Ja is het ook.quote:
Omdat het te snel gaat?quote:Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef xApples het volgende:
O
Ja dat veranderd de boel wel een beetje.
Zou ik al een beetje de kriebels van krijgen eerlijk gezegd.
Watskeburt?quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef zalkc het volgende:
Goed, ik ben weer terug bij af
Van de week maar weer de moed bij elkaar harken om weer verder te gaan
Meiske weet gewoon niet wat ze wil. Ben er nu wel klaar mee. Het liep in het begin als een trein, daar schrok ze van en nu weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen.quote:
Nou of juist niet, want waarom zou je anders je gevoel tegen houdenquote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef xApples het volgende:
Ja ik zou denken; die wil wel heeel graag..
Vind ik vaak wel een afknapper.
Soms wil ik dat ook wel eens. Heb ooit eens een Evangelist gehad op Paiq... mooi meiske maar die was zo gelovig opgevoed... waste of good flesh zeg maar.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Meiske weet gewoon niet wat ze wil. Ben er nu wel klaar mee. Het liep in het begin als een trein, daar schrok ze van en nu weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen.![]()
Ik wil echt het "geen issues" kunnen aanzetten bij paiq
Zeker nooit een religieuze dame gedate? Vaak zijn die wel seksueel erg gewillig. Of ik weet ze gewoon te bekerenquote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wil ik dat ook wel eens. Heb ooit eens een Evangelist gehad op Paiq... mooi meiske maar die was zo gelovig opgevoed... waste of good flesh zeg maar.
Ik vind het serieus een van de meest debiele vragen die je kan stellen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vraag het ook vaak aan dames hoor, hoe het komt dat ze single zijn. Is gewoon beetje vlijerij.
Deze was dan de uitzondering op de regelquote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker nooit een religieuze dame gedate? Vaak zijn die wel seksueel erg gewillig. Of ik weet ze gewoon te bekeren
Gelukkig is iedereen verschillend. Krijg er altijd wel goede reacties op. Is natuurlijk ook de manier hoe je het brengt en wanneer.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een van de meest debiele vragen die je kan stellen.
Ja je moet ze niet uit Urk of een andere biblebelt hebben. Daarbuiten zijn gelovige meisjes vaak wel gewillig.quote:Op maandag 19 november 2012 17:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deze was dan de uitzondering op de regelEcht, die geloofde niet in sex voor het huwelijk etc etc... Of die te bekeren was, geen idee. Ze was wel vlug weg had ik het idee
I'll keep that in mindquote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja je moet ze niet uit Urk of een andere biblebelt hebben. Daarbuiten zijn gelovige meisjes vaak wel gewillig.
Wat jij hebt heb ik met een gozer gehad. Behoorlijk klote is dat ja! Naaistreken zijn dat.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Meiske weet gewoon niet wat ze wil. Ben er nu wel klaar mee. Het liep in het begin als een trein, daar schrok ze van en nu weet ze niet hoe hard ze weg moet rennen.![]()
Ik wil echt het "geen issues" kunnen aanzetten bij paiq
Cold feet en al datquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Wat jij hebt heb ik met een gozer gehad. Behoorlijk klote is dat ja! Naaistreken zijn dat.
droomman, trouwen...quote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef xApples het volgende:
Ja ik zou denken; die wil wel heeel graag..
Vind ik vaak wel een afknapper.
Als het zou kunnen dan was het allang gedaan denk ik... of juist niet. Anders wordt het percentage zelfmoorden ook weer zo hoog.quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen/heren met issues... Kunnen ze die niet preventief weren van datingsites ?
Ach, kerst staat voor de deur. Tijd van het jaarquote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het zou kunnen dan was het allang gedaan denk ik... of juist niet. Anders wordt het percentage zelfmoorden ook weer zo hoog.
Dat zal het zijn. Ik ben eten, laters!quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, kerst staat voor de deur. Tijd van het jaar
aldus Spezza, aka de Nederlandse Ron Jeremyquote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker nooit een religieuze dame gedate? Vaak zijn die wel seksueel erg gewillig. Of ik weet ze gewoon te bekeren
wispelturigheid vind ik een van de grotere afknappers. er zijn er meer, trouwens.quote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Wat jij hebt heb ik met een gozer gehad. Behoorlijk klote is dat ja! Naaistreken zijn dat.
Ze is eind 20..quote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Was het die oudere dame van Silenus?
quote:Wat een vrouw. Als je haar ziet wil je nooit meer anders. ` - De Volkskrant
`Zelden zo`n veelzijdige vrouw gezien. En lekker! Oh oh oh. ` - NRC Handelsblad
`Ik dacht, die domineer ik wel even de keuken in. Maar na een maand kon ik zelf niet eens meer Studio Sport zien. ` - een ex
Tsja, je ziet het de recensies zijn overwegend lovend! Ik ben Linda en woon in Utrecht. Dit ben ik in een paar woorden: nieuwsgierig, sportief, kritisch, Brabo, direct, ondeugend en toch ook wel een beetje een flapuit.
