vind het wel een leuk detail eigenlijk :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119452089
quote:

[..]

Vind het helemaal niet lame. Juist wel leuk eigenlijk. Had van mij kunnen zijn, zo leuk ;)
pi_119452156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:46 schreef peleetje het volgende:

[..]

ik ben 30 maar bedankt!
Ik geef maar een voorbeeld, je snapt wel wat ik bedoel.
pi_119452343
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik doe het ook vaak als eerste date hoor. Om die reden.
pi_119452388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik doe het ook vaak als eerste date hoor. Om die reden.
Ik had de pool tip ook hier vandaan... ;)
pi_119452452
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen soms geniepige wezens zijn, dus ik hoop voor je dat het een positief smsje is :Y
Thanks.
Krijg net wel smsje dat ze superveel zin heeft in de volgende date. Mja dat nachtje slapen moet 't overleven ;)
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:34:54 #286
Brabo Bastard
pi_119452513
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Thanks.
Krijg net wel smsje dat ze superveel zin heeft in de volgende date. Mja dat nachtje slapen moet 't overleven ;)
Allicht, komt wel goed! De mijne heeft een familieprobleem, tante ligt op sterven. Dus het gaat wat trager allemaal. Maar heb d'r al gezegd dat als ze steun nodig heeft ze het maar hoeft te vragen. Vond ze erg lief.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119452525
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik had de pool tip ook hier vandaan... ;)
en wat als ikzelf niet kan poolen? Of is dat schattig? :')
pi_119452550
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Iedereen kan poolen
pi_119452586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, komt wel goed! De mijne heeft een familieprobleem, tante ligt op sterven. Dus het gaat wat trager allemaal. Maar heb d'r al gezegd dat als ze steun nodig heeft ze het maar hoeft te vragen. Vond ze erg lief.
Nu veel steun geven/lief zijn, kun je later van plukken. Let wel op de friendzone ;)!
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 november 2012 @ 00:40:38 #290
Brabo Bastard
pi_119452641
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:37 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nu veel steun geven/lief zijn, kun je later van plukken. Let wel op de friendzone ;)!
Let ik ook op, maar als hier een goede vriendschap uit voortkomt ben ik ook tevreden. Het gaat in ieder geval wel de friends with benefits kant op ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119452865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Misschien is zij heel goed en kan ze het uitleggen :P.
pi_119452914
quote:
Zo dronken mogelijk worden. Niet neuken iig.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_119452937
Niet neuken? :?

Damnit :(
pi_119452940
quote:

[..]

Aan de thee? Hij heeft zijn huiswerk gedaan! ;)
(masterflirt)
*** Nul Dertien ***
pi_119452957
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Precies. Wat er ook gebeurt, alles is prima, maar neuken op je eerste date is bah... :r
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_119452961
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:56 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Sex is idd overrated :9
*** Nul Dertien ***
pi_119452996
Paar keer op eerste date geneukt.... Nooit spijt van gehad... :)
pi_119453007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
Paar keer op eerste date geneukt.... Nooit spijt van gehad... :)
Wow een paar keer zelfs!!! Zo zul je nooit een date krijgen met verliefdheid. Don't get laid on the first date!!!
pi_119453036
Ik heb vrijdag date #4 alweer met dezelfde chick (nee niet dat van neuken op de eerste date)... dingen zien er goed uit. Heb eigenlijk niks spannends te melden dus :') Ben dus ook alweer klaar met internetdaten.
pi_119453050
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:01 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wow een paar keer zelfs!!! Zo zul je nooit een date krijgen met verliefdheid. Don't get laid on the first date!!!
Oh er was wel verliefdheid hoor...

Alleen had ik er toen geen zin in.... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')