Zoiets kan ik ook waarderen idd!quote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit vind ik nou een leuk profiel
''Ik moest er breed om grijnzen toen ik het las'' - Hungry_Joequote:Op maandag 19 november 2012 19:44 schreef Silenus het volgende:
[..]Dit vind ik nou een leuk profiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best blij dat dit niks geworden is![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef Taexon het volgende:
Vroeg iemand waar ik tijd geleden nog een date mee heb gehad hoe het met haar ging ...What the frog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best blij dat dit niks geworden is
Dit account is niet meer in gebruik.
Geen idee maar die poging zou niet werkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:14 schreef xApples het volgende:
Is dat een verkapte poging om je jaloers te maken ofzo?
Ze bleef/blijft er vrij serieus onder...quote:Op maandag 19 november 2012 20:23 schreef FAUSTINO het volgende:
Dat was toch een grapje die ze maakte of niet dat?
Heb medelijden met jequote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze bleef/blijft er vrij serieus onder...
Zet dan ook gelijk even het nummer van je huisarts erbij gewoon voor het geval dat...quote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, als je een keer je zak wilt legen, weet je wie je kan bellen
Weet er nog wel een paarquote:Op maandag 19 november 2012 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, als je een keer je zak wilt legen, weet je wie je kan bellen
quote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef Taexon het volgende:
Vroeg iemand waar ik tijd geleden nog een date mee heb gehad hoe het met haar ging ...Dat je daar überhaupt mee hebt gedatet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best blij dat dit niks geworden isWat een taalgebruik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja dat die vraag kan ik ook aan mezelf stellen.. maar denk dat je wel snapt waarom het niks werdquote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt mee hebt gedatet.Wat een taalgebruik.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef xApples het volgende:
Ik post zijn laatste bericht wel oke? Toen ik die las heb ik wss een kwartier zo:naar mn beeldscherm gekeken.
Wat een charmeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen heb ik hem weg geklikt ik wist echt niet wat ik daarop moest zeggen hahahah
Paar uur later had ie me verwijderd..![]()
![]()
De combinatie van haha, ja en nee.quote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen die elke zin eindigen met "haha" right?
Next!quote:Op maandag 19 november 2012 21:45 schreef luckass het volgende:
[..]
De combinatie van haha, ja en nee.
Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:
Vanavond date #2! #3 staat eigenlijk ook al gepland voor eind deze week.
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.
Spezza nog berichtje gehad?
Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt 2 dates voor 1 week al vast staan?
Brrrr the horror
Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Moest wel ivm werk en andere afspraken. Nou zat eigenlijk ook anders.
Die van vrijdag/zaterdag stond vast. Die van vandaag is zondag spontaan ertussen gekomen.
Dat is je goed recht hèquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het plannen. Krijg ik jeuk van
Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:11 schreef Blue_note het volgende:
Vanavond date #2! #3 staat eigenlijk ook al gepland voor eind deze week.
Eens kijken wat het gaat geven! Vanavond wordt gewoon weer de kroeg in, vrijdag/zaterdag nog geen idee.
Spezza nog berichtje gehad?
Ach, meestal als je je ergens inschrijft ben je nieuwe en krijg je goede matches, dan kan je best veel daten in korte tijd. Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Uiteindelijk heb je maar één goede date nodig om een leuk iemand tegen te komen. Dat is meer waard dan 15 matige dates in 2 maanden tijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:
leuk dat hier mensen zijn met meerdere dates. zo snel ook.
hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)
misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen
Klopt, in het oosten wonen is wat dat betreft ook helemaal niet zo handig...quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Het helpt natuurlijk ook als je een beetje centraal woont.
Ja, ik ben ook stiekem een beetje jaloers op die mensen die continu dates hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:08 schreef Andromache het volgende:
leuk dat hier mensen zijn met meerdere dates. zo snel ook.
hoe doen jullie dat toch? het gaat hier in sneltreinvaart. ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken met iemand omdat dat helemaal geen zin heeft, maar het steekt wel dat ik zelf de hele tijd achter dates aan moet jagen en vrijwel niet zelf benaderd wordt. ik snap er niks van. ik heb nu ook mijn e-matchingtekst aangepast dus ik ben wel tevreden over beide profielen (ook RP)
misschien toch een andere zoektactiek gebruiken. ik struin nu de nieuwe inschrijvingen af en misschien is het effectiever om gericht in mijn regio te zoeken. statistisch gezien zou ik dan een keer beet moeten hebben. ik wil dat abonnementsgeld er wel uit verdienen
Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Het helpt natuurlijk ook als je een beetje centraal woont.
Is seks dan zo belangrijk? Want dan kan je gewoon een oproep in kpd plaatsenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja ho, niet waar. in steden als Utrecht en Amsterdam ismer een zwaar single vrouwenoverschot. Als man zul je het er vast als een snoepwinkel ervaren, maar voor de single mannen zou ik statistisch gezien beter in Groningen kunnen blijven.
Ik moet er gewoon ook minder mee bezig zijn, veel leuke dingen doen en dan maar gaan voor de casual sex. Ik wil vast te snel nu het drie maanden uit is.....
Ook dat smsje zegt niks hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja wel berichtjes over en weer gestuurd maar niks over de date of een vervolg date. Maar goed, altijd beter dan het welbekende sms'je direct na de date.
Dus er zit nog hoop in. Als het goed is belt ze vandaag. Dus even afwachten.
Zelf hoop ik dat het een vervolg krijgt.
Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsjequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:40 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ook dat smsje zegt niks hoor. Ik had na date 1 binnen 5 minuten een smsje dat het leuk was. Als je iemand echt leuk vindt maakt het niet uit hoe snel je iets hoort.
+1quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Mark-J het volgende:
Vind het met Paiq wel lastig dat de 'matches' vaak niet erg actief zijn
Excuusquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het welbekende afwijs smsje
Ja ik ook. Aan de ene kant wil ik door middel van subtiele hints laten weten dat ik haar leuk vind, maar tegelijkertijd ben ik dan weer chicken voor het geval ik alsnog de deksel op mijn neus krijg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Excuus! Ben benieuwd hoe t verder gaat bij jou! Succes in ieder geval.
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla"
Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd. Mij zou het iig ook niet afschrikken, tenzij ze in het echt heel anders is dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:24 schreef Blue_note het volgende:
Ik ben daar altijd vrij direct mee. Als 't dan niet wederzijds is weet je het in ieder geval. Gelukkig in dit geval wel zo. Zij vertelde me trouwens gelijk na date 1 dat ze me wel heel erg leuk vond en dat dat wel eens snel meer zou kunnen worden. Tsja het zal sommige afschrikken, mij niet als ik iemand ook leuk vind.
Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:02 schreef Mark-J het volgende:
Zegt alleen ook niet altijd alles, is het die avond dikke prima en krijg je volgende dag zo'n berichtje van "Hey, over gister, dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling bla bla"
Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
Inderdaad, soms heb ik ook liever dat ze er wat duidelijker in zijn. Aan de andere kant is een beetje subtiel ook niet verkeerd.
Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Het gekke is dat mijn date die duidelijkheid propageert, maar dat er anderzijds een grijs gebied overblijft. Ik ken haar via Pepper, uitstekende lokale match, tien dagen geleden de eerste ontmoeting gehad en drie uur door de hellingbossen gelopen.
Dat beviel goed, al zei ze toch bij het afscheid, in ons geen relatiemateriaal te zien. Toch wilde ze de woensdag erop weer gaan wandelen, anderhalf uur in het donker.. daarna nog gezellig wat bij me thuis gedronken en haar de beginselen van de gitaar bijgebracht (dan mag je haar hand, arm en vingers steeds op de juiste plek zetten, met permissie).
We hadden het weer heel leuk gehad, zij blij verrast, maar toch verschafte ze weer de duidelijkheid, dat ze me geen valse hoop qua relatie wilde geven. Als het goed is gaan we zaterdag een epische wandeling maken, 1 van de 7 die ik had uitgetekend en wilde ze het onder meer hebben over het grijze gebied qua 'mogelijkheden' of dat we gewoon in de friendzone blijven en leuke dingen doen.
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien speelt ze heel sneaky hard to get. Aan de andere kant, als een dame nee zegt meent ze het ook
Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:17 schreef chrisr het volgende:
[..]
Yep, die kreeg ik maandag dus. En dit was de eerste die ik echt heel leuk vond!Ach, sta ik ook eens aan de andere kant.
Als je het goed aanpakt kan je er misschien wel de benefits uithalen, wie weetquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.
Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:01 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Is niet leuk he '( Ook een keer gehad, speelde wel wat langer maar was daar best kapot van..
en straks word je verliefd en zij niet en dan voel jij je kut.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee is nee ja, dat weet ik heel goed, dan is de chemie of klik er net niet op die manier, of weet ik wat. Dus ik maak me geen illusies. Ze is wel heel mooi, dus het is geen straf om in haar nabijheid te zijn.
Da's een herkenbare. Doe je inderdaad niets aan. Ja, even flink balen en dan weer verder gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:15 schreef chrisr het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet leuk. Het was pas de tweede date, maar ik vond haar echt leuk. Ze gaf aan de kriebels nog niet te hebben. Ik heb daarop teruggestuurd dat ik dat ook nog niet had, maar wel wilde ontdekken of het zou kunnen komen. En toen bleef het stil, even balen nu, maar zo gaat dat soms.
ha ja dan zijn de verwachtingen aan de hoge kantquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef Mark-J het volgende:
Dat is ook wel zeldzaam denk ik. Misschien als je al heel lang gemaild/gewhatsapped hebt dat jij of de ander al helemaal gek is geworden op de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